..polleat pollet joutuvat lihatehtaalle.. ja sitä kautta leipäni väliin..syön pollea ja muuta liha ja ei hävetä yhtään..kuolemani jälkeen joku voisi syödä mut mutta vasta sitten..oletteko ylpeitä pollensyöjiä? parahaat näsäviisaat narsissit..
ootkopollea/syötköpollea?
23
499
Vastaukset
sitä varmasti monenlaista "elukkaa" syödään leivänpäällä...:)
Luullaan syövämme A-luokan makkaraa, kun pakkauksessa niin luvataan. Sehän voi olla ihan mitä raatoa hyvänsä.
Mitähän eroa on A / B-luokalla loppupeleissä....?
Kaikesta huolimatta, kyllä makkara maistuu...!..mullaki on tuolla ryynärii veretöntä sellasta..ehkä vois heruttaa muutaman tipan maun vuoksi..mutta se taitaisi olla varsin sairasta..ehkä puolukat mausteet ajavat verenaseman..mustamakkara the best.. mutta mitä ja kenenverta niissä? parempi kasvattaa elukat itse niin tietää mitä suuhunsa laittaa.. usko on koetuksella ja mihinkään ei voi enää luottaa..
pervokki kirjoitti:
..mullaki on tuolla ryynärii veretöntä sellasta..ehkä vois heruttaa muutaman tipan maun vuoksi..mutta se taitaisi olla varsin sairasta..ehkä puolukat mausteet ajavat verenaseman..mustamakkara the best.. mutta mitä ja kenenverta niissä? parempi kasvattaa elukat itse niin tietää mitä suuhunsa laittaa.. usko on koetuksella ja mihinkään ei voi enää luottaa..
on kyllä hyvää ja juuri puolukoiden kanssa..:) Eipä taida olla verimakkaroissa merkintää, kenen "kuuluisuuden" verta saamme nauttia..:)) Ei se oma veri vieraassa makkarassa maistu. Uskoisin ainakin niin..:)
ex.huuhaaja kirjoitti:
on kyllä hyvää ja juuri puolukoiden kanssa..:) Eipä taida olla verimakkaroissa merkintää, kenen "kuuluisuuden" verta saamme nauttia..:)) Ei se oma veri vieraassa makkarassa maistu. Uskoisin ainakin niin..:)
..verettömän ryynärin pieni ongelma on vaan lievä mauttomuus..ehkä teen maustesekoituksen sitä varten..ja reilusti puolukoita..
- annikoo..
Taitaapi ne madot pullistua ....meistä vähäksi aikaa...jos mullan alle pannaan...
Metwurstipaketissa ; sika,nauta,hevonen lukuisia säilöntä ja aromivahvike merkintöjä........- annikoo..
pervokki kirjoitti:
..olenko syönyt kuollutta lihaa? säilöntää ja aroomivahvikkeita..hui
Juu....toista se on ollut ennenvanhaan....kaikkeen laitettiin vaan suolaa....suolaa ja enemmän suolaa... Turunlinnassakin oli päivä annos sitten .. kuusi litraa olutta..naisille neljä...
annikoo.. kirjoitti:
Juu....toista se on ollut ennenvanhaan....kaikkeen laitettiin vaan suolaa....suolaa ja enemmän suolaa... Turunlinnassakin oli päivä annos sitten .. kuusi litraa olutta..naisille neljä...
..varmaan syötiin vastateurastettua eläintä? olut taisi olla hiukan laimeempaa sillo? tiukkaa tekee saada kolmeekaa litraa olutta alas illassa..
- annikoo..
pervokki kirjoitti:
..varmaan syötiin vastateurastettua eläintä? olut taisi olla hiukan laimeempaa sillo? tiukkaa tekee saada kolmeekaa litraa olutta alas illassa..
ei varmaankaan prosentteja....paljookaan...mutta määrä on paljon....Nyt on nyt...syödään sitä tai tätä...älä elämättä jätä...(hieno runo)
annikoo.. kirjoitti:
ei varmaankaan prosentteja....paljookaan...mutta määrä on paljon....Nyt on nyt...syödään sitä tai tätä...älä elämättä jätä...(hieno runo)
..katsotaan mitä syödään ja miten liika on liikaa vaikka söis siikaa..
Kaikenlaista elikkoa olen leivän päällä maistellut, mutta pervokki-leipä jäis syömättä, olkoon vaikka miten kuollut pervokki!
.olis homejuuston veronen pervokki..homevarvaspervokkileipä..hyvin kypsynyt..ei henkisesti..
pervokki kirjoitti:
.olis homejuuston veronen pervokki..homevarvaspervokkileipä..hyvin kypsynyt..ei henkisesti..
Suostuisitkos itse haukkamaan tuputuun kinkkuvoileipää paprikan ja persiljan kera?
- nampsista;)
tuputuu kirjoitti:
Suostuisitkos itse haukkamaan tuputuun kinkkuvoileipää paprikan ja persiljan kera?
tuputuun pakarata:)))
nampsista;) kirjoitti:
tuputuun pakarata:)))
Jaa kuollutta tuputuun pakarata?
Makunsa kullakin....
- prostata
en oo moista ennen kuullut.
Ylpeitä pollensyöjiä. Näsäviisaita narsisteja.
Ootko ihan täyspäinen?Kannattaa olla tosi tarkkana tällaisten maailmanlopun kannattajien ja muutenkin hurahtaneiden ketjuissa. Hehän ilman muuta höpisevät itsekseen, ja foliohattuisten ihmisten elintila pienenee. Salaliittoteoriat julki!
- prostata
tuputuu kirjoitti:
Kannattaa olla tosi tarkkana tällaisten maailmanlopun kannattajien ja muutenkin hurahtaneiden ketjuissa. Hehän ilman muuta höpisevät itsekseen, ja foliohattuisten ihmisten elintila pienenee. Salaliittoteoriat julki!
Syökö joku sinua elävältä? Vai oletko edes elävä?
Uskoin muuten foliohattuisten olevan selviytyjätyyppejä,
mutta sinullako on toisenlainen käsitys.
kroohpyyh ja pullea massu olunen vasemmassa käessä nukkuessa oikea pöyhii metukkamassun lakea :-)
saakohan tähän aikaan enää mistään ryynäreitä? Kuola valuu. Ääääh, ne oli kesällä grillissä niin rasvaisen hyviä.
- basanen
ryynäri kesä-kevät-syys-talvi-illassa tai ainakin viis ja sitten se kopallinen..
sehän se on siinnä :-)
- :)
Hyvä aloitus!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
