Heissan! Tahtoisin kuulla muiden kokemuksia nivelkierukkavammasta.. Oireet ym.? Paraniko itsestään vaiko tähystysleikkaukseen?
Itselläni on tämä vamma mutta lekuri oli erittäin epäselvä,en saanut oikein mitään tietoa..Sanoi että saattaa parantua,mutta että saatetaan tähystää.. jonkun aikaa vielä kärsin,mut sit painun lekurille uudelleen..
Toivottavasti muutama "kohtalotoveri" vastaisi:)
nivelkierukkavamma
6
6549
Vastaukset
- tuskainen
Vielä piti kysyä, että paljonkohan tämä tähystysleikkaus maksaa?
Kiitos tiedoista!- JOO
Mulla todettiin just tanaan sama homma lääkäri (Kaikkitietävä) sanoi että jos se on repeytynyt niin tähystysleikkaukseen mutta jos se on vaan revähtänyt ei sille tehdä mitään ........ota siitä sitten selvää..
itse menen huomenna magneettikuvaukseen joka sekin maksaa n. 300 e että silleen ...parane pian
- surettaa
ei näistä oikein tiedä toivottavasti juostaan vielä molemmat joskus. ma en luovuta
polvet ei kuulemma parane ikinä ....vitut ma en luovutaaaa - kohtalotoveri
Mun polvi on ollu kipeä jo yli puoli vuotta ja lekurilla oon käyny jo useaan otteeseen. Aluksi ne ei oikeen tienny mikä siinä on ja käski vaa levätä. Mutta nyt viikko sitten menin yksityiselle ja sieltä ne passitti mut ens viikolla magneettikuvauksiin ja sen jälkeen ois tähystys. Harmittaa vaan kun kaikki urheilu on ollu puoli vuotta jäissä polven takia :(
- tuskainen
On se niin ärsyttävää kun ei niistä lääkäreistä ota selvää! Mäkin yritän saada mun lekuria puhelimeen koska ei polvi parane..pahenee vaan! Toivotaan että saisin lekurin kiinni ja ajan varattua uudelleen jos hän sitten päättäisi joko laittaa tähystysjonoon.. Toivottavasti,sillä haluan todella sen paranevan, pääsisi normaalielämään kiinni,ei tarvitsisi kärsiä tästä kivusta..ja varoa joka liikettään..:( Tsemii teille kaikille muillekin! :)
- san__na91
Oon leikkaus jonossa,ollut jo vähän aikaa...
Lääkäri sano et mulla on edessä hyvin todennäköisesti nivelkierukan poisto.
Mulla alko nivel tulehduksesta joka skolioosin ja liiallisen liikunnan kautta kehttyi nivel kierukan repeämäksi.
Itse repeämä,mulla alkoi tosi kivuliaasti, seisominen kävely yms. teki tosi pahaa.
Neste nousi polveen (varsinkin sen etu osaan)
Kivut on vähentyneet jonkin verran,
muita oireita on se et joskus jos liikun (nykyisin kevyesti) mun polveni saattaa yht"äkkiä pettää alta enkä saa sitä suoraksi.
Jos se polvi haittaa sun arki elämää,ja kipuja on jatkuvasti.
Mee udestaan lääkärin juttusille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187