en ole homo. ei ole sexikästä katsoa äijiä lavalla, mutta on vaan niin vitun siistiä katsoa kun semmonen lihasvuori karju astuu lavalla ja hieno tausta musa soi. siis siinä tulee esille kokonaisuus ja se kova työ jota ollaan tehty.
sama pätee salilla kun näkee monsterin raivoavan hiki jana lentäen treenissä. siis se on jotenkin oman terapiansa kanssa. on tästä hienompi laji voi enää olla. bodaus on niin vitun jees laji. kaikista menee edelle. koko ajan tulee entistä syvempiä tunteita pintaan kun enemmän on aikaa omannut lajilleen
hieno. work out never!
jokin siinä vaan viehättää
7
196
Vastaukset
- CVB654GHNN
vai kovalla työllä tullut lihakset? hah hah haa!!
ne on kuule hormonit millä ne äijät pyörii. EN ARVOSTA.- gftsgfrsefr
no esimerkiksi Ronnie coleman, Arnold, boogie, marko savolainen, jorma räty, lee haney, markus ruhl. niillä takana perkeleesti treenivuosia. ei ole olemassakaan ainetta jolla saa helposti lihaksia. Jos olisi keksitty niin kaikki huipputason bodarit olisivat aina ykkösiä. ei haba kasva ilman treeniä vaikka kuinka roinaisi
lihasten kasvattaminen ei tapahdu itsestään doping aineilla. - juuri tuota minäkin
gftsgfrsefr kirjoitti:
no esimerkiksi Ronnie coleman, Arnold, boogie, marko savolainen, jorma räty, lee haney, markus ruhl. niillä takana perkeleesti treenivuosia. ei ole olemassakaan ainetta jolla saa helposti lihaksia. Jos olisi keksitty niin kaikki huipputason bodarit olisivat aina ykkösiä. ei haba kasva ilman treeniä vaikka kuinka roinaisi
lihasten kasvattaminen ei tapahdu itsestään doping aineilla.olen yrittänyt sanoa täällä. Pro äijät treenaavat todella kovaa ja sen takia ovat isoja, eivät he sohvalla makaa ja popsi nappeja.
- korjaava korjaaja
gftsgfrsefr kirjoitti:
lihasten kasvattaminen ei tapahdu itsestään doping aineilla."ei ole olemassakaan ainetta jolla saa helposti lihaksia"
Väärin!!! Urasibol on aine, jolla saa helposti lihaksia!!!!!
- guido.
Eli olet kaappihomo, nussit kavereiden kanssa mutta et kumminkaan myönnä tapahtuneita edes itsellesi. Hyvin tyypillinen nuori joka kamppailee seksuaalisen identiteettinsä kanssa.
Tykkään siis katsella bodareita? Sen jälkeen runkkaat salaa. Äläkä edes yritä tätä tosiasiaa kieltää. Näin sinä teet.
Kaapista ulos maailmaa haistelemaan!- x-x-x...
kaukana homojen touhusta. Runkkaan ja paljonkin. katson oikeata hetero seksiä enkä mitään gay jumppaa,varmaan kuten sinä teet?
itse kun puhut niin taidat olla kiinnostunut anaali puuhista, vai? - guido.
x-x-x... kirjoitti:
kaukana homojen touhusta. Runkkaan ja paljonkin. katson oikeata hetero seksiä enkä mitään gay jumppaa,varmaan kuten sinä teet?
itse kun puhut niin taidat olla kiinnostunut anaali puuhista, vai?Närkästyneisyytesi osoittaa minun olevan täysin oikeassa. Kovasti olet kieltämässä asiaa, mutta et tajua sitä, että teet elämääsi vain hankalammaksi. No jokainen taaplaa tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594