Kaikenlaiset vikinät ja valitukset tähän ketjuun, niin pysyy palsta muuten vapaana oikeille kirjoittajille.
Aloitan: Hummeri-Tenho on ilkeä taukki ja palstan pilaaja!!
;-)))))))
Tähän torstai päivän kaikki marinat!
8
216
Vastaukset
- perskules sentään
Kokeilen vain tätä rakkinettani, koska "suurennuslasi" jumitti päälle, katson miten kone toimii tekstin lähetyksessä.
kummajaisia on oikeet kirjottajat? Keskenään vai yksinään kirjottavat?
- boromppomperon
HILJAA törppö!!! Tämä on kiukutteluketju! Ei kysytty pässi sulta mitään!!!!!!
boromppomperon kirjoitti:
HILJAA törppö!!! Tämä on kiukutteluketju! Ei kysytty pässi sulta mitään!!!!!!
Minulla ei satu juuri tänään olemaan mitään kiukuttelemisen syytä.
Torstaihan on huono päivä marisemiseen, koska se on toivoa täynnä.- perompom'''
Venlastiina kirjoitti:
Minulla ei satu juuri tänään olemaan mitään kiukuttelemisen syytä.
Torstaihan on huono päivä marisemiseen, koska se on toivoa täynnä.pitää olla, jos kirjoittaa tähän ketjuun !!!! ,)
- pjergele!
Tämä palsta on aivan perseestä! Älytön sakki ei saa aikaiseksi edes kunnollista huuhaata? Ja tietämättömiäkin he ovat.
- urpoeinaripuska.
joku aloitus, et voidaan kopioida ja spämmätä se uudelleen:)))DDD tai matkia sua:)
- pjergele!
urpoeinaripuska. kirjoitti:
joku aloitus, et voidaan kopioida ja spämmätä se uudelleen:)))DDD tai matkia sua:)
En! Koska tämä on valitusketju! Täällä kiukutellaan ja ihan vaan hieman vikistään, vaikkei olisi perusteitakaan. :)
urpoeinaripuska on ihan persieestä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489