onko kellään tietoa sellaisesta autontuojasta kun seppo kakko helsingistä ?
auto saksasta
19
2295
Vastaukset
- Antiseppo
Seppo skulaa homman, luota muhun!
- Penttisakki
Ei kyl seposta oo varmaa kuvaa! Oisko sulla?
- 15+12=?
Olisitko erehtynyt henkilöstä? Kyseessä on varmastikin Eero Kakko - tuttu TV:stä ja varmasti tosi luotettava mies
- Seppo ei nabise
Mulle haki viallisen auton ja lasku tullee ole iso, itselleni. Toisin sanoen sitten kun hommat menee pieleen, Seppoa en suosittele, koska ei osaa korjata tilannetta oma-alotteisesti. Valitettavasti kuluttajasuojakaan ei ole suomalainen, koska kauppakirja on liikkeen ja minun välinen.
- Välistävetäjä
Paljon luvataan mitään ei saa? näin se käy-..Auton hinta 5000e tuonti.2000e=7000e(Sepe maksaa 3500e Saksassa((tuontikulut n. 2000e 1500e=3500e..näin ollen siis
Sepe Suden saldo..puhtaana=3500e. (En tiedä asiasta sen enempää mitä tapahtui)
Muuten kerroin miten homma todellisuudessa toimii..Välistäveto/Kusetus!!!
- seppo ei nabise
ensikerralla kyllä ostan suomesta auton jääköön paskat saksaan
- Tuontiauto/Saksasta.
Kaikki Saksan Autojen tuojat voi kyseenalaistaa? Kaikki hyvin siihen asti kun rahat siirretään yllätys!!yllätys..tilille/siis ei Firman vaan/henk,koht-tilille.näin helposti poistuu
ns.virhevastuu..jne..Kaikki viat mitä Autosta löytyy "juippi" tinkii hinnan omaan pussiin.
ts..ei niistä vioista kerrota on Bisneksen salaisuus..Näin helposti sait viallisen sinulle
korjattavaksi tilatun Auton..Maksoit täyden hinnan Välittäjä todennäköisesti vain puolet siitä todellisesta hinnasta.Helppoa rahastusta/kusetusta täysin..Saksan Autokauppiaat antaa Dealerille paperit-kuin haluaa hintoineen päivineen..
- Josef Suomessa
Saksasta löytyy hyviä Mersuja,vähän ajettuja-huollettuja.vain pystyy itse hakemaan
eikä anna jobbareitten tehdä tiliä selän takana..Se on vain niin mistä et tiedä,sitä ei
ole olemassakaan..Ihan vituttaa katella ilmoituksia Auto Saksasta-soita!!
kokemusta on niin ja niin paljon..tarkastamme Auton?..Elkää Saatana uskoko niiden
"tuntui niin luotettavalta"..jne..juttuihin..Kusetusta täysin..hyvinkin moni nielee oman
tappionsa,sen verran hävettää..toisaalta rohkeutta peliin,ilmoitusta kehiin..yhteys
kuluttaja-asiamies..Ihan Firma se oli,mikä ilmoitti...Ahaa siis mutta yksityishenkilö
toi Auton Sinulle..???? - ei aina Italiasta
Asun täällä Saksan lähellä ja valinnan varaa on paljon. Kannattaa selvitellä tapauskohtaisesti ihan veroja myöden kokonaiskustannukset. Autot ovat paremmin varusteltuja ja paremmassa kunnossa täällä. Ota yhteyttä, jos joku asia alkaa kiinnostaa enemmän: italovehicoli(at)gmail.com
- ohiveto
On sen verran tietoa- ei todellakaan voi suositella mitään Kauppaa Sepon kanssa!!
Auton tuontia Saksasta/ jne..VAROKAA!!- Kuluttajariita
Ei noudata Kuluttajariitalautakunnan päätöstä!!
Vaikka päätös Yksimielinen 3-0..Näin se menee tänä päivänä-Kuka uskaltaa tehdä kauppaa tuollaisen kanssa mitään vastuuta palveluista.
Näin ollen Liikkeenharjoittaja/Yrittäjä tekee vahinkoa vain itselleen vaikka ei sitä tiedosta-Kaupankäynti ainakin vähenee Negatiivisten palautteiden myötä
-Seppo Kakko Auton Maahantuontia-yms?
- Romuasaks
Köyhät hakee saksasta vanhoja kolaroituja romuja, kuvittelevat että autonromulle tulee lisäarvoa kun se on oikein saksasta saakka ostettu.
Buahahahaa, ei voi kun nauraa.- Hamburgerdealer
Ottakaa Seppoon yhteyttä-tuo paskan Auton Saksasta hän yrittäjä tosin aikas pers;aukinen ei pysty hoitamaan 250e vahinkoa-säälittävää!!
Buahahahaa nauran myös(Köyhät välittäjät tuo Romut Suomeen-tuleehan sille lisäarvoa? Ostaja korjaa Suomessa välittäjän Saksasta tuoman" Paskan"
- kapposeppo
-Seppo on Perseestä!!
Autotori.eu vai mikä se oli-linkki ... alla http://www.easylinehost.fi/varattu/page_1221828792625.html - ThatsIt
Ostin uuden auton Suomesta, joka maksoi haluamillani kilkkeillä 43000€. Olen tyytyväinen.
- saksasta
www.autotori.eu/Seppo Kakko-Maksa Velkasi!!! 250e
Auton maahantuontia jne...? - eiymmärräei
Miksi auto pitää maksaa jollekin ihme välittäjälle joka vielä siis velottaa siitä kovemman hinnan?
Miksi ei maksa sitä suoraan sinne autoliikkeeseen joka auton myy?
Ei siihen väliin mitään seppoja ja teppoja tarvita.
Vai onko täällä valittajat niin osaamatonta porukkaa että eivät edes osaa autoliikkeeseen sitä autoa maksaa.
Ja sitten järjestää kuljetusta erikseen sille autolle, jos ei itse käy hakemassa? - Jakope
Saksalaisilta autosivuilta voi katsoa auton ja hinnan, sekä mennä itse hakemaan.
Ota työstä lomaa ja varaa aikaa sille viikko, sillä jos auto ei olekaan sellainen kuin kuvittelit sen olevan. Usein joutuu vuokraamaan auton ja käydä katsomassa muut liikkeet, tosin saksa on iso maa ja kilometrejä tulee paljon. Jos et varaa aikaa ja rahaa vuokra-autoon, yöpymiseen, tulliin ja laivaan, niin moni tulee takaisin käsiä heilutellen.
Yleensä ammattilaisen hakemana se tulee halvemmaksi.
On hyvä muistaa - kun ostat käytetyn auton mistä tahansa,
ei kannata olettaa että se on uuden veroinen.
Seppo on tuonut tuhansia käytettyjä autoja ja monelle vuosien varrella useita.
Onko kaikki käytetyn auton ostajat tyytyväisiä, nähtävästi ei mutta 97 % kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892