Mirtazapin ja alkoholi

anza86

Olen napsinut pari kuukautta Mirtazapiiniä ja eilen join ensimmäisen kerran alkoholia sen kanssa. Join yhden puolen litran 4,7 lonkeron. Kun olin juonut noin puolet tästä lonkerosta niin huomasin että korvissa tuntuu painetta ja en kuule kovin hyvin. Tämä tunne sitten lisääntyi ja kun olin illalla mennyt nukkumaan niin olo oli jo todella epämiellyttävän tuntuinen. En sitten nukkunut kovin hyvin viime yönä. No ei siinä mitään mutta tämä sama tunne vaivaa minua vieläkin. Sen lonkun juomisesta on nyt kulunut noin 20 tuntia joten alkoholin olisi jo hyvinkin varmasti pitänyt poistua elimistöstä. Vaikka en kuule yhtä tarkasti kuin ennen niin kovat äänet kuulostaa ihan hirveiltä. Tuntuu et pää räjähtää kun rekka ajaa kadulla kävellessä ohi. Välillä tunne helpottaa eli painetta on vähemmän ja kuulen paremmin. Olen yrittänyt nieleskellä ja puhallella nenään mutta se ei auta ku muutaman sekunnin. Eilen illalla noin tunti alkoholin nauttimisen jälkeen otin 30 mg:n Mirtazapin-pillerin ihan normaalisti ja aion jatkaa lääkkeen käyttöä aivan normaalisti mutta jos nää korvalukot ei lähde muutamassa päivässä niin täytyy kai ottaa yhteyttä lekuriini. Totuus on tarua ihmeellisempää.

23

48915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 49v

      silloin tällöin napsin myös ,alkoholia. ei minulle tapahtunut mitään erikoista. jouduin mielestäni muusta syystä lääkäriin,kun oli jatkuva ripuli. lääkäri käski lopettaa niiden syönnin,kertoi aiheuttavan ripulin se lääke riippuvuuden 2 viikkoa puolikas päivässä lopetin . Jotkut kuulema lihoo ja jää koukkuun.minulla nyt opamox tuntuu asialliselta.

    • adderall

      Mirtazapin on erinomainen unilääke! lähes aina varma uni! mutta alkoholin kanssa sillä ei ole paljoo merkistystä, tulee vain sekaisemmaksi!

    • ohhohhoijaa

      Mirtazapin on kyllä heikko lääke edes nukkumiseen.
      Itse olen syönyt noita ja juonut alkoholia - ei minkään valtakunnan negatiivisia tai positiivisia vaikutuksia.

    • 11

      Ei mitään vaikutusta viinaan.

      Mutta lääkkeet ei auta, jos masikseen otat l viinaa. Juopottelut vain kasaavat murheita masennukseen.

    • ewiugnapewgner

      Ei päihdearvoa, hiukan on ehkä tokkuraisempi kun on napannut pullollisen vodkaa ja pari nappia mirtazapiinia.

    • kukkakäppänä

      En ole huomannut mitään negatiivista pienien alkoholimäärien ja Mirtazapiinien yhteiskäytössä. Tietenkään ns. yhteisvaikutus ei välttämättä sovi kaikille.

      Mutta olisiko ''korvalukkoihin'' muuta mahdollista selitystä?

    • mirtatz...

      Sain mirtazapiinia nukahtamislääkkeeksi ja söin muutaman vuoden iltaisin. Mulla ei ollut alkoholin suhteen minkäänlaista ongelmaa kun otin tätä lääkettä. Ainoa huonopuoli mulla oli tästä lääkkeestä, että näin ihmeellisiä unia ja jopa painajaisia. Siksi päätin lopettaa lääkkeen käytön puolitin lääkeannoksen 30mg , otin kahden viikonajan 15 mg ja sitten lopetin kokonaan. Olen ollut ilman 2 kuukautta ja ei ole ollut minkäänlaisia vieroitusoireita.

      Mulla on ollut turvotusta nilkoissa ja sekin poistui lopetuksen myötä ja paino on pudonnut n. 5 kg.Ehkä joillekkin hyvä lääke mutta ei sopinut mulle.

    • jonipenna92

      kakkaa lumella

      • Mä82

        Ja pissaa ympärillä.


    • IPE84

      Itelle tulee hieman sekava olo..en ole aivan varma että misä oon tai kun alkoholia otan samaan aikaan niin tulee semmoinen tunne että olen unessa,,,,tms.Tutulle tuli mirtzan ja alkon kans semmonen ongelma että hän näki kaiken punaisena ja kontrolli meni..eli väkivaltaisuuss tuli esille hyvin voimakkaana.jopa silloin kun poliisit vei häntä maijaan....

    • Kilinkolin78

      30 mg mirtazapiiniä/vrk kuullostaa mielestäni melko isolta annokselta, itse otan jos otan 7,5mg./ vrk Tosiaan päihdearvoa ei ole mutta toimii itselläni loistavasti unilääkkeenä pininä annoksina, 30 mg:sta tulee itselleni aivan typerä ja sekeva olo aamuisin. Lähes kaikkea on tullut kokeiltua tähän ikään mennessä ja pitkään mirzaa syönneillä toleranssi kasvaa. En syö ku tarvittaessa.

    • eijuomista

      Olen syönyt mirtoja nyt viitisen vuotta, 15km/vrk. En voi juoda enää käytännössä yhtään alkoholia. Aluksi kärsin vain kovasta krapulasta vaikka olisin juonut lasillisen viiniä aterialla. Nykyään puolikaskin siideri voi aiheuttaa huippausta, joka tuntuu jatkuvan vähintään vuorokauden, parikin. Puolitoista päivää siiderin jälkeen en voinut seistä rannalla katsomassa laineita ilman että meinasin itsekin kaatua.
      Tasapaino liittyy sisäkorvaan, joten voi olla jotain yhteyttä tohon aloittajan mainitsemaan korvaongelmaan?

      Ja kuitenkin jotkut dokaa huoletta :/ lienee aika yksilöllistä.

    • PSORI

      Aattelin ottaa ton paketillisen Mitzaa 15 mg 28 tabua vaan ja pullon Leijonaviinaa..pääsenkö taivaaseen ?Tämä ei ollut vitsi.

      • PSORI1

        Pääsitkö?


      • tunnetaan

        Paskot housuun helvetisti ja se on arsen syytä.


      • Anonyymi

        Älä ota tee sitä voi jäädä ketjuihin kitumaan.toisten autettavaksi


    • koneenkäyttäjä

      Mulle mirtasta tulee sellainen pöhönä ilman alkoholiakin. Joten kuten toimii jalat ,mutta pää ei ole mukana. Sönköttövä puhe on. Käytän vain viikonloppuisin,muuten en kykenisi työhön.

      • Näpänääää

        Kyllähän pelkkä mirtakin tekee tokkuraiseksi, ei siihen alkoholia tarvita. Siksi se yleensä otetaankin ennen nukkumaan menoa, ei aamulla tai päivällä.


    • tunnetaan

      Suu nappasee

    • Anonyymi

      Älkää aloittako,lopetusta ei,loppuelämä

    • Anonyymi

      HAHAHA! Kyllä vittu hullujen elämä on parasta viihdettä!

    • Anonyymi

      Samanlaisia oireita

    • Anonyymi

      Voi mitä lapsellista ja asioista tietämätöntä porukkaa kommentoi täällä ties mitä!! Suosittelen ottamaan yhteyttä sinua hoitavaan tahoon enkä kuuntelemaan näitä "puoskareita"... voi jessus sentään, kun joillekin on niin ylipääsemättömän vaikeeta kaikki, tsemppiä kuitenkin😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe