Helvetin pelko kohtaukset! Kyllä näiden sanaa ymmärtävien pitäisi
antaa Riitalle hieman lohtua noihin kauhukokemuksiin joihin hän on
pannut. Suosittelisin hänelle eroamista tuosta kauheasta Viitos
Harhautus liikkeestä. Olen näet lukenut Psykiatrien kirjoituksia, että
nämä kauheat painajais maiset Helvetti kokemukset voivat viedä, jopa
laitos hoitoon.
Busmanni voisi Johdattaa Riitan aivan terveellisesti ajattelevien piiriin.
Tässä olisi Viisaalle busmannille hyvän valistuksen antamis kohde. Toivoisin
Busmannin huomaavan tämän kirjoituksen ja hän voisi aloittaa Riitan
auttamisen pois Harha kuvitelluista piina helveteistä. BUSMANNI ON
RIITAN AINOA TOIVOK koska han hanta koettaa auttaa!!
Onko se ihan varmasti totta, että Riitalla on ihan kauheat
Severi*
1
116
Vastaukset 1
- aktiivi kokoontuja..
Säännölliset tilaisuudet on päivitetty hänen kalenteriinsa.
Jokaisena sapattina hän käy helvetissä, kun nyt ei sapatti kiinnosta, vaan ajattelee Ellensapatin olemassaolon raamatullisen sapatin sijaan.
No kun siinä uskossa elää, niin taivaassa ei pyyhitäkään Riitan kyyneliä, hän käy noita esittämiään kokouksia iankaikkisesta iankaikkseen.
Aika surkea on osa ja taivapaikka, jonka joku on valmistanut hänelle, hänen ominen puheittensa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400