Voisko joku kirjoittaa juonipaljastuksia?

häälöjjklnm

Eli sehän oli jo tossa osoitteessakin, voisko joku kirjottaa juonipaljastuskia? Erityisesti kiinnostaa Nick ja Bridget ja Kate?

32

4111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soapland

      Mene Soaplandiin, sieltä löytyy.

    • tähkää

      Missä on se uus osoite ja pitääkö rekkautua uudelleen vai toimiko vanhat tunnukset?

      • Soapworld

        http://soapworld.foorumit.fi/index.php

        Tuo on uusi osoite. Pitää rekkautua uudelleen koska on ihan eri sivusto. Ei toimi vanhat tunnukset, mutta vanhalla tunnuksellaan voi toki rekkautua jäseneksi jos haluaa


      • Siis mitä?
        Soapworld kirjoitti:

        http://soapworld.foorumit.fi/index.php

        Tuo on uusi osoite. Pitää rekkautua uudelleen koska on ihan eri sivusto. Ei toimi vanhat tunnukset, mutta vanhalla tunnuksellaan voi toki rekkautua jäseneksi jos haluaa

        Toi Soapworld mainostaa Elleissä että ylläpidolla on USA jaksovideoita palstalla. Mun mies on poliisi ja mä kysyin siltä, että miten se on mahdollista. Ne voi kuulemma olle vaan piraattivideoita. Mun mies sano että niitten näyttämisestä joutuu maksaan kovat korvaukset ja sitten piraattien levittämisestä tulee vielä rangaistus. Ylläpitäjänä näkyy tää Rhanna joka muutenkin aina vaahtoaa Kauniista ja rohkeista. Sehän on myös seriffinä täällä Suomi24:llä ainakin Telenovelissa. Miten se voi valvoa toisten kirjoittamista kun eiks toi ole lain rikkomista kun se näyttää tuolla Soapworldissä piraattikamaa?


      • lulx
        Siis mitä? kirjoitti:

        Toi Soapworld mainostaa Elleissä että ylläpidolla on USA jaksovideoita palstalla. Mun mies on poliisi ja mä kysyin siltä, että miten se on mahdollista. Ne voi kuulemma olle vaan piraattivideoita. Mun mies sano että niitten näyttämisestä joutuu maksaan kovat korvaukset ja sitten piraattien levittämisestä tulee vielä rangaistus. Ylläpitäjänä näkyy tää Rhanna joka muutenkin aina vaahtoaa Kauniista ja rohkeista. Sehän on myös seriffinä täällä Suomi24:llä ainakin Telenovelissa. Miten se voi valvoa toisten kirjoittamista kun eiks toi ole lain rikkomista kun se näyttää tuolla Soapworldissä piraattikamaa?

        Höpö höpö! Tää on täyttä puppua. Soapworldin toiminta on täysin laillista, sitä saa tulla tutkimaan vaikka FBI ja mitään huomautettavaa ei tule löytymään.


    • lkpihpih

      Juonipaljastuksena kerrottakoon, että ämpärin pimppaloorasta tulee maanantaina ulos musta pekka......tai piiako lienee.....

      • Sulle siis mitä!

        Kuulehan sinä "Siis mitä", lopeta toi uuden palstan mustamaalaminen! Ihme ettet oo huomannu et niitä videoita on ollu jo viis vuotta Soaplandissa, joka loppu. Mutta mä melkein arvaan kuka sä oot, joten lopeta toi! Mä en oo Rhanna, mutta puolustan sitä henkeen ja vereen. Olet kyllä idiootti jos tollalailla pitää muiden tekemisistä vaahdota. Taitaa ottaa päähän kun teidän yhteinen foorumi loppu...


      • Siis mitä?
        Sulle siis mitä! kirjoitti:

        Kuulehan sinä "Siis mitä", lopeta toi uuden palstan mustamaalaminen! Ihme ettet oo huomannu et niitä videoita on ollu jo viis vuotta Soaplandissa, joka loppu. Mutta mä melkein arvaan kuka sä oot, joten lopeta toi! Mä en oo Rhanna, mutta puolustan sitä henkeen ja vereen. Olet kyllä idiootti jos tollalailla pitää muiden tekemisistä vaahdota. Taitaa ottaa päähän kun teidän yhteinen foorumi loppu...

        Mä en tiedä yhtään mistä sä yrität mua syyttää. Mä vaan näin tän jutun Elleissä.


        >T&T fanit huomio! Meillä on upouusi keskustelupalsta Kauniille & Rohkeille Soaplandin lopetettua toimintansa ja koska nyt ei siis T&T:lle ole omaa paikkaa jossa keskustella, olemme ajatelleet ottaa osaksi Soapworldiä myös T&T:n. Nyt etsitään sarjasta oikeasti kiinnostuneita, jotka olisivat valmiita vaikka kääntämään USAssa pyörivien jaksojen jaksoselostukset palstalle suomeksi (yksi vapaaehtoinen meillä jo on, mutta tarvitaan 1-2 lisää, jotta otamme osion palstalle). Ylläpito lähettää kääntäjälle aina raakaversion käännöksestä, joka täytyy vain muokata selkeälle kielelle. Jaksoselostukset eivät ole pitkiä (voitte katsoa millaisia The Young and the Restless Episode Recaps - CBS.com ). Muusta ei tarvitsekaan sitten huolehtia kuin postittaa käännös palstalle :) --->Ylläpito huolehtii USA jaksojen jaksovideoista.


    • Eetu-eno

      Mie en tiijä keitä sie haukut, mutta jos jossain on lopetettu piraatit, niin sehän on fiksu teko, ja mennyt on mennyttä.

      Kannattas sen rhannankin ottaa oppia, ettei jouhu lain kanssa tekemisiin. Hyvvää mie vaan tarkoitan.

      Kävin lukemassa Elleistä sen missä lukee "Ylläpito huolehtii USA jaksojen jaksovideoista". Ei miun mielestä ole mustamaalaamista, jos tuollaiseen tekstiin kompastuu. Ei kannatais tuollaista nettiin laittaa.

    • Oikeudenmukaisuutta!

      Te Soapworldin ylläpitäjät kirjoitatte siellä, että teitä haukutaan ja vihjaatte tiettyn henkilöön. Kun mä nyt luin kaikki kirjoitukset, niin rhanna sähän oot itse mokannu, kun oot menny kirjoittaan nettiin videoistas. Kun kerran oot tehny paljastuksia niin kerro sekin että sä oot vuosien ajan tallentanu Kauniiden ja rohkeiden jaksoja 4Sharediin ja jakanu niitä aiemmalla ja nykyisellä foorumilla. Jaksot ei vaan ole siellä Kaunarien tai Bold and beautifulin nimellä vaan jaksonumeroilla, ettei sarjan tuottajat löydä niitä.

      Voitte antaa mulle porttikiellon Soapworldiin, en välitä, sillä tapa jolla te muita syyttämällä yritätte peittää oman virheenne ei sovi mun oikeudenmukaisuustajuun.

      • saippua

        Lopettakaa toi ihmisten mustamaalaaminen ja antakaa heidän keskittyä harrastuksiinsa! Ei siitä kenellekkään haittaa ole, jos saippuafoorumia pitää... voi helvetti mitä nipottajia osa tyypeistä on :(


      • Eleonora
        saippua kirjoitti:

        Lopettakaa toi ihmisten mustamaalaaminen ja antakaa heidän keskittyä harrastuksiinsa! Ei siitä kenellekkään haittaa ole, jos saippuafoorumia pitää... voi helvetti mitä nipottajia osa tyypeistä on :(

        Repesin kun luin piraatti rhannasta ja sen piraatti palstasta. Paras juonipaljastus. Hih:)


      • Voi voi
        Eleonora kirjoitti:

        Repesin kun luin piraatti rhannasta ja sen piraatti palstasta. Paras juonipaljastus. Hih:)

        Jackie kuolee! Mä luin ton yhdeltä palstalta. Se on twiitannu että sen kuolemaa ei näytetä.


      • Tiedoksi kaikille

        Höpö höpö!

        Voin kertoa (tiedän 100% varmuudella) että KAIKKI Soapworldin toiminta on täysin laillista. Sieltä ei löydy mitään huomautettavaa vaikka kuka tulisi tutkimaan.

        Joten sinne vaan rekisteröitymään, jos kiinnostaa Kaunareiden tuoreet kuulumiset :)


      • huuhaa_kr
        Voi voi kirjoitti:

        Jackie kuolee! Mä luin ton yhdeltä palstalta. Se on twiitannu että sen kuolemaa ei näytetä.

        Valehtelija. Vitut se mitään kuole.


    • tietoa lisää

      Deacon saattaa jäädä ihan sopimusnäyttelijäksi sarjaan, mikäli hänestä pidetään... Bradley Bell kirjoittaa juonitarinaa koko ajan eteenpäin ja se sisältää myös Deaconin-

      • lulx

        Deacon tulee vain kahdelle erilliselle vierailulle. Hän ei jää sarjaan kokonaan, sillä näyttelijä Sean Kanan on menossa General Hospital -sarjaan.


    • Brooke ja R

      Kyllä hoidettiin tyhmästi Ridgen poistuminen. Brooke tekstaili Deaconin kaa ja pyysi et se jättää Hopen rauhaan. R. kysy, et onko B. ollu yhteydessä Deaconiin ja se valehteli et ei. Ridge tiesi heti et Brooke valehteli. R. lopetti niiden suhteen ja lähti RJ:n luo sen sisäoppilaitokseen. B. ja R. ei oo naimisissa, koska ne ei ollu hoitanu papereita kuntoon. B. ei tiedä, et näkeekö se enää koskaan Ridgeä.

      Brooke palas siis yksin takas häämatkalta. Ridge oli sit vielä soittanu Stephanielle ja kertonu, et Brooke valehteli sille ja niiden suhde on loppu. No olipas jännää.

      • *Nelli*

        Niinpä, toi on kyllä yks älyttömimmistä juonenkäänteistä ko. sarjassa, vaikka siinä on vuosien varrella nähty kaikenlaista. Ridge on antanut Brookelle aikaisemmin anteeksi paljon pahempia juttuja, ja tuo tekstailu Deaconille oli muka sitten viimeinen pisara. Kuitenkin vain vähän ennen sitä Ridge vannoi alttarilla ikuista rakkautta Brookelle. Joopa joo...


    • KRFx

      Okei, tässä juonipaljastuksia:

      (Huom. Älä lue eteenpäin josset halua tietää)

      - Ridge ja Brooke pysyvät yhdessä, ja menevät lopulta naimisiin, jonka jälkeen häämatkalle. Matkalta Brooke palaa yksin ja selittää että Ridge suuttui tälle pahasti, koska tämä oli tekstaillut Deaconin kanssa. Ridge jää sille tielleen, eikä palaa.
      - Taylor ja Thorne menevät yhteen ja pysyvät yhdessä ainakin vuoden, heitä nähdään tosin hyvin vähän
      - Liam ja Steffy lopulta eroavat, kunhan Steffy suostuu avioeroon. Liam tunnustaa rakkautensa Hopelle ja nämä menevät naimisiin. Avioliitto ei ole kuitenkaan laillinen. Lopulta Hope ja Liam eroavat ja Liam ja Steffy palaavat taas yhteen
      - Kun Hopen mallisto tuo paineita hänelle, hän alkaa käymään terapeutilla ja napsimaan rauhoittavia pillereitä. Amber hankkii Hopelle netistä laittomia pillereitä, jotka aiheuttaa tälle riippuvuuden. Hope melkein hukkuu uima-altaaseen.
      - Katie tulee raskaaksi Billille ja synnytyksessä Katie käy kuoleman porteilla mutta pelastuu ja synnyttää terveen Will-pojan.
      - Synnytyksen jälkeen Katie alkaa kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja alkaa usuttaa Billiä ja Ridgen jättämää Brookea yhteen. Katie katoaa ja Bill, Brooke, Liam ja Steffy alkavat jäljittämään häntä
      - Billin sisko Karen palaa kaupunkiin ja paljastuu, että hän on lesbo ja on elänyt jo vuosia yhdessä Danielle-nimisen naisen kanssa. Heillä on yhteinen tytär Caroline, joka on nimetty kuolleen tätinsä mukaan.
      - Carolinelle tulee kolmiodraama Rickin ja Thomasin välillä. Ensin hänellä on sutinaa Rickin, sitten Thomasin, sitten taas Rickin kanssa.
      - Amber haluaisi Rickin jälleen omakseen, mutta Rick on kiinnostuneempi Carolinesta. Amber haamusuunnittelee Rickille malleja, joita hän kauppaa Ridgelle ja Brookelle ominaan. Amber juonittelee Carolinen ja Rickin suhteen alun loppumaan, jonka jälkeen Rick heittää Amberin jälleen ulos elämästään, ja Amber poistuu sarjasta.
      - Rick haluaa Forresterin toimitusjohtajuuden itselleen Ridgeltä. Ridgen lähdettyä sarjasta hän nimittää Thomasin seuraajakseen. Thomas ja Rick tappelevat ja Rick putoaa Ridgen työhuoneen ikkunasta alas. Hänelle ei kuitenkaan käy mitään.
      - Donna ja Justin eroavat, ja Donna ja Pam palkataan molemmat Forresterin sihteerin pöydän ääreen.
      - Marcus ja Dayzee menevät naimisiin. Tätä ennen Marcus ajaa vahingossa kodittoman miehen päälle.
      - Jackie ja Owen palaavat yhteen, ja he sekä Nick, Jack, Bridget ja Logan poistuvat sarjasta.
      - Stephanie saa tietää hänen syöpänsä palanneen ja levinneen ja tällä kertaa sitä ei voida hoitaa. Stephanie kertoo vuorotellen kaikille tärkeille ihmisilleen kuolevansa, ja järjestää suuret juhlat elämänsä kunniaksi, juhlissa nähdään myös Felicia, Kristen ja Tony. Stephanie kuolee syksyllä 2013.

      • syksy saa

        Eiks Stephanie kuole nyt kohta eli vuonna 2012?

        Edelliseen voi lisätä et se kauhea Steffy jahtaa KOKO AJAN Liamia. Ei mitään itsekunnioitusta eikä osaa edes hävetä että kerjää tuolla lailla miestä.


      • KRFx
        syksy saa kirjoitti:

        Eiks Stephanie kuole nyt kohta eli vuonna 2012?

        Edelliseen voi lisätä et se kauhea Steffy jahtaa KOKO AJAN Liamia. Ei mitään itsekunnioitusta eikä osaa edes hävetä että kerjää tuolla lailla miestä.

        Se kuolee nyt joulukuussa Usassa - tarkoitin siis Suomen järjestystä.


    • Mielenkiintoinen vuosi tulossa.

    • 4+15

      Joku haukku Steffya kauheeksi, mutta minä taas en kestä Hopea ja sen silmien pyörittelyä ja tukan heiluttelua. Kukaan ton ikänen oo tommonen, ellei oo jossain Isä Aurinkoinen Neitsyt-kultissa. Ihan uskomatonta moraalihehkutusta ja muka esikuvana olemista. Brooke on ollut jalat levällään koko sarjan ajan ja nyt tyttärestä tullut tommonen Impi Immoinen. Naurettavaa touhua!

      • Syksy saa

        Mä en varrannu Steffyä Hopeen kun mä kirjotin, et Steffy on kauhee. Kun Brooke on ollu jalat levällään se on ollu aina rakastunu. Se on romantikko. Steffy taas iskee jakorasiallaan, mitä sanaa täällä käytetään. Kun Steffy iski Billin, niin se tarjos haaroväliään. Bill otti kun tarjottiiin, mutta jätti saman tien. Sit Steffy yrittää olla mahdollisimman vähissä vaatteissa toisten poikaystävien edessä, mut kuka siihen lankeis pidemmän päälle. Steffyltä puuttuu kokonaan tunteet. Se ei tajua kuinka halvaks se tekee itsensä kun se yrittää iskee miehen vähillä vaatteilla ja jakorasialla. Se on mun mielestä siks kauhee.

        Mä oon muuten samaa mieltä Liamista kun tuossa kirjotettiin. Vois olla vetävämpi tyyppi.


    • tilalle komea liam

      Miten on mahdollista, että Dollari Billillä on noin ruma ja saamaton poika. Eiks sen äiti ollu joku malli. Liamilla ei oo mielipiteitä ja kun näyttelijä ei voi ulkonäölleen mitään, niin eiks rooliin ois voitu valita joku hyvännäköinen nuori tyyppi piristään sarjaa. Bill ja Ridgehän on juuri ulkonäkönsä vuoksi niin suosittuja. Ne vaan on jo niin vanhoja eikä Thomasilla ole yhtä tärkeää roolia kuin Liamilla. Eiks Liam soita nuorten miesten ykkösviulua?

    • Steffy10

      Brookella on miehiä riittänyt liiaksi asti, minkä vuoksi Hopen moraali on. varsin piukka, epätodellisen/tavallisen korkea. Hope ei halua muistuttaa äitiään. Hopen rooli on tehty yltiö moraaliseksi, Steffyn taas ehkä vähän provokatiiviseksi. Musta Steffy kyllä tykkää Liamista,. Eikös noi juonipaljastukset jo kerro, että ei päästä irti, ainakaan helpolla. Se, onko Steffyn tykkääminen sitten todellista rakkautta, selviää tulevan vuoden aikana. Musta Steffyssä on särmää. Hopelta puuttuu vaan se sädekehä pään ympäriltä, mutta eiköhän sekin sille vielä saada :). Yritetään saada aikaan hyvän ja pahan taistelua. Mielummin kuitenkin kattelen Steffyn toimintaa, kun yliärsyttävää Hopea.

      Brookella tuppaa muisti pätkimään omien tekemistensä ja puhumistensa kanssa, siitäkin yritetään tehdä moraaliherännäistä äitiä. Brookesta ei tee yhtään parempaa sen muuttuminen ns. hyväksi ihmiseksi.

      Dollari-Billy on upee ilmestys, Liam on söpö, mutta ei mitenkään super sellainen. Thomas on mieheksi jopa kaunis.

    • Steffy on paras

      Steffy on paras! Hopesta en pidä lainkaan. Hope on Bikinit päällä harteikas, leveälanteinen ja sopis pastorin rouvaksi tai maatalon emännäksi. Liam on kyllä mitäänsanomaton ja muiden vietävissä, mutta Steffi on kuitenkin hänelle parempi vaimo kuin supertylsä Hope.

    • Vuosia seurannut AK

      Brooke ja tyttärensä ovat kyllä tyrkkyjen tyrkkyjä. Minä inhoan kaikkia Loganeitä, tässä sarjassa. Steffy ja Taylor suosikkejani. Ridge saamaton nahjus, antaa Brooken manipuloida omaa tytärtään vastaan (Steffyä), eihän Ridge ole mitään sukua Hopelle, Hopen isä on Brooken tyttären aviomies Deagon Sharpe. Eli Brooke on nainut kaikkien sarjan miesten kanssa, lapsillakin on kaikilla eri isät.

      • välitietoisku

        Rick ja Bridget ovat molemmat Ericin lapsia. Muilla on sitten eri isät.


    • MSM83

      Rick on pelle pyrkyri lumppu Brooken poika jolla ei pitäisi olla mitää oikeutta FC:n osakkeisiin, toivottavasti Steffy ja Thomas savustavat loganit yhtiöstä. Kolme logania pyrkyri lutkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe