Onko jokaisella naisella g-piste?
Itseltäni en löydä, muuta kuin pehmeän sileää seinämää.
Ja kyllä, kyllä tiedän missä kohtaa sen PITÄISI olla, mutta ei vaan löydy.
Onko samanlaisia tapauksia?
Vaikuttiko synnytys? Oli sentään aika raju synnytys, imukupin kera välilihan leikkaaminen.
Tikkaaminen sisältä että ulkoa.
Missä g-piste kun sitä ei löydy???
17
9310
Vastaukset
- Kauan elänyt
Luepa Kari Heusalan kirja, Naisen seksuaalisuus. Sen löytänee parhaiten kirjastosta vaikka kaukotilaamalla jos omassa kirjastossa ei ole.
Siinä kirjassa kerrotaan koko naisen anatomia ja G pisteestäsekä paljon muusta. Suosittelen!
Kirjoittajalla on myös kirja Miehen seksuaalisuus, suosittelen kirjoja luettavaksi niin miehille kuin naisille niin paljon epämääräisiä ja ihmeellisiä kuvitelmia seksin alueelta haihtuu taivaan tuuliin.- Avustaja-Anna
G-piste on aika lähellä välilihaa, ja jos se on leikattu, on mahdollista, ettei sitä ihan heti löydy. Toinen mahdollisuus on se, ettei se ole kovin suuri. Mutta kyllä kaikilla naisilla on G-piste, löytyi itseltänikin. Yritä siis etsiä hyvin pientä osaa sen kohdan läheltä, joka sinulta leikattiin.
- Pillunrassaaja
Avustaja-Anna kirjoitti:
G-piste on aika lähellä välilihaa, ja jos se on leikattu, on mahdollista, ettei sitä ihan heti löydy. Toinen mahdollisuus on se, ettei se ole kovin suuri. Mutta kyllä kaikilla naisilla on G-piste, löytyi itseltänikin. Yritä siis etsiä hyvin pientä osaa sen kohdan läheltä, joka sinulta leikattiin.
No ei kyllä siellä päinkään eli välilihassa tai sulkijalihaksessa vaan emättimen etuosassa yläosassa eli tuollainen sormenmitta ja sekin oltava koukussa ikäänkuin kutsuisit jotakuta luoksesi. Toisekseen se on pienen pähkinän kokoinen ja se on tosiaankin löydettävä, sillä jos se kohta ei kiihotu, se ei myöskään turpoa ja herkisty. Sinällään vaikea tehtävä, jos ei tunne yhtään paikkojaan, itse löydän sen vuosien kokemuksella ja tuntemuksella ihan hakemattakin ja siitä lähtee sellaiset tärinät, että unohda se järjetön klitan hinkkaaminen ja tutustu ajan kanssa yksin tai kumppanisi kanssa paikkoihisi sisäpuolelta huolella. Lupaan, että sitten kun olet löytänyt, et voi erehtyä luulemaan sitä muiksi kutsutuiksi trendipisteiksi, joilla ei juurikaan asian kanssa ole sen kummempaa tekemistä. Älä pelästy, jos hetkellisesti tulee sellainen leijuva, viittä vaille tajun rajamailla, sillä tuo piste todella räjäyttää potin. Eksä oli todella lähellä sen kanssa, mutta oli niin urpo ja estynyt, että missasi koko hoidon. No, omapa on häpeänsä.
- Voi voi
Mitään varsinaista G-piste hermpokeskittymää ei ole. Se mitä tapahtuu on, että sopivasta kohdasta virtsarakon suuhun voi aiheuttaa paineen tunnetta ja tämä voi antaa pientä sensaatiota. Mutta fakta on se, ettei mitään oikeaa g-pistettä ole olemassa. Se on puhdas ja kumman sitkeä legenda.
Naisen seksuaalisen kiihottumisen kannalta ainoa todellinen hermokeskittymä on häpykielessä.- missäxässämix
On, itselläni se on jossakin ennen kohdun suuta, aika syvällä siis. Sormikoukulla kutkuttamalla just kannattaa kokeilla jos haluat nannaa. Ehdottomasti parempi kuin klitorisorkku, mutta työläämpi saada. Kateellisilla kilpasiskoilla sellaista ei ehkä ole siksi, että oman sormen työntäminen omaan pimppiin on niille liian jotenkin liian tuhma kokemus. Niin!
- sanoo G-legenda
Hei missäxässämix, osaisitko kertoa hiukan tarkemmin, kiinnostuin kokemuksestasi. Siis sulla se on ennen kohdun suuta, osaatko sanoa, kuinka syvällä, mittaa vaikka sormella ja samasta kohdasta viivoittimella, tuossa on kuulemma aikamoisia eroja naisten kesken. Laittamalla sormen koukkuun ja kutsumalla luokseen on edes mahdollista löytää se G. Sanoit nannaa, tarkoittaako se sinulla todellista nautinnon pistettä, mikä on moninkertainen klitoriksen terävään ja napakkaan kiihotukseen? Onko se sinulle paljon syvempi ja kokonaisvaltaisempi? Monet ovat sanoneet sen tuntemuksen olevan paljon syvempi ja lähtevän koko vartalosta, eikä vain klitan ympäriltä hetken kiihotuksesta.
Miten niin työläämpi saada, sen löytäminenkö vain sen kiihoitustilaan saaminen? Saatko sitä kautta aina orgasmin, mikä räjäyttää pankin? Orgasmissakin on eroja, saatko sinä sellaisen naisen ejakulaation eli squirtinging eli nestettä lentää kaaressa paineella ulos? Nyt voidaan ampua sekiin väittämä alas, että kyse on mukamas löysä lantiopohjalantiolihaksisista naisista, jotka eivät muka hallitse orgasmin aikana virtsan pidätyskykyä. Tämä on mitä suurinta paskaa ja mytologiaa aiheen tiimoilta. Eikö sinunkin nesteesi ole ihan kirkasta läpinäkyvää, mikä ei myöskään sottaa tai värjää alkkareita tai lakanoita keltaiseksi kuten pissa? Tämä neste erittyy eri naisilla eri rauhasista, mutta yleensä sen tekevät skenen rauhaset ja poistuu omaa tietä tai virtsaputken kautta ja siitä nämä tietämättömien kipetä harhat juontavat. Oletko maistanut, onko hapan, makea tai neutraali? Onko kukaan muu saanut maistaa nannaasi juuri tuona nautinnon hetkenä? Tiedän miehiä, jotka joisivat tuota vaikka lasillisen ja maksaisivat jopa siitä, niin hyvää ja ihanaa se on ja samalla kiihoittavaa. Itsekin tykkään valtavasti.
Viimeinen lauseesi kertoo juuri sen olennaisen, kun jokin asia ei mahdu kalloon kilpasiskoilla, kun oman sormen työntäminen syvälle omaan pimppiin on niin tuhmaa ja rivoa. No, ilmanpahan jäävät ja sitten kirjoittelevat tänne mitä sattuu.
Olisin todella kiitollinen asisallisesta vastauksestasi missäässämixxxxxxxx ja miksei muutkin samaa kokeneet.- missäxässämix
:) Sijaitia on kyllä hieman vaikea senteissä sanoa, olisiko se nyt sitten 5-7 senttiä, kun pimppakin hieman joustaa, kun sinne jotakin työntää. Minusta jonkun keskusteluun osallistuneen arvio g-pisteen koosta osui hyvin - pieni pähkinä. Joka tapauksessa nimenomaan etu"seinällä" kyseinen paikka minulla on ja aika perällä pimpassa.
Orgasmi on aina kiva, toiset vaan on parempia. G-piste orgasmi on mulla ollut aina tosi paljon voimakkaampi, mutta hankalampi saavuttaa. G-piste orkku on pidempi kestoltaan, aaltoileva. Joskus kun vasta tutustui tähän herkkumutteriini koin tosiaan melkoisena järkytyksenä ejakulaation (aiheesta on ollut kirjoituksia mielestäni ihan asiallisissakin tiedejulkaisuissa, netistä varmaan löytyy), josta mainitsitkin. Se on minullakin tosi satunnaninen, mutta palkitseva kokemus. Totaalinen huippu. Ei vettä nyt sentään suihkuna lennä, mutta kyllä se nopeasti "erittyy". Ihan erilaista kun muu märkyys jalkovälissä. En ole koskaan maistanut tai haistanut. Virtsankarkailuksi sitä voisin näin lapsen saaneena luulla helpostikin, mutta kun ensimmäinen kokemukseni kyseisestä ilmiöstä on sattunut itselleni 16-vuotiaana, joten voin vakuuttaa, että paikat ovat olleet sen verran tiukassa kunnossa, että pissaliraus se ei ollut. Lisäksi pyrin käväisemään pisulla ennen seksiä, koska minusta täydellä rakolla sekstaaminen tekee kipeää. (En tiedä onko muilla näin.)
G-piste orkkuni on sen verran uhanalaista lajia, että ainoastaan KERRAn olen saanut sen mieheni kanssa. Omin sormin tämä onni on avautunut useinkin. Toisinaan vaan on niin vähän aikaa ja kova hinku, että tytyy suomaan itselleen sen nopeamman klitorisorkun.
Niin, eipä se ole meiltä kädellisiltä pois jos joku ei kehtaa itseään rakastaa. Kehottaisin kuitenkin kokeilemaan sitten vaikka salaa peiton alla pimeässä, saattaa ollakin yllätykseksi ihan mukava kokemus.
- naikkonen20vuotta
En ole missäxässämix, mutta ei se g-piste todellakaan mitään legendaa taida olla.
Mulla se kohta on kun työntää oman etu- tai keskisormen juurtaan myöten sisään ja pyörittelee hieman sitä etuseinämää sormenpäällään. Karheana tuntuu se kohta, ehkä peukaloonpäänkokoinen alue, ei mitenkään esillä, mutta ympäröivä alue on sileää niin tuntuu helposti. Siitä kun jatkaa pyörittelyä niin tekee tosi gutaa. Klitoriksen käsinhyväilystä en saa kiksejä, ei tunnu miltään (vittu, mikä vikana?) eikä myöskään ees taas liike emättimessä. Onneks on edes tuo spotti millä nautiskella. Suihkulla tosin saan klitorisorgasmin. Miesten kanssa en ole ollut ikänään, en yhdynnässä enkä harrastanut suuseksiä.- tahtooosata
Mulla ison kolikon kokoinen läntti pimpan etuseinämässä parin sentin lähellä suuaukkoa, aluksi liukas ja kiihottuessa karheentuu. Kutsutaanko tuota g-pisteeksi. Joku kertoi ylempänä ja sanoi sen olevan pienemmän kokoinen. Paikat erilaisia, mutta olenko sormeillut oikeaa kohtaa?
en ole saanut täydellisyyttä, vai lopetanko kesken.... kaipaan, koska olen mielettömän kiimainen.... ei tuu
- en löydä, muuta
Onko jokaisella naisella g-piste?
On jos nainen siihen vakaasti uskoo tai/ja sellaisen itseltään löytää, missään muussa tapauksessa sitä ei ole!
Kysymys on siis tavallaan täysin turha.- Sanna innoissaan=)
Itse olen yrittänyt g-pistettä löytää, mutta viime viikonloppuna tosi kiihottuneena löysin ikäänkuin klitoriksen alta vähän syvemmältä ihan pienen herneen kokoisen jutun, jonka hierominen tuntuu todella hyvältä. Ja siis ulkopuolelta hieroen. Täytyy painaa tosi kovaa, että se pähkinä tuntuu, mutta sisäpuolelta sitä ei tunnu.
Voiko minun g-pisteeni tuntua ulkopuolelta eikä sisäpuolelta??? Aika kovaa saa kyllä painaa, että sen tuntee eli on siellä jossain kudosten sisällä.
Jostain ihme syystä en ole tuota aiemmin löytänyt, tosiaan kuin pieni kova herne kun olen tosi kiihottunut.
Kertokaa pliis löysinkö g-pisteeni ja miksi se tuntuu ulkopuolelta!!! Pliis vastatkaa. - ulkopuolelta!!!
Sanna innoissaan=) kirjoitti:
Itse olen yrittänyt g-pistettä löytää, mutta viime viikonloppuna tosi kiihottuneena löysin ikäänkuin klitoriksen alta vähän syvemmältä ihan pienen herneen kokoisen jutun, jonka hierominen tuntuu todella hyvältä. Ja siis ulkopuolelta hieroen. Täytyy painaa tosi kovaa, että se pähkinä tuntuu, mutta sisäpuolelta sitä ei tunnu.
Voiko minun g-pisteeni tuntua ulkopuolelta eikä sisäpuolelta??? Aika kovaa saa kyllä painaa, että sen tuntee eli on siellä jossain kudosten sisällä.
Jostain ihme syystä en ole tuota aiemmin löytänyt, tosiaan kuin pieni kova herne kun olen tosi kiihottunut.
Kertokaa pliis löysinkö g-pisteeni ja miksi se tuntuu ulkopuolelta!!! Pliis vastatkaa.”Kertokaa pliis löysinkö g-pisteeni ja miksi se tuntuu ulkopuolelta!!! Pliis vastatkaa.”
vaihtoehtoja on tasan kolme, terveen naisen anatomiassa vain kaksi
klitan sisäosa tai hyvälaatuinen kasvain
se kova siellä syvällä on häpyluu
- mäk hyppijä
eiköhän se ole keskisuomessa
- nännäri
Aina kun minua hieroo tietystä kohdasta niskaa niin mä saan aina todella ison orgasmin. eli tyhmä kysymys onko niskassa g-pistettä?
Mulla on kyl ihan selkeesti g-piste just siellä pimpan etuosassa. Sit toinen vähän samantyyppinen mut antaa iha erilaiset fibat on kohdun suun kohdas ja kun sitä sormettaa tai varovasti työntää sinne nii saa iha tajuttomat orkut.
Se lähtee niinku mahasta ja kramppaa iha aaltoina pitkän aikaa. Upeeta. :)Pimpin etuosassa on klitoris.
"g-piste" on virtsaputken ja vaginan puolessa välissä.
Siitä kun hieroo niin saa orgasmin
näytän sen videollani ihan selkeesti
http://keltainenkaura.blogspot.fi/Sama paikka mut selitit selko suomex saman :)
Hyvä raina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849