Venäjä-Suomi 7-0

idän pikajuna

Seitsemän vuotta hain suomalaista naista suomalaisilta treffipalstoilta. En jatkuvasti tietenkään, eihän sellaista pää kestäisi. Mutta kausittain. Ja tuloksena oli... Tylsiä treffejä, hidasta kirjeenvaihtoa, vääriä odotuksia, pettymyksiä, harmia, vitutusta ja yleistä pahaa oloa.

Sitten siirryin venäläisille treffipalstoille. No siinähän meni peräti yhdeksän päivää, kunnes löytyi sellainen nainen, että en olisi voinut ikinä uskoa sellaista saavani. On vierailtu toistemme luona, hyvin menee, ja eipä tässä muuta voi enää todeta, kuin että tsemppiä vaan kaikille sinkkumiehille, jotka kuvittelevat suomalaisilta deittipalstoilta jotain saavansa...

18

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiskot vievät.......

      Eräänä päivänä huomaat, että sinut on kynitty putipuhtaaksi ja nainen on idän- pikajunssa menossa
      kohti uusia haasteita, et onnee vaan mun puolesta paljon.

    • Tännevaan

      Oletko varautunut olemaan maksumiehenä, kunhan Tatjanasi pääsee Suomeen? Koska hän on arvonsa tunteva ihana nainen, kustannat ensin hänet tänne, sen jälkeen kaiken muun: hienolle naiselle kuuluvat vaateostokset, kampaajat, manikyyrit, korut; viet häntä ulos ja lahjoja ostat tietenkin säännöllisesti. Mies joka ei tämmöiseen suostu on venäläisen naisen mielestä saituri ja luuseri eikä pidä naistaan arvossa.

      • protopopovits

        Melkoisia kliseitä latelet...

        Suurin osa venäläisistä naisista asuu sellaisissa olosuhteissa, että lämmin vesikin on heille ylellisyyttä.


      • Höpöhöpöh

        ainakin mun venäläinen naisystävä kieltää ostelemasta lahjoja ja kaikkea turhaa krääsää.
        On hyvin vaatimaton ja vähään tyytyväinen,kunhan rakkausasiat on kunnosta niin muusta ei niin väliä.


      • 7 kertaa....
        Höpöhöpöh kirjoitti:

        ainakin mun venäläinen naisystävä kieltää ostelemasta lahjoja ja kaikkea turhaa krääsää.
        On hyvin vaatimaton ja vähään tyytyväinen,kunhan rakkausasiat on kunnosta niin muusta ei niin väliä.

        No sittenhän sulla on käynyt hyvä tuuri, pidä kiinni siitä!


      • ,kun
        Höpöhöpöh kirjoitti:

        ainakin mun venäläinen naisystävä kieltää ostelemasta lahjoja ja kaikkea turhaa krääsää.
        On hyvin vaatimaton ja vähään tyytyväinen,kunhan rakkausasiat on kunnosta niin muusta ei niin väliä.

        Höpöhöpöh, niinpä uskoo ken haluaa !!!


    • Voisin kertoa lähipiiristä monta karmivaa kertomusta venakoiden hyväksikäytöstä.
      Ole varovainen!

    • 10+

      Hienoa, että muillakin samalaisia kokemuksia!!

      Itselläni se ei ihan noin helposti käynyt mutta muutaman kokeilun jälkeen minulla on myös naisystävä Pietarista. Jos joku väittää, että he vievät rahasi ovat väärillä sivustoilla tai menevät mallitoimiston kuvien perässä. Sydämellisiä, kauniita, naisellisia ja erittäin perhekeskeisiä naisia eikä mitään pahaa sanottavaa.

      Itse olin samalla myös suomalaisilla sivustoilla, baarista löysin seuraa jne. mutta parhaaksi vaihtoehdoksi tuli kuitenkin sivusto josta löysin naisystäväni. Jos joku väittää, että vain rahan perässä tulevat mutta minä tapasin kiinteistösijoittajan, lääkärin, tulkin jne. eli korkeakoulututkinto ja kohtalainen ansiokin. Helsingissä, Pietarissa, Orimattilassa ja Lahdessa heitä tapasin joten ei tarvinnut matkustaa Siperiaan asti :)

      Joten suosittelen lämpimästi ja käyttäkää maalaisjärkeä. Älä lähetä rahaa, tapaa kahviloissa ja ole avoimin mielin!

    • hyvä naapuri

      tosi on! sama täällä kyllä onnistuu naapurissa on hyviä kunnonlisia naisia ja aina onnistuu treffit kerroit asiaa.on ihmeellistä miten venäläiset naiset ovat ihania ja lempeitä oikein sydän repeää.eikä tunneta ikärasismia!

      • afafafaafaf

        Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen...

        Minä myös olen samaa mieltä, että toismaalaiset ovat parempia kumppaneita meille suomalaisille, itselläni on kokemusta vanhan itäblokin maasta tulleesta miehestä ja hän oli mitä ihanin mies jonka olen koskaan tavannut!! Sen jälkeen en ole suomalaista miestä huolinut ja haaveena onkin muuttaa täältä pois kun tämä kulttuuri, puhumattomineen miehineen ei oikein iske.

        Toisaalla miehet sentään ovat miehiä ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, eivätkä ole juopporetkuja kuten suomi-miehet.


      • Noin<
        afafafaafaf kirjoitti:

        Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen...

        Minä myös olen samaa mieltä, että toismaalaiset ovat parempia kumppaneita meille suomalaisille, itselläni on kokemusta vanhan itäblokin maasta tulleesta miehestä ja hän oli mitä ihanin mies jonka olen koskaan tavannut!! Sen jälkeen en ole suomalaista miestä huolinut ja haaveena onkin muuttaa täältä pois kun tämä kulttuuri, puhumattomineen miehineen ei oikein iske.

        Toisaalla miehet sentään ovat miehiä ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, eivätkä ole juopporetkuja kuten suomi-miehet.

        Siinä käy kun etsii miehensä juottoloista.
        Suomessa on paljon hyviä raittiita miehiä jotka ei edes kuse ravintoloihin päin.


      • afafafaafaf
        Noin< kirjoitti:

        Siinä käy kun etsii miehensä juottoloista.
        Suomessa on paljon hyviä raittiita miehiä jotka ei edes kuse ravintoloihin päin.

        Ei ne raittiitkaan suomi-miehet mitään helmiä ole, ei voi edes verrata toismaalaisiin miehiin, jotka arvostavat täysin erilailla naista mitä suomalainen mies tekee.


      • Suurin,.
        afafafaafaf kirjoitti:

        Ei ne raittiitkaan suomi-miehet mitään helmiä ole, ei voi edes verrata toismaalaisiin miehiin, jotka arvostavat täysin erilailla naista mitä suomalainen mies tekee.

        Osa naisista kyllä arvostaa tasa-arvoa joka suomessa vallitsee mutta jos joku tieten tahtoen haluaa nyrkin ja hellan väliin niin vapaasti saa valita.


      • iugl,g
        Suurin,. kirjoitti:

        Osa naisista kyllä arvostaa tasa-arvoa joka suomessa vallitsee mutta jos joku tieten tahtoen haluaa nyrkin ja hellan väliin niin vapaasti saa valita.

        heh ja taas joku kateellinen urpo-rumilus haukkuu komeita ulkkiksia :D kateus on kamala asia!!


      • Suurin,.
        iugl,g kirjoitti:

        heh ja taas joku kateellinen urpo-rumilus haukkuu komeita ulkkiksia :D kateus on kamala asia!!

        Mitä minuun tulee niin olen kyllä äärettömän kaukana mistään rumiluksista,taitaa olla niin että jotenkin henkisesti tai muuten vajaat täällä yrittää pistää kapuloita rattaisiin kun itsellä ei onnistu mikään.


    • veräjän luona

      Kivat sulle, mutta ei kaikki suomi miehet ole juoppoja renttuja.
      Itse olen tavannut vain satunnaisesti alkoa käyttäviä ja fiksuja henkilöitä.

      Jotenkin tuntuu, että toisten kohdalle sitten sattuu nämä tiuhaan kippoa
      kallistelevat urhot.

      Noista ulkomaan miehistä ei ole kokemusta, joten enpä voi ottaa kantaa
      siihen asiaan.

      Kulttuuri-eroissa voi joutua törmäys kurssille ja eihän sitä voi PALATA takaisin, mikäli ei ole koskaan lähtenytkään.

    • oletteko todella noin sinisilmäisiä.yksi venäläinen yritti vedättää 6 viikkoa,kyseli jopa pankkitilinumeroa,oli mies apurina,tiesin huijariksi alusta alkaen,toinen laittoi viestin treffiprofiiliini,löyty 9 erilaista nettiosoitetta samalle nimelle,järki mukaan ja ottakaa ensin selvää ennenkuin aloitatte kirjoittamaan

    • No onnittelut hyvästä flaksista! Ei voi muutakuin olla onnellinen puolestasi.
      Itselläni nyt profiili ollut kohta 5 vuotta eikä yhdellekkään treffille ole päässyt, niin no profiili on ollut tietty välillä pois kuvioista, ei ois muuten pää kestäny. No nyttemmin laitoin uudestaan josko nyt mitään kobtaktia kehkeytyis mut eipä tää tilanne ole mihinkään muuttunu. Yhtään vastausta en ole saanut paitsi no yks ja sekin oli spammi eli joku karvanen mies laittanu kauniin venäläisen naisen kuvan ja esiintyi sillä. Rahathan siinä vain yritettiin käärästä mut en jaksa enää uskoa noihin spammeihin vai mikskä niitä nyt kutsutaankin. Mutta tosiaankin itsekkin olen yrittänyt etsiä suomesta suomalaista naista mut en saa vastauksia, en ole kiinnostava tai jotain. Kyllä se niin on vaan että jos meikäläinen meinaa joskus parisuhteen saada tässä elämässä niin kyllä minunkin on katsottava ehkä itään päin. mut yritetään nyt vielä josko täältä löytyis. Vaikken usko kyl siihen enää niin lujaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe