JT FAQ:ssa sanotaan:
"Avioliitossa seksiä saa harrastaa normaalisti. Aikaisemmin mm. suuseksi oli kielletty, mutta nykyään asiaan ei enää oteta kantaa."
Miten JT harrastaa "normaalia seksiä"?
Onko anaaliseksi normaalia?
Ovatko roolileikit normaalia seksiä?
Jos suuskeksi oli aikaisemmin kielletty, niin kuka teki päätöksen olla ottamatta kantaa? Jumalako?
En ole JT, mutta haluaisin kokeilla miltä tuntuu harrastaa seksiä niin kuin JT.
Mikä on JT:n "normaali seksi"?
75
6010
Vastaukset
- voi pyhä jysäys
Joku jt vastasi kun oli seksistä kyse, että tottakai lapsia halutessaan jt seksiä harrastaa :-))) (ei ole ihan sanasta sanaan)
- Tiedän että näin on.
Seksi on tabu.
- JT-tutkija
Tiedän että näin on. kirjoitti:
Seksi on tabu.
Joo, eivät todellakaan puhu. Ne vain harrastavat sitä jatkuvasti...
- Anonyymi
JT-tutkija kirjoitti:
Joo, eivät todellakaan puhu. Ne vain harrastavat sitä jatkuvasti...
No kuka terve aikuinen ihminen ei harrastaisi, jos vain tilaisuus tarjoutuu. Jossain vaiheessa ikä voi olla este, mutta ei kuulemma vielä seiskavitosena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka terve aikuinen ihminen ei harrastaisi, jos vain tilaisuus tarjoutuu. Jossain vaiheessa ikä voi olla este, mutta ei kuulemma vielä seiskavitosena.
sooloseksi (runkkaus) on myös todistajien keskuudessa hyvin yleistä. Kuka ei ole runkannut, nostakoon käden pystyyn.
- Outoja lakeja
saako jehovan todistaja pariskunta rakastella niin, että vaimo riisuu liivisysteeminsä pois?
Eikös tällä uskonolla ole liivipakko sisarilla?- ????????????
Saako JT harrastaa seksiä valot päällä?
Saako nainen huutaa Jeesuksen nimeä samalla kun ratsastaa? - JT-tutkija
???????????? kirjoitti:
Saako JT harrastaa seksiä valot päällä?
Saako nainen huutaa Jeesuksen nimeä samalla kun ratsastaa?Seksi valot päällä on OK. Rajastellessa saa huutaa Jehovan tai Jahven nimeä. Ei epämääräisesti "Jumala".
- Anonyymi
Saa olla alaliivit rakastellessa päällä. Käteviä verrattuna sukkahousuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla alaliivit rakastellessa päällä. Käteviä verrattuna sukkahousuihin.
Kannattaa muuten pyytää Jehovan todistajat aina sisään kun ovikello soi. Naisilla on aina sukkanauhaliivit hameen alla. Voi ohimennen kokeilla hameen läpi
- Anonyymi
Sukkanauhaliivit ovat jehova-naisilla pakollisia. Tai korsetti myös
- Anonyymi
Ei tarvi liiviä pitää, kun käyttää sukkahousuja. Toivottavasti paratiisissa on sukkahousuja. Liivit ovat hirveitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukkanauhaliivit ovat jehova-naisilla pakollisia. Tai korsetti myös
Onko mitään transsuja jehovina? Olisi kiva kokeilla jotain transsua tai leidaria
- Anonyymi
JT-tutkija kirjoitti:
Seksi valot päällä on OK. Rajastellessa saa huutaa Jehovan tai Jahven nimeä. Ei epämääräisesti "Jumala".
Niinkö että voi Jahve tuntuu hyvälle.
- Anonyymi
Jehovilla on erikoinen tyyli vieraanvaraisuudesta:Kun vieras tulee kylään Jehova mies voi tarjota vaimoaan vieraalle käyttöön. Kokemusta on. Isäntä kuunteli viereisessä huoneessa sitten meidän tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovilla on erikoinen tyyli vieraanvaraisuudesta:Kun vieras tulee kylään Jehova mies voi tarjota vaimoaan vieraalle käyttöön. Kokemusta on. Isäntä kuunteli viereisessä huoneessa sitten meidän tekemistä.
Ja oli sukkanauhaliivit päällä aktin aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oli sukkanauhaliivit päällä aktin aikana.
Isäntä nousi sitten itse pukille minun jälkeen. Ja minä sitten kuuntelin seinän takana ääniä.
- LurpsLurps
Jos suuseksi on ollut kiellettyjen listalla, niin mikä muutti halllintoelimen mielen tässä asiassa?
Ei kai vain jannut hallintoelimessä himmoinneet pimpin nuolemista, joten se hyväksyttiin, suoraan taivaasta tulleena hengeytettynä valona, vartiotornin välitykselle kaikille lampaille?- dfghh
Todistajien seksielämä näyttää olevan melko olematonta.
- JT-tutkija
dfghh kirjoitti:
Todistajien seksielämä näyttää olevan melko olematonta.
Säännöt ovat kovat, mutta kun asunnon ulko-ovi sulkeutuu, alkaa sellaiset orgiat että alta pois!
Täällähän palstallakin eräs JT tunnusti, että oli suusekstannut ennen avioliittoa. Vasta avioliiton jälkeen nainen oli saanut kuulla, että suuseksi on syntiä ja kielletty. Oli meinannut sitten tunnustaa vanhimmille heidän suuseksinsä, jota siis oli ENNEN avioliittoa.
Eli JT:t on rentoa porukaa. Ei ne kaikki edes tunne omia sääntöjään! Nuoren sukupolven JT:t suusekstaavat minkä ehtivät! Tämä on faktaa vuodelta 2011. - Anonyymi
JT-tutkija kirjoitti:
Säännöt ovat kovat, mutta kun asunnon ulko-ovi sulkeutuu, alkaa sellaiset orgiat että alta pois!
Täällähän palstallakin eräs JT tunnusti, että oli suusekstannut ennen avioliittoa. Vasta avioliiton jälkeen nainen oli saanut kuulla, että suuseksi on syntiä ja kielletty. Oli meinannut sitten tunnustaa vanhimmille heidän suuseksinsä, jota siis oli ENNEN avioliittoa.
Eli JT:t on rentoa porukaa. Ei ne kaikki edes tunne omia sääntöjään! Nuoren sukupolven JT:t suusekstaavat minkä ehtivät! Tämä on faktaa vuodelta 2011.Betelissä asunnon ovet ainakin ovat auki koko ajan. Eli intiimisti ei uskalla sekstata sielläkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betelissä asunnon ovet ainakin ovat auki koko ajan. Eli intiimisti ei uskalla sekstata sielläkä
Onko se Betelin ovien pitäminen auki malli paratiisista? Siellä ei varmaan ole lukkoja. Kuka tahansa voi tulla toisen koriin, kun sattuu olemaan ohikulkumatkalla. Tuollainen ei miellytä yhtään. Aina ei halua avata ovea muutenkaan, kun haluaa omaa rauhaa.
- Anonyymi
JT-tutkija kirjoitti:
Eli JT:t on rentoa porukaa. Ei ne kaikki edes tunne omia sääntöjään! Nuoren sukupolven JT:t suusekstaavat minkä ehtivät! Tämä on faktaa vuodelta 2011.Jos mies vaatii suuseksiä, siitä seuraa asumusero. En halua muita munia suuhuni kuin keitettyjä kananmunia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies vaatii suuseksiä, siitä seuraa asumusero. En halua muita munia suuhuni kuin keitettyjä kananmunia.
Ihan sama minulla. Muut munat suussa eivät kelpaa kuin keitetyt kananmunat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se Betelin ovien pitäminen auki malli paratiisista? Siellä ei varmaan ole lukkoja. Kuka tahansa voi tulla toisen koriin, kun sattuu olemaan ohikulkumatkalla. Tuollainen ei miellytä yhtään. Aina ei halua avata ovea muutenkaan, kun haluaa omaa rauhaa.
Ei tuollainen ovet auki meininki miellytä minuakaan. Aina ei halua vieraita ja avata ovea.
- perseseksiä
Tiedätte kuka olen jos nimeni kertoisin, olen jo lapsesta asti imenyt äitini nisää ja myöhemmin
eräs betonimies käski pissata peppuun,en tiedä tai tiedänkin, olen tullut siihen tulokseen että aijon kertoa kokemukseni kokemäen poliisille!
Koskaan en voi tälle niin herrasmiehelle sanoa vedä käteen vaikka mieli tekisi- PunaPerse
jos nyt paljastat salaisuutemme kerron homoudestai Säkylän seurakunnalle
- 999998878
" imenyt äitini nisää ja myöhemmin eräs betonimies käski pissata peppuun"
Onko toi nyt esimerkki JT:n normaalista seksistä?
- ujkhukgjk
Minuakin kiinnostaa että kuka sen päätöksen teki että seura ei ota enää kantaa suuseksiin vaikka aiemmin se kiellettiin. Ja jumalahan se kai sitten seuraa ohjaa nii. Ehkä jumala ei enää ota kantaa suuseksiin?
- JT-tutkija
...myös vanhimmat.
Kun brooklyn sai tietää, ohjeistusta muutettiin, koska mitä järkeä on neuvossa, jota 90% JT:sta rikkoi?
Ne kaikki sekstaavat minkä ehtivät... Suljettujen ovien ja ikkunoiden takana. - Anonyymi
JT-tutkija kirjoitti:
...myös vanhimmat.
Kun brooklyn sai tietää, ohjeistusta muutettiin, koska mitä järkeä on neuvossa, jota 90% JT:sta rikkoi?
Ne kaikki sekstaavat minkä ehtivät... Suljettujen ovien ja ikkunoiden takana.Jehova on vähän niinkuin Allah, jonka silmät on vain uteliaiden päässä. Verhot eteen, niin se ei näe mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehova on vähän niinkuin Allah, jonka silmät on vain uteliaiden päässä. Verhot eteen, niin se ei näe mitään.
Jehova näkee vain sen, mitä hänen urkintakoneistonsa näkee. Jehova pystyy tekemään vain sen, mihin hänen kannattajansa pystyvät. Melko kykenemätön kaveri.
- PusuHammas
saako jehovan todistaja suudella, vaikka ei ole avioliitossa. Entä tämä jehovan todistajien kielisuudelmapakko avioliitossa oleville?
- kääntynyt uskoon
Mikä on oikea tapa parisuhteessa hyvintärkeään asiaan eli seksiin,kun jt tutkivat mikä on kirjan mukaan oikea tapa minäpä kerron sen teille.Oikea tapa on aloitaa kanssakäyminen kun naisella on kuukautiset päättyneet ja sen jälkeen seitsemän puhdasta päivää. Sitä ennen on tietenkin mies selipaatissa kans.Ehdottomasti kuukautisten aikaan ei saa olla yhdessä tulehus varankin takia.Jos on yhtenään eli liian tiheään kontaktissa niin on vaarana että ei tee mieli sitten ollenkaan on ns"turtuminen . Monesti pareja neuvotaan parisuhdeterapiassa olemaan lähellä niin että halataan tai muuten hyväillän mutta itse aktia ei suoriteta vielä.Tällä koitetaan löytää toinen uudestaan ja herkistää paikkoja, myöhemmin tulee itse aktikin mukaan.Tässä tulee myös luonnostaan oikea ovulaatio aika kanssa esille ,se ei ole kaikilla naisilla tuttu14 pv joka meille opettiin ennen kansaistaidon tunnilla.Miehet ovat myös uskollisempia kun oppivat pidättämään itsensä jota valtaväestö ei tee. Tämä tapa on talmudissa kerrottu hyvin tarkaan ei ole minun keksimää.kertokaapa jt mitä mieltä olette.
- JT-tutkija
"Miehet ovat myös uskollisempia kun oppivat pidättämään itsensä jota valtaväestö ei tee."
Näin sanotaan, mutta totuus on toinen. "Kättelyä" on harrastettu jopa KESKEN KONVENTIN vessassa! Onko hivenen ylimielistä hommaa, että tekee sen yleisessä vessassa valtakunnansalissa?
- JT-tutkija
"En ole JT, mutta haluaisin kokeilla miltä tuntuu harrastaa seksiä niin kuin JT."
Suuseksi pois. Penetraatiota vain "normaaleissa" asennoissa. Mm. 69 on sallittu ja tyttö päällä on OK. Takaapäin on jo suspekti eli syntinen asento. Paikkana on oltava sänky. Sohvalla harrastus on syntiä.
Laukeat sisään tai kortsuun. Syntiä on laueta "livenä" eli heittää mälli mihin tahansa muualle paitsi kondomin tai piparin sisään.- Anonyymi
Hyvä tietää, ajankohtaista asiaa näin vuosienkin jälkeen.
- Anonyymi
Kyllä on urpoa porukkaa!
- Anonyymi
Urpo siis siellä!
- Anonyymi
Terve Urpo
- Anonyymi
Meillä on 1914 eri asentoja jokaisessa asennossa "kovat" heguma säännöt.
Totta kai kaikkea saa maiskutella oman himontunteen mukaan, kompastumatta saarnaaja asentoon.
Otamme peppu valokopioita ja tiputtelemme niitä erotettujen postiluukkuihin.
Roskapussukoita viedessä harrastamme "rape" roolileikkejä.
Kiimaiset kokoukset hys hys - Anonyymi
Jehovan todistajat on amerikkalainen uskonto, mikä näkyy mm. puritanismina jopa avioparien seksielämän suhteen.
- Anonyymi
Jaa mikäkö?
Muija makaa lahnana sängyllään ja odottaa aviomiesvanhimman kommenttia:" mulla tuli jo". Yleensä siihen menee vain 30 sekkaa. Onneksi.- Anonyymi
Säännöllinen yhdyntä on todistajissa aviomiehen oikeus. Vaimoja muistutetaan seurakunnassa toistuvasti lainaamalla raamatunkohtaa, jonka mukaan puolisolle pitää antaa se mitä hänelle kuuluu. Tämä tarkoittaa sitä, että jos pihtaa, Jehova tappaa ihan kohta harmageddonissa.
- Anonyymi
Toimii tuo oje myös toisin päin, ja silloin taas ratsupiiskani soi ja lanteeni vievät ratsuani paratiisin laitumille.
- Anonyymi
Naisella ei ole välttämättä samoja oikeuksia.
- Anonyymi
Hyvin nussittuna jaksaa paremmin juosta ovelta ovelle.
- Anonyymi
Vartiotornihan toisaalta kirjoittaa olevansa Jehovan pöytä, että sen kirjoittaja on Jehovan kanava, ja että ei ole pelastusta lahkoon liittymättömien ulkopuolella.
Toisaalta vartiotorni on sitten luokitellut omat vanhemmat numeronsa takapuolen pyyhkimeksi.
Raamatun mukaan vartiotorni on väärä profeetta:
5 Moos 18:21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
18:22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
-Maailmanloppuja on lahkon kirjoissa esim. vuosille 1914, 1925, 1942, 1975,
mutta älä pelkää. Sanotaan Sanassa.
Markus 2:17 Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä." jt normaaliseksi on seuraavanlaista. Esileikkinä vongataan pari vikkoa pi***a, sitten 1,914 sekunnin työntö, veto ja ravistus.
- Anonyymi
Puhut tietenkin kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Anonyymi kirjoitti:
Puhut tietenkin kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Etkö osaa lukea: ”jt normaaliseksi on …."
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Etkö osaa lukea: ”jt normaaliseksi on …."
Niin? Kyllä sitä kaikenlaisia aikamuotoja on. Et voi tietää, jollei ole omaa kokemusta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Kyllä sitä kaikenlaisia aikamuotoja on. Et voi tietää, jollei ole omaa kokemusta.
Totta kai voin. Puhuthan sinäkin puutaheinää jeesuksesta sun muista jehovista , vaikka ei varmasti ole omaa kokemusta kyseisestä satuolennosta.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Totta kai voin. Puhuthan sinäkin puutaheinää jeesuksesta sun muista jehovista , vaikka ei varmasti ole omaa kokemusta kyseisestä satuolennosta.
Eli näkemyksesi Jehovan todistajien seksielämästä on puutaheinää.
Kertoisitko muuten tarkemmin mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta. Vai onko tuokin heittosi normaalia puutaheinääsi? Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko muuten tarkemmin mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta. Vai onko tuokin heittosi normaalia puutaheinääsi?HHOHOHOHOH ! Sen sijaan että tyhmäilet täällä, opettele laskemaan Peräilmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko muuten tarkemmin mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta. Vai onko tuokin heittosi normaalia puutaheinääsi?"mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta"
-Lahkolaisen tulee vannoa vartiotorniopit oikeiksi. Niiden epäilystäkin joutuu tilille.
Tässä on sekin erikoinen tilanne, että vartiotorni määrittelee vanhemat numeronsa takapuolen pyyhkimeksi, mikä siis periaatteessa tulee silloin rivitodistajan myös vannoa.
-------
Sitten tuosta lahkon Jeesuksen "puutaheinästä":
JT toistaa vartiotoria: Taivaassa on satojatuhansia ENKELEITÄ. Jeesus oli yli enkeli, ensimmäinen jonka Jumala loi! " -ja tähän kristitty:
-Hyvä kun toit esille vartiotornisanoman. Laitetaan rinnalle Raamatun sanoma:
Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit"
-Koska kaikki enkelit kumartavat Kristusta, ei itse Kristus voi olla enkeli.
Entä mikä sitten on tämä esikoinen ?
Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
-Poika on siis Jumala. Yksiselitteisesti ja suoraan sanottu. Eikö vain ?
Tuo jae on yksi syy lahkon omaan "raamattuun", UM -laitokseen
Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta"
-Lahkolaisen tulee vannoa vartiotorniopit oikeiksi. Niiden epäilystäkin joutuu tilille.
Tässä on sekin erikoinen tilanne, että vartiotorni määrittelee vanhemat numeronsa takapuolen pyyhkimeksi, mikä siis periaatteessa tulee silloin rivitodistajan myös vannoa.
-------
Sitten tuosta lahkon Jeesuksen "puutaheinästä":
JT toistaa vartiotoria: Taivaassa on satojatuhansia ENKELEITÄ. Jeesus oli yli enkeli, ensimmäinen jonka Jumala loi! " -ja tähän kristitty:
-Hyvä kun toit esille vartiotornisanoman. Laitetaan rinnalle Raamatun sanoma:
Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit"
-Koska kaikki enkelit kumartavat Kristusta, ei itse Kristus voi olla enkeli.
Entä mikä sitten on tämä esikoinen ?
Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
-Poika on siis Jumala. Yksiselitteisesti ja suoraan sanottu. Eikö vain ?
Tuo jae on yksi syy lahkon omaan "raamattuun", UM -laitokseen
Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.Pyh. Asiayhteydestä irrotettuja jakeita. Puutaheinää siis.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
HHOHOHOHOH ! Sen sijaan että tyhmäilet täällä, opettele laskemaan Peräilmaa.
Okei, myönnät siis puhuneesi omasta kokemuksesta. No ei se mitään, monella muulla on sama tilanne.
Anonyymi kirjoitti:
Okei, myönnät siis puhuneesi omasta kokemuksesta. No ei se mitään, monella muulla on sama tilanne.
jeesus tulee, mutta sitä ennen tulee Peräilmaa. Katso lisää Peräilmavinkkejä vartsikasta ja raamattu-satukirjasta,
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
jeesus tulee, mutta sitä ennen tulee Peräilmaa. Katso lisää Peräilmavinkkejä vartsikasta ja raamattu-satukirjasta,
Ahaa, ja tuokin tieto tulee omasta kokemuksestasi. Häveliäisyyssyistä en viitsi ottaa kantaa tuohon ensin tulee peräilmaa ja sitten tulee. Vartsikassa ja raamatussa ei ole mainintaa peräilmasta, luullakseni. Toki viisaana mielelläsi valistat, jos olen väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko muuten tarkemmin mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta. Vai onko tuokin heittosi normaalia puutaheinääsi?"Kertoisitko muuten tarkemmin mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta."
Jos kertoo Jeesuksesta ja Jehovasta ikään kuin he olisivat todellisia olentoja, se on aina puutaheinää.
Jeesus-myytin taustalla voi olla todellinen, tuohon aikaan elänyt henkilö, mutta hänestä evankeliumeissa kerrottu ei voi olla totta. Kertomukset ovat jo sisäisestikin ristiriitaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kertoisitko muuten tarkemmin mitä puutaheinää olen puhunut Jeesuksesta ja Jehovasta."
Jos kertoo Jeesuksesta ja Jehovasta ikään kuin he olisivat todellisia olentoja, se on aina puutaheinää.
Jeesus-myytin taustalla voi olla todellinen, tuohon aikaan elänyt henkilö, mutta hänestä evankeliumeissa kerrottu ei voi olla totta. Kertomukset ovat jo sisäisestikin ristiriitaisia.Missä olen kertonut Jeesuksesta ja Jehovasta ikään kuin he olisivat todellisia olentoja?
Kuvittelet itse asioita ja moitit toisia samasta asiasta. Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, ja tuokin tieto tulee omasta kokemuksestasi. Häveliäisyyssyistä en viitsi ottaa kantaa tuohon ensin tulee peräilmaa ja sitten tulee. Vartsikassa ja raamatussa ei ole mainintaa peräilmasta, luullakseni. Toki viisaana mielelläsi valistat, jos olen väärässä.
Kaikista oikeimmassa alkualkualkuraamattu-satukirjassa on oikein ja henkisttytneesti tulkittuna runsaasti Peräilmavinkkejä. Sinä et vain ymmärrä. Kysy iltarukouksessa jessulilta opastusta. Ja pyydä että vuodattaa Peräilmaa päällesi taivaasta käsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olen kertonut Jeesuksesta ja Jehovasta ikään kuin he olisivat todellisia olentoja?
Kuvittelet itse asioita ja moitit toisia samasta asiasta.Anonyymit voivat tietysti sekoittua keskenään.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Kaikista oikeimmassa alkualkualkuraamattu-satukirjassa on oikein ja henkisttytneesti tulkittuna runsaasti Peräilmavinkkejä. Sinä et vain ymmärrä. Kysy iltarukouksessa jessulilta opastusta. Ja pyydä että vuodattaa Peräilmaa päällesi taivaasta käsin.
Pötyä. Täyttä puutaheinää. Olet taas lukenut rivien väleistä jotain mitä siellä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymit voivat tietysti sekoittua keskenään.
Kun lukee jotain alkualkukielellä, on myös ymmärrettävä lukemansa. Selvä peräilman yliannnostus.
Ja JOS, toistan, JOS sinulla olisi oikea asenne, anonyymit eivät menisi sekaisin. Anonyymi kirjoitti:
Pötyä. Täyttä puutaheinää. Olet taas lukenut rivien väleistä jotain mitä siellä ei ole.
Olenkin tehnyt henkisttytyten oikeintulkintani rivien välien välistä. Varmistin asian vielä kysymällä jeesukselta Himmelgerätilläni.
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymit voivat tietysti sekoittua keskenään.
Sekaisin ne ainakin ovat. Kumpikin.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Olenkin tehnyt henkisttytyten oikeintulkintani rivien välien välistä. Varmistin asian vielä kysymällä jeesukselta Himmelgerätilläni.
Niin. Varmaan se vastineesi pyhälle hengelle.
Kookoo5, kaikkien ateistien sankari raappahousuissa. Lentää peräilman voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi 2024-12-03 13:14:44
-------------------
" Pyh. Asiayhteydestä irrotettuja jakeita. Puutaheinää siis. "
-noin opetetaan valtakunnansalilla sanomaan. Entä sitten vartiotornin sisältö ?
Esim. Matt. 24:45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
-Tuo on Jeesuksen vertauksen toinen verrattava. Toinen on Matt. 24:48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
24:49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, 24:51 ja hakkaa hänet kappaleiksi
Ja nämä Jeesus antoi verrattaviksi, odotteluajan käytössä, kun hän ei antanut vastausta kysymykseen Matt. 24:3 "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
-Tuon Matt. 24:45 -jakeen vartiotorni selittää ja opettaa tarkoittavan, että vartiotorni on oikea, opeteltava ja noudatettava.
JT:tä ei haittaa, vaikka vartiotorni on nyt määritellyt omat vanhat numeronsa takapuolen pyyhkimeksi. Miksi ei haittaa ?
JT on mielenhallinnan alla.
Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla. Mielenhallinta voi sisältää muun muassa tunteiden hallintaa, ajatusten hallintaa, käyttäytymisen hallintaa ja tiedonsaannin hallintaa
Uhri pitää manipuloijia ystävinään, joten hän ei osaa varautua
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhallinta - Anonyymi
jos jt harrastaa seksiä niin se tapahtuu salassa ettei kukaa tiedä siitä ja jos saavat tietää siitä niin seuraus on seurakunnasta poisto!!!
- Anonyymi
Et niin. Olet luopio.
Terveisin: luopio. - Anonyymi
En tiedä mikä on normaalia, mutta todistajien keskuudessa anaaliseksi on sangen yleistä myös todistajamiesten keskuudessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666020- 1315353
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4493258Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1031645Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731237- 301069
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869