Ottaisitteko tatuoinnin tältä henkilöltä (kuvia)?

tyttö20v

Elikkäs tällainen kysymys, että luottaisitteko tähän tyyppiin tatuoijana? Tuolta löytyisi kuvia:
http://www.myspace.com/lunttione/photos/albums/my-tattoo-work/2013251#mssrc=SitesPhotos_SP_AlbumCover_ViewAlbum

Ystäväni tätä suositteli, on kuulemma hänen kaverinsa. Ja tälle ystävälle siis tehnyt nimenomaan tämän kuvan:
http://www.myspace.com/lunttione/photos/34552992#{"ImageId":34552992}

siis musta tuo on tosi siisti ja hyvää jälkeä. Itselle olisi tarkoitus ottaa pieni ja yksinkertainen (n. 7x4cm) kissakuva yläselkään (jotain tämän tyylistä http://www.flickr.com/photos/dataangel/185120702/)

Tuo kaverin kuva näyttää siis tosi hyvältä ja muutkin kuvat myös noilla sivuilla. Vähän vaan epäilyttää tuommonen "tutun tuttu"-juttu. :) Tai luultavasti osais ihan hyvin tuommosen suht yksinkertasen katin taiteilla, mut mitenköhän noin muuten työvälineiden laatu (tatuoinnin kestävyys ja hyvänä pysyminen) ja hygienia.

Mielipiteitä kehiin ja asiallisia vastauksia kiitos, vaikka niitä lie turha toivoa tältä palstalta.

9

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö20v

      ..sen vielä lisäisin, että en ole pää kolmantena jalkana menossa tuolta tatuointia hakemaan, vaan rupesin miettimään tätä ihan periaatteessa, kun minulle tuollaista vaihtoehtoa tarjottiin. :)

      • jail-tattoo

        Ainakin kuvissa ihan kohtuulliselta näyttää jälki.
        No tietystihän nuo asiasta ymmärtävät joilla on jopa kaksi tai kolme kaveria joilla on kuva otettu jossain kalliissa paikassa (ja itsellään ei ole yhtäkään)sanovat että ihan paskaa...
        Lähes kaikkihan nykyään käyttävät kertakäyttö-neuloja ja -tippejä joten ei se hygieniakaan ole varmaan paljon huonompaa kuin "studioissa"...


      • 26
        jail-tattoo kirjoitti:

        Ainakin kuvissa ihan kohtuulliselta näyttää jälki.
        No tietystihän nuo asiasta ymmärtävät joilla on jopa kaksi tai kolme kaveria joilla on kuva otettu jossain kalliissa paikassa (ja itsellään ei ole yhtäkään)sanovat että ihan paskaa...
        Lähes kaikkihan nykyään käyttävät kertakäyttö-neuloja ja -tippejä joten ei se hygieniakaan ole varmaan paljon huonompaa kuin "studioissa"...

        itse en menisi, mutta mulla onkin aika tarkat kriteerit ;)
        Syitä miksi en menisi:
        -sivuilla ei ollut kuvia parantuneista vaan juuri tehdyistä tatuoinneista, joten ei voi tietää osaako tyyppi tehdä tatuoinnin oikeaan syvyyteen, koska liian syvään tehdyn tatuoinnin leviäminen ei näy vielä heti kuvan tekemisen jälkeen
        -jälki ei ole mun mielestä mitenkään hirveän ihmeellistä, tietyissä kohdissa näki että viiva on vähän hapuilevaa ja varjostustekniikkakin on ehkä vähän niin ja näin
        -mieluummin menen ammattilaiselle, joka tietää mitä tekee, tekee kuvan hyvin ja nopeammin kuin aloittelija, ja en kyllä itse haluaisi kenenkään kotona ottaa tatuointia

        Mutta kuten sanottu, oma valintasi ja jos menet niin tarkista ainakin, että hygieniasiat ovat kunnossa. Jos sulle riittää se laatu, joka on kaverisi kuvassa (musta ei ollut mitenkään ihmeellinen, ristin alaosa näytti ainakin kuvassa epäsymmetriseltä) niin ei kai siinä sit mitään, mutta suosittelen kyllä että katselisit netistä oikeasti hienoja ja hyviä tatuointikuvia, niin oppisit näkemään mihin kaikkeen on mahdollisuuksia ja millaisia ovat oikeasti hienot ja hyvin tehdyt tatuoinnit


      • jotain tarviis vielä

        en menisi sillä noi kuvat ei ollu ihan luontevia; vähän niinku kopioituja tai "läpipiirrettyjä"
        jäykänoloisia...


      • jotain tarviis vielä kirjoitti:

        en menisi sillä noi kuvat ei ollu ihan luontevia; vähän niinku kopioituja tai "läpipiirrettyjä"
        jäykänoloisia...

        en menisi, itse vaadin paljon parempaa jälkeä. Kannattaa ihan oikeasti mennä jonnekkin tunnetun tekijän liikkeeseen ja odottaa kärsivällisesti jonotusaika. Itse matkustan aina lähes 300km sivu ja maksan puolet enemmän että saan hyvälaatuisen kuvan jota ei tartte parannella myöhemmin.


    • jepasdfg

      Menisin myös ihan liikkeeseen. =) Kumminkin aika pieni kuva, joten hinta erokaan ei ole hirveän suuri.
      Mulla on melkeen tuon kokoinen ns. pelkistetty kissan kuva ja maksoi 30,-

    • dkjv

      En menisi. Aloitelijan jälkeä, viivoista näkyy vielä epävarmuus, eikä nuo varjostuksetkaan ole mitenkään pehmeästi liukuvat. Tosin suurin syy on se, että hygienian osalta pisti silmään sama suojaamaton tyyny monessa kuvassa, mitä ilmeisesti käytetty tukena tatuoidessa? Miten on tuo hygienian laita muuten sitten?

    • sdfgh83

      Minä suosittelen kyseistä tatuoitsijaa. Itselläni on muualla otettuja kuvia ja sitten nuo Luntin tekemät tähdet jotka löytyvät kyseisiltä sivuilta, tekee hyvää jälkeä kunnollisilla ammattimaisilla koneilla! Kyseinen nuorimies on erittäin taitava ja mukava tatuoitsija! Eikä kokemuskaan kartu ellei kuvia myös paljon tee! Seuraava kuvani on jo mietitty ja tiedän että se tehdään juuri tuolla!

    • Lunttione

      Hauskaa keskustelua tatuoinneistani :) Käytän kertakäyttöneuloja ja tippejä. Vuosi tuli täyteen toukuussa ja koko ajan tulee uusia kuvija sivulle joten katsokaa uusia. www.myspace.com/lunttione valokuvat ja tattoo work.
      muutamissa tapauksissa olen joutunut värittämään tai linjaamaan uusiksi mutta usein ei joudu ja kuvat ovat hyvin parantuneet. koko ajan kehitytään ja tässä vaiheessa "uraa" ei enempää voi tatuoijalta odottaa sanon minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2094
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      214
      1811
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1512
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1491
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1213
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1191
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      141
      1155
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1042
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      995
    Aihe