Siinä unessa olin jostain saanut pullollisen puhdasta testosteronia ja ruiskun, jolla pystyin tuota jumalten lääkettä pieneen kroppaani tykittämään. Pidin testopulloa ja ruiskua piilossa ja sitten illan hämärässä menin ottamaan pullosta turvallisen määrän ainetta ja olin ihan täpinöissäni.
Heti kun olin ruutannut tuota nektaria itseeni niin käteni turposivat kuin pullataikina ja paksut suonet komeilivat pinnassa ja naiselliset ohuet suonettomat löysät riu´ut olivat muisto vaan. Käteni olivat siinä unessa
kuin Godzilla Arskalla ja olin ihan onneni kukkuloilla.
Olen ennenkin nähnyt unta roinasta, viimeeksi sain sitä unessa koko kassillisen, nappeja, piikkejä kaikkea mahdollista myrkkyä.
näin unta roinasta viime yönä
5
213
Vastaukset
- ei vittu
ok
- Pieni natu
haluaisi olla iso ja kireä, että siitä alkaa jo nähdä untakin.
- mnrbtg
Pieni natu kirjoitti:
haluaisi olla iso ja kireä, että siitä alkaa jo nähdä untakin.
No mutta. Eikö se ole hyvä, että edes n. 30% vuorokaudesta on iso ja kireä? =D
- Pieni natu
mnrbtg kirjoitti:
No mutta. Eikö se ole hyvä, että edes n. 30% vuorokaudesta on iso ja kireä? =D
Kerran näin sellaistakin unta, että olin juuri herännyt ja katsoin itseäni ilman paitaa peilistä ja yläkroppani oli kuin Ruhlilla. Kyllä sapetti sitten kun oikeasti heräsin ja katsoin peiliin.
- Testo Nestori
No tällä kertaakaan ei provosi ollut kovin hyvä. Yritä nyt tsempata kaveri! Kyllä sultakin joskus voi tänne irrota ihan hauskakin provoviesti. Vaikka huumori on taitolaji voi kaltaisesi,ei niin hauska kaveri onnistua jopa vitsinkerronnassa. Anna palaa ja enskerralla kovempaa yritystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671