tällä palstalla luki että auringonhattu uutetta vois laittaa kipeään hampaaseen. parempi on propolis uute, se on luonnon omaa antibioottia.
suosittelen koska olen kyseisestä tuotteesta saanut apua.
uutetta kipeään hampaaseen
3
4183
Vastaukset
- äijäntöräle
Propolis-uutetta olen käyttänyt yli kymmenen vuotta, on hyvää ainetta, tuohon Pesosen mehiläistarhojen uutteesen olen tykästynyt erityisesti, voi tietenkin olla ihan tottumuskin, mutta ainakin on hyvää ainetta.
Vielä tehokkaampaa on oreganoöljy, 1 tippa hammasharjaan riittää. Voi poltella huulten limakalvoja joten harjaamisessa pitää käyttää vähän järkeä, oreganoöljyä voi vaikka sekoittaa muuhun öljyyn niin ei ole niin ärjyä.
Tehoaa vihlontaan, särkyyn ja pahaan makuun/hajuun
Itse hoidan hampaani näin:
- Aamulla ennen aamupalaa 1rkl kylmäpuristettua kookosöljyä suuhun, pyörittele ja muljauttele kielellä niin että varmasti leviää joka paikkaan, n.15-20 min.
-Sylkäise pois
-Ota suu täyteen vettä, mahdollisimman puhdasta ja fluoritonta, EI pullovettä, pullovesi on kaikista heikkolaatuisinta.
-Purskuttele ja sylkäise pois, toista muutamaan kertaan.
-Ota yksi tippa oreganoöljyä hammasharjalle ja pese normaaliin tapaan.
VAROITUS : Hanki tietoa oreganoöljystä. Oreganoöljy on HYVIN vahvaa, älä ota enempää kuin yksi tippa ensimmäisellä kerralla ja varaa viereen iso lasi vettä jotta voit huuhdella nopeasti.
Googleta esim. "Oregano oil teeth" saadaksesi täsmällisempää tietoa ja havaitaksesi että tämä ei ole mitään huuhaata vaan että ihmiset ympäri maailmaa ovat käyttäneet oreganoöljyä hampaiden hoitamiseen, väittävätpä jopa että tappaa juurimädän jne , mikä ei olisi mikään ihme koska oreganoöljy on luonnon vahvin vastamyrkky kaikille haitallisille bakteereille ja viruksille, eli terveyskäyttöä on muuhunkin kuin hammas- ja suuhygieniaan.
Itselläni on terveet valkoiset hampaat enkä ole kaupan myrkkytahnoja käyttänyt vuosiin, fluori, silikonirakeet ja parabeeni ovat vihoviimeistä töhkää jota en missään olosuhteissa suostu suuhuni laittamaan.
Pesen nykyään oreganoöljyllä 1-2 viikon "kuureina" ja muuten käytän tavallista myrkytöntä ekohammastahnaa.
Jatkuva käyttö saattaa turruttaa makuaistia, joten siksi olen käyttänyt kuureina.
Maailman ahneiden lääkejättien ja ties minkä illuminati-kultapossukerhon YK:n kanssa puuhaama Codex Alimentarius-laki varmaan poistaa tämänkin luonnonlääkkeen lähiaoikoina markkinoilta kun on halpaa ja toimivaa.- *ymmällä*
Käytät kylmäpuristettua kookosöljyä. Myös kylmäpuristetun seesaminsiemenöljyn kerrotaan olevan hyvä suuhygieniaan samalla tavoin käytettynä. Ainakin kuivalle iholle ulkoisesti toimii hyvin.
Tea tree öljyä suositellaan myös tipalla pari voitelemaan ienrajoja. Tuota oreganoöljyä täytynee kokeilla.
Hammaslääkärit suosittelevat edelleen fluoritahnoja, mutta muutoin tuntuvat pitävän fluorin sekoittamista veteen samoin kuin fluoritabletteja haitallisena.
Kun parodontologi määräsi antibakteerista Corsodylia suunhoitoon, biohammaslääkäri kauhisteli ja kehotti välittömästi lopettamaan. Toisinpäin kävi Listerinen kohdalla, jota biolääkäri taas lämpimästi suositteli ja monet muut ovat kehottaneet välttämään. Ota tuosta sitten selvää, onko mikään hyvä.
Jotkut pesevät hampaansa silloin kun muistavat ja ne ovat valkoiset ja terveet, ikenet kunnossa. Toiset hinkkaavat viimeisen päälle ja käyttävät hammasväliharjoja, mutta tästä huolimatta hampaat ovat koko ajan vaarassa reikiintyä ja hammaskiveäkin muodostuu lääkärin poistettavaksi. On epäilty, että suun virheellinen bakteerikanta olisi syynä. Miten lienee?
- Susumay
Vanha ketju mutta epäilen että joillakin on päässyt huono bakteerikanta valloilleen. Ja sitä sitten ruokkii väärällä ruoalla.
Vähän kuin koiransuu ja koira saa jatkuvasti huonojabakteereja jos ympäristö on sellainen. Kissat ei saa kun kissoilla on hyvät tavat näin ajattelen :0 se miten saa suun terveeksi taas niin ei tunnu ainakaan nuo tuotteet mitä isosti mainostetaan ja suositellaan niin toimivan. Se toimiva tuote on sitten vissiin salaisuus jossain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2213074Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa111488Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1211344Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2141324Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3981307- 1111143
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4721103- 961090
- 46944
- 66944