loviisan ydinvoimalalla, sekundääripuolen putki mätä! Tarkoittaa sitä että mätä on koko laitos, suljettava kokonaan mitä pikimmiten.
vakava onnettomuus
8
276
Vastaukset
- Oikea tieto
Pelkkä tiivisteen vaihto sekundääripuolen putkistoon ja huomenna taas tuottaa sähköä koteihinkin.Ei mitään säteilyjuttuja tai muuta peloitteluhömpötystä.
- ikävä fakta!
jos yksi putki vuotaa, vuotaa kaikki. Olen kyllä nähnyt miten voimalaitoksilla putkia paikataan, silikoonia ja rättejä reijän päälle ja sitten vuosihuoltoa odottamaan. Niin käy tässäkin, jollain klemmarilla laitetaan syöpyneen kohdan päälle vanhat farkut ja silikoonia ja kesällä sitten vuosihuollon yhteydessä katsotaan tarkemmin.....jos muistetaan.
- Viherhörhö
ikävä fakta! kirjoitti:
jos yksi putki vuotaa, vuotaa kaikki. Olen kyllä nähnyt miten voimalaitoksilla putkia paikataan, silikoonia ja rättejä reijän päälle ja sitten vuosihuoltoa odottamaan. Niin käy tässäkin, jollain klemmarilla laitetaan syöpyneen kohdan päälle vanhat farkut ja silikoonia ja kesällä sitten vuosihuollon yhteydessä katsotaan tarkemmin.....jos muistetaan.
Oletko joku piiperö kun satuja puhut.
- Sähkömeklari
"ja huomenna taas tuottaa sähköä koteihinkin"
Alkoi 19.02.2011 00:48 ja vasta maanantaina 21.02.2011 myöhään aamulla palautuu normaalitilanteeseen. - Tiiviste-Timo
ikävä fakta! kirjoitti:
jos yksi putki vuotaa, vuotaa kaikki. Olen kyllä nähnyt miten voimalaitoksilla putkia paikataan, silikoonia ja rättejä reijän päälle ja sitten vuosihuoltoa odottamaan. Niin käy tässäkin, jollain klemmarilla laitetaan syöpyneen kohdan päälle vanhat farkut ja silikoonia ja kesällä sitten vuosihuollon yhteydessä katsotaan tarkemmin.....jos muistetaan.
Eikös Olkiluodossakin ollut hiljattain joku tuotannon keskeytysjuttu, jonka syyksi osoittautui vanhat tiivisteet,. ja taisi olla turpiinihuoneessa. Ihme että sellaisten tarkistus ei kuulu rutiiniin.
- ikävä fakta!
Viherhörhö kirjoitti:
Oletko joku piiperö kun satuja puhut.
ihme kun yleensäkin vuodon huomasivat, käytöllä kun on tapana vaan katsella televisiota ja lukea lehtiä, yövuorossa nukkuvat vuorotellen. Voi olla että vuoto on ollut jo muutaman viikon ennenkuin huomasivat, mutta sehän on normaalia täällä Suomessa, täällä kaikki on hyvin, niin hyvin, ollos huoleton Suomen kansa.
Puolustukseksi sanottakoon että ihminen on inhimillinen eläin, kaikkea sattuu ja tapahtuu.
Kaikkien ydinvoimaloiden hallittu, aikataulutettu alasajo olisi tarpeellinen paitsi Suomen, myös koko maapallon osalta ydinvoiman tuotantoon liittyvien valtavien uhkakuvien ja riskien johdosta. Tämän päivän suurimpana uhkakuvana pidetään ydinterrorismia, jonka tuloksena voi olla myös tahallaan aiheutettu ydinonnettomuus.
- Laipan tiiviste
ja voimalaa alettu "nostaa ylös".Huomenna täydessä tuotannossa.Ei ihmeellisempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466