Itsekin on tullut jos jonkinmoista todistajavuosien mittaan nähtyä. Uskomatonta kaksinaamaisuutta, valehtelua, mustamaalaamista, juonittelua, paskanpuhumista, selkäänpuukottamista, jne, ja kaikki vain siksi että itse bongaisi äijän ja kaveri jäisi ilman. Tästä huolimatta jaksoin pitkään uskoa, että eihän kukaan fiksu veli yksinkertaisesti VOI mennä noin typerän ja räikeän toiminnan seurauksena halpaan, mutta kas, näin sitä vaan alvariinsa tapahtui. En tiedä kertooko tämä enemmän veljien vaiko sisarten järjenkyvyistä...vaiko itsestäni, kun luulin veljien näkevän läpi tällaisesta toiminnasta.
Itse kun ei tuollaiseen röyhkeään lirkutteluun ja manipulointiin halunnut osallistua, niin oletettavasti tästä seurauksena oli useamman vuoden mittainen "sulkeminen piireistä". Yksi tätä piiriä pyörittäneestä siskoporukasta myöhemmin tunnusti, että olivat tarkoituksellisesti karvanneet minun ja erään toisen sisaren osallistumista kaikkeen vapaa-ajan toimintaan, ja ihan siitä syystä, että olimme kuulemma niin pahoja kilpailijoita 'velimarkkinoilla'. No, nyt taitaa olla about kaikki tästä siskoporukasta naimisissa, joten
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=6&t=3259
exien "kuviteltu" katkeruus.. ? aih ja voih...
27
725
Vastaukset
- hohhoijaa sanon vaa
joka luuli saavansa jt-piireistä itellee ukon?
Ei kaikki riivinraudat kelpaa, sisarista lie ylitarjontaa niissä avioliittomarkkinoissa :D
Lähikapakasta löytyy helpommin äijänturilas...
joka ei kyl suostu krakaa kaulaasa laittamaa...- sisko hento
homo :D
Melkoinen urpo
Juu, se on peli kovaa ukkomarkkinoilla tuossa(kin) lahkossa. On pelkästään hyvä asia että tämä tuodaan esille. Sellaisiakin utopioita kun on että jt:t olisivat toisiaan kohtaan jotenkin erityisen lojaaleja. Näin ei suinkaan ole kaikissa asioissa, ja tämä on yksi esimerkki siitä. Ukkoloita on lahkossa vähemmän kuin tyttölöitä, ja siksi varsinkin pyrkyriveljistä käydään kiivasta taistelua.
- liian pieni pipo....
¨¨kaikki muut toiset aina vaan...
minä en vaan koskaan.......
Muuten olisin mukava, mutta minua on aina potkittu päähän, joten olen hieman katkera.>>Muuten olisin mukava, mutta minua on aina potkittu päähän, joten olen hieman katkera.
Katkeruuden tunne kusetetuksi tulemisen jälkeen on ihan luonnollista. Ei siinä silti liiaksi kannata piehtaroida. Tsemppiä sinulle katkeruudesta yli pääsemiseksi.- en mie ainakaa taho
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Muuten olisin mukava, mutta minua on aina potkittu päähän, joten olen hieman katkera.
Katkeruuden tunne kusetetuksi tulemisen jälkeen on ihan luonnollista. Ei siinä silti liiaksi kannata piehtaroida. Tsemppiä sinulle katkeruudesta yli pääsemiseksi.keskuudessa.
Näyttää siltä, että se jopa VOIMISTUU; täällä kun piehtaroidaan vuosilukusirkuksissa jne :D
Näyttää siltä että meilot, tiukut ja morffit eivät pääse irti katkeruudestaan irti, vaan suorastaan hellivät
sitä...
Vuosikymmeniä,jopa ;D
Oikeestaan aika pelottava tulevaisuudenkuva, ajatellen irtautumista ...
Kuka haluaa katkeraksi exäksi joka haastaa riitaa vuosikaudet suomi24-sivustolla, hyi hitto ! :(((((( - kuuntelemmeko me ?
en mie ainakaa taho kirjoitti:
keskuudessa.
Näyttää siltä, että se jopa VOIMISTUU; täällä kun piehtaroidaan vuosilukusirkuksissa jne :D
Näyttää siltä että meilot, tiukut ja morffit eivät pääse irti katkeruudestaan irti, vaan suorastaan hellivät
sitä...
Vuosikymmeniä,jopa ;D
Kuka haluaa katkeraksi exäksi joka haastaa riitaa vuosikaudet suomi24-sivustolla, hyi hitto ! :((((((Yleisesti ottaen me ihmiset jankkaamme asioita, jotka eivät ole mielestämme vielä loppuun käsiteltyjä....
Emme ehkä ole saaneet toivomaamme vastausta,
mielipiteemme ei ole tullut arvostetuksi tai asiaan liittyvä tunnekokemuksemme ei ole tullut kuulluksi.
Tämä koskee sekä lapsia että aikuisia. en mie ainakaa taho kirjoitti:
keskuudessa.
sitä...
Vuosikymmeniä,jopa ;D
Kuka haluaa katkeraksi exäksi joka haastaa riitaa vuosikaudet suomi24-sivustolla, hyi hitto ! :((((((Katkeruuteen vetoaminen on argumentointivirhe. Naiivi sellainen, jota lahko käyttää kirjallisuudessaan ja näin ollen myös sen jäsenet turvautuvat siihen. Valitettavasti. Täällä aikuisten maailmassa siihen vetoaminen kertoo vain virheelliseen argumentointiin syyllistyvän tietämättömyydestä.
- juupas-eipäs ?
t-i-u-k-u kirjoitti:
Katkeruuteen vetoaminen on argumentointivirhe. Naiivi sellainen, jota lahko käyttää kirjallisuudessaan ja näin ollen myös sen jäsenet turvautuvat siihen. Valitettavasti. Täällä aikuisten maailmassa siihen vetoaminen kertoo vain virheelliseen argumentointiin syyllistyvän tietämättömyydestä.
jankuttavat aina samoista asioista? ;D
juupas-eipäs ? kirjoitti:
Osa 1
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9550625/thread
Osa 2
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9550625/47310588- he-he-heh
t-i-u-k-u kirjoitti:
Osa 1
Osa 2
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9550625/47310588Tiedän kokemuksesta että toisia ei saisi koskaan neuvoa, koska jo se neuvo ei sovikkaan henkilölle niin siinä voi mennä asiat myös pieleen ja silloin se olisi minun syyni.
Mutta jotta tarkoittamani asiat eivät jäisi epäselviksi, niin täsmennän hiukan.
En siis tarkoittanut että tarvitsisi myöntyä kaikkeen, koska vaimosihan pitäisi kunnioittaa sinua perheen päänä muissa kuin uskonto asioissa, esim talouden hoidossa, raha-asioissa ja semmoisissa ja hänen pitäisi antaakkin sinulle niissä viimeinen sana , koska niin Jehova on määrännyt, ja mikäli päätöksesi ovat todistettavasti perheen parhaaksi, ja siten Jehovan vaatimuksen mukaisia.
Mutta kaikessa mikä liittyy siihen että Jehovan todistajaa yritetään estää tai rajoittaa uskonnossaan , niin on valitettavasti täysin turhaa, se on kuin yrittäisi toistuvasti kävellä tiilimuuria vasten ja aina vaan uudestaan, Jehovan palvelijaa ei voi voittaa vakaumusta koskevissa asioissa.
Joten ainoaksi tieksi jää sen tarkkaileminen, että mitkä asiat saavat vaimosi innon hiukan laantumaan, esim. sellainen voisi olla yksi, että jos vaimo yrittää tyrkyttää sinulle selityksiä, niitä uskonnon opettamia justiin niin, ei kannata ollenkaan vastustella, anna hänen vain puhua puhuttavansa, mutta älä ota siihen mitään kantaa, koska se on aivan turhaa ja vahvistaa vain vaimosi uskoa kun hän saa sitten heti perään perustella sanasi tyhjiksi.
Jehovan todistajat opetetaan perustelemaan asiat , ja heitä ei voi oikeastaan voittaa väittelyssä , jos sitä yrittää, he alkavat suojella uskoaan, ja menevät lukkoon.
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=3385&start=15 - Albiino Tikru
he-he-heh kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta että toisia ei saisi koskaan neuvoa, koska jo se neuvo ei sovikkaan henkilölle niin siinä voi mennä asiat myös pieleen ja silloin se olisi minun syyni.
Mutta jotta tarkoittamani asiat eivät jäisi epäselviksi, niin täsmennän hiukan.
En siis tarkoittanut että tarvitsisi myöntyä kaikkeen, koska vaimosihan pitäisi kunnioittaa sinua perheen päänä muissa kuin uskonto asioissa, esim talouden hoidossa, raha-asioissa ja semmoisissa ja hänen pitäisi antaakkin sinulle niissä viimeinen sana , koska niin Jehova on määrännyt, ja mikäli päätöksesi ovat todistettavasti perheen parhaaksi, ja siten Jehovan vaatimuksen mukaisia.
Mutta kaikessa mikä liittyy siihen että Jehovan todistajaa yritetään estää tai rajoittaa uskonnossaan , niin on valitettavasti täysin turhaa, se on kuin yrittäisi toistuvasti kävellä tiilimuuria vasten ja aina vaan uudestaan, Jehovan palvelijaa ei voi voittaa vakaumusta koskevissa asioissa.
Joten ainoaksi tieksi jää sen tarkkaileminen, että mitkä asiat saavat vaimosi innon hiukan laantumaan, esim. sellainen voisi olla yksi, että jos vaimo yrittää tyrkyttää sinulle selityksiä, niitä uskonnon opettamia justiin niin, ei kannata ollenkaan vastustella, anna hänen vain puhua puhuttavansa, mutta älä ota siihen mitään kantaa, koska se on aivan turhaa ja vahvistaa vain vaimosi uskoa kun hän saa sitten heti perään perustella sanasi tyhjiksi.
Jehovan todistajat opetetaan perustelemaan asiat , ja heitä ei voi oikeastaan voittaa väittelyssä , jos sitä yrittää, he alkavat suojella uskoaan, ja menevät lukkoon.
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=3385&start=15ja menevät lukkoon :d
Samaa jankutusta, vaikka onkin jo
ex;
ei pääse tiikeri raidoistaan.... ;D juupas-eipäs ? kirjoitti:
>>Miksi "onnelliset exät" kuten meilo tiuku,morffi jne jankuttavat aina samoista asioista?>>
Siksi, että Jt-järjestö ei ole vielä lakkauttanut epä-inhimillisiä ja valheellisia oppejaan, joita se opettaa ihmisille Jumalan ainoana totuutena. Kriittisen näkökulman esillä pitäminen on perusteltua riippumatta niiden esittäjien henkilökohtaisesta onnellisuudesta/onnettomuudesta.en mie ainakaa taho kirjoitti:
keskuudessa.
sitä...
Vuosikymmeniä,jopa ;D
Kuka haluaa katkeraksi exäksi joka haastaa riitaa vuosikaudet suomi24-sivustolla, hyi hitto ! :((((((>>Näyttää siltä että meilot, tiukut ja morffit eivät pääse irti katkeruudestaan irti, vaan suorastaan hellivät
sitä.>>
Eli toisin sanoen Jt-kritiikin esillä pitäminen on mielestäsi ei-toivottavaa/tarpeetonta.
Kritiikin esittäjien henkilökohtaiseen katkeruuteen viittaaminen kuuluu maailman vanhimpiin argumentointivirheisiin, jolla pyritään mitätöimään kritisoidut asiat ja niiden perusteet.
On totta, että Jt-lahkon mielivaltainen ja perusteita vailla oleva toiminta herättää tyytymättömyyttä ja muita negatiivisia tunteita sellaisessa, joka tulee tietoiseksi näistä asioista ja huomaa tulleensa huijatuksi. Tämä on luonnollista; miten muuten asia voisikaan olla. Tähän viittaamalla ei kuitenkaan voida kumota itse esiin nostettujen asioiden paikkansapitävyyttä.
Lisäksi olisi huomattava sellaisenkin vaihtoehdon olemassaolo, että entinen Jehovan todistaja on päässyt eroon henkilökohtaisesta katkeruudestaan järjestöä kohtaan, mutta kokee silti tarpeelliseksi käyttää omaa historiaansa ja tietojaan näiden asioiden esillä pitämiseen ja muiden ihmisten tiedottamiseen. Ihminen, joka on itse ollut Jehovan todistaja kuitenkin yleensä tietää nämä asiat huomattavasti paremmin ja omakohtaisemmin kuin ulkopuoliset ihmiset.
>>Kuka haluaa katkeraksi exäksi joka haastaa riitaa vuosikaudet suomi24-sivustolla>>
Yleistät ja leimaat rankasti, ja tässä toimit järjestösi mallin mukaisesti:
"Esimerkiksi jo vuonna 1909 silloinen Vartiotorni-seuran presidentti, C. T. Russell, kirjoitti niistä, jotka kääntyivät pois Jehovan pöydästä ja alkoivat sitten kohdella huonosti entisiä orjatovereitaan. Englanninkielisessä Vartiotornissa 1.10.1909 sanottiin: - - Sen sijaan että he sanoisivat maailman rehdillä tavalla: ’Olen löytänyt parempaa; jääkää hyvästi’, nämä ilmaisevat siinä määrin kiukkua, ilkeämielisyyttä, vihaa, riitaisuutta, ’lihan ja paholaisen tekoja’, ettemme ole koskaan nähneet maailmallisten ihmisten osoittavan sellaista. Näyttää siltä kuin heihin olisi istutettu hulluus, saatanallinen raivotauti. Jotkut heistä sivaltavat meitä ja väittävät sitten, että me sivalsimme. He ovat valmiita lausumaan ja kirjoittamaan raukkamaisia valheita ja alentuvat halpamaisuuksiin.”" (Vartiotorni 1. heinäkuuta 1994, "Kummassa pöydässä sinä syöt")
Kaikki tällainen argumentointi johtaa ainoastaan yhteen päämäärään: ei kritiikkiä.- hupsista?
diovmorf kirjoitti:
>>Näyttää siltä että meilot, tiukut ja morffit eivät pääse irti katkeruudestaan irti, vaan suorastaan hellivät
sitä.>>
Eli toisin sanoen Jt-kritiikin esillä pitäminen on mielestäsi ei-toivottavaa/tarpeetonta.
Kritiikin esittäjien henkilökohtaiseen katkeruuteen viittaaminen kuuluu maailman vanhimpiin argumentointivirheisiin, jolla pyritään mitätöimään kritisoidut asiat ja niiden perusteet.
On totta, että Jt-lahkon mielivaltainen ja perusteita vailla oleva toiminta herättää tyytymättömyyttä ja muita negatiivisia tunteita sellaisessa, joka tulee tietoiseksi näistä asioista ja huomaa tulleensa huijatuksi. Tämä on luonnollista; miten muuten asia voisikaan olla. Tähän viittaamalla ei kuitenkaan voida kumota itse esiin nostettujen asioiden paikkansapitävyyttä.
Lisäksi olisi huomattava sellaisenkin vaihtoehdon olemassaolo, että entinen Jehovan todistaja on päässyt eroon henkilökohtaisesta katkeruudestaan järjestöä kohtaan, mutta kokee silti tarpeelliseksi käyttää omaa historiaansa ja tietojaan näiden asioiden esillä pitämiseen ja muiden ihmisten tiedottamiseen. Ihminen, joka on itse ollut Jehovan todistaja kuitenkin yleensä tietää nämä asiat huomattavasti paremmin ja omakohtaisemmin kuin ulkopuoliset ihmiset.
>>Kuka haluaa katkeraksi exäksi joka haastaa riitaa vuosikaudet suomi24-sivustolla>>
"Esimerkiksi jo vuonna 1909 silloinen Vartiotorni-seuran presidentti, C. T. Russell, kirjoitti niistä, jotka kääntyivät pois Jehovan pöydästä ja alkoivat sitten kohdella huonosti entisiä orjatovereitaan. Englanninkielisessä Vartiotornissa 1.10.1909 sanottiin: - - Sen sijaan että he sanoisivat maailman rehdillä tavalla: ’Olen löytänyt parempaa; jääkää hyvästi’, nämä ilmaisevat siinä määrin kiukkua, ilkeämielisyyttä, vihaa, riitaisuutta, ’lihan ja paholaisen tekoja’, ettemme ole koskaan nähneet maailmallisten ihmisten osoittavan sellaista. Näyttää siltä kuin heihin olisi istutettu hulluus, saatanallinen raivotauti. Jotkut heistä sivaltavat meitä ja väittävät sitten, että me sivalsimme. He ovat valmiita lausumaan ja kirjoittamaan raukkamaisia valheita ja alentuvat halpamaisuuksiin.”" (Vartiotorni 1. heinäkuuta 1994, "Kummassa pöydässä sinä syöt")
Kaikki tällainen argumentointi johtaa ainoastaan yhteen päämäärään: ei kritiikkiä.Onko hän selvännäkijä?
Mikäs MUN uskonto/uskonnottomuustilanne on?
** Yleistät ja leimaat rankasti, ja tässä toimit järjestösi mallin mukaisesti:**** - diu-diu-diu ;D
diovmorf kirjoitti:
>>Näyttää siltä että meilot, tiukut ja morffit eivät pääse irti katkeruudestaan irti, vaan suorastaan hellivät
sitä.>>
Kaikki tällainen argumentointi johtaa ainoastaan yhteen päämäärään: ei kritiikkiä.Juurikin näin!
hupsista? kirjoitti:
Onko hän selvännäkijä?
Mikäs MUN uskonto/uskonnottomuustilanne on?
** Yleistät ja leimaat rankasti, ja tässä toimit järjestösi mallin mukaisesti:****>>Mikäs MUN uskonto/uskonnottomuustilanne on?>>
Lähinnä kirjoittelen palstan aihepiirin pohjalta.
Tarkka sanamuoto olisi toki kuulunut näin: "Yleistät ja leimaat rankasti, ja tässä toimit puolustelemasi järjestön mallin mukaisesti".diu-diu-diu ;D kirjoitti:
Juurikin näin!
>>’Olen löytänyt parempaa; jääkää hyvästi’
Juurikin näin!>>
Kyseisessäkään julkaisussa ei annettu sellaista vaihtoehtoa, että itse Vartiotorni-seurassa voisi olla mitään kritisoimista. Se, että Vt-seura itse on sitä mieltä, että kaikki sitä arvostelevat ihmiset ovat saatanallisen raivotaudin vallassa, ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö Vt-seurassa ja sen toiminnassa olisi mitään kritisoimista.- missä ilo ?
diovmorf kirjoitti:
>>’Olen löytänyt parempaa; jääkää hyvästi’
Juurikin näin!>>
Kyseisessäkään julkaisussa ei annettu sellaista vaihtoehtoa, että itse Vartiotorni-seurassa voisi olla mitään kritisoimista. Se, että Vt-seura itse on sitä mieltä, että kaikki sitä arvostelevat ihmiset ovat saatanallisen raivotaudin vallassa, ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö Vt-seurassa ja sen toiminnassa olisi mitään kritisoimista.valtavan paljon paremmin exien elämä menee nyt kun
he ovat vapaita uskonnon orjuudesta?
Jotenkin ei nää jutut vaikuta onnellisten ihmisten kirjoittamilta?
Päivastoin, hyvin surullisen oloisia ovat.
Ilottomia...
Vahvasti epäilen, etteivät exät olekan löytäneet parempaa ....? - GuardianAngel123
missä ilo ? kirjoitti:
valtavan paljon paremmin exien elämä menee nyt kun
Ilottomia...
Vahvasti epäilen, etteivät exät olekan löytäneet parempaa ....?ootko nyt ihan tosissasi. IIIIIIIIISO HAAAAAAAUUUUUKKOTUUUUUS
- vaikut korvissa...
missä ilo ? kirjoitti:
Ilottomia...
Vahvasti epäilen, etteivät exät olekan löytäneet parempaa ....?Hehän ovat vapaita järjestön orjuudesta?
Joku GA123 kirjoittelee sellaisia juttuja,että taitaa olla vakavia ongelmia;
ei iloa hänelläkään vapaudestaan, vaan roikkuu täällä päiväkaudet?
Päättelin kirjoituksista ja kellonajoista...
Vai onko palkattu kirjoittaja, joka antaa foorumille tekohengitystä karjumisineen ja kiroiluineen?
Vaiko vain teiniangstia sittenkin? - - § -
missä ilo ? kirjoitti:
Ilottomia...
Vahvasti epäilen, etteivät exät olekan löytäneet parempaa ....?>> Jotenkin ei nää jutut vaikuta onnellisten ihmisten kirjoittamilta? Päivastoin, hyvin surullisen oloisia ovat. Ilottomia...
Herää kysymys onko kyseessä syy vai seuraus.
Tulisiko kommenttiisi suhtautua sellaisen kommenttina jolla on henkilökohtaista kokemusta sitoutumisesta jehovantodistajuuteen ja sen kaiken kattavasta merkityksestä ihmisen psykeen, maailmankuviin ja odotuksiin elämässä?
Entä kun joku alkaa tutkia objektiivisesti lähemmin järjestön historiaa, oppeja ja oppihistoriaa ( maailmanlopun ennustukset joita kielletään edes olleen, verioppi jne. ), sekä eri edesottamuksia ( mm. UN-DPI, Meksiko jne. ), menettäen tämän seurauksena vankkumattoman luottamuksensa siihen, niin millainen vaiktus sillä on yksilöön?
Entä kun näiden pohdintojen ja tutkimisen seurauksena hän haluaa puhua löytämästään ja joutuu esittämään niitä kiellettyjä ja tabuina olevia kiusallisia kysymysiä, niin hänet torjutaan ja yritetään vaientaa pelottelulla ja uhkailulla, rinnastaen hänet mm. Korahiin, luvatun maan rajalla olleisiin nupisijoihin tai jopa itse Saatanaan ja kun häneen aletaan suhtautua erityisen kylmäkiskoisesti, ellei jopa vihamielissävyisesti lakaten seurustelemasta hänen kanssaan. Hänen ajattelun- , puheen- ja omantunnonvapauttaan pyritään rajoittamaan ja ohjaamaan edellämainituin metodein. Miten oletat normaalit tunteet ja terveen oikeustajun omaavan yksilön reagoivan ko. tilanteessa?
Tai kun hänet kaiken tämän seurauksena erotetaan järjestöstä mielipiteidensä vuoksi, häntä aletaan kohdella hyvin halventavasti itse Saatanan lapsena antaen näin hänelle symboolisesti kuolemantuomio, katkaistaan kaikista jopa vuosikymmenien aikaisista ihmissuhteistaan, jopa läheisistä verisukulaisista / tapetaan sosiaalisesti. Heistä myös puhutaan edelleen hyvin halviksavasti edellämainitun jälkeen. Tämä riippumatta siitä, että ko. henkilö saattaa edellen uskoa Jumalaan, lunnaisiin ja sanaansa ja omata moitteettoman elämänmenon.
Miten tällaisen henkisesti hyvin väkivaltaisen kohtelun saavan oletat reagoivan saamaansa kohteluun sen väistämättä seuratessa häntä elämässään tavalla tai toisella ( syrjintä ) ja miten oletat sen vaikuttavan hänen elämäänsä?
Miten oletat vaikuttavan yksilöön sen, että tuota kristillisen rakkauden järjestöä ei voi jättää ihmisarvoisella tavalla?
>> Vahvasti epäilen, etteivät exät olekan löytäneet parempaa ....?
On selvää, että yllämainitun suuren pettymyksen seurauksena on poikkeuksellisen haastavaa rakentaa koko elämänsä ja maailmankuvansa uudestaan, joka on rakentunut yhden ainoan järjestön ympärille ja sille mitä se on voinut merkitä ja edustaa yksilölle jopa vuosikymmeniä ja josta on muodostunut myös osa yksilön identiteettiä. Jotkut ovat onnistuneet siinä hyvin, mutta jotkut ovat jopa riistäneet itseltään hengen, kaikekn tuon tuon seurauksena ja henkisen väkivallan murtamina. - illan virkku
t-i-u-k-u kirjoitti:
Osa 1
Osa 2
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9550625/47310588 - Yritä kestäää
juupas-eipäs ? kirjoitti:
Ongelma on internet. Sitä, ette pysty erottamaan ja karttaminenkin tuntuu vaikealta.
Vuosikymmenet vt seura on pystynyt "vaientamaan" erotetut ja heidän kohtelunsa. Nyt olis teidänkin aika otaa lusikka käteen ja myönnettävä, että jt rautaesirippu on jäänne, joka elää viimeisiä aikoja.
Niin kauan kuin vapaa tiedonvälitys toimii, niin palstalla puhutaan jehovan todistajuudesta ja kaikesta siihen liittyvästä, joten yritä kestää. - salaisuus?
vaikut korvissa... kirjoitti:
Hehän ovat vapaita järjestön orjuudesta?
Joku GA123 kirjoittelee sellaisia juttuja,että taitaa olla vakavia ongelmia;
ei iloa hänelläkään vapaudestaan, vaan roikkuu täällä päiväkaudet?
Päättelin kirjoituksista ja kellonajoista...
Vai onko palkattu kirjoittaja, joka antaa foorumille tekohengitystä karjumisineen ja kiroiluineen?
Vaiko vain teiniangstia sittenkin?sen kätkeköön :-))
Onko se onnea kun päätiedottaja ottaa kantaa pedofiiliaan tai karttamiseen pieni hymy huulillaan? - vaikkua korvissako ?
salaisuus? kirjoitti:
sen kätkeköön :-))
Onko se onnea kun päätiedottaja ottaa kantaa pedofiiliaan tai karttamiseen pieni hymy huulillaan?päätiedottajastakin on tullut "ex" ? ;D
Kävipäs se nopeasti kun on mennyt ohi silmien ja korvien ? - salaisuus?
vaikkua korvissako ? kirjoitti:
päätiedottajastakin on tullut "ex" ? ;D
Kävipäs se nopeasti kun on mennyt ohi silmien ja korvien ?Ärsyyntymisasteesta päätellen viestini on ymmärretty, mutta vääntää pitää.
No aloitetaan alusta Vanha sananlasku sanoo "kel onni on sen kätkeköön" ja kun olen exä, niin viittaan sillä exiin, ettei minun eikä muidenkaan tarvitse täällä mainostaa omaa onnellisuuttaan....tosin ei kai siitä haittaakaan ole.
Teennäisestä onnelisuudesta oli se seuraava pointti kuinka tekohymyllä luodaan onnellisuus kuvaa.
Muuten tänäänkin on ollut helelvetin kiva päivä ja nyt vielä kruunaan sen Seuranuoneella mukavien ihmisten parissa. Kerron veljillesi terveisiä, jos satutaan samaan aikaan rulettipöydän ääreen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267