lisää valoa pitäis laittaa... eli taas menee homma vähän laittomaksi tai ei välttämättä, riippuu kuinka tekee.
eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan auton omat pitkät pois päältä, niin että voin laillisesti laittaa 4 lisävaloa keulalle? eli siis ne 4 lisäpitkää saisi toimia viiksestä... liian vaikeesti selitetty...
tai sitten kuinka virittelen palamaan auton omat pitkät 4kpl lisäpitkiä?
kumpi on helpompi tapa? ilmeisesti ei saa palaa 6 pitkää samaisesti...?
lava-autoon
8
368
Vastaukset
- m.asentaja
tässä tapauksessa olla parasta kun viet sen auton asiantuntevaan auto(sähkö)korjaamoon ja käsket niiden laittaa ne lisävalot.
- määäääääääääääääääää
olen
- ,,,,,,,,,
määäääääääääääääääää kirjoitti:
olen
kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...
- m.asentaja
,,,,,,,,, kirjoitti:
kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...
kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.
- ,,,,,,
m.asentaja kirjoitti:
kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.
kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?
tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?
yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla. - teeseitsemies
,,,,,, kirjoitti:
kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?
tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?
yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla.jo päättää osaatko kytkeä ne valot itse vai et.
"eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan"
"kyllä mä ne saan kytkettyä"
"kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?"
"tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?"
kuten tossa jo aikaisemmin kirjoitettiin,vie jonnekkin korjaamoon laitettavaksi.
- Huono asetus
Auton omat pitkät ja neljä lisäpitkää. Katsastus setä ei kiitä, eikä poliisi. Ruotsissa saat laittaa kolme lisäpitkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1044440BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003657- 2022991
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722832Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 831371
- 601246
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 60988
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120983