lava-autoon

vähän

lisää valoa pitäis laittaa... eli taas menee homma vähän laittomaksi tai ei välttämättä, riippuu kuinka tekee.

eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan auton omat pitkät pois päältä, niin että voin laillisesti laittaa 4 lisävaloa keulalle? eli siis ne 4 lisäpitkää saisi toimia viiksestä... liian vaikeesti selitetty...

tai sitten kuinka virittelen palamaan auton omat pitkät 4kpl lisäpitkiä?

kumpi on helpompi tapa? ilmeisesti ei saa palaa 6 pitkää samaisesti...?

8

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m.asentaja

tässä tapauksessa olla parasta kun viet sen auton asiantuntevaan auto(sähkö)korjaamoon ja käsket niiden laittaa ne lisävalot.

• määäääääääääääääääää

olen

• ,,,,,,,,,
        määäääääääääääääääää kirjoitti:

olen

kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...

• m.asentaja
        ,,,,,,,,, kirjoitti:

kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...

kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.

• ,,,,,,
        m.asentaja kirjoitti:

kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.

kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?

tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?

yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla.

• teeseitsemies
        ,,,,,, kirjoitti:

kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?

tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?

yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla.

jo päättää osaatko kytkeä ne valot itse vai et.
        "eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan"
        "kyllä mä ne saan kytkettyä"
        "kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?"
        "tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?"

kuten tossa jo aikaisemmin kirjoitettiin,vie jonnekkin korjaamoon laitettavaksi.

• Huono asetus

Auton omat pitkät ja neljä lisäpitkää. Katsastus setä ei kiitä, eikä poliisi. Ruotsissa saat laittaa kolme lisäpitkää

• kytkentään apuva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe