jälkiehkäisystä?
eli uutenavuotena olin sängyssä erään pojan kanssa, käytettiin kortsuu mut se hajos. otin 60h päästä je-pillerin, siitä viikon päästä tuli kuukautiset jotka kesti just ne 5pv ku yleensä, olivat suht ajallaanki
nyt oottelen menkkoja (kierto ei täysin säännöllinen) ja rinnat on JÄRETTÖMÄN KIPEET JA TURVONNEET
eli uutenavuotena olin sängyssä erään pojan kanssa, käytettiin kortsuu mut se hajos. otin 60h päästä je-pillerin, siitä viikon päästä tuli kuukautiset jotka kesti just ne 5pv ku yleensä, olivat suht ajallaanki
nyt oottelen menkkoja (kierto ei täysin säännöllinen) ja rinnat on JÄRETTÖMÄN KIPEET JA TURVONNEET
Vastaukset 2
Vanhimmat
Yleensä se rintojen turvotus tulee lähipäivinä je-pillerin ottamisesta. Se vuoto, joka sinulla oli tammikuussa, voi olla je-pillereistä johtuvaa.
Kannattaisi kyllä tehdä raskaustesti, jos et ole sillä varmistanut je-pillereiden toimintaa. Toki rintojen arkuus voi johtua pian alkavista kuukautisistakin.
toisesta ketjusta saamiasi vastauksia?