JOKA MENETTI ÄIDIN

Poika jatkoa alla olevaan ...

Päätin kirjoittaa itse äidistäni,koska minä ja siskoni sekä lapsemme eivät jaksa käsittää ettei äitiä,mummua enää ole ei.Nyt huomaamme kuinka rakas ja läheinen mummu.äiti meille oli,hän jaksoi valaa meihin elämisen iloa.Hän jaksoi rakastaa lapsiamme,jos elämä kovaa koetteli meitä äiti sanoi aina nokka tuulta kohti ja eteen päin ei periksi saa antaa!! Kun lapsemme olivat kipeitä äiti aina neuvoi mitä teemme ja seurasi viereltä helli ja hoivasi myös lapsiamme,mutta antoi myös meidän hoivata lapsiamme.Eli äiti oli paljon elämässämme mukana,lähellä mutta ei liian lähellä.KUINKA MEIDÄN ON IKÄVÄ ÄITI SINUA.MIKSI EN SANONUT NIIN USEIN SINULLE KUIN SINÄ MEILLE RAKASTAN LAPSET TEITÄ OLETTE ELÄMÄNI SUOLA JA VOIMAN ANTAJA!! Miten jaksamme ÄITI ilman sinua?Miksi sanoit jatka sinä esikoiseni tätä elämisen iloa ja pidä huoli siskostasi ja hänen sekä omiesi lasten turvallisuutta,älä anna minkään rikkoa välejäsi siskoosi.MUISTA VALAA ELÄMISEN ILOA JA SEN IHANUUTTA!! MIKSI JUURI MEILLE KÄVI NÄIN?? EN JAKSA KÄSITTÄÄ!!!Kirjoitan myöhemmin lisää nyt sydämeni on tuskaa täysi..MIKSI ÄITI MENIT POIS??? POIKASI..

3

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskin

      Kyllähän me kaikki joudutaan menettämään, isää ja äitiä. Se on fakta. Mutta tsemppiä kuitenkin!! ja jaksamista, useimmaista meistä ollaan samaa mieltä. Yes.

    • mellye

      Älä sano "jos" ja "miksi". Äitisi tiesi ja tietää edelleen, että rakastat häntä. Ja se on totta. Ajattele, että hän on nyt turvassa ja onnellisena taivaassa ja ajattelee teitä. Ei hän varmaan halunnut, että menetätte elämänilonne ja ryvette surussa hänen vuokseen? Olen varma, että hän sanoisi: "Höpsistä. Minä olen ihan kunnossa. Minulla on asiat hyvin. Huolehtikaa te nyt omista perheistänne ja elämästänne. Periksi ei saa antaa."

      Voimia Sinulle ja teille! *hali*

    • Kärsivä

      Kaikille normaaleille ihmisille se on kova tuska,valta osa ihmisistä kumminkin suree itsesäälissä---koita ajatella Äitisi tuskaa helpotusta jos näin oli? Raaalta voi tuntua? Itse kestin paremmin kun ajattelin Äitini kuoli mitä hän kesti--vaikea selittää mutta se vahvistaa sinua?--luonteesta riippuen, sen kun kaikki muistaisivat että olemme hetken täällä--elämä olisi helpompaa jos ihmiset ymmärtäisivät että emme ole ikuisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe