Hei,
Olen aika eksentrinen ja liberaali persoona ja minua ahdistaa ja masentaa Suomen kulttuuri sekä keliolosuhteet.
Olen päättänyt pakata repun ja muuttaa pysyvästi johonkin maahan missä kaltaiseni persoona hyväksyttäisiin avomielisesti osaksi yhteiskuntaa.
Arvostan elämässä eniten seuraavia asioita:
-Auringonvaloa ympäri vuoden
-Vapaus ajaa autoa sillä nopeudella minkä itse kokee turvalliseksi
-Vapaus kasvattaa mitä hyvänsä kukkia
-Vapaus rakentaa juuri sellainen talo minkä itse kokee mieleiseksi
-Matala/0 verotus
-Helppo byrokratia taikka korruptoituneet virkamiehet
-Oikeus puolustaa omaa/perheensä henkeä aseellisesti
-Kaikkien ihmisrotujen sekä uskontokuntien hyväksyminen sekä samanarvoinen kohtelu
Onko tällaista maata edes olemassa?
Mielessäni on pyörinyt Mexico, Bolivia, kaikki Alankomaat sekä Kuwait.
Osaisiko joku politiikasta ja kulttuurista perillä oleva auttaa minua?
Mikä maa sopisi uudeksi kotimaakseni?
KarriJL
4
143
Vastaukset
- ilman muuta
se on joka tapauksessa joku kehitysmaa, jollaisena maa pysyykin maailman tappiin saakka. Tosin, tällä ei ole mitään tekoa palstan aiheen kanssa, joten jääköön tähän tästä.
- Jääman
Muuta Somaliaan koska se täyttää kaikki muut vaatimukset paitsi viimeisen vaatimuksesi.
- KarriJL
Arvasin, että joku mainitsee Somalian.
Etsin kuitenkin sellaista maata joka ei olisi sotatilassa.
välimailla, etelä-Venäjällä. Tuo viimeinen kohta hiukan voi viirata, mutta muuten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454