On se outoa valitusta muutaman sadan autoverosta. Ensin ollaan niin porvaria, että ei meinaa egoltaan mahtua enään velka-autoonsa. sitten taas itketään, kun paperimiessosialisti konsanaan. "Liiton vika" kun Jyrki Käteinen autoveron nosti.
Olkaa nyt miehiä, elkääkä paskahousu akkoja. 300-400 € vuodessa. sehän on paperimiehen saunalisä, tai eläkeukon indeksikorotus. ei sen enempää. Ihmeellisiä itkijöitä on tuo teitin suuri-ikäluokka.
Aina pitäisi valtion, liiton, seuran tai jonkun muun yleishyödyllisen maksaa viulut ja hoitaa hommaat.
Olkaa miehäi, rahamiehiä, sellaisenahan te aina esiinnytte ja maksakaa kitisemättä.
Niin ensikesänä sitten diesel on yli 1.50 € litra.
Niin ja sitä velka-autoa ei sitten saa seisontavakuutuksiin, ennen kun on lupa rahoitusyhtiöltä, ja se taas maksaa....
Ettekö olekkaan rahamiehiä?
23
459
Vastaukset
- AS-Autoilija
Enpä ole nähnyt ja tavannut egoilijoita ja ovatpa useimmat mahtuneet hyvin autoonsa jos nyt ei ole olleet kovin ylipainoisia ja olleet muutenkin sopuisaa poruhkaa, tuskin monikaan rahoillaan tai veloillaan ovat kehuskeleet niin emmepä toiset välttämättä tiedä kenenkään raha tai velkatilannetta.
Kyllä nämä valitukset ovat ihan oikeutettuja, jos ei mihinkään korotuksiin reagoida niin eipä päättäjillä olisi mitään rajoja ja tolkkua erilaisten maksujen korotuksiin.
Ikäänkuin näyttäisi ne Egoilijat olevan liikenteessä aivan toisesta ajoneuvoryhmästä. - äluätkö
Eihän sinulle matkailuauton perusveroa tule maksuun. Kiitos kuitenkin reilusta rahamiehen tarjouksesta maksaa köyhien eläkeläisten matkailuautojen verot, että pääsemme kesällä vähän liikkumaan. Tarjouduitko vielä auttamaan meitä köyhiä kesän diesellaskun puolittamisessa? Reilua toimintaa rahamieheltä.
Laitapa yhteystietosi ja tilinumerosi palstalle. Tulemme iltarukouksissa kiitollisena muistelemaan hyväntekijä rahamiestä.- rahaton mies
se raha sulle siirtyy rahamiehen tilinumerolla, eikös se pitäs sinun laittaa ne tiedot ja tilinumero, jotta tietää minne sitä avustusta pitää toimittaa.
Mutta ilmeiseti olet sen verta typerä, kun et tuota tiedä, ettet osaisi edes sieltät tililtäsi käydä sitä avustusta nostamassa, joten ei sitä sinulle kannata antaakaan. - 1+1
rahaton mies kirjoitti:
se raha sulle siirtyy rahamiehen tilinumerolla, eikös se pitäs sinun laittaa ne tiedot ja tilinumero, jotta tietää minne sitä avustusta pitää toimittaa.
Mutta ilmeiseti olet sen verta typerä, kun et tuota tiedä, ettet osaisi edes sieltät tililtäsi käydä sitä avustusta nostamassa, joten ei sitä sinulle kannata antaakaan.Tällaiko sitä Karavaanihenkiä luojaan. V....ILEMALLA toisille Hieno homma
1+1 kirjoitti:
Tällaiko sitä Karavaanihenkiä luojaan. V....ILEMALLA toisille Hieno homma
niitä mustiakin lampaita.
vaan pihtaamalla.
Autosta ei ole velkaa eikä ole ollut, aina on maksettu käteisellä matkailuautot.
Paperimiehiä ei olla ja eläkkeen indeksikorotus ei riitä edes litraan dieseliä. Seisontavakuutukseen en silti laita ja kesän ja kevään mittaan ynnä huomenna harrastan retkeilyä matkailuautolla.
Saat olla kateellinen, mutta tyhmä olet joka tapauksessa ainakin kommentistasi päätellen.- tukatomies
Tukaton vero nousi, se on liiton vika,,auttakkee joku
- PA- joskus olin
perseaukisen karavaanarin hätähuuto,ettekö tajua?.
- trku.
PA- joskus olin kirjoitti:
perseaukisen karavaanarin hätähuuto,ettekö tajua?.
sun mielipide.Velallako se autokin tiellä pysyy oli se sit mikä aato tahansa.Kskot ja muu maksaa monta tonni per.vuos ja mitä siitä!motskavakuutuskin maksaa ja autot yleensä.Elä valita jos siulla ei varroo oo.Mee töihin niin ON.
- XC60 + Kabe
On kyllä todella ääliöitä ruikuttajia nuo matkailuautoilijat, kuten huomaatkin saamistasi vastauksista.
Uusimmassa caravan-lehdessä on heti alussa sivukaupalla itkuvirttä tuosta verosta. Kumma kun noiden ruikuttajien pitäisi kaikesta päästä ilmaiseksi, parhaimmat yöpyykin aina ilmaiseksi.
Toivottavasti veroa ei muuteta, ainakaan alaspäin.- älyätkö
Me kuljetamme mukana hyvin varustettua hotellihuonetta. Huone on käyttövalmiina missä tahansa matkan aikana. Miksi meidän täytyisi vielä maksaa toisen hotellihuoneen hinta, että pääsemme majoittumaan mukana kuljettamaamme huoneeseemme?
- Edunvalvonta 0000000
älyätkö kirjoitti:
Me kuljetamme mukana hyvin varustettua hotellihuonetta. Huone on käyttövalmiina missä tahansa matkan aikana. Miksi meidän täytyisi vielä maksaa toisen hotellihuoneen hinta, että pääsemme majoittumaan mukana kuljettamaamme huoneeseemme?
kansanedustajalla on matkailuauto ?. Vastaus ei yhdelläkään,ne asuu meidän veronmaksajien rahoilla Hotel Hilttonissa ,maksoi mitä maksoi. Taas vaalit,ja uudet paskat vanhojen tilalle.
- 9876543
sinä ajatkin leasingautolla . Ei sinua verokoske ,kun vaan saat kk maksusi maksettua rillastasi
Kai sinulla on suksiboksi katolla kesät talvet ja Reibanit otsalle ,kun leikit rikasta Visakorttis kanssa.
Ilmeisesti olet palovarottia myyvä myyntimies ,kun noin rikasta esität kannatan ajatusta jossa eläkeläisille korvattaisiin vuosittain ainakin 25'000 km ajon polttoaineiden vero-osuus EU alueella kuitteja vastaan. Matkailu pitää eläkeläiset virkeänä ja poissa vanhainkodeista ynnä terveyskeskuksista eli pienentää kuluja huomattavasti. Mitä vikaa siinä on jos on säästäväinen? Aikoinaan jo vanha isäni joka on nyt edesmennyt neuvoi jotta suuret tulot eivät ole vaurauden salaisuus vaan pienet menot! Tuota olen käyttänyt ja pärjäillyt varmaan siinä kuin sinäkin suurine suinesi.
Minä ainakin yövyn ilmaiseksi aina kun mahdollista, hyviä paikkoja kyllä löytyy.
Se mainitsemasi vero on epäoikeudenmukaisesti määrätty ja pitää korjata. Kulutuslukemat kyllä löytyvät pakurunkojen testeistä ja mittauksista, osasihan se sakukin antaa minulle vihreän tarran ikkunaan pelkän rekisteriotteen kopion perusteella.- tukatomies
karva.naamari kirjoitti:
kannatan ajatusta jossa eläkeläisille korvattaisiin vuosittain ainakin 25'000 km ajon polttoaineiden vero-osuus EU alueella kuitteja vastaan. Matkailu pitää eläkeläiset virkeänä ja poissa vanhainkodeista ynnä terveyskeskuksista eli pienentää kuluja huomattavasti. Mitä vikaa siinä on jos on säästäväinen? Aikoinaan jo vanha isäni joka on nyt edesmennyt neuvoi jotta suuret tulot eivät ole vaurauden salaisuus vaan pienet menot! Tuota olen käyttänyt ja pärjäillyt varmaan siinä kuin sinäkin suurine suinesi.
Minä ainakin yövyn ilmaiseksi aina kun mahdollista, hyviä paikkoja kyllä löytyy.
Se mainitsemasi vero on epäoikeudenmukaisesti määrätty ja pitää korjata. Kulutuslukemat kyllä löytyvät pakurunkojen testeistä ja mittauksista, osasihan se sakukin antaa minulle vihreän tarran ikkunaan pelkän rekisteriotteen kopion perusteella.Hei karvanaama,,DDr ja Neuvostoliitto, sekä Kekkonen meni 70-luvulla, kuten myös kuitit. Ei oikeesti maailma muuttuu,, muutu sinäkin
tukatomies kirjoitti:
Hei karvanaama,,DDr ja Neuvostoliitto, sekä Kekkonen meni 70-luvulla, kuten myös kuitit. Ei oikeesti maailma muuttuu,, muutu sinäkin
Kyllä kuitit ovat tätä päivää tukatomies, automaattikin sylkäisee aina tankkauksen jälkeen kun painaa nappia tai syöttää kortin uudelleen. Vai onko sinulle liian vaikeaa? Mitenkäs se DDR ja NL tuohon kuittihommaan liittyy tai Kekkosen Urho, Suomen kruunamaton kuningas?
- tukatomies
karva.naamari kirjoitti:
Kyllä kuitit ovat tätä päivää tukatomies, automaattikin sylkäisee aina tankkauksen jälkeen kun painaa nappia tai syöttää kortin uudelleen. Vai onko sinulle liian vaikeaa? Mitenkäs se DDR ja NL tuohon kuittihommaan liittyy tai Kekkosen Urho, Suomen kruunamaton kuningas?
Huomaatko, sähän vastasit ihan itte. Kerro mulle miksi se bensakuitti pitää saada. No jos tapahtuu virhe. Mutt ne tiedot löytyy kyllä tiliotteessa ja tarvittaessa ne löytää myös kylmäaseman datalta. Tki,jos kuittia tarvii, verotukseen, työnantajalle,tms niin sehän on ok.
Nuo DDr , kekkonen ja neukku liittyvät tähän siten..,..että suunnitelet järjestelmään joka on jotain, mitä silloin käytettiin. kuitteja. luukkuja yms jäykkää ja turhaa byrogratiaa.
Matkailu muuten lisää terveysmenoja tuntuvasti, matkailuun liittyy alkoholi ja silloin ortopediä aina tarvitaa. Suurkuluksesta nyt puhumattakaan. Mut eikö viinakortti olisi hyvä :) - sviduilija
tukatomies kirjoitti:
Huomaatko, sähän vastasit ihan itte. Kerro mulle miksi se bensakuitti pitää saada. No jos tapahtuu virhe. Mutt ne tiedot löytyy kyllä tiliotteessa ja tarvittaessa ne löytää myös kylmäaseman datalta. Tki,jos kuittia tarvii, verotukseen, työnantajalle,tms niin sehän on ok.
Nuo DDr , kekkonen ja neukku liittyvät tähän siten..,..että suunnitelet järjestelmään joka on jotain, mitä silloin käytettiin. kuitteja. luukkuja yms jäykkää ja turhaa byrogratiaa.
Matkailu muuten lisää terveysmenoja tuntuvasti, matkailuun liittyy alkoholi ja silloin ortopediä aina tarvitaa. Suurkuluksesta nyt puhumattakaan. Mut eikö viinakortti olisi hyvä :)Voiko olla totta, ettei sulla ole Viinakorttia? Mulla on sellainen ollut jo pitkälti yli 40 vuotta. Tallessa Viinakortti on vieläkin. Kylmillä bensa-asemilla sa itse valita, haluaako kuitin ostoksestaa vai ei. Samoin pankkiautomaateilla suoritetuista rahan nostoista on kuititon valinnan mahdollisuus. Jokaisella on mahdollisuus luoda itselleen sopiva byrokratia tai jättää byrokratian käyttäminen vähemmälle.
- jeess
Ääliöitä ovat kausipaikalla olevat vaunuilijat.
- antiääliö
jeess kirjoitti:
Ääliöitä ovat kausipaikalla olevat vaunuilijat.
ääliöitä? no kukin tyylillänsä
- ex-kaveri
onko se tukaton mies,kaljupää
- persaukiset
SFC:stä erotetut idoootit täällä seurustelevat keskenään, onneksi en itse ole edes karavaanari, muuten vain hauskaa käydä naureskelemassa köyhien tuskalle kun rahat ei riitä kuitenkaan. Hyppäänkin taas Jaggeeni ja menen tien päälle härnäilemään niitä alitehoisia surkeita lasikuitukopperoita.
- sviduilija
Jaggella mitään pysty vetämäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085