muistaako joku sellasen piimämainoksen jossa oli nuori nainen ja mies, mutta se mies petti sitä naista toisen tytön kanssa ja sitten tulee se laulu jossa sanat on jotenkin "miehen riskin rinnalleni rakastajan vatsalleni, piimä". ongelma on nyt se että en muista noita sanoja kokonaan, niin kysynkin nyt teiltä muistaako joku?! kiitoksia!
piimämainoksen laulu!
9
4579
Vastaukset
- Piupau
niin että tahdon tosi miehen...jne. mainoksen muistan ja sävelenkin mutta kaikkia sanoja en muista....sorry
- maitomies
mainoksen tyttö oli tosi kaunis!
- piimätyttö
Muistaakseni jotakuinkin näin....tahdon tosi miehen vierelleni, miehen riskin rinnalleni, rakastajan vatsalleni. piimä
- Herkkutatti
piimätyttö kirjoitti:
Muistaakseni jotakuinkin näin....tahdon tosi miehen vierelleni, miehen riskin rinnalleni, rakastajan vatsalleni. piimä
vetää naaman happamaksi, ja jos käy hyvä flaksi,
lentää koko lasti, kaaressa laattiaaalle, hei!
- Peppi
"en mä huoli nillikoille, nallikoille, sulle poika ruitukalle. annoit joka helman heilutella, joka kurvin kuikutella. tahdon tosimiehen varrelleni, miehen riskin rinnalleni, rakastajan vatsalleni -PIIMÄ."
- piimätyttö
kiitoksia kaikille vastaajille ;) kyllä näistä apua tuli!
- piimä
Minä taas kaipaisin tämän kappaleen nimeä.
- piimä
Onkohan kappaleella nimikin vai onko se tehty ihan sitä mainosta varten vaan.
- piimätyttö
piimä kirjoitti:
Onkohan kappaleella nimikin vai onko se tehty ihan sitä mainosta varten vaan.
..että se laulu on tehty vaan mainosta varten. tai mistä sen ikinä tietää. mutta nyt pääsen ainaki laulamaan tätä laulua kun on jonkilaiset sanatkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265