miehen nettideittailu

epäonnistunut

Huomasin, että mieheni on liittynyt moneen nettideittailu sivustoihin. Yksi niistä on maksullinen ja siinä näkee paljonko hän on joutunut maksamaan jäsenyydestään. Hän käyttää erilaisia nimimerkkejä. Hänen profliissa lukee missä asuu, ikänsä, millaista naista etsii, montako lasta toivoo saavansa.....jne.Nyt en luottaa häneen. Ajallisesti nyt olisi tarkoitus tulla raskaaksi, mutta kenen kanssa? Läheiset luulee, että hän on täydellinen minulle. He eivät tiedä asiasta mitään. En tiedä mitä minä teen nyt. Erota vai mitä? Tämä on toinen avioliitto. Olen epäonnistunt rakaudessa. Ehkä kerron jollekin läheiselle? Olen hukassa. Muuten mieheni ei pyydä anteeksi tarpeeksi. Sanoo vaan,että hän loi niitä huvikseen. Ettei hän ole miettinyt seurauksia. Nyt mietin avioeroa. Sanokaa jotain ennen kuin teen jotain väärin.

KIITOKSIA PALJON etukäteen!

11

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosiasiaa

Seuraavassa vaiheessa hän tapaa naisen, sitten petetään. Pyydä lopettamaan deittailu, muuten eroa.

• Jotainhan se mies etsii. Mitä, kysy häneltä. Mieti vastauksia. Huvikseen ei jäsenmaksuja maksella tai ilmoituksia laitella. Mieti myös, ennen kaikkea, mitä itse haluat. Jos tilanne ei sinua miellytä, teet täysin selväksi kantasi. Asia tehtävä niin selväksi, että menee perille, puolesta tai vastaan. Jos tämä jostain syystä pahoittaa mielesi, niin kynnysmatoksi älä ryhdy. Vaihtoehtona voisi tietysti toimia sinun deitti-, seuranhaku- ja avioliittoilmoituksesi, miellyttäisikö ehkä tämä enemmän puolisoasi?

• kaunis ja älykäs

Niin mäkin aion tehdä omalleni.Tsemppiä!Ihania miehiä on maailma täynnä.Tollaset narsistiääliöt voi jättää omaan arvoonsa.Me olemme enemmän arvoisia!

• alkuperäinen kirj.
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

Niin mäkin aion tehdä omalleni.Tsemppiä!Ihania miehiä on maailma täynnä.Tollaset narsistiääliöt voi jättää omaan arvoonsa.Me olemme enemmän arvoisia!

Olen 100% sama mieltä kanssasi tuossa asiassa, mutta en ole varma päätöksestääni. Hänellä on niin paljon muita hyviä puolia ja sisäinen minäni " Eikö sinulla ole huonoja puolia?" En tiedä mitä minä teen. Nyt hän kanssa valmis lähtemään, mutta en tiedä...............

• alkuperäinen kirj.
        alkuperäinen kirj. kirjoitti:

Olen 100% sama mieltä kanssasi tuossa asiassa, mutta en ole varma päätöksestääni. Hänellä on niin paljon muita hyviä puolia ja sisäinen minäni " Eikö sinulla ole huonoja puolia?" En tiedä mitä minä teen. Nyt hän kanssa valmis lähtemään, mutta en tiedä...............

anteeksi kirjoitin sekava tekstiä. Ole aiva sekaisin ja sanatkin menevät sekaisin. Korjaus äskeisen: "Sisäinen minäni sanoo" " Hän itsekin on valmis lähtemään pois"

Muuten mitä miehesi on tehnyt? Jos se auttaisi minua vähän ja sinäkin saisit vähän apua minulta. En tiedä..............

• alkuperäinen kirj. kirjoitti:

anteeksi kirjoitin sekava tekstiä. Ole aiva sekaisin ja sanatkin menevät sekaisin. Korjaus äskeisen: "Sisäinen minäni sanoo" " Hän itsekin on valmis lähtemään pois"

Muuten mitä miehesi on tehnyt? Jos se auttaisi minua vähän ja sinäkin saisit vähän apua minulta. En tiedä..............

Jos parisuhteessa ollaan ja yhteistä elämää jaetaan, tulevaisuuttakin suunnitellaan, ei silloin tarvita tukea ulkopuolisilta tahoilta, deittipalstoilta ainakaan. Parisuhde tarkoittanee yleensä jotain kahden ihmisen välillä olevaa, jonka eteen ponnistellaan yhteisten päämäärien saavuttamiseksi. Se vaatii myös mukautumista ja luopumista, mutta niissä edellytyksissä, mikä yksilölle on hyväksi. Parisuhde ei ole jatkuvaa symbioottista tilaa, jossa yksilöllä unohtuu itsekunnioitus luopumalla toisen eteen kaikesta tärkeästä ja arvokkaasta. Se rakentuu kahden yksilön perustarpeista ja miksei haavestakin, jotka sitten sovitellaan yhteen ajan saatossa. Lähtökohtana on oman ja toisen kunnioitus itseään kohtaan; tehdään asiat niin, että kumpikin tietää missä mennään ja mikä on yhteinen tavoite.

Minä uskoin kerran ihmiseen, joka halusi yhteistä tulevaisuutta kanssani. Ajattelin, että siinä on rinnalla kulkijani, rakastettuni, ystäväni, luotettuni, mahdollisten lasteni toinen vanhempi. Hän piti minut tässä uskossa, enkä herkkäuskoisuudessani ymmärtänyt käyttävän minua hyväkseen. Suunnitelmia oli kaikenlaisia, mutta hänen tarkoituksenaan oli pitää minua varaventtiillinään, kunnes toisenlaiset, omat päämääränsä saavuttaisivat määäränpäänsä. Vahinko vain, ettei tullut kertoneeksi asioiden todellisesta tilasta, koska olisinhan tällöin voinut itse käyttää aikani paremmin, vaikkapa etsimällä sitä avointa ja toista kunnioittavaa suhdetta muualta. Vilpillisyydellään hän tuli menettämään arvostukseni ja kunnioitukseni itseään kohtaan ja voin vain todeta, että tarjoamansa keskinäinen ystävyyden jatkuminen ei olisi kovin rakentavalla, rehellisellä pohjalla.

Mieti edelleen, mitä suhteessanne tapahtuu; loukataanko, satutetaanko sinua, oletko hyväksikäytetyn roolissa? Oletko tyytyväinen, jopa onnellinen tässä tilanteessa, ja onko tämä sinun päämääräsi, tai sen toisen? Olisiko muutosten aika? Ei kukaan muu voi tietää, miten teidän tulee toimia; parisuhteessa olijat itse tietävät tarpeensa ja tavoitteensa ja heidän itsensä päätettävä, miten ne saavutetaan. Yksi elämä, toista ei saa.

• kaunis ja älykäs
        alkuperäinen kirj. kirjoitti:

sinulle myöhemmin tänään heti kun vaan ehdin.Haluan jakaa kanssasi näitä murheita.

• kaunis ja älykäs...j
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

sinulle myöhemmin tänään heti kun vaan ehdin.Haluan jakaa kanssasi näitä murheita.

olleet 2 vuotta yhdessä.Ekan kerran joskus silloin eka syksynä tajusin että hänellä vielä treffi-ilmoituksia.Löysin niitä monilta saiteilta vähän niinku sattumalta mutta kuitenkin tavallaan etsin.Olin täysin murtunut koska olin luottanut aikas täysillä siihen asti mieheen ja rakastunut.Minusta tuli hyvin epäluuloinen ja mietin jatkuvasti kuinka hän pettää mua nettihuoriensa kanssa.Väitti aina että ne on jääneet sinne vahingossa ja suurin osa kuulemma leikkimielellä laitettuyja kavereiden kanssa.En uskonut koska ne eivät hävinneet heti.Välillä olivat poissa kunnes taas löysin.Osa niistä oli mielestäni tosi pahoja ja osa ns normaaleja ilmoituksia.Nämä asiat tekivät meille rajuja riitoja.Asia repi mua ihan hajalle.En enää tiennyt miten päin olla.Toinen sanoo rakastavansa ja olevansa uskollinen.Nyt ilmoitukset ovat poissa.Ja ovat pysyneetkin.Ei ole enää edes naamakirjassa.Yhdessä paikassa on mutta on kertonut.Ja se ei varsinainen treffisaitti ole, paitsi että kyllähän sielläkin sitä voi harrastaa.Sanoo rakastavansa mua täysillä.Mulla olisi niin paljon enmmän vielä kerrottavaa meidän suhteesta ja näistä treffijutuista sun muista mutta siitä tulisi pitkä tarina.En ole jättänyt ainakaan vielä.Rakastan.Mietin ja pohdin....Tämä oli ap:lle.

• Sosuli_9

Jos kerran profiilin laittaa, on varmasti etsimässä sivustoilta jotain ! Potki pellolle - kunnollisiakin miehiä varmaan on ( onhan??)

• pettäjän merkit

Älä nyt ainakaan hommaudu raskaaksi tuon miehen kanssa. Sitten olet täysin kiinni suhteessanne ja mies voi muuttua vieläkin pahemmaksi. Tämä mies ei ole perheenperustamista varten. Tuollaisen miehen kanssa joudut loppuelämäsi pohtimaan, että kuinka paljon hänen puheissaan on totta ja kuinka monen kanssa hän sinua pettää. Hän on selvästi petturityyppiä eikä tule muuttumaan.

Huvikseen ei deittiprofiileja luoda. Miehellä on haku päällä. Jos kykenet hänestä eroamaan, niin tee se.

• Mussukka__69

Mies selitti humalassa jotain treffipalstoista , kello alkoi kilkuttaa päässäni ja tein pieniä tiedusteluja. Kaveri löysi miehen treffipalstalta hakemasta aktiivisesti seuraa . Laitoin saman tien oman ilmoituksen minäkin :) Tässä nyt varmaan roikutaan niin kauan, että toinen löytää jotain parempaa..Miehelle en ole sanonut mitään, enkä aio sanoakaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe