lisää valoa pitäis laittaa... eli taas menee homma vähän laittomaksi tai ei välttämättä, riippuu kuinka tekee.
eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan auton omat pitkät pois päältä, niin että voin laillisesti laittaa 4 lisävaloa keulalle? eli siis ne 4 lisäpitkää saisi toimia viiksestä... liian vaikeesti selitetty...
tai sitten kuinka virittelen palamaan auton omat pitkät 4kpl lisäpitkiä?
kumpi on helpompi tapa? ilmeisesti ei saa palaa 6 pitkää samaisesti...?
lava-autoon
8
358
Vastaukset
- m.asentaja
tässä tapauksessa olla parasta kun viet sen auton asiantuntevaan auto(sähkö)korjaamoon ja käsket niiden laittaa ne lisävalot.
- määäääääääääääääääää
olen
- ,,,,,,,,,
määäääääääääääääääää kirjoitti:
olen
kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...
- m.asentaja
,,,,,,,,, kirjoitti:
kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...
kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.
- ,,,,,,
m.asentaja kirjoitti:
kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.
kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?
tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?
yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla. - teeseitsemies
,,,,,, kirjoitti:
kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?
tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?
yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla.jo päättää osaatko kytkeä ne valot itse vai et.
"eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan"
"kyllä mä ne saan kytkettyä"
"kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?"
"tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?"
kuten tossa jo aikaisemmin kirjoitettiin,vie jonnekkin korjaamoon laitettavaksi.
- Huono asetus
Auton omat pitkät ja neljä lisäpitkää. Katsastus setä ei kiitä, eikä poliisi. Ruotsissa saat laittaa kolme lisäpitkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942675Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki572635- 1842595
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from702252Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen412115Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712115Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä21995Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la731606- 1461467
Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue11360