Olen miettinyt, että pitäisköhän puuttua yhden puolitutun miehen käytökseen, joka selvästi on vähän päästä vialla ja toivoisin teiltä kantaa tähän asiaan.
Vuosia sitten mies ihastui yhteen naiseen ja alkoi lähetellä sille viestejä. Nainen vastasi, mut ei kai sillon arvannut miehellä olevan muuta kuin kaveruus mielessä.
Lopulta kun tää mies sai paljastettua ihastumisensa naiselle, niin nainen antoi pakit ja mies kai skitsahti. Ainakin siltä kuulosti. Hänellä on naisen kuvia tallennettuna koneellaan ja koska hän on päässyt hieman lähemmäs naista kaveruuden varjolla, niin tämä mies myös pystyy kyttäämään lähes kaikkea naisen tekemisiä ja kyttääkin siis. Mies myös vainoaa naista nimettömästä, eikä tää nainen kai aavista ollenkaan kuka kaiken takana on. Joskus mies käy kyttäämässä naista hänen kotinsa lähellä
Koska mies on aika yksinäinen, syrjäytynyt ja melko omalaatuinen, luulen että hän saattaa olla vaarallinenkin. Hän on kai katkeroitunut siitä, ettei yrityksistään huolimatta löydä itselleen naisystävää ja käsittääkseni hautoo jotain kostoa ihastuksensa kohteelle, koska ei voi saada häntä itselleen.
Kuulostaako ihan normaalilta?
Hullu stalkkaaja?
39
1114
Vastaukset
Mistä tiedät? Jos olet varma asiastasi, niin mikset kerro sille naiselle?
- Lispe R.
Vähän puolivahingossa sain tietää asiasta. Eihän näihin tällaisiin oikein haluaisi sekaantua, enkä osaa päättää että sanoisinko jotain miehelle vai sille naiselle.
- Olet oikeassa paikas
Lispe R. kirjoitti:
Vähän puolivahingossa sain tietää asiasta. Eihän näihin tällaisiin oikein haluaisi sekaantua, enkä osaa päättää että sanoisinko jotain miehelle vai sille naiselle.
.
"Me juuri kokoonnummekin täällä Stalker's Unitedin kerhotiloissa"
har!
.
- alv-liskot
ei kuulosta normaalilta
- bluikkis..
ihan normaaliahan tuo on pipipäiselle tyypille :) Mutta mun näkövinkkelistä se on tosiaan pipipää ja tarttee apuu tohon aika nopeestikkin...kun kaikkee ei voi saada vaikka kuinka polkee jalkaa ja haluu :) Elämä on semmosta..mutta sinuna ainakin varottasin tuota naista, jotta osaa olla varuillaan..
- ,,
Olipa ämmältä provo taas.
Sinähän se pipipää olet. Narsisti kun olet väität muuta!! - bluikkis..
,, kirjoitti:
Olipa ämmältä provo taas.
Sinähän se pipipää olet. Narsisti kun olet väität muuta!!siinä ämmittelet :) ja vittujakos mulle provoista latelet..ei ole mun aloitus :) Nih pipipää...iho kiinni ja sassiin.
- ^^^^^.
bluikkis.. kirjoitti:
siinä ämmittelet :) ja vittujakos mulle provoista latelet..ei ole mun aloitus :) Nih pipipää...iho kiinni ja sassiin.
Sun suu pitää pestä mäntysuovalla ja juuriharjalla!!
- bluikkis..
^^^^^. kirjoitti:
Sun suu pitää pestä mäntysuovalla ja juuriharjalla!!
kokeileen :)
- Quit.
bluikkis.. kirjoitti:
kokeileen :)
Vainoaja ja koukuttaja, jahtaaja ja hallintapyrkimyksiin olevista NPH (Narsistinen persoonallisuushäiriö) !!
- todellakaan
no ei kuulosta normaalilta....
kovin varovaisesti "yhden puolitutun" elämään sekaantumiseen, huhupuheiden perusteella.
Jos sulla on jotain faktaa, olet itse nähnyt tai kokenut ja asia koskettaa sinua itseäs, on sulla oikeus puuttua.
Jos kaikki on huhupuhetta ja hearsaytä, en menis tekemään diagnooseja.
Tunnut olevan enemmän selvillä tapauksesta kuin mitä joku ohikulkija olis...ttuplai kirjoitti:
kiinnostuminen on sellanen kohdehäiriö. Se on vähän turhan anti-heteronormatiivista.
Pakonomainen on. Tai oli. Tai tullee olemaan siis. Pitänee kysyä dazulta esimerkkejä aiheesta.
- alv-liskot
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Pakonomainen on. Tai oli. Tai tullee olemaan siis. Pitänee kysyä dazulta esimerkkejä aiheesta.
tollasta joutunut varoittamaan sillä, että nyt loppu viestittely tai asia menee poliisille kun joudun hakemaan lähestymiskieltoa.
Ei ollu kivaa. Aloin jo vähän pelätäkin, mikä on liskoille varsin harvinaista.
ei ole koskaan normaali - vain heterosuhteessa elävät miehet ovat. Kaikki miehet ovat vaarallisia: lähde ruottalaiset sukupuolineutraalit tutkimukset.
Toimintaohje - jatka miehen seuraamista - muista kamera.- Q.
Olet nainen, katsoppa pöksyihisi!!
- ijiljoiji
Ei kuulosta normaalilta, vaan erittäin ikävältä. Itse olen joskus kauan sitten nuoruudessani myös tehnyt virheitä: alta parikymmppoisenä kerrankin ystävystyin yhdenkin minua siloisella työpaikallani ahdistelleen kanssa henkilökohtaisesti, säälistä, ja tämä sitten - se oli joku vitun halpariistotyöfirma, ei nykykäsitykselläni asiallinen - alkoi suorastaan pommittaa minua ahdistelukirjeillä ja huomionosoituksilla. Eli täysin mielikuvituksissaan ja sen nopeasti ymmärsin. Siinä oli siis täydelisesti kyse tilanteesta, että nainen ei tosiaankaan voisi olla kiinnostunut ahdistelevasta, koska jo _sosiaalistatuksemme_ olivat keskenään niin toisistamme eriäviä, ja koko elämän intressini ja sosiaalikäsityssisältö minulla aivan muuta, kuin tällä, että sellaisella idiootilla olisi turha tulla sanomaan minulle mitään, koska emme omaa mitään yhteistä.
Toisen kerran... Kerran sekosin ojentamaan Joensuun natseja. Tämä tapahtui 1990-luvun lopulla. Myös silloin, kun olimn kakara. Vieläkin koen vilunväreitä edes ajatuksesta, kun toivon, että tapaamani tapaukset ei muista minua - mä olin kiinnostunut kriminologiasta ja luin yliopistossa mm. sellaisesta kurssia. Sosiaalista havainnointia luulin sillloin sellaiseksi, että sä vain voisit soluttautua vaikkka sekopäidenkin keskelle ja sanoa näille närhen munat - niin ei ole. Täysijärkinen pysyy täysin erossa hulluista.
Monasti olen antanut puhelinnumetoni myös täysin ääliöille, esim. rafloissa, mutta aikuisiälläni erittäin ja todella harvoin. Jokin aika sitten joku hullu vainosi mua puhelimeeni nimettömästä numerosta soittelemalla - sanoin tälle vittuilevalle teiniäänelle muistaakseni, kun kolmatta kertaa mua ahdisteli henkilökohtaiseen puhelimeeni, että hän voisi kiuitos kertoa nimensä, kun soittaa nimen omaavan ihmisen puhelimeen. Kysyin myös lakiasiantuntijoitla neuvoa, että mitä jos joku sellainen mulle tuntematon hullu käy jatkuvasti mua häntä tuntematonta ahdistelemaan, kertomatta rehellisesti edes nimeään- sain vinkiksi sanoa, että mitään asiaa ei ole soitella minulle. Erittäin asiallinen vinkki, se!
Ja sulle suosittelen, että kyselet poliisilta, jos todella faktoista tiedät jotakuta kiusattavan. Minä en usko kenenkään naisen tai miehen nauttivan ainakaan perättömän mustamaalauksen kohteena esimerkiksi internetissä olemisesta, mikä varmasti sitten tärähtäneiden "mieliharrastus" varmaan myös internetissä on. Jos tiedät nimistä, puhu havaintosi poliisille. Kenelläkään ei ole oikeutta kiusata ketään. Toistan: kenelläkään ei ole oikeutta kiusata. Ymmärrätkö?- jygyugy
ttuplai kirjoitti:
anna. Kuis sit toimitaan?
En ole koskaan törmännyt tilanteeseen, että olisi pyydetty ymmärtämättä, väitettäen pyytämisistä asioita, joista en tiedä, joten valitettavasti en osaa vastata kysymykseesi.
- kundi.kundine
sanoo sille ekan, et jos se ei lopeta, sille hommataan lähestymiskieltoo. et ei muuta ku poliisilt kyseleen neuvoi mite sen vois hoitaa alta pois sillee mahdollisimman sopuisasti eikä tulis ylilyöntei. et se ei skitsahtais ainakaa enempää ja alkais tekeen jotai älytöntä, mut kuitenki ymmärtäis, et olis niinku tosi kysees.
- Lispe R.
Ajattelin että jos tilanteeseen puuttuu, ni ensin puhuis sen miehen kans ja tekis selväksi, että sen puuhista tiedetään, että kuka kaiken takana on. Jos sillä on ollenkaan järkeä päässä, niin luulis lopettavan siihen, kun tajuaa ettei voi olla jäämättä kiinni.
Onneksi en ole nainen...
- Siis siis
Hmmm..
Onko sulla oikeasti mitään mahdollisuutta vaikuttaa asiaan? Oikeastaan tuon tyyppisiin juttuihin, on vaikea puuttua, mut jotakinhan sille olis saatava tehtyä.
Miten varma olet tuosta vaarallisuudesta?- Lispe R.
Luulisi, että kiinnijäämisen ja paljastumisen pelko vähän hillitsisi, kun saa tietää että joku on tietoinen hänen puuhistaan. En ole varma vaarallisuudesta, mutta mistä sitä koskaan tietää.
- !!
Lispe R. kirjoitti:
Luulisi, että kiinnijäämisen ja paljastumisen pelko vähän hillitsisi, kun saa tietää että joku on tietoinen hänen puuhistaan. En ole varma vaarallisuudesta, mutta mistä sitä koskaan tietää.
teit sitten tarkan diagnoosin itsestäsi meidän kaikkien luettavaksi? Hienoa!
- Siis siis
Lispe R. kirjoitti:
mutta perimmiltään tuossa on todellisuudentaju voinut jo heittää. Puheeksi ottaminen vois ainakin herätellä huomaamaan oman tilanteensa, ja keskustelun avulla voisit päätellä miten hälyttävää tuo vihamielisyys on.
- Kiire olis
Liian pitkään jatkunut vauvakuume tuottaa tuollaisia houreita. Käänny lääkärisi puoleen välittömästi.
- CP19
Liian pitkään jatkunut puute aiheuttaa katkeruutta, käänny kätesi puoleen välittömästi.
*Tykkäätkö miehekkäistä naisista?* - .
Ole mies ja tarkkaile esimerkiksi tätä palstaa vaikkapa kolme päivää. Tule sen jälkeen selittämään harhoista jos pystyt.
- puhtaaksi
Vastenmielistä, joskin normaalia lie tuollaiselle syrjäytyneelle friikille. Jos tyypistä on tarkka tieto, niin parasta olisi tehdä ennaltaehkäisevä aloite. Järjestää vaikka tyypille "audienssi". Tuollaisista iljetyksistä on päästävä. Keinot kyllä löytyy.
No ei tietenkään kuulosta normaalilta. Normaalilta kuulostaisi jossain mielessä se että kostaa vihamiehelleen tai jollekulle jota inhoaa, mutta siis se että kostaa positiivisten tunteidensa kohteelle on tosiaan jo sekopäistä.
Ehkä jonkun pitäisi vaan kertoa sille että se paras juttu on antaa sen naisen olla, ja pitää tosiaan se unelma siitä naisesta ihan tasan tarkkaan omassa nupissa ja vain omassa nupissa. Se on jossain mielessä kaikille oikein, nainen saa rauhan koska ei halua sitä miestä, mies saa tehdä sille naiselle oikein, ja mies saa kuitenkin pitää naisen - unelmissaan. Silloin kaikki menee oikein.
Toi stalkeroiminenkin on sellainen taiteenlaji ettei sitä pitäisi antaa amatöörien käsiin. Ne on ymmärtäneet koko homman väärin, ne ajattelee että stalkeroinnin tarkoitus on saada nainen itselleen hinnalla millä hyvänsä.
Asiahan ei ole niin. Stalkeroinnin oikea tarkoitus on olla lähellä, mutta silti poissa. Aina."Normaalilta kuulostaisi jossain mielessä se että kostaa vihamiehelleen tai jollekulle jota inhoaa, mutta siis se että kostaa positiivisten tunteidensa kohteelle on tosiaan jo sekopäistä."
en sanois, monesti viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä.
- joojoo1
Kun lukee tuon avauksen niin tuo avaustekstihän kuulostaa kyttäykseltä jo itsessään.
- äänessäsi on
virolainen aksentti
- Mee pois, jookosta
Buahahahah ... tää juttu on taas tätä feminismiä, hehehe.
mitä nopeammin sais ilmaistua ihastuksensa sitä helpompi ois kestää pakit :) eli ei kannata pitkään miettiä säästää itteään sillä
- runontaja off
Jos kyseinen nainen olet sinä, johon mies ihastui. Sinulla on jo omat murheet, voit tietysti ottaa yhteyttä poliisiin.
Jos taas mies ei ole sinuun ihastunut, älä puutu. Voit saada murheita, joita sinulla ei ennen ollut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti28535614Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s854914Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294684Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583952Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1003240Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192839Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta612646En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122044Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi501991Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4401709