Tein kokeen treffipalstalla

Sinkkuja, kiitos!

Olen hakenut seuraa tosimielellä joskus ja tympääntynyt siihen, että vastauksia tulee aika vähän. Ne jotka vastaavat ovat ei-toivottuja (asuvat kaukana tms.) vaikka profiilissa lukee, mitä etsitään.
Kovin on laihaksi jäänyt saalis, kun hakee tosi mielellä seuraa. Liikkeellä on vain katkeroituneita ja vihaisia ihmisiä, jotka oikeastaan eivät sitten edes haluaisi tutustuakaan kunnolla.
Olen kokeillut kuvalla ja ilman. Kuvalliseen vastataan hiukan paremmin.
Äskettäin tein toisenlaisen, kuvattoman deitti-ilmoituksen ihan koe mielessä.
Olin olevinan avoliitossa ja profiilini oli tynkä (mitä saattaa odottaakin varatulta).
Postia tuli ihan mahdottomasti ja flirttejä myös, vaikken edes ollut juuri koskaan kirjautuneena.

Lopputulos veti synkeäksi. deitti-palstoilla on vain avioliittoonsa kyllästyneitä ihmisiä, kun itse etsii oikeaa suhdetta...

19

2323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaa touhua

Olen tuon saman huomannut, että nykyaikana nämä treffisaitit taitavat olla luvallisia paikkoja varattujen seuranhakuun ja ne ovat pilanneet siis sinkkujen mahdollisuudet saada elämänkumppanin sitä kautta. Itse lopetin tuon nettideittailun jo vuosi sitten kun minulle viestittivät vain seksiseuraa hakevat, varatut miehet, aivan liian vanhat/nuoret, lapsia omaavat yms jotka siis eivät vaivautuneet lukemaan profiilini tekstiä.

• on väliä...

vastauksia tulee aika vähän= kuulostaa miehen profiililta.

...
      mutta, onko asia toisinpäin??

• motionär

Hei
      Minä olen eri mieltä. Minulla on ollut kuvaton profiili 3 vuotta. Profiiliini olen kirjoittanut tosi tarkasti minkälaista miestä etsin ja juuri sellaiset ovat minuun ottaneet yhteyttä. Olen huomannut, että viestejä tulee eniten silloin, kun jaksan olla kirjautuneena sivustolle pidemmän aikaa. Jätä ohjelma auki neljäksi tunniksi niin varmaan joku kiinnostunut ottaa yhteyttä. Hyvin moni tarkkailee ketkä ovat kirjautuneena sillä hetkellä ja ottavat sitten yhteyttä näihin. Itse olen saanut muutamia asiattomiakin yhteyksiä mm. naimsissa olevilta miehiltä, seksiä haluavilta jne. mutta ne viestit voi helposti poistaa. Olen tavannut livenä 5 miestä tämän kolmen vuoden aikana ja yhden kanssa seurustelimme 2,5 vuotta. Loput 4 olen tavannut viimeisen puolen vuoden aikana. Yhden kanssa totesimme olevamme täysin erilaisia ihmisiä, mutta meistä tuli hyvät ystävät.Kaikki tapaamani miehet ovat olleet erittäin miellyttäviä miehiä, mutta vielä ei ole sitä oikeaa ja lopullista tullut kohdalle. Osaako joku kertoa miten ihmiset arvioivat näitä profiileja? Varsinkin miehet miten te pisteytätte naisten profiilit? Onko teillä joku oma tapa pisteyttää? Mielestäni pisteiden antaminen kuuluu vain missikisoihin, mutta kun tämä on käytössä niin olisi mielenkiintoista tietää mistä ne pisteet tulee. Profiilin kiinnostavuudesta? Tapaamisen jälkeen? vai miten?

• Mies 36

Profiilin pisteyttämisestä:

Silloin harvoin kun olen profiileja pisteyttänyt, on kriteerinäni ollut pääsääntöisesti se, kuinka laajasti ja monipuolisesti henkilö on itsestään kirjoittanut. Luonnollisesti niitä lisäpisteitä on helpommin lähtenyt sen oloisille profiileille, joiden omistaja on onnistunut luomaan fiksun kuvan itsestään. Minulta ei saa korkeita pisteitä sellainen profiili, jonka pääpaino on vaatimusten esittämisessä mahdolliselle kumppanille. Ja tietenkin hyvä profiili on jaoteltu selkeästi ja kirjoitettu hyvin.

• Ei kiinnosta

Näitä kokeentekijöitä ja feikkejähän täällä riittää.

• Näinpä TAAS

Ei ihme, että usko menee näihin netti-deitteihin kun ne täyttyvät kaikenlaisilla "kokeilla" sekä feikki-profiileilla, tuskin löytyy montakaan tosimielellä mukana olevaa..

• Suksi suolle

Sähän olet pahin kaikista, mokoma huijari.

• miehenketku

Teinpä minäkin kokeen tuolla deitti.fi sivustolla. Kun miehenä halusin selata miesten naamoja, ja nähdä hiukan mitä vanhoja kurttunaamoja sieltä oikein löytyy, niin täytyi vaihtaa sukupuolen naiseen että se ylipäänsä onnistuisi. Unohdin sitten vaihtaa takaisin mieheksi, ja kylläpäs sinne on satanut postia ja flirttejä, muutaman viikon aikana :)

Miehenä ollessani, sinne ei tullut yhtä ainuttakaan viestiä usean kuukauden aikana, ja täsmälleen samat muut tiedot tietysti.

Aika yksipuolista.. koettakaa keksiä jotakin muuta, ettei tässä ihan ikävysty kuoliaaksi.

• Sirkus....

mokoma tylsimys. En ala pelleä hauskuttamaan.

• miesten ajatella

Mikä miehiä riipoo? Pysykää sinkkuna jos ette sitoudu uskollisuuteen avioliitossa.

• Nauratti tuo sun kokeesi hillittömästi. Ei yleensä paljon hymyilytä tälläinen, arvostan enempi rehellisen ja aidon tien kulkijoita (kuten voit aiemmasta kommentistani todeta), mutta jos miehellä on tosiaan ollut otsaa naiseksi tekeytyä deittipalstalla ihan vaan kokeilumielessä.. no, se on jo jotain se...

• miehenketku
        elisakettu kirjoitti:

Nauratti tuo sun kokeesi hillittömästi. Ei yleensä paljon hymyilytä tälläinen, arvostan enempi rehellisen ja aidon tien kulkijoita (kuten voit aiemmasta kommentistani todeta), mutta jos miehellä on tosiaan ollut otsaa naiseksi tekeytyä deittipalstalla ihan vaan kokeilumielessä.. no, se on jo jotain se...

Vahinkohan tuo oli, olen jo poistanut koko profiilini kauan sitten. Kyseessä oli muuten tuo e-kontakti, eikä tuo deitti.fi. Sinne ei kyllä kannata mennä paremman toivossa, kun on maksullinen, enkä itsekään ole maksanut mitään. Ilmaiseksi ei voi lähettää mitään viestejä muille tosin. Ihan yhtä paha meininki siellä näyttää olevan kuin täällä.

Pakkohan sitä oli tekeytyä naiseksi, kun halusin miehien kuvia katsella (ei onnistu muuten), että miten ikäni suhtautuu muihin miehiin. Voi vaan todeta että sääliksi käy niitä, jotka jo 35-vuotiaana näyttävät viisikymppisiltä. Jos ikäni keskiarvoistaa muitten naamojen mukaan, voi kyllä onneksi todeta että näytän huomattavasti nuoremmalta kuin ikäni kertoo. En oikein uskonut sitä, kun jotkut ovat sanoneet että näytän alle 30-vuotiaalta (joskus jopa 25-vuotiaalta), vaikka ikää on nyt 35, mutta pakko sitä on uskoa, kun muitten naamoja on vilkaissut. Tupakoimattomuus, alkoholin välttäminen, stressin välttäminen ja ravintolisien uskollinen käyttäminen vain tuntuvat tekevän nuoreksi. En edes harrasta liikuntaa.

• elisakettu
        miehenketku kirjoitti:

Vahinkohan tuo oli, olen jo poistanut koko profiilini kauan sitten. Kyseessä oli muuten tuo e-kontakti, eikä tuo deitti.fi. Sinne ei kyllä kannata mennä paremman toivossa, kun on maksullinen, enkä itsekään ole maksanut mitään. Ilmaiseksi ei voi lähettää mitään viestejä muille tosin. Ihan yhtä paha meininki siellä näyttää olevan kuin täällä.

Pakkohan sitä oli tekeytyä naiseksi, kun halusin miehien kuvia katsella (ei onnistu muuten), että miten ikäni suhtautuu muihin miehiin. Voi vaan todeta että sääliksi käy niitä, jotka jo 35-vuotiaana näyttävät viisikymppisiltä. Jos ikäni keskiarvoistaa muitten naamojen mukaan, voi kyllä onneksi todeta että näytän huomattavasti nuoremmalta kuin ikäni kertoo. En oikein uskonut sitä, kun jotkut ovat sanoneet että näytän alle 30-vuotiaalta (joskus jopa 25-vuotiaalta), vaikka ikää on nyt 35, mutta pakko sitä on uskoa, kun muitten naamoja on vilkaissut. Tupakoimattomuus, alkoholin välttäminen, stressin välttäminen ja ravintolisien uskollinen käyttäminen vain tuntuvat tekevän nuoreksi. En edes harrasta liikuntaa.

:-)

...jatka vain samaan malliin, terveellisillä elämän tavoilla...mukavampi sitä nuorekasta olemusta on katsella kuin elähtänyttä...vaikka deittipalstoilla mutta etenkin livenä..

• Sinkkuja, kiitos!

Anteeksi, niille joita ärsytti tuo kokeeni.
      Asia alkoi askarruttaa kun sinkkuna etsin seuraa ja kovin on hiljaista ja kun tekeytyy varatuksi niin johan alkaa käydä kuhina.

Poistin kyllä jo tuon profiilini ja lopetin nettideittailun. Ei netsissä juuti muuta ole kuin sellaisia raukkoja jotka haluavat pettää puolisoaan.

• nahkaesamasa

www.treffinetti.fi

• aikuinen mies
        nahkaesamasa kirjoitti:

www.treffinetti.fi

Aikamoinen paikka "testata miten homma toimii". Ilmoittajia on kovin vähän, eli 3 naista ja 6 miestä .... Tekisit "nahkeaesamasa" sinne eden muutaman "käyttäjän" lisää ....

• aikuinen mies kirjoitti:

Aikamoinen paikka "testata miten homma toimii". Ilmoittajia on kovin vähän, eli 3 naista ja 6 miestä .... Tekisit "nahkeaesamasa" sinne eden muutaman "käyttäjän" lisää ....

Nimittäin kun heität sinne sen keksityn profiilin ja vastauksia alkaakin sadella? Alat vaan viestejä kylmästi poistamaan vai vastailet puuta heinää mitä mieleen juolahtaa kenelle vaan? Entäpä jos oikeasti kiinnostava ihminen sattuu vastaamaan? Oletpa sitten itse tosi aito kumppaniehdokas siinä feikkiprofiilissasi. Meinaan aika turha sitten selitellä; en nyt ole tämä henkilö jota etsit, mutta...käviskö millään...? Peli on menetetty, ennen kuin kunnolla pääsi alkuunkaan. Ja kylläpä harmittaa.

Deitti- ym. palstoja tarjolla nykyisin paljon. Joissain pyörii samoja sankareita samoilla ja eri profiileilla, oikeilla ja väritetyillä. Kuka hakee mitäkin. Mutta useissa takana oikeita, aitojakin ihmisiä, jotka todella haluaisivat löytää jotakin. Onnea ja menestystä vaan jokaiselle heistä.

Jouduin taannoin erään tutkimuksen kautta tekemään itselleni keksityn profiilin. Ketään en halunnut loukata, mutta itseäni senkin edestä. Lopetin homman melkein alkuunsa. Enkä nauttinut siitä tippaakaan. Jäi suoraan sanottuna paskan maku suuhun.

• tyrmäys tippa
        elisakettu kirjoitti:

Nimittäin kun heität sinne sen keksityn profiilin ja vastauksia alkaakin sadella? Alat vaan viestejä kylmästi poistamaan vai vastailet puuta heinää mitä mieleen juolahtaa kenelle vaan? Entäpä jos oikeasti kiinnostava ihminen sattuu vastaamaan? Oletpa sitten itse tosi aito kumppaniehdokas siinä feikkiprofiilissasi. Meinaan aika turha sitten selitellä; en nyt ole tämä henkilö jota etsit, mutta...käviskö millään...? Peli on menetetty, ennen kuin kunnolla pääsi alkuunkaan. Ja kylläpä harmittaa.

Deitti- ym. palstoja tarjolla nykyisin paljon. Joissain pyörii samoja sankareita samoilla ja eri profiileilla, oikeilla ja väritetyillä. Kuka hakee mitäkin. Mutta useissa takana oikeita, aitojakin ihmisiä, jotka todella haluaisivat löytää jotakin. Onnea ja menestystä vaan jokaiselle heistä.

Jouduin taannoin erään tutkimuksen kautta tekemään itselleni keksityn profiilin. Ketään en halunnut loukata, mutta itseäni senkin edestä. Lopetin homman melkein alkuunsa. Enkä nauttinut siitä tippaakaan. Jäi suoraan sanottuna paskan maku suuhun.

Nämä testaajat sun muut pellet sotkee koko netti- treffailu maineen, joka muutenkin on heikossa
        hapessa. Järjen jättiläiset taas liikkeellä, hoh hoijaa...

• juupajoox
        tyrmäys tippa kirjoitti:

Nämä testaajat sun muut pellet sotkee koko netti- treffailu maineen, joka muutenkin on heikossa
        hapessa. Järjen jättiläiset taas liikkeellä, hoh hoijaa...

treffipalstalla kun nainen ei ilmoita painoaan niin henk koht kokemusten mukaan kun käy tapaamassa on sellaset makkarat että tapolakin punastuu.
        siksi on turvallista kysyä se paini heti. meinaan lihava lihoo lisää mutta kun otat laihan ehtii sitä panna vielä muutaman vuoden, vaikka tuon aloittajan 2,5 vuotta. tarina muute tosta rouvasta ei kerro miksi mies lähti, tulikohan painoa päälle liikaa?
        mutta paras on kun käy valikoimassa ravintolasta niin saa heti kokeilla tansilattialla hieman runkoa ja testata miten imukykyinen on nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4346
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1280
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      894
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe