Teinit!!!

prkl:n tenut!!

Siis hyi että noita nykyajan teinejä!! Kulkevat pelkissä sukkahousuissa tai legginseissä niin että perse näkyy!! Ja jalat on heti niin läskit ko vaan olla ja voi! yök! vois vähä miettiä mitä pukee päälle..

10

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikää

Aloittjal ryppyinen nahka roikkuu naamas ja kehos?

• wellu b

ärsyttää miehiä ja luulevat olevansa kovastikin seksikkäitä. Mautonta itsensä paljastelua. Leikkivät kai ilotyttöä, pitää seuraavaksi kysyä mitä maksaa, kun tavaraa noin tarjoillaan jopa päivällä.

• osa roikkuu

housunkauluksen päällä. Takaa näkyy????!!!!!

• hui`

kamala, sulje silmäs

• Äijä28--

Mites ite pukeudut ja mihin ikäluokkaan kuulut?

• gtoom

ihmisistä tulee vanhetessaan
      narisevia pieruja.

• Kulkisit itekin

se kulkee legginseissä,jolla on säärissä varaa

• stringit näkyy

sellain ainaski ja sit tiukat farkut mis näkyy hyvä perse. sit paljastavat vaatteet

• Jep itse tykkään katsella hyviä perseitä , molempien sukupuolien kun käyttävät tiukkoja farkkuja , itse olen 41 vuotias mies ja asun mäntässä , ja täällä on komeita tiukka perseisiä farkku kundeja ja naisia , eli kaikki hyvä on ok ja kukin pukeutuu tyylillään ja niinkuin parhaaksi katsoo . terveisin Zake :)

• 2

Up

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4102
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1157
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      49
      941
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      260
      849
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      797
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      791
    Aihe