oikeeta asiaa

Eksyksissä , (

voisiko joku ystävällisesti neuvoa/kertoa totuuden pariin kysymykseen.
haluan kirjautua suomi24 keskusteluun, mutta,

Kun se siinä alussa kysyy tietoja, nimi, jne... laitetaanko siihen ihan oikee oma nimi ja tiedot, koska, sit kun laitat sitä käyttäjätunnusta/onko se sama kun nikki ?? , se antaa sen oman nimen perusteella siihen neljä vaihtoehtoa, jossa sit esillä jotenkin se oma nimi......höh
Haluaisin kuitenkin nikin, joka ei viittaa minun omaan nimeen, miten se on sit mahdollista ??
Luulin, et toi rekkautuminen ois helppoa, ainakin muihin chatteihin on, pitääkö tässä insinööriksi ensin opiskella, enenkö onnistuu ...
Antakaa nyt selkee ohje, jos joku tän homman osaa ; ) Kiitos

3

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja nikki on eri asioita ja voi olla suomi24:ssä täysin erilaiset.

• helppoa se on

voit kirjoittaa käyttäjätunnukseksi ihan juuri sen nikin kun haluat, vaihtoehdoista riippumatta.

• Mihinkään huuhaa foorumeille ei ikinä anneta mitään oikeaa nimeä ja pakollisena sähköpostina rekkautumisia varten käytetään jotain ilmaisia weppimaileja tietenkin luotuna jollain hassun hauskalla nimellä.

Ei ole mitään lakia joka pakottaisi antamaan oikeita henkilötietoja ties minne hölynpöly chatteihin yms.

Minä olen toki antanut oikean nimeni tänne suomi24:ään joka on Felix Edmundovich Dzerzhinsky
      Tässä on vielä kuva minusta: http://aijaa.com/v.php?i=000997510890.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1352
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      911
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      782
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      759
    Aihe