Sisältö kaikkea muuta kuin määrätty.
Onko tänään hyvä ulkoilupäivä, tuulee ja pakkasta riittävästi.
On tulossa Valentiinuksen/Ystävän päivä miten aiotte toimia, pitääkö kaikille tutuille lähettää kortteja vai kukka?
Askarruttaa kertokaa kumpi parempi=?
Tämä on v a i n avaus
17
383
Vastaukset
- sinisirkku-
Huomenta:) en minä ainakaan aio lähettää kortteja! Meillä täällä Suomessahan se on puhtaasti Ystävänpäivä, en osaa sitä mihinkään romanttisiin Valentinon päivään mieltää:D Käsittäisin sen silloin olevan samaa kuin mielitietty!
Se taas on ihan yksilökohtaista miten se tulkitaan, mutta en aio kuin vain "ystävilleni" moikata, jos satumme puheisiin:D
Kivaahan se on jokaisen tehdä miten tuntuu:D- 20+2
Kävin kuukkelista lukemassa tuosta pvstä
ja tässä lisää #Päivä omistettiin Valentinukselle vuonna 350, ja nykyäänkin se on myös Valentinin nimipäivä.#
Oli miten oli kyllä soitto on se millä minä ystäväni muistan.
Ainakin Valentinukselle ja Valentinille soitto!
Olen jossain ravintolassa saanut nuita versoja ja ovat miellyttävän makusia.
Pakko alkaa pölyjä karkottamaan aurinko paljasti jotain...
- Makriina ek
Miksi maksaa Itellalle turhasta? Riittää se miljoonien kappaleiden joulukorttivillitys. Sekin jo vie rahat ja kukkarot.
Ennen muinoin läheteltiin pääsiäiskortteja. Niissä on minusta enemmän ideaa ja perinnettä kuin jossakin Valentiinissa. Mutta takaisin en niitäkään toivottele. - 1127
On hyvä ulkoilupäivä. Voi lähettää tai olla lähettämättä. Kumpikin on hyvä.
BLÄ-BLÄ-BLÄÄÄÄ! - *Kukkahame*
Kortti tai soitto on minulla ollut 'tapana', kortti kun löytyy sopiva, puhutteleva tai muuten kaunis, soitto on hyvä voi vaihtaa kuulumisia.
Vapaa aihe kysymyksessä, kerronkin ikkunalauta kasvistani, sain tänä aamuna ensimmäiset herneen versot aamupalaleivälleni, eipä makuun paljon kahdesta versosta päässyt, toivon että huomenna voi ottaa kolme.
Vesikrassiakin pitää kylvää kunhan siemenpussi löytyy.
Tämä talossa alkanut ikkunaremontti pisti asiat epäjärjestykseen. Huh mikä juttu.
Pakkasta -15.4 aurinko pilvettömällä pakkasen sinisellä taivaalla.- Tulkaa mukaan
Olen perinyt silmät isältä ja hiukset äidiltä. Toppatakin olen perinyt naapurilta.
Sylvia 7v.
Sisarus on sellainen, jota sekä vihaa että rakastaa. Ihan vaan hirveän rakas paskapää.
Filip 7v.
Lueskelin noita lasten suusta juttuja, on ne niin herttasia että tännekin piti pari tuoda, kevennystä torstaille, ja nyt pitää mennä aurinkoiseen pakkaspäivään.
Minulla on ennakkoaavistus tulevasta ulkoilusta, menen kauppaan ja palaan sieltä, onko riittävä? - mamma menossa
Tulkaa mukaan kirjoitti:
Olen perinyt silmät isältä ja hiukset äidiltä. Toppatakin olen perinyt naapurilta.
Sylvia 7v.
Sisarus on sellainen, jota sekä vihaa että rakastaa. Ihan vaan hirveän rakas paskapää.
Filip 7v.
Lueskelin noita lasten suusta juttuja, on ne niin herttasia että tännekin piti pari tuoda, kevennystä torstaille, ja nyt pitää mennä aurinkoiseen pakkaspäivään.
Minulla on ennakkoaavistus tulevasta ulkoilusta, menen kauppaan ja palaan sieltä, onko riittävä?koostuu seuraavista: ensin tunnin verran reipasta kävelyä, sieltä harrastusryhmään iltapäivällä, sitten kipinkapin takaisin kotiin, taas kävellen. Hyvää kotiruokaa valmistamaan ja nauttimaan. Sitten voikin jo hyvillä mielin lössähtää sohvan nurkkaan ja töllöttää telkkua, tuleehan sieltä sentään jotain kiinnostavaa , Emmerdalea ja Beckiä iltamyöhäisellä. Siinä välissä voikin soitetella muitten kuulumisia ja pistäytyä täälläkin lukemassa höpinöitä ja riitaketjuja. Näin se tämä päivä onkin pulkassa ja huomenna sitten uudet kujeet:DDDDD
- katl.vitonen
varmasti joku meille selittää ystävänpäivän historian ja tradition ja miten se meillekin rantautui.
vaikka lähtiessäni aamulla oli 12 ° C. - Tuulikaan ei palatessa haitannut,
yhdessä toisten harrastusystävien kanssa tulin.
Levähdystauko pienen lounaan jälkeen, ja sitten lasta päikkäristä noutamaan
klo 16 ja hänen kotonaan olemme sitten iltaan saakka.
Näin leppoisasti soljuu päiväni tänään.
Hyvää päivän jatkoa!
***- *Kukkahame*
Tästä ei enää talvipäivä kaunistu, kirkas ilmaa hyvä näkyväisyys ihan taivaan rantaan asti, tummat havupuut ovat puhtaan lumen koristamia, on kuin kermavaahtoa kuusimetsikössä sinistä taivasta vasten tuo näky pistää posket punottamaan ja huulille leviää hymy.
Kävin ajamassa mökin ohi, katto on vielä asennossa kerran lumet on luotu pois mutta aika pian tuli uusi lumimassa, auringonpuoleisilla räystäillä oli kauniit jääpuikkorivit.
Jänikset, peurat ja kauriit ovat kierrelleet ahkerasti kaadettujen haapojen risukossa, kaato tehtiin tarkoituksella, ja sitten on saunapuita kesäksi.
Pappa oli vienyt heinäpaalin, nätisti oli syöty, vai oliko viejä osannut tehdä sellaisen 'kolon' muoviin että eivät levittele sitä ympäri rantaa.
Jäällä oli pari tummaa hahmoa pilkkimässä varmaan, tervehdittiin hurjasti huutaen ;-DDD.
Kaikkiaan oli i h a n a päivä! - sinisirkku-
*Kukkahame* kirjoitti:
Tästä ei enää talvipäivä kaunistu, kirkas ilmaa hyvä näkyväisyys ihan taivaan rantaan asti, tummat havupuut ovat puhtaan lumen koristamia, on kuin kermavaahtoa kuusimetsikössä sinistä taivasta vasten tuo näky pistää posket punottamaan ja huulille leviää hymy.
Kävin ajamassa mökin ohi, katto on vielä asennossa kerran lumet on luotu pois mutta aika pian tuli uusi lumimassa, auringonpuoleisilla räystäillä oli kauniit jääpuikkorivit.
Jänikset, peurat ja kauriit ovat kierrelleet ahkerasti kaadettujen haapojen risukossa, kaato tehtiin tarkoituksella, ja sitten on saunapuita kesäksi.
Pappa oli vienyt heinäpaalin, nätisti oli syöty, vai oliko viejä osannut tehdä sellaisen 'kolon' muoviin että eivät levittele sitä ympäri rantaa.
Jäällä oli pari tummaa hahmoa pilkkimässä varmaan, tervehdittiin hurjasti huutaen ;-DDD.
Kaikkiaan oli i h a n a päivä!Kuullostaakin tosi ihanalta tuo peurojen ruokinta, ihan sen "näki" ja ilahdutti jo lukijaakin. No tämän hienompaa ulkoilusäätä ei voi toivoakaan, eikä pakkanen tunnu nyt missään!
Keittiössä aurinko nyt iltapäivällä antoi puhtia jynssätä kaapistojen ovia reunalistoineen, kyllä nyt näkee!
Ps. Haapapuu on hyvä lämmönlähde, palaa muistaakseni erikoisen punaisella hiilloksella:D - *Kukkahame*
sinisirkku- kirjoitti:
Kuullostaakin tosi ihanalta tuo peurojen ruokinta, ihan sen "näki" ja ilahdutti jo lukijaakin. No tämän hienompaa ulkoilusäätä ei voi toivoakaan, eikä pakkanen tunnu nyt missään!
Keittiössä aurinko nyt iltapäivällä antoi puhtia jynssätä kaapistojen ovia reunalistoineen, kyllä nyt näkee!
Ps. Haapapuu on hyvä lämmönlähde, palaa muistaakseni erikoisen punaisella hiilloksella:DTässä taas, oli niin suden nälkä, että oikein ajan kanssa mutustelin, nyt voin nälkäisiä jututtaa aivan rauhassa ;-DDD.
Meillä kasvaa valtavasti haapaa rannassa, ja se on hankala puu hävittää kaatamalla isompia saadaan talviruokintaan eläimille varvut ja kuori, ja polttopuuta kesäksi.
Juurista kasvattaa uusia vesoja.
Oikea roskapuu tuo haapa, syksyisin on lehtiä karheena saunatielläkin, lapset pienenä keräsi niitä kauniita värillisiä isot niput, nekin jo isoja eivät enää leiki kun tietokoneilla.
En edes yrittänyt mennä sisälle, olisi pitänyt olla lapio mukana on niin valtavat lumivallit ettei ovia olisi saanut auki ilman lumityötä.
Aurinkoa sai kasvot sellainen pikkukihelmöinti on. - Ollaan ystäviä
*Kukkahame* kirjoitti:
Tässä taas, oli niin suden nälkä, että oikein ajan kanssa mutustelin, nyt voin nälkäisiä jututtaa aivan rauhassa ;-DDD.
Meillä kasvaa valtavasti haapaa rannassa, ja se on hankala puu hävittää kaatamalla isompia saadaan talviruokintaan eläimille varvut ja kuori, ja polttopuuta kesäksi.
Juurista kasvattaa uusia vesoja.
Oikea roskapuu tuo haapa, syksyisin on lehtiä karheena saunatielläkin, lapset pienenä keräsi niitä kauniita värillisiä isot niput, nekin jo isoja eivät enää leiki kun tietokoneilla.
En edes yrittänyt mennä sisälle, olisi pitänyt olla lapio mukana on niin valtavat lumivallit ettei ovia olisi saanut auki ilman lumityötä.
Aurinkoa sai kasvot sellainen pikkukihelmöinti on.Iloisten ihmisten seura piristää. Miksemme pyrkisi vilpittömästi välittämään sitä mielihyvää muillekin?
Mukavaa Ystävänpäivää kaikille ! - *Kukkahame*
Ollaan ystäviä kirjoitti:
Iloisten ihmisten seura piristää. Miksemme pyrkisi vilpittömästi välittämään sitä mielihyvää muillekin?
Mukavaa Ystävänpäivää kaikille !Kiitos samoin sulle ...Hyvää Ystävänpäivää!
Sopuisa elämä itsensä kanssa, siitä voi antaa toisillekin.
Ollaan vahvoja, lempeitä ja pehmosia toinen toisillemme!
Näillä eväillä kohti maanantaita...Ystävänpäivää!! - sinisirkku-
*Kukkahame* kirjoitti:
Kiitos samoin sulle ...Hyvää Ystävänpäivää!
Sopuisa elämä itsensä kanssa, siitä voi antaa toisillekin.
Ollaan vahvoja, lempeitä ja pehmosia toinen toisillemme!
Näillä eväillä kohti maanantaita...Ystävänpäivää!!Tuntuu ihan siunatun hyvältä lukea noin oikeaa ja hyvää suhtautumista kanssaihmisiin:) Kaiken riepottelun ja kamppailun jälkeen:D
Minultakin:
Hyvän Ystävänpäivän tervehdys teille ystävällisille ihmisille: sinisirkku- kirjoitti:
Tuntuu ihan siunatun hyvältä lukea noin oikeaa ja hyvää suhtautumista kanssaihmisiin:) Kaiken riepottelun ja kamppailun jälkeen:D
Minultakin:
Hyvän Ystävänpäivän tervehdys teille ystävällisille ihmisille:Tämä ystävänpäivä on mielestäni eräs niistä kaupallisista hömpötyksistä, jota yritetetään ympätä meidän juhla-aiheiksemme.
Minulla on kolme koulutoveria, jotka vuosi vuoden jälkeen ovat lähettäneet ystävänpäiväkortin.
Enää en kehdannut jättää lähettämättä, vaan lankesin postittamaan kolme korttia.
Muu kanssakäyminen heidän kanssaan tapahtuu joulukorttien muodossa ja muutamalla puhelulla vuoden mittaan. Kaikki olemme eri puolilla Suomea, mutta kummasti kouluaikaisesta ystävyydestä on jäljellä jonkinlainen sitkeä lanka, jonka varassa me ystävyyttämme roikotamme.
On sellainen tunne, että on ihanaa, kun tietää heidän olevan olemassa.
Toivotan näin etukäteen oikein hyvää ystävänpäivää Teille kaikille.- Katleija vitonen
Venlastiina kirjoitti:
Tämä ystävänpäivä on mielestäni eräs niistä kaupallisista hömpötyksistä, jota yritetetään ympätä meidän juhla-aiheiksemme.
Minulla on kolme koulutoveria, jotka vuosi vuoden jälkeen ovat lähettäneet ystävänpäiväkortin.
Enää en kehdannut jättää lähettämättä, vaan lankesin postittamaan kolme korttia.
Muu kanssakäyminen heidän kanssaan tapahtuu joulukorttien muodossa ja muutamalla puhelulla vuoden mittaan. Kaikki olemme eri puolilla Suomea, mutta kummasti kouluaikaisesta ystävyydestä on jäljellä jonkinlainen sitkeä lanka, jonka varassa me ystävyyttämme roikotamme.
On sellainen tunne, että on ihanaa, kun tietää heidän olevan olemassa.
Toivotan näin etukäteen oikein hyvää ystävänpäivää Teille kaikille.Luulin jo että myöhästyin ystävänpäiväkorttien lähettämisestä, kun jo 10 pv onnitteluja täällä näkyi. Tänään kortit laatikkoon tökkään, että maanantaina 14 pv perille saapuvat.
Näiden niinkuin joulukorttienkin määrä näköään vähentyy melkein vuosittain. Se on näes luonnon laki.
ps. malttakaa odottaa, onnitteluni tulee maanantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317726
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455230- 594812
- 763477
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321971- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371639
- 1601470