Olen esittänyt Danielin kirjan tulkintaa käsitteellä , Danielin unet , se poikkeaa kaikista Kristinuskon tulkinnoista, mutta siitä huolimatta tuon tulkinnan totuudellista arvoa ei ole näissä keskusteluissa olevalla tietämyksellä toiseksi osoitamaan mitä olen esittänyt.
Nuita keskusteluja ja viestiketjuja löyty riittävästi etsimällä asiaa liittyvän tiedon hankinnalla ,käyttäessään hakusanoina Esim, Danielin unet, tuhat ja yksi yms.
Mutta nyt Hesekiel otettakoon lähtökohdaksi historiallinen ns, "totuus" Hesekiel oli pappi ja pappisukua myöskin ,joten juutalaisen uskon tietämys oli vahvalla pohjalla jo lapsuudessa.
Hesekiel joutui Jerusalemista pakkosiirtolaisuuteen Babyloniaan n,597 eaa.
Mitä muuta -, no tietenkin on lähtökohdaksi otettava koko Raamattu V.T. ja koko Hesekielin kirja.
Raamatussa on profeettija joitten nimiin nuo kirjat ovat kirjoitetut ja kirjoittajia on ollut useampiakin ja profeetat eivät yleensä itse kirjoittaneet vaan heillä oli ns, kirjurit jotka kirjoittivat profeetan sanoman muistiin ja niistä sitten on muodostunut yhteneväiset juutalaisten Pyhät kirjoitukset joita on säilynyt Raamattuumme liitettyinä Uuden testamentin teksteihin .
Kysymys kuuluukin ;
Mitä tarkoitetaan Hesekielin kirjan 390 päivää ja 40 päivää ,jotka Hesekielin kirjan mukaan muutetaan ,
390 vuodeksi ja 40 vuodeksi?
Huomautan jo alkuunsa Raamatun sanan väärentäjille ,koska Raamattu sanoo sen olevan 390 vuotta ja 40 vuotta , se sitä myös on.
Raamattu Hesekiel 390 , 40 päivää !
63
755
Vastaukset
- hups..
Noin 112 000 tulosta (0,11 sekuntia)
Hakutulokset
1.
[PDF]
1 päivä alk. 190,- 2 päivää alk.290,- 3 päivää alk 390,-
Tiedostomuoto: PDF/Adobe Acrobat - Pikakatselu
puolihoito. 2 päivää alk.290,-. • metsästysluvat. • majoitus. • puolihoito. 3 päivää alk 390,-. Varaukset ja tiedustelut: Tarmo Koivumaa puh. 050-4915839.
lempeansuvanto.com/files/Kanalintupaketit.pdf
Luomto se on, joka tikanpojan puuhun vetää.- tuhat ja yksi
antaa henkilökohtainen mielipide asiasta , en muuten kysynyt jotta etsi netistä minulle erivaihtoehtoja .
Mutta jos osallistut keskusteluun asiallisesti saatan sellaisakin pyytää.
- neljälle pojalle
Dan. 1:17
Ja näille neljälle pojalle Jumala antoi taitoa ja kykyä kaiken opin ja viisauden ymmärtämiseen, ja Daniel osasi selittää kaikki näyt ja unet.- tuhat ja yksi
Hes.1:2. "Oli kuukauden viides päivä kuningas Jooakinin pakkosiirtolaisuuden viidesvuosi".
n, 593 eaa.
Dan.1:1." Juudan kuninkaan Jojakimin kolmantena hallitusvuotena hyökkäsi Babylonian kuningas Nubukadneessar Jerusalemia vastaan ja saartoi sen. n, 605 eaa. - neljälle pojalle
tuhat ja yksi kirjoitti:
Hes.1:2. "Oli kuukauden viides päivä kuningas Jooakinin pakkosiirtolaisuuden viidesvuosi".
n, 593 eaa.
Dan.1:1." Juudan kuninkaan Jojakimin kolmantena hallitusvuotena hyökkäsi Babylonian kuningas Nubukadneessar Jerusalemia vastaan ja saartoi sen. n, 605 eaa.Otat Raamatun kertomuksena.?
Minä otan Raamatun Jumalan sanana. - asteroidi.
neljälle pojalle kirjoitti:
Otat Raamatun kertomuksena.?
Minä otan Raamatun Jumalan sanana.http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Tänään löydetty asteroidi ohitti maapallon läheltä/art-1288367115784.html
- tuhat ja yksi
neljälle pojalle kirjoitti:
Otat Raamatun kertomuksena.?
Minä otan Raamatun Jumalan sanana.ja lyhyesti asia onkin.
Joten täsmennän Raamattu on juutalaisten uskontokirjallisuutta eri aikakusilta V.T. on juutalaisen uskonaikana syntynyttä ja Uusi testamentti on "uuden uskonnon" aikakaudella syntynyt ja senkin ovat kirjoittaneet juutalaisesta uskosta luopuneet ja Jeesus Nasaretilaiseen uskonkäsitykseen yhtyneet.
Ja teroitan vielä kirkko ja muut uskonnolliset liikkeet ovat tehneet suuren virheen kun ovat Raamatun kertoeen olevan "VIRHEETÖN JUMALAN SANA". - tuhat ja yksi
asteroidi. kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Tänään löydetty asteroidi ohitti maapallon läheltä/art-1288367115784.html
mutta ei liity mitenkään aiheeseen.
- tuhat ja yksi
Hes.1:3." Silloin tuli Herran sana Hesekielille,papille ,Busin pojalle, Kaldean maassa Kebarjoen varrella. Siellä häneen tarttui Herran käsi."
Hes.1:4-5." Tämän minä näin. Pohjoisesta tuli myrskytuuli ja suuri pilvi, joka liekehti tulta ja levitti loistetta ympärilleen.Tulen keskusta säihkyi kuin sula kulta ja keskellä hehkua näkyi neljän olennon hahmot .Tällainen oli niitten ulkonäkö. Niillä oli ihmisen muoto."
Ja n, 593 eaa.
2.Kun.23:34."Farao Neko teki Josian pojasta Eljakimista kuninkaan hänen isänsä Josian jälkeen ja muutti hänen nimensä Jojakimiksi, Johasin hän otti mukaansa Egyptiin, ja siellä hän kuoli."
Jojakimi ja Jojakin olivat Juudan kuninkita.
Lueskele näistä kohdista eteenpäin ja mieti mikä on koston ja tuhon selityksen stradekia Raamatun V.T.n kirjoituksissa.- tuhat ja yksi
Hes.2:3. " Hän sanoi; >>Ihminen,minä lähetän sinut Israelilaisten luo, noiden kapinallistenpariin, jotka ovat nousseet minua vastaan.Alusta alkaen he ja heidän isänsä ovat olleet minulle uskottomia.>>
Hes.3:9. >> Minä teen sinusta timantinkovan,piikiveä kovemman.Älä pelkää heitä,älä säiky. He ovat uppiniskainen kansa.>>
Hes.3:17.>> Minä olen pannut sinut Israelin kansalle vartijaksi.Kun kuulet suustani sanan sinun tulee varoittaa minusta.>>
Niinpä Hesekiel puhui pakkosiirtolsisille , Hesekiel ei ennusta meidän aikaamme! - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Hes.2:3. " Hän sanoi; >>Ihminen,minä lähetän sinut Israelilaisten luo, noiden kapinallistenpariin, jotka ovat nousseet minua vastaan.Alusta alkaen he ja heidän isänsä ovat olleet minulle uskottomia.>>
Hes.3:9. >> Minä teen sinusta timantinkovan,piikiveä kovemman.Älä pelkää heitä,älä säiky. He ovat uppiniskainen kansa.>>
Hes.3:17.>> Minä olen pannut sinut Israelin kansalle vartijaksi.Kun kuulet suustani sanan sinun tulee varoittaa minusta.>>
Niinpä Hesekiel puhui pakkosiirtolsisille , Hesekiel ei ennusta meidän aikaamme!Hes.11:24. >> Hän nosti minut ilmaan ja toi minut Kaldeaan pakkosiirtolaisten luo; TÄMÄ TAPAHTUI NÄYSSÄ,JUMALAN HENGEN VOIMASTA.
NIIN SITTEN HERÄSIN, JA SILMISTÄNI KAIKKOSI NÄKY, JONKA OLIN NÄHNYT.>>
Todellisuus ja näky ovat eriasioita vaikka ne monilla ihmisillä sekaantuvat helpostikkin ja Hesekiel kertoo selvästi olleen kysymyksessä näyn. - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Hes.11:24. >> Hän nosti minut ilmaan ja toi minut Kaldeaan pakkosiirtolaisten luo; TÄMÄ TAPAHTUI NÄYSSÄ,JUMALAN HENGEN VOIMASTA.
Todellisuus ja näky ovat eriasioita vaikka ne monilla ihmisillä sekaantuvat helpostikkin ja Hesekiel kertoo selvästi olleen kysymyksessä näyn.Kertomus on historiallista totta !
Hes.12:12. " ruhtinas on heidän joukossaan.kun pimeä tulee, hänkin nostaa kantamuksensa harteilleen ja lähtee.He repivät muuria päästäkseen siitä läpi,ja ruhtinas peittää kasvonsa ,jotta ei näkisi maataan."
Hes.12:13." Minä levitän verkkoni hänen ylleen ja hän takertuu pyydykseenni.Minä vien hänet Babyloniaan,kaldealaisten maahan ja siellä kuolee, sitä maata lainkaan näkemättä."
2.Kun.25:6. " Sidkia otettiin vangiksi ja tuotiin Babylonian kuninkaan luo Riblaan.Siellä hänelle julistettiin tuomio."
2.Kun.25:7."Hänen poikansa surmattiin hänen nähtensä,ja sitten häneltä sokaistiin silmät.Hänet pantiin pronssikahleisiin ja vietiin Babyloniaan."
Eikö Hesekielin kirjaa voi ymmärtää ?
Se on taas eriasia onko tuo teksti kirjoitettu jälkeen tai ennen tapahtumaa, mutta se on varmaa jotta Jumala ei sitä ole kirjoittanut ja se on varmaa jotta ihmiset ovat sen kirjoittaneet . - jh.
tuhat ja yksi kirjoitti:
Hes.11:24. >> Hän nosti minut ilmaan ja toi minut Kaldeaan pakkosiirtolaisten luo; TÄMÄ TAPAHTUI NÄYSSÄ,JUMALAN HENGEN VOIMASTA.
Todellisuus ja näky ovat eriasioita vaikka ne monilla ihmisillä sekaantuvat helpostikkin ja Hesekiel kertoo selvästi olleen kysymyksessä näyn.Jos minä sanoisin ja kertoisin oman näkyni, et arvostaisi sitä kuinka arvostat Danielin näkyjä.
- tuhat ja yksi
jh. kirjoitti:
Jos minä sanoisin ja kertoisin oman näkyni, et arvostaisi sitä kuinka arvostat Danielin näkyjä.
jotta en arvostaisi sinun näkyäsi.
Ja "arvostan" Danielin kirjan historiallista totuutta.Ja siitä olenkin tehnyt tulkinnan ,Danielin unet, nimikkeellä jotta sanomani ei sekaantuisi muitten tulkintojen joukkoon.
Danielin unet tulkinta paljastaa selvästi Kristinuskon n, 2000 vuotisen harhan samalla tulkintani kumoaa kaikki Danielin kirjaan jakeellekaan viittaavat Kristinuskoisten ennustelut tästä ajasta ja tulevaisuudesta.
Kerron mielelläni nuo Danielin kirjan unet/näyt luvuista Dan.2,7,8,9,10,11 ja 12.
Olen tutkinut tuota asiaa yli 30 vuotta , kun ymmärsin miten asiat ovat luulin itsekkin erehtyneeni.
Mutta olin väärässä.
- hj.
Selittäähän se Raamattu sen.
6 Kun olet sen tehnyt, käy vielä oikealle kyljellesi. Sinun tulee kantaa myös Juudan kansan synnit, ja minä panen sinut kantamaan niitä päivän vuotta kohden, neljäkymmentä päivää.- tuhat ja yksi
Siispä nuo Hesekielin kirjan aikamääritteet ovat Israel 390 vuotta ja Juuda 40 vuotta.
Minkälainen selitys noista vuosista sitten on se oikea?
- tuhat ja yksi
totuuden ,
Hesekielin 390 vuotta lasketaan Israelin juutalaisvaltion tuhosta
n, 722 eaa - 390 = 322 eaa.
Ja 40 vuotta Juudan juutalaisvaltion tuhosta n, 586 eaa. - 40 = 546 eaa.
Vastaus siihen miksi näin onkin kinkkisempi joten miksi niin ?- tuhat ja yksi
Raamattuhan sisältää myöskin aitoa historiallista tietoa , vaikka tuo tieto on vääristynyttä kun tulkinnan tekevät yksinomaan juutalaiset ja vieläkin suppeampi ryhmä juutalaiset uskon yhteisönsä sisällä.
(Kun kerroin ja kerron Danielin unet tulkinnan Danielin kirjasta ,siihen sisältyy aikamääritteitä meidän aikakäsitteestä katsottuna eaa. Ja tuon aikamääritteen on luonut Jeesus uskoisuus jälkikäteen oletetusta Jeesus Nasaretilaisen syntymisajasta joka on varmuudella nykytietämyksen mukaan määritelty virheellisesti 4 - 7. vuotta ! ja senkin jankohdan määrittelemiseen on vaikuttanut myös uskon harha Kristinuskossa.)
mutta turhat pois-
Kun kysymyksessä on aikamäärite katkeamaton vuodesta toiseen eaa. niin voidaan jo jotain laskeakkin.
722 eaa. - 390 vuotta = 322 eaa.
Ja tuolloin Danielin kirjassakin mainittu Aleksanteri suuri voitti Persian Dareioksen , siis n, 322 eaa.
Joten jotain järkeäkin on Danielin unet tulkinnalla !
586 eaa - 40 vuotta = 546 eaa. Tuolloin Kyyros astui maailman historiaan josta Raamattukin kertoo; Esra.1:7.
"Persian kuningas Kyyros käski kantaa esiin Herran temppelin esineet,jotka Nedunadneessar oli tuonut mukanaan Jerusalemista ja asettanut ne Jumalansa temppeliin." - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Raamattuhan sisältää myöskin aitoa historiallista tietoa , vaikka tuo tieto on vääristynyttä kun tulkinnan tekevät yksinomaan juutalaiset ja vieläkin suppeampi ryhmä juutalaiset uskon yhteisönsä sisällä.
(Kun kerroin ja kerron Danielin unet tulkinnan Danielin kirjasta ,siihen sisältyy aikamääritteitä meidän aikakäsitteestä katsottuna eaa. Ja tuon aikamääritteen on luonut Jeesus uskoisuus jälkikäteen oletetusta Jeesus Nasaretilaisen syntymisajasta joka on varmuudella nykytietämyksen mukaan määritelty virheellisesti 4 - 7. vuotta ! ja senkin jankohdan määrittelemiseen on vaikuttanut myös uskon harha Kristinuskossa.)
mutta turhat pois-
Kun kysymyksessä on aikamäärite katkeamaton vuodesta toiseen eaa. niin voidaan jo jotain laskeakkin.
722 eaa. - 390 vuotta = 322 eaa.
Ja tuolloin Danielin kirjassakin mainittu Aleksanteri suuri voitti Persian Dareioksen , siis n, 322 eaa.
Joten jotain järkeäkin on Danielin unet tulkinnalla !
586 eaa - 40 vuotta = 546 eaa. Tuolloin Kyyros astui maailman historiaan josta Raamattukin kertoo; Esra.1:7.
"Persian kuningas Kyyros käski kantaa esiin Herran temppelin esineet,jotka Nedunadneessar oli tuonut mukanaan Jerusalemista ja asettanut ne Jumalansa temppeliin."Jeesus uskoisessa harhassa synnissä kiemurtelevalle, ne täytyy opiskella tai kysyä asioihin perhtyneiltä.
Kristinuskon valhekkin on joistain kohdista ohur kuin sikkiperhosentoukan uloste tai hämähäkin seitin lujuinen ja no muutama säije kietoo uhrinsa ikuiseen verkkoonsa.
Joten Danielin kirjan pedot meneivät; Babylonia
Meedia,Persia ja Magedonia.
Ja Makedonian hallitsija kukisti Dareiokesen joka oli Persian valtakunnan johdossa silloin ja tuota samaista Persiaa johti myöskin tuo Kyyros joka on Raamatun Koores.
Mutta kun kansamme ei tiennyt tuosta historiasta mitään saivat Kristinuskolla pettää papisto kuinka halusi vaan ja nyt nuo samaiset pappisuvut alkavat punastua kantapäistä kiireeseen saakka esi-isien valheitten tähden ja jättävät pappisvirat muille ja kun Suomen kansasta ei löytynyt riittävästi miehiä tuon valheen eteenpäin viemiseen niin tehtiin uusi laki jossa naisetkin saavat olla pappina vaikka ammoisina aikoina ei naisilla ollut sieluakaan ja siinä he olivat oikeassa ei sitä sellaista erillistä miehilläkään ole.
Joten Kirkon väärässä olo onkin ollut oikea naisia aliarvioitaessa ja väärässä miesten sielukkuudesta päätettäessä. - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Jeesus uskoisessa harhassa synnissä kiemurtelevalle, ne täytyy opiskella tai kysyä asioihin perhtyneiltä.
Kristinuskon valhekkin on joistain kohdista ohur kuin sikkiperhosentoukan uloste tai hämähäkin seitin lujuinen ja no muutama säije kietoo uhrinsa ikuiseen verkkoonsa.
Joten Danielin kirjan pedot meneivät; Babylonia
Meedia,Persia ja Magedonia.
Ja Makedonian hallitsija kukisti Dareiokesen joka oli Persian valtakunnan johdossa silloin ja tuota samaista Persiaa johti myöskin tuo Kyyros joka on Raamatun Koores.
Mutta kun kansamme ei tiennyt tuosta historiasta mitään saivat Kristinuskolla pettää papisto kuinka halusi vaan ja nyt nuo samaiset pappisuvut alkavat punastua kantapäistä kiireeseen saakka esi-isien valheitten tähden ja jättävät pappisvirat muille ja kun Suomen kansasta ei löytynyt riittävästi miehiä tuon valheen eteenpäin viemiseen niin tehtiin uusi laki jossa naisetkin saavat olla pappina vaikka ammoisina aikoina ei naisilla ollut sieluakaan ja siinä he olivat oikeassa ei sitä sellaista erillistä miehilläkään ole.
Joten Kirkon väärässä olo onkin ollut oikea naisia aliarvioitaessa ja väärässä miesten sielukkuudesta päätettäessä.jotka huonosti tuntevat juutalaisuuden historialliset tapahtumat ja niitäkin tapahtumia ovat eri uskonliikkeet sekoittaneet totuuden , valheen ja ripaus vielä mielikuvitusta ta hallusionaatiota niin uskovien päiden sekoittamiseen tarjoiltava soppa on ollut valmista.
Päiden sekoittajat selittävät nuokin tapahtumat Nyky Israelin syntyyn mitä erilaisimmin valheitten höystäminä,vuosilukuja sovitellaan mielivaltaisesti vailla minkäänlaista Raamatullista tukea ja siihen tehdään sitten oma selitys tukemaan tuota valhetta ,päälle vielä kuorrukkeeksi hyväksi koettu kaikkivaltias Jumala ja kakkuun koristeeksi ristiinaulittu Jeesus ja syötti on herkullisen näköistä taas kerran.
- tuhat ja yksi
Hes.23 lukuun ja ei sen selvemmin voi enää kertoa kenellekkään etteikä Hesekiel kertonut omasta ajastaan ja
nuo sisarukset Ohola kuvaa ISRAEL juutalais valtiota ja Oholiba JUUDA juutalaisvaltota .
Voitko nähdä asian toisin ?- hj
Voin.
Raamattu on Jumalan sanaa -92 tälle ajalle.
Kun sukellat ihmiseen Raamatussa, se vie merkityksen sinulta eli sen mitä Jumalan sana on.
Samalla tavalla olet harhassa kuin Teuvokin on tuomitessaan Paavalin. - tuhat ja yksi
hj kirjoitti:
Voin.
Kun sukellat ihmiseen Raamatussa, se vie merkityksen sinulta eli sen mitä Jumalan sana on.
Samalla tavalla olet harhassa kuin Teuvokin on tuomitessaan Paavalin.Tekstille myös ymmärrettävä selitys? Kiitos !
>>>> Voin.
Samalla tavalla olet harhassa kuin Teuvokin on tuomitessaan Paavalin. >>> - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Tekstille myös ymmärrettävä selitys? Kiitos !
>>>> Voin.
Samalla tavalla olet harhassa kuin Teuvokin on tuomitessaan Paavalin. >>>Ja sitä ymmärrettävää selitystä ei sitten tullut?
Nostin tuon Heselielin 390 ja 40 lukujen arvoituksen vieläkin esille ,
(koska sitäkin on hyvin eritavoin kristinuskossa tulkittu).
Ja tuo antamani selitys on luotettava ja sitäpaitsi se on yhdenmukainen Danielin kirjan tulkinnan "Danielin unet" kanssa. - Seitsenkertaisesta
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ja sitä ymmärrettävää selitystä ei sitten tullut?
Ja tuo antamani selitys on luotettava ja sitäpaitsi se on yhdenmukainen Danielin kirjan tulkinnan "Danielin unet" kanssa.olen kuullut: 390 x 7 = 2730 vuotta.
- :)
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ja tuo antamani selitys on luotettava ja sitäpaitsi se on yhdenmukainen Danielin kirjan tulkinnan "Danielin unet" kanssa.... luopumuksen ajan täyttymisenä.
- Tietysti
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ja tuo antamani selitys on luotettava ja sitäpaitsi se on yhdenmukainen Danielin kirjan tulkinnan "Danielin unet" kanssa.Israelin osalta, sillä erokirja sanottiin Jumalan toimesta.
- Ihan kylmät väreet
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ja tuo antamani selitys on luotettava ja sitäpaitsi se on yhdenmukainen Danielin kirjan tulkinnan "Danielin unet" kanssa.käyvät kanssasi muistellessa asioita elämän varrella, voisiko sanoa tien varrella.
- Tee nyt jo parannus
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ja tuo antamani selitys on luotettava ja sitäpaitsi se on yhdenmukainen Danielin kirjan tulkinnan "Danielin unet" kanssa.vai etkö usko Jumalaan vaikka näet luomakuntansa ja voit uskoa Messias Yeshuan opetuslasten kirjoituksista. Mikä siis estää? Ylpeyskö!
- prof,valo
Kyllä Danielin kirja kertoo paitsi Danielin itsensä elinajasta ja lähitulevaisuudesta Antiokus Epifaneeseen myös Jeesuksen jälkeen tulevasta ajasta liittyen Herran toiseen tulemukseen, kuten Herra Jeesus itse siteerasi juuri danielia puhuessaan opetuslapsilleen eskatologisessa puheessaan Matteus 24, luvussa.
Tämä riittää minulle todistamaan väitöksesi vääräksi, ettei Danielin kirja puhu muka mitään lopun ajoista.
15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; - tuhat ja yksi
Matt.24:15. viittaa Danielin kirjaan, mutta "hävityksen kauhistukselle" annetaan kokonaan uudenlainen selitys.
Danielin kirja kertoo Jerusalemin Serubbabelin temppeliin pystytetystä Zeus Jumalalle toimitetuista uhrimenoista joissa uhrattiin sikoja ja juutalaisten eläinuhrikultti oli lopetettu n, 3,5 vuoden ajaksi .
Mutta Matteus kertoo aivan muuta on muuttanut kertomuksen toisenlaiseksi .
Makkabialaiskirjat kertovat myös saman kuin Danielin kirjakin ja noiden makkabialaiskirjojen kirjoitusaika on lähes sama kuin Danielin kirjankin , mutta Uusi testamentti on kirjoitettu yli 200 vuotta myöhemmin ja näin olen ,sanoman alkuperäinen merkitys on hämärtynyt ja siihen on laitettu sitten se uskon "totuus" joka ei ole totus laisinkaan.
Ja 1992 Raamatun käännökseen ovat pistäneet viitteeksi epätarkan kohdan viitteeksi laiskoille lukijoille on ( 1.Makk.1:54, 6:7.)
Tulisi olle jossa mainitaan tuo "hävityksen kauhistus jotta ihmiset ymmärtäisivät!
Esim, 1.Makk.1:57. " 145 vuotena 15 pnä kasleun kuussa antoi kuningas Antiokhos neljäs Epifanes panna HÄVITYKSEN KAUHISTUKSEN Jumalan alttarille."
Mutta kun ovat lähteneet salaamaan asioita niin valhe jatkaa Kristinuskossa kulkuaan ,muovaten Danielin kirjan ennustuksia aina vain uudenlaisiksi. - kolkuttaja
Uskotko sinä Jumalaan ja Herraan Jeesukseen Kristukseen?
Turhaa on Raamatun profetioita koittaa järkeillä ihmismielellä, ellei Jumala Sanaansa lukijalle valaise.
Profetioita voi tulkita oikein vain Pyhän Hengen avulla! - tuhat ja yksi
>>> Uskotko sinä Jumalaan ja Herraan Jeesukseen Kristukseen?
Turhaa on Raamatun profetioita koittaa järkeillä ihmismielellä, ellei Jumala Sanaansa lukijalle valaise.
Profetioita voi tulkita oikein vain Pyhän Hengen avulla! >>>
1. Profetiat kristinuskoiset tulkitsee tuhansin eri tavoin mitä merkitystä uskolla on kun usko on valheisiin perustuvaa?
2.Miksi ihmisellä on järki , - turhaanko ?
3.Raamattu on kirjoitusskokelma eri aikakausina kirjoitetuista uskonto teksteistä ja lisäksi siihen on valikoitu mukaan otettavat ja poisheitettävät.
( Jos ei mitään tosiasiaa ymmärrä niin usko on turhaa,niin kuin kohdallasi ehkä onkin ,- uskotaan siihen mikä ei pidä paikkaansa ja hetken uskottuaan se uskojalleen muuttuu todellisuudeksi vaikka onkin uskon harhaa.)
Ja kun et halua ymmärtää!
Dan. 9:27. kertoo "HÄVITYKSEN KAUHIStUKSESTA".
1.Makk.1:57. kertoo samasta "HÄVITYKSEN KAUHISTUKSESTA".
Matt.24:15. kertoo samasta "HÄVITYKSEN KAUHISTUKSESTA".
MUTTA MATTEUS ON EREHTYNYT USKOSSAAN, KOSKA VELTAA JEESUSUSKON HARHASSA HÄN TULKITSEE YLI 200 VUOTTA VANHOJA TAPAHTUMIA OMAN USKON NÄKEMYKSENSÄ MUKAAN.
Ajatele ihan ite!- kolkuttaja
Se joka profetian antoi ( Jumala ) on myös sanonut, että yksikään profetia ei ole selitettävissä ilman Pyhän Hengen apua.
Uskonko siis sinua vaiko Jumalaa?
Kumman luulet, että valitsen? - tuhat ja yksi
kolkuttaja kirjoitti:
Se joka profetian antoi ( Jumala ) on myös sanonut, että yksikään profetia ei ole selitettävissä ilman Pyhän Hengen apua.
Uskonko siis sinua vaiko Jumalaa?
Kumman luulet, että valitsen?Valinnant saat tehdä itse, enkä sillä tiedolla tee mitään mitä valintoja teet.
Jumalat teille puhuvat tuhansin eri tavoin sen jo ilmaisinkin.
Jos kuitenkin haluat pähkäillä asiaa niin kerron;
Sellaiset ihmiset valehtelevat jotka kertovat tuntevansa profetiat sen vuoksi koska Jumalan Pyhä Henki on ne heille ilmoittanut , joten varo heidän valhesaarnojaan , tällä palstallakin on ollut sellaisia esimerkkejä runsaasti esillä ,jos olet seurannut keskusteluja.
"Jumalan puheessa" ja tuhat ja yksi tulkinnassa saattaa olla eroa ja silloin on otettava asioista selvää ;sillä sanoohan tavallinen pappikin saarnastuolista jotta "tämä on Jumalan Sanaa" ja mitä hän sieltä sitten suoltaa tulemaan on useimmiten lainnauksia Raamatun kirjoituksista ja ne ovat ihmisten kirjoittamia niin miten ne sitten papin lukemana saarnastuolista muuttuisivat "Jumalan Sanaksi". - kolkuttaja
tuhat ja yksi kirjoitti:
Valinnant saat tehdä itse, enkä sillä tiedolla tee mitään mitä valintoja teet.
Jumalat teille puhuvat tuhansin eri tavoin sen jo ilmaisinkin.
Jos kuitenkin haluat pähkäillä asiaa niin kerron;
Sellaiset ihmiset valehtelevat jotka kertovat tuntevansa profetiat sen vuoksi koska Jumalan Pyhä Henki on ne heille ilmoittanut , joten varo heidän valhesaarnojaan , tällä palstallakin on ollut sellaisia esimerkkejä runsaasti esillä ,jos olet seurannut keskusteluja.
"Jumalan puheessa" ja tuhat ja yksi tulkinnassa saattaa olla eroa ja silloin on otettava asioista selvää ;sillä sanoohan tavallinen pappikin saarnastuolista jotta "tämä on Jumalan Sanaa" ja mitä hän sieltä sitten suoltaa tulemaan on useimmiten lainnauksia Raamatun kirjoituksista ja ne ovat ihmisten kirjoittamia niin miten ne sitten papin lukemana saarnastuolista muuttuisivat "Jumalan Sanaksi".Tässä näemme jälleen sen kuinka tärkeää on Kristuksen seuraajien tuntea Raamattua.
- tuhat ja yksi
kolkuttaja kirjoitti:
Tässä näemme jälleen sen kuinka tärkeää on Kristuksen seuraajien tuntea Raamattua.
Nimenomaan;
>>>Tässä näemme jälleen sen kuinka tärkeää on Kristuksen seuraajien tuntea Raamattua:>>>
tulisi tuntea Raamattua eikä uskovien tulisi uskoa sokeasti noita uskon veljiä ja sisaria ,koska he ovat oppiensa pauloissa ja niihin uskovat uskonsuuntansa muovaamiin oppirakennelmiin.
Samoin on tuo Hesekielin 390 vuotta ja 40 vuotta selitetty monin erilaisin selityksin eikä kristinuskossa tunneta ns,sitä oikeaa tulkintaa ,koska Raamattua oikein tulkittuna V,T, kumoaa monet U,T,n, selitykset.
- kolkuttaja
Jokainen voi toki Sanaa tulkita miten tahtonee.
Kristuksen seuraajien on hyvä kuitenkin tietää ja muistaa, että Raamatun Sana on kokonansa Totuus. Se on Pyhän Hengen innoittama, Totuuden Sanaa, eikä se ole itsensä kanssa ristiriidassa.
Kuten sanoin, profetiat on "avattavissa" vain Hengen vaikutuksesta. Se on hyvä muistaa kun näitä profetioiden "tulkintoja" näilläkin palstoilla lueskelee...- tuhat ja yksi
Ei vät asiat mene kertomallasi tavalla, vaikka tuonlaista käsitystä on ollut jo n, 2000 vuotta.
Tulet kyllä sen huomaamaan kuhan pääset uskosi harhasta pois ja huomaat jotta maapallo pyörii ja Raamatun mukaan asiat ovat hieman toisin siellä aurinko kiertää kiltisti maapalloa ja Raamatun sana on tosi. - kolkuttaja
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ei vät asiat mene kertomallasi tavalla, vaikka tuonlaista käsitystä on ollut jo n, 2000 vuotta.
Tulet kyllä sen huomaamaan kuhan pääset uskosi harhasta pois ja huomaat jotta maapallo pyörii ja Raamatun mukaan asiat ovat hieman toisin siellä aurinko kiertää kiltisti maapalloa ja Raamatun sana on tosi.Sanoit: "Raamatun mukaan asiat ovat hieman toisin siellä aurinko kiertää kiltisti maapalloa"
Äläpäs puhu höpöjä.
- tuhat ja yksi
Sanoit: "Raamatun mukaan asiat ovat hieman toisin siellä aurinko kiertää kiltisti maapalloa"
Joosua 10:13." Ja niin aurinko pysyi paikallaanja kuu oli liikumatta kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen.Näin on kirjoitettu oikeamielisten kirjassa. Aurinko seisahtui taivaanlaelle kokonaiseksi päiväksieikä kiirehtinyt laskemaan."- kolkuttaja
Raamattu ei sano missään, että aurinko kiertää maata.
- tuhat ja yksi
>>> Raamattu ei sano missään, että aurinko kiertää maata:>>>
Saarn.1:5. "AURINKO NOUSEE JA AURINKO LASKEE,kiirehtii nousunsa sijoille ja nousee taas."
Job.9:6. "Hän koskettaa maata,ja se järähtää paikoiltaan, SEN PERUSPYLVÄÄT sortuvat."
Job.9:7. "HÄN KÄSKEE JA AURINKO PIMENEE,Hän sulkee sinetillä tähtien valon."
Job.9:8."Yksin on hän LEVITTÄNYT YLLEMME TAIVAAN,hän kulkee meren hyökyjen yli."
Sananl.8:31."MAA KIEKKO oli leikkikalunani,ilonani olivat ihmislapset."- kolkuttaja
Ja näistäkö löydät perusteet tulkinnoillesi?
Ihanko tosissasi olet? - tuhat ja yksi
kolkuttaja kirjoitti:
Ja näistäkö löydät perusteet tulkinnoillesi?
Ihanko tosissasi olet?>>>Ja näistäkö löydät perusteet tulkinnoillesi?
Ihanko tosissasi olet? >>>
Niin;
"Aurinko nousee ,aurinko laskee ,kiirehtii nousunsa sijoille ja nousee taas."
Ilmaisee maakeskeistä maailmankatsomusta,joka oli voimassa Koprnukseen ,Tykoon ja Braheen saakka ja sitten siirryttiin aurinko keskeiseen maailmankatsomukseen.
Ja nykyään maapallo pyörii, eikä aurinko kierrä maapalloa. - kolkuttaja
tuhat ja yksi kirjoitti:
>>>Ja näistäkö löydät perusteet tulkinnoillesi?
Ihanko tosissasi olet? >>>
Niin;
"Aurinko nousee ,aurinko laskee ,kiirehtii nousunsa sijoille ja nousee taas."
Ilmaisee maakeskeistä maailmankatsomusta,joka oli voimassa Koprnukseen ,Tykoon ja Braheen saakka ja sitten siirryttiin aurinko keskeiseen maailmankatsomukseen.
Ja nykyään maapallo pyörii, eikä aurinko kierrä maapalloa.Onpas merkillistä.
Tänään viimeksi seurasin hienoa aamuarungon nousua kaffekupposen kanssa tuossa terassilla. Ja mitä vielä, illan tullen mokoma myös laski ;)
Olisikos nyt kuitenkin niin, että koitat nähdä Raamatussa jotain mitä siellä ei ole tahi että koitat kovasti saada Raamatun sanomaan jotain mitä se ei sano!? - Jos lakataan
kolkuttaja kirjoitti:
Onpas merkillistä.
Tänään viimeksi seurasin hienoa aamuarungon nousua kaffekupposen kanssa tuossa terassilla. Ja mitä vielä, illan tullen mokoma myös laski ;)
Olisikos nyt kuitenkin niin, että koitat nähdä Raamatussa jotain mitä siellä ei ole tahi että koitat kovasti saada Raamatun sanomaan jotain mitä se ei sano!?ymmärtämästä, että Raamatussakin kirjoitetaan ja annetaan ihmiselle meidän omasta lähtökohdasta, kuten auringon noususta ja laskusta on kysymys, niin kovimpa eritavalla asiat voitaisiin ilmaista.
Tietysti ihmisille annetussa kirjassa asioita käsitellään ihmisläheisesti ja lähtökohtaisesti.
Tämän ihmislähtöisen periaatteen lisäksi on tietysti hyvä myös oppia tuntemaan Jumalan tahtoa jokaiselle ihmiselle, samoin tahtonsa hykäämisen merkitystä, sillä siitähän Raamatussa myös keskeisesti on kysymys Jumalan valtakunnasta. - tuhat ja yksi
kolkuttaja kirjoitti:
Onpas merkillistä.
Olisikos nyt kuitenkin niin, että koitat nähdä Raamatussa jotain mitä siellä ei ole tahi että koitat kovasti saada Raamatun sanomaan jotain mitä se ei sano!?>>> Olisikos nyt kuitenkin niin, että koitat nähdä Raamatussa jotain mitä siellä ei ole tahi että koitat kovasti saada Raamatun sanomaan jotain mitä se ei sano!?>>>
Halusin sanoa jotta ,
Raamattu ei ole virheetöntä Jumalan Sanaa ,eikä Jumalan Sanaa ensinkään vaan Raamatun ovat ihmiset kirjoittaneet.
Eikä sen lukemiseen magiaa tarvita,ei salatiedettä,ei kappalaa ,ei erillistä valheen Pyhää Henkeä !
Se riittää kun lukee ja hankkii tietoa kaikkialta muualta mistä sitä on saatavilla ja vertaa Raamattuun kirjoitettujen asioitten vajavaisuutta nyt kehittyneeseempää tieteeseen Raamarru on aikalaistensa ja sen ajan kehityksen ja maailmankatsimuksien mukainen ja siksi tuo maapallokeskeinen maailmankuva mikä Raamatussa on on virheellinen ja se todistaa jotta ihmisten tavallinen tietämys virheineen on ollut mukana Raamatun kirjoituksessa.
Turhaanko vai väärinkö ?
On Wikipedian kirjoiteltu Galileo Galileista !
Korjaa ihmeessä tuo Wikibedian kohta ja sitten väitellään uudelleen jos sitä haluat.
( Kyllä oikeastikkin myös Wikibedia sisältää virheellistä tietoa mutta tämä kylläkin tukee vahvasti väittämääni ja kanssasi ei ole samaamieltä.) - Sielusi kannalta on
tuhat ja yksi kirjoitti:
>>> Olisikos nyt kuitenkin niin, että koitat nähdä Raamatussa jotain mitä siellä ei ole tahi että koitat kovasti saada Raamatun sanomaan jotain mitä se ei sano!?>>>
Halusin sanoa jotta ,
Raamattu ei ole virheetöntä Jumalan Sanaa ,eikä Jumalan Sanaa ensinkään vaan Raamatun ovat ihmiset kirjoittaneet.
Eikä sen lukemiseen magiaa tarvita,ei salatiedettä,ei kappalaa ,ei erillistä valheen Pyhää Henkeä !
Se riittää kun lukee ja hankkii tietoa kaikkialta muualta mistä sitä on saatavilla ja vertaa Raamattuun kirjoitettujen asioitten vajavaisuutta nyt kehittyneeseempää tieteeseen Raamarru on aikalaistensa ja sen ajan kehityksen ja maailmankatsimuksien mukainen ja siksi tuo maapallokeskeinen maailmankuva mikä Raamatussa on on virheellinen ja se todistaa jotta ihmisten tavallinen tietämys virheineen on ollut mukana Raamatun kirjoituksessa.
Turhaanko vai väärinkö ?
On Wikipedian kirjoiteltu Galileo Galileista !
Korjaa ihmeessä tuo Wikibedian kohta ja sitten väitellään uudelleen jos sitä haluat.
( Kyllä oikeastikkin myös Wikibedia sisältää virheellistä tietoa mutta tämä kylläkin tukee vahvasti väittämääni ja kanssasi ei ole samaamieltä.)yksiselitteisesti parasta, kuten kaikilla ihmisillä, että voit tuntea Luojan, joka on maan ja taivaan kaikkineen luonut, ja lähettänyt Immanuelin Ihmisen Poikana sovittamaan syntimme ja kuoli ristillä ja nousi taivaaseen ja sai kaiken tuomiovallan ja tahtoo pelastaa monet synneistään ja kuolemasta, joka on syntien palkka tuomiolla. Herran armo ja totuus Jeesuksen tunnustamisessa suullaan ja sydämen uskossa ja Hengen siunauksessa on parasta, mitä kukaan ihminen voi saada maan päällä vaeltaessaan, sillä siinä pysyessään pääsee siihen ihanuuteen, jonka Luoja on tehnyt luoduilleen ihmisille, ja tahtoo monien sinne pääsevän ilman erotusta. Kuitenkaan ei ketään väkisin pelasta vaan rakkaudessaan antaa kaikille ihmisille mahdollisuuden valita vapaassa tahdossaan ja on rikas vanhurskautensa ja hyvyytensä antaja kaikille, jotka Jeesuksen nimessä sitä häneltä tahtovat, sillä on Hyvä Paimen, joka rakkaudesta antoi verensä, että meillä hänessä olisi yltäkylläinen ja hyvä hengellinen elämä kiittäessämme ja kunnioittassamme tässä lyhyessä vaelluksessa maan päällä ja että voisimme päästä siihen hyvään perintöosaan valtakunnassaan ruumiimme kuoleman jälkeen, sillä siihen monia kutsutaan ja arvolliset siunataan omistamaan, eikä kenenkään kannata sitä halveksia eikä hyljätä.
Tunnetaan hyvän Jumalan hyvä tahto meitä syntisiä ihmisiä kohtaan ja samoin tahdotaan vanhurskautua ja pyhittyä tahtonsa mukaan, amen. - tuhat ja yksi
Sielusi kannalta on kirjoitti:
yksiselitteisesti parasta, kuten kaikilla ihmisillä, että voit tuntea Luojan, joka on maan ja taivaan kaikkineen luonut, ja lähettänyt Immanuelin Ihmisen Poikana sovittamaan syntimme ja kuoli ristillä ja nousi taivaaseen ja sai kaiken tuomiovallan ja tahtoo pelastaa monet synneistään ja kuolemasta, joka on syntien palkka tuomiolla. Herran armo ja totuus Jeesuksen tunnustamisessa suullaan ja sydämen uskossa ja Hengen siunauksessa on parasta, mitä kukaan ihminen voi saada maan päällä vaeltaessaan, sillä siinä pysyessään pääsee siihen ihanuuteen, jonka Luoja on tehnyt luoduilleen ihmisille, ja tahtoo monien sinne pääsevän ilman erotusta. Kuitenkaan ei ketään väkisin pelasta vaan rakkaudessaan antaa kaikille ihmisille mahdollisuuden valita vapaassa tahdossaan ja on rikas vanhurskautensa ja hyvyytensä antaja kaikille, jotka Jeesuksen nimessä sitä häneltä tahtovat, sillä on Hyvä Paimen, joka rakkaudesta antoi verensä, että meillä hänessä olisi yltäkylläinen ja hyvä hengellinen elämä kiittäessämme ja kunnioittassamme tässä lyhyessä vaelluksessa maan päällä ja että voisimme päästä siihen hyvään perintöosaan valtakunnassaan ruumiimme kuoleman jälkeen, sillä siihen monia kutsutaan ja arvolliset siunataan omistamaan, eikä kenenkään kannata sitä halveksia eikä hyljätä.
Tunnetaan hyvän Jumalan hyvä tahto meitä syntisiä ihmisiä kohtaan ja samoin tahdotaan vanhurskautua ja pyhittyä tahtonsa mukaan, amen.Katsihan nyt kun ei ensimmäistäkään pystytty kumoamaan ;
1. 390 vuotta ja 40 vuotta!
ja 2. maa pyöri jo muinaisina aikoina vaikka Raamatunkirjoittajat olivatkin toisissa aatoksissa jotta ,,,.
Nyt jo kolmatta väittämää esitetään IMMANUEL !
Täydelline harha on päässyt matteuksen ilosanomaan ,
Matt. 1:23. " Katso neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja hänelle annetaan nimi IMMANUEL - se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme."
On lainnattu kohdasta;
Jes.7:14. "Sen tähden Herra itse antaa teille merkin: neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen IMMANUEL."
Jes.7:16." Mutta ennen kuin hän oppi hylkäänään pahan ja valitsemaan hyvän,autioituvat ne maat joita sinä nyt pelkäät kahden kuninkaan vuoksi.!
2.Kun.29."Israelin kuninkaanPekahin hallituskaudella Assurian kuningas Tiglatpileser hyökkäsi maahan,,,"
Ja Jesaja ei kerro Jeesuksesta ! Vaan kertoo Assurian kuninkaan vallasta Israelin ja Juudan valtioihin.
Jes.7:20. " Niinä päivinä Herra ajaa teiltä hiukset ja häpykarvat partaveitsellä, joka on palkattu eufratin takaa. Se veitsi on Assurian kuningas ja se vie teiltä parrankin."
Joka ei vieläkään ymmärrä miettiköön;
Maaher-Salal-Has-Bas,
,,, "sillä ennen kuin tämä lapsi on oppinut sanomaan Isä ja Äiti viedään Damaskoksen aarteet ja samarian ryöstösaalis Assurian kuninkaan jalkojen juureen." - Ymmärrystä nyt
tuhat ja yksi kirjoitti:
Katsihan nyt kun ei ensimmäistäkään pystytty kumoamaan ;
ja 2. maa pyöri jo muinaisina aikoina vaikka Raamatunkirjoittajat olivatkin toisissa aatoksissa jotta ,,,.
Matt. 1:23. " Katso neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja hänelle annetaan nimi IMMANUEL - se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme."
On lainnattu kohdasta;
Jes.7:14. "Sen tähden Herra itse antaa teille merkin: neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen IMMANUEL."
Jes.7:16." Mutta ennen kuin hän oppi hylkäänään pahan ja valitsemaan hyvän,autioituvat ne maat joita sinä nyt pelkäät kahden kuninkaan vuoksi.!
2.Kun.29."Israelin kuninkaanPekahin hallituskaudella Assurian kuningas Tiglatpileser hyökkäsi maahan,,,"
Ja Jesaja ei kerro Jeesuksesta ! Vaan kertoo Assurian kuninkaan vallasta Israelin ja Juudan valtioihin.
Jes.7:20. " Niinä päivinä Herra ajaa teiltä hiukset ja häpykarvat partaveitsellä, joka on palkattu eufratin takaa. Se veitsi on Assurian kuningas ja se vie teiltä parrankin."
Maaher-Salal-Has-Bas,
,,, "sillä ennen kuin tämä lapsi on oppinut sanomaan Isä ja Äiti viedään Damaskoksen aarteet ja samarian ryöstösaalis Assurian kuninkaan jalkojen juureen."ihminen:
390 v jo selitin jossain aiemmin, et sitä vain ymmärtänyt sitten.
Aurinko nousee maan pyöriessä, vaikka onkin suhteellista, ihmisinä kuitenkin käsittelemme asioita omasta näkökulmastamme lähtöisin.
Profetia Immanuelista täyttyi Jeesuksessa, ja näin se tietysti on lainattu, koska kuvaa sen täyttymistä eli tapahtumista.
Raamatun profetiat eivät ole tulkittavissa ihmisymmärryksen mukaan vaan Pyhän Hengen opettamina, ja Herra toimii niinkuin tahtoo niiden kautta.
Tee Jeesuksen opetuksen mukaan, jos tahdot oppia tuntemaan Herraa, mutta tietenkin saat tehdä niinkuin tahdot, sillä Herra on hyvä ja armonsa pysyy aikakautensa. Nöyrät saavat kiittää ja kunnioittaa Herraa hyvyydestään, ylpeät hän lähettää tyhjinä pois, ja tämäkin on totta, niinkuin on kirjoitettu. Herra on Ihmeellinen Neuvonantaja, eikä ole kenenkään ihmisen omin neuvoin selitettävissä vaan lapsenmielisille Isä itsensä ilmoittaa Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Hengessä. - kolkuttaja
tuhat ja yksi kirjoitti:
Katsihan nyt kun ei ensimmäistäkään pystytty kumoamaan ;
On lainnattu kohdasta;
Maaher-Salal-Has-Bas,
,,, "sillä ennen kuin tämä lapsi on oppinut sanomaan Isä ja Äiti viedään Damaskoksen aarteet ja samarian ryöstösaalis Assurian kuninkaan jalkojen juureen."Kristus on kuollut myös sinun puolestasi, niin suuri on Jumalan rakkaus, että Hän antoi ainoan Poikansa meidän jokaisen puolestamme!
- tuhat ja yksi
Ymmärrystä nyt kirjoitti:
ihminen:
Aurinko nousee maan pyöriessä, vaikka onkin suhteellista, ihmisinä kuitenkin käsittelemme asioita omasta näkökulmastamme lähtöisin.
Profetia Immanuelista täyttyi Jeesuksessa, ja näin se tietysti on lainattu, koska kuvaa sen täyttymistä eli tapahtumista.
Raamatun profetiat eivät ole tulkittavissa ihmisymmärryksen mukaan vaan Pyhän Hengen opettamina, ja Herra toimii niinkuin tahtoo niiden kautta.
Tee Jeesuksen opetuksen mukaan, jos tahdot oppia tuntemaan Herraa, mutta tietenkin saat tehdä niinkuin tahdot, sillä Herra on hyvä ja armonsa pysyy aikakautensa. Nöyrät saavat kiittää ja kunnioittaa Herraa hyvyydestään, ylpeät hän lähettää tyhjinä pois, ja tämäkin on totta, niinkuin on kirjoitettu. Herra on Ihmeellinen Neuvonantaja, eikä ole kenenkään ihmisen omin neuvoin selitettävissä vaan lapsenmielisille Isä itsensä ilmoittaa Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Hengessä."Ymmärrystä nyt" nimim, ei muuten selittänyt mitään.
Ymmärräny jotta täytyy yksilöidä viesti, jotta voi siihen vastata ! - tuhat ja yksi
kolkuttaja kirjoitti:
Kristus on kuollut myös sinun puolestasi, niin suuri on Jumalan rakkaus, että Hän antoi ainoan Poikansa meidän jokaisen puolestamme!
>>> Kristus on kuollut myös sinun puolestasi, niin suuri on Jumalan rakkaus, että Hän antoi ainoan Poikansa meidän jokaisen puolestamme! >>>
Muuten KRISTUS ei ole kenenkään erityisen henkilön nimi.
Kristus tarkoittaa samaa ,kuin MESSIAS ja VOIDELTU.
Esim, Kristinuskoiset erehtyvät pahanpäiväisesti mm. Dan.9:25-27.
"kristuksessa " koska siellä puhutaan eri henkilöistä voidellusta Serubaabelista,
( jotkut sanoo Kyyroksesta) voidellusta ylipalli Oniaksesta ja voidellusta Antokhoksesta.
Siis kristus ,messias ja voideltu olivat eri kielten imaisussa käytetyjä sanoja samasta asiasta.( Myös vihitään,kruunataan ,siunataan,jne,)
Jumalallako vain yksi poika ,Job kertoi aivan muuta !
Job 1:6." Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan." - tuhat ja yksi
Ymmärrystä nyt kirjoitti:
ihminen:
Tee Jeesuksen opetuksen mukaan, jos tahdot oppia tuntemaan Herraa, mutta tietenkin saat tehdä niinkuin tahdot, sillä Herra on hyvä ja armonsa pysyy aikakautensa. Nöyrät saavat kiittää ja kunnioittaa Herraa hyvyydestään, ylpeät hän lähettää tyhjinä pois, ja tämäkin on totta, niinkuin on kirjoitettu. Herra on Ihmeellinen Neuvonantaja, eikä ole kenenkään ihmisen omin neuvoin selitettävissä vaan lapsenmielisille Isä itsensä ilmoittaa Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Hengessä.Olen muuten tulkinnut Danielin kirjan "ihmis ymmärryksellä".
>>> Raamatun profetiat eivät ole tulkittavissa ihmisymmärryksen mukaan vaan Pyhän Hengen opettamina, ja Herra toimii niinkuin tahtoo niiden kautta.>>>
Ja Kristinusko on tulkinnut myös nuo Danielin kirjan profetiat "Pyhässä Hengessä" ja noissa Pyhän Hengen tulkinnoissa piilee tuhat harha ennustusta Raamatun profetioitten täyttymyksestä, eikä ainuttakaan paikkansapitävää ennustusta.
>>> Profetia Immanuelista täyttyi Jeesuksessa, ja näin se tietysti on lainattu, koska kuvaa sen täyttymistä eli tapahtumista.>>>
ETKÖ LUE ?
Jesaja.7:17." Herra lähettää sinulle ja kansallesi ja omalle suvullesi ajan,jollaista ei ole ennen koettu,ei sitten sen päivän,jolloin Efram erosi Juudasta - hän lähettää Assurian kuninkaan."
1.Kun.12:20."Kun israelilaiset kautta maan saivat tietää,että Jerobeam oli palannut,he kutsuivat hänet kansankokoukseenSiellä he julistivat hänet kansan kuninkaaksi.Ainoastaan Juudan heimo pysyi uskollisena Daavidin suvulle." - Tahdotko sielusi
tuhat ja yksi kirjoitti:
"Ymmärrystä nyt" nimim, ei muuten selittänyt mitään.
Ymmärräny jotta täytyy yksilöidä viesti, jotta voi siihen vastata !pelastuksen toivoon tulevan Herrassa Jeesuksessa?
Jos tahdot, niin sinun tulee uudestisyntyä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä.
Jos et tahdo, niin miksi sinua kiinnostaa esimerkiksi tuo 390 v tai Danielin profetiat?
Tietysti voidaanhan Raamattua tutkia kuten muitakin kirjoituksia myös mielenkiinnosta, mutta jos tarjolla on elävä Jumalan Sana, niin ei ole mitään mieltä tyytyä ihmislähtöiseen ja -keskeiseen tutkimiseen. Herran Jeesuksen opetuslapsina meista saa tulla Jumala-keskeisiä, sillä kaikessa saamme turvata Herran Hengen antamaan ja hyvä kiittää ja kunnioittaa. - > ETKÖ LUE ?
tuhat ja yksi kirjoitti:
Olen muuten tulkinnut Danielin kirjan "ihmis ymmärryksellä".
>>> Raamatun profetiat eivät ole tulkittavissa ihmisymmärryksen mukaan vaan Pyhän Hengen opettamina, ja Herra toimii niinkuin tahtoo niiden kautta.>>>
Ja Kristinusko on tulkinnut myös nuo Danielin kirjan profetiat "Pyhässä Hengessä" ja noissa Pyhän Hengen tulkinnoissa piilee tuhat harha ennustusta Raamatun profetioitten täyttymyksestä, eikä ainuttakaan paikkansapitävää ennustusta.
>>> Profetia Immanuelista täyttyi Jeesuksessa, ja näin se tietysti on lainattu, koska kuvaa sen täyttymistä eli tapahtumista.>>>
ETKÖ LUE ?
Jesaja.7:17." Herra lähettää sinulle ja kansallesi ja omalle suvullesi ajan,jollaista ei ole ennen koettu,ei sitten sen päivän,jolloin Efram erosi Juudasta - hän lähettää Assurian kuninkaan."
1.Kun.12:20."Kun israelilaiset kautta maan saivat tietää,että Jerobeam oli palannut,he kutsuivat hänet kansankokoukseenSiellä he julistivat hänet kansan kuninkaaksi.Ainoastaan Juudan heimo pysyi uskollisena Daavidin suvulle.">>> Profetia Immanuelista täyttyi Jeesuksessa >>>
Amen. - Liian surullista on
tuhat ja yksi kirjoitti:
Olen muuten tulkinnut Danielin kirjan "ihmis ymmärryksellä".
ETKÖ LUE ?
1.Kun.12:20."Kun israelilaiset kautta maan saivat tietää,että Jerobeam oli palannut,he kutsuivat hänet kansankokoukseenSiellä he julistivat hänet kansan kuninkaaksi.Ainoastaan Juudan heimo pysyi uskollisena Daavidin suvulle."minulle tämä. Herran Jeesuksen nimessä toivon sinulle sielusi parasta.
- tuhat ja yksi
> ETKÖ LUE ? kirjoitti:
>>> Profetia Immanuelista täyttyi Jeesuksessa >>>
Amen.Väite ilman minkäänlaista selitystä;
On nykymaailmassa turhaa asioitten toistoa johon ei lukijat asetaminkäänlaista painoarvoa.
Immanuelista on kerrottu Jesaja 7.luvussa! - Uusi Testamentti
tuhat ja yksi kirjoitti:
Väite ilman minkäänlaista selitystä;
On nykymaailmassa turhaa asioitten toistoa johon ei lukijat asetaminkäänlaista painoarvoa.
Immanuelista on kerrottu Jesaja 7.luvussa!on täynnä Isän Jumalan antamaa selitystä Immanuelista eli Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta, autuaat ne, jotka uskovat ja saavat pelastuksen sieluilleen syntien anteeksiantamuksessa ja siinä uudessa elämässä, joka vaikuttaa kaikissa anovissa ja vastaanottavissa elävän veden ja Pyhän Hengen kautta.
Kaikki kiitos ja kunnia Isälle Jeesuksen nimessä.
Jos ihminen tekee parannuksen hän voi tulla ymmärtämään Herran opetuksen ja lapseuden ainutlaatuisen merkityksen ja kiittää ja kunnioittaa Vapahtajaa Immanuelina ja on jokaisen ihmisen kannalta tärkeintä ja elämän merkityksen täyttymys, amen. - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
>>> Kristus on kuollut myös sinun puolestasi, niin suuri on Jumalan rakkaus, että Hän antoi ainoan Poikansa meidän jokaisen puolestamme! >>>
Muuten KRISTUS ei ole kenenkään erityisen henkilön nimi.
Kristus tarkoittaa samaa ,kuin MESSIAS ja VOIDELTU.
Esim, Kristinuskoiset erehtyvät pahanpäiväisesti mm. Dan.9:25-27.
"kristuksessa " koska siellä puhutaan eri henkilöistä voidellusta Serubaabelista,
( jotkut sanoo Kyyroksesta) voidellusta ylipalli Oniaksesta ja voidellusta Antokhoksesta.
Siis kristus ,messias ja voideltu olivat eri kielten imaisussa käytetyjä sanoja samasta asiasta.( Myös vihitään,kruunataan ,siunataan,jne,)
Jumalallako vain yksi poika ,Job kertoi aivan muuta !
Job 1:6." Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan."Jaksoinpa - jaksoimpa vielä nostaa tämän ylös!
>>> Jumalallako vain yksi poika ?
Job kertoi aivan muuta !
Job 1:6." Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan." >>>
Onkohan siinä nyt niin käynyt ,kuin Jeesuksenkin kanssa ,- Saatana on istutettu uskovien mielikuvitukseen ja siellä mielikuvituksessa se uskovillla uskon kautta on yhtä todellisuutta kaikki ?
Teuvo kun ei tiedä noita 390 vuotta ja 40 vuotta !
Niin vosi tietää tuon;
Saatanan ja Jeesuksen ovatko he olleet samoilla juhlilla Jobin aikoihin ?
Ja sitten ne muut Jumalanpoikien nimet ! - Tässä tiedon nälkääs
tuhat ja yksi kirjoitti:
Jaksoinpa - jaksoimpa vielä nostaa tämän ylös!
>>> Jumalallako vain yksi poika ?
Job kertoi aivan muuta !
Job 1:6." Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan." >>>
Onkohan siinä nyt niin käynyt ,kuin Jeesuksenkin kanssa ,- Saatana on istutettu uskovien mielikuvitukseen ja siellä mielikuvituksessa se uskovillla uskon kautta on yhtä todellisuutta kaikki ?
Teuvo kun ei tiedä noita 390 vuotta ja 40 vuotta !
Niin vosi tietää tuon;
Saatanan ja Jeesuksen ovatko he olleet samoilla juhlilla Jobin aikoihin ?
Ja sitten ne muut Jumalanpoikien nimet !mutta ennenkaikkea toivon, että saat vanhurskauden nälän, niin että voit saada elävän sydämen ilon ja rauhan.
>>> Job 1:6." Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan." >>>
Jumalan pojat ovat Herralle palvelusta tekeviä enkeleitä.
Herra on Nasaretilainen Jeesus, vaikka ei vielä tuossa vaiheessa ollutkaan tullut Ihmisen Pojaksi ja Jumalan ainosyntyiseksi Pojaksi eli Immanueliksi (tark. Jumala kanssamme).
Saatana on Jumalan enkeli siihen tehtävään, jonka asetti.
Sinulta kysytään: "Ketä tahdot rakastaa ja palvella?" Toki kysymättäkin sen Jumala näkee sydämen ajatuksistasi ja sanoista ja teoistasi. Herra tahtoo sielusi parasta ja voi antaa anteeksi syntisi ja vanhurskauttaa sinut tahtonsa tuntemiseen ja tekemiseen, jos sitä tahdot anomalla elävää vettä ja Pyhän Hengen armolahjaa. Herra Jeesus on ainoa välimies Isän Jumalan ja kaikkien ihmisten välissä ja tahtoo, että ihmiset tekevät parannuksen huonosta hedelmästä ja voivat kiittää ja kunnioittaa Jumalaa armossaan ja totuudessaan ja voimassaan.
Herra Jeesus on Hyvä Paimen, kuten varmaan olet kuullut kuinka meni ristille häpeästä välittämättä, ja nousi kuolleista Isän oikealle puolelle ja omistaa kaiken tuomiovallan, että häntä kunnioitettaisiin ja uskottaisiin ja rakastettaisiin, sillä se on yksiselitteisesti parasta kaikille ihmisille, ilman erostusta. Hallelujah Jeesuksen nimessä. - tuhat ja yksi
Tässä tiedon nälkääs kirjoitti:
mutta ennenkaikkea toivon, että saat vanhurskauden nälän, niin että voit saada elävän sydämen ilon ja rauhan.
>>> Job 1:6." Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan." >>>
Jumalan pojat ovat Herralle palvelusta tekeviä enkeleitä.
Herra on Nasaretilainen Jeesus, vaikka ei vielä tuossa vaiheessa ollutkaan tullut Ihmisen Pojaksi ja Jumalan ainosyntyiseksi Pojaksi eli Immanueliksi (tark. Jumala kanssamme).
Saatana on Jumalan enkeli siihen tehtävään, jonka asetti.
Sinulta kysytään: "Ketä tahdot rakastaa ja palvella?" Toki kysymättäkin sen Jumala näkee sydämen ajatuksistasi ja sanoista ja teoistasi. Herra tahtoo sielusi parasta ja voi antaa anteeksi syntisi ja vanhurskauttaa sinut tahtonsa tuntemiseen ja tekemiseen, jos sitä tahdot anomalla elävää vettä ja Pyhän Hengen armolahjaa. Herra Jeesus on ainoa välimies Isän Jumalan ja kaikkien ihmisten välissä ja tahtoo, että ihmiset tekevät parannuksen huonosta hedelmästä ja voivat kiittää ja kunnioittaa Jumalaa armossaan ja totuudessaan ja voimassaan.
Herra Jeesus on Hyvä Paimen, kuten varmaan olet kuullut kuinka meni ristille häpeästä välittämättä, ja nousi kuolleista Isän oikealle puolelle ja omistaa kaiken tuomiovallan, että häntä kunnioitettaisiin ja uskottaisiin ja rakastettaisiin, sillä se on yksiselitteisesti parasta kaikille ihmisille, ilman erostusta. Hallelujah Jeesuksen nimessä."Vanhurskauden nälkä"
Oikeamielisyyden kaipuu on ollut lapsestasaakka eikä se oleminnekkään hävinnyt , ilo ja rauha on seurannut elämääni.
Enkä ole tavannut suurempaa valhetta maailmassa minkä Kristinuskoiset ovat kertoneet ja tuota kertomusta esität omalla tavallasi sitä tulkiten.
Sellaista selitystä esität Jeeuksestasi jotta kenenkää tuollaista ei tulisi uskoa ,- mitä esität?
SE on !
Jumala hedelmöittää Marian Pyhän Hengen lähettelijään kautta,syntyy lapsi Jeesus (JUMALA itse) hedelmöityksessä 50% on äitiä taäästapauksessa ihmistä Mariaa ja 50% jotain muuta siitähän syntyy sitten sekasikiö ja puoli JUMALA.
( Mutta siihen aikaan ei tunnettu perinnällisyydestä juuri mitään ja näin tuollainen NEITSEESTÄ sikaiäminen on uskonoppina saanutkin suuren kannatuksen.)
Tietämättömille valhe on mennyt täydestä . kun se on esitetty Jumalan totuutena. ( Nyky maailmassa on toisenlaiset totuudet ,nykyään ei kävellä sandaalein vettenpäällä eikä pelkällä rukouksella kasvateta raajoja , eikä ihmeitten kautta parannuta.)
Muuten Jeesus joutui ristille ei mennyt !
Jeesus nasaretilainen oli kapinoinut vallassaolevaa juutalaista papistoa vastaan ja pilkannut heidän Jumala käsitteitään ja siihen aikaan rapsahti helposti kuolemantuomio noista asioista.
Siispä Roomalaiset sotilaat pidättivät Jeesuksen ( ei mennyt vapaaehtoisesti ojentelemaan käsiään ristiinaulitkaa minut sillä haluan pelastaa maailman.)
Joten vedähän selvä raja uskomuksiesi ja tosiasioittenvälille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181