lisää valoa pitäis laittaa... eli taas menee homma vähän laittomaksi tai ei välttämättä, riippuu kuinka tekee.
eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan auton omat pitkät pois päältä, niin että voin laillisesti laittaa 4 lisävaloa keulalle? eli siis ne 4 lisäpitkää saisi toimia viiksestä... liian vaikeesti selitetty...
tai sitten kuinka virittelen palamaan auton omat pitkät 4kpl lisäpitkiä?
kumpi on helpompi tapa? ilmeisesti ei saa palaa 6 pitkää samaisesti...?
lava-autoon
8
323
Vastaukset
- m.asentaja
tässä tapauksessa olla parasta kun viet sen auton asiantuntevaan auto(sähkö)korjaamoon ja käsket niiden laittaa ne lisävalot.
- määäääääääääääääääää
olen
- ,,,,,,,,,
määäääääääääääääääää kirjoitti:
olen
kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...
- m.asentaja
,,,,,,,,, kirjoitti:
kyllä mä ne saan kytkettyä, mutta et kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet... omalle katkaisijalle saan ne kyllä kytkettyä...
kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.
- ,,,,,,
m.asentaja kirjoitti:
kestääkö ne viiksen releet/sulakkeet riippuu ihan siitä miten kytket ne valot ja minkä kokoiset releet/sulakkeet siinä sun autossa on.saman lopputuloksen kun saa tehtyä monella eri kytkentä tavalla.
kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?
tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?
yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla. - teeseitsemies
,,,,,, kirjoitti:
kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?
tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?
yhdessä autossa oli 4 lisäpitkät yhdellä 5-napaisella releellä, mutta ne toimivat omalla katkaisijalla.jo päättää osaatko kytkeä ne valot itse vai et.
"eli neuvoja kuinka saan kytkettyä viiksestä toimimaan"
"kyllä mä ne saan kytkettyä"
"kuinkas ne sitten asentais viisaasti...?"
"tartteeko muuta ku napsis herätteet omilta pitkiltä?"
kuten tossa jo aikaisemmin kirjoitettiin,vie jonnekkin korjaamoon laitettavaksi.
- Huono asetus
Auton omat pitkät ja neljä lisäpitkää. Katsastus setä ei kiitä, eikä poliisi. Ruotsissa saat laittaa kolme lisäpitkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869