Siis hyi että noita nykyajan teinejä!! Kulkevat pelkissä sukkahousuissa tai legginseissä niin että perse näkyy!! Ja jalat on heti niin läskit ko vaan olla ja voi! yök! vois vähä miettiä mitä pukee päälle..
Teinit!!!
10
1048
Vastaukset
- ikää
Aloittjal ryppyinen nahka roikkuu naamas ja kehos?
- wellu b
ärsyttää miehiä ja luulevat olevansa kovastikin seksikkäitä. Mautonta itsensä paljastelua. Leikkivät kai ilotyttöä, pitää seuraavaksi kysyä mitä maksaa, kun tavaraa noin tarjoillaan jopa päivällä.
- osa roikkuu
housunkauluksen päällä. Takaa näkyy????!!!!!
- hui`
kamala, sulje silmäs
- Äijä28--
Mites ite pukeudut ja mihin ikäluokkaan kuulut?
- gtoom
ihmisistä tulee vanhetessaan
narisevia pieruja. - Kulkisit itekin
se kulkee legginseissä,jolla on säärissä varaa
- stringit näkyy
sellain ainaski ja sit tiukat farkut mis näkyy hyvä perse. sit paljastavat vaatteet
Jep itse tykkään katsella hyviä perseitä , molempien sukupuolien kun käyttävät tiukkoja farkkuja , itse olen 41 vuotias mies ja asun mäntässä , ja täällä on komeita tiukka perseisiä farkku kundeja ja naisia , eli kaikki hyvä on ok ja kukin pukeutuu tyylillään ja niinkuin parhaaksi katsoo . terveisin Zake :)
- 2
Up
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886