Kierukka + geishakuulat??

miauw

Heip,

tietäisköhän kukaan miksi geishakuulia ei voi käyttää jos on kierukka?

Itselläni on hormoni kierukka (ollut kohta vuoden) ja olen jo vuosia ajatellut geishakuulien hankkimista ja nyt vihdoin ja viimein kun sain aikaiseksi alkaa surffailla niitä niin siellä (mm. Sincity) sivuilla lukee, että ei voi käyttää jos on kierukka!

Miten kierukan kohdussa olo voi vaikuttaa lantionpohjan lihasten treenaamiseen?

10

5382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbgcv

kuulostaa urbaanilegendalta. Laitapa linkkiä sinne sincityn sivulle, jossa asia mainitaan?

• vbgcv

Outoa. Käyhän siellä emättimessä peniskin eikä sentään seksin harrastamista suositella vältettäväksi.

nbvczxcvb mietti tulehdusvaaraa, mutta geishakuulat ovat varmasti hygieenisempiä kuin penis. kuulathan pitää aina pestä huolella (ja kädet) ennen sisälle laittoa, harvapa oikeasti käy ksäien pesulla tai pesee penista saippualla ja lämpimällä vedellä ennen penetrointia.

Kierukan langat ei voi takertua kuuliin, tamponiin voi takertua, jos tamponi on ollut liian imukyinen ja on edelleen kuiva positettaessa. Toisilla niitä lankoja ei ole edes emättimen puolella, kun on lyhennetty kohdunkaulakanavan sisään.

Mutta enpä tiiä (en ole ammattilainen)... Olen käyttänyt kuulia ja käytän kierukkaa eikä mitään ongelmia ole tullut. Limakalvot ovat siistit ja edellinen hiivatulehdus oli 6 vuotta sitten (enkä käyttänyt silloin kierukkaa). Papat ovat olleet kunnossa jne.

Kannattaa varmaan kysyä omalta gyneltä..varmuuden vuoksi. Tai kokeilla itse onnistuuko niiden käyttö.

Itse kysyin kuulista ja motorisoiduista sauvoistakin ja minulle ainakin gyne sanoi ettei mitään estettä niiden käytölle. Seksiä harrastettaessa kohdunkaula vuosi verta ovulaation aikaan kierukan ensimmäisten 6 kk:n aikana ja niistäkin sanoi, että ihan normaalia ja ilmiö häviää ajan kanssa. Niin siinä sitten kävi.

Mutta minä olen näitä kierukka sopii - menestystarinoita. Varmaan kaikilla ei käy näin hyvin ja ehkä siksi noissa seksikaupoissa varoitetaan kuulista ja kierukasta = varmuuden vuoksi ettei voi asiakas sitten vedota, että ei varoitettu.

• nbvczxcvb

"Jos sinulla on kierukka, saattaa geishapalloilla harjoittelu aiheuttaa vuotoa. Emättimen sisään laitettavien apuvälinein tehtävää harjoittelua tulisikin tällöin välttää."
      http://klubi.kaalimato.com/fi/Geishakuulat ja niiden käyttö_i_page_level3_yleis_1207904621923_77

Ja kai siinä aina on ne jutut, että kun on suurempi tulehdusvaara ja jos ne vetäisikin kierukan samalla mukanaan pois...
      Mutta että kokeile; jos ei ole mitään ongelmia (esim. verenvuotoa), niin hyvin voit niitä käyttää.

• narullisetkuulat

Ei se kierukka takuuvarmasti pois tule geishakuulia poistettaessa! Käytin aiemmin ehkäisyrengastakin samanaikaisesti kuulien kanssa ilman ongelmia. Samoin nyt kohta 2 v. kierukan kanssa. Gyne lyhensi ne kierukanlangat minim.pituuteen kun oli puhetta geishakuulien käytöstä.

• Naineennn.
        narullisetkuulat kirjoitti:

Ei se kierukka takuuvarmasti pois tule geishakuulia poistettaessa! Käytin aiemmin ehkäisyrengastakin samanaikaisesti kuulien kanssa ilman ongelmia. Samoin nyt kohta 2 v. kierukan kanssa. Gyne lyhensi ne kierukanlangat minim.pituuteen kun oli puhetta geishakuulien käytöstä.

"harvapa oikeasti käy ksäien pesulla tai pesee penista saippualla ja lämpimällä vedellä ennen penetrointia. "

No hyi!! Kysyn paremmin, että onko oikeasti ihmisiä, jotka EIVÄT PESEYDY ennen yhdyntää?
        Ällöttävää...
        Kyllä meillä aina käydään alapesulla (ja sen jälkeen tietenkin pestään kädet) ennen sessiota.

Siinäkin tapauksessa, että jos vaikka aamulla on käynyt suihkussa ja iltapäivällä harrastetaan seksiä, niin silloinkin käydään pesulla.

• vbgcv
        Naineennn. kirjoitti:

"harvapa oikeasti käy ksäien pesulla tai pesee penista saippualla ja lämpimällä vedellä ennen penetrointia. "

No hyi!! Kysyn paremmin, että onko oikeasti ihmisiä, jotka EIVÄT PESEYDY ennen yhdyntää?
        Ällöttävää...
        Kyllä meillä aina käydään alapesulla (ja sen jälkeen tietenkin pestään kädet) ennen sessiota.

Siinäkin tapauksessa, että jos vaikka aamulla on käynyt suihkussa ja iltapäivällä harrastetaan seksiä, niin silloinkin käydään pesulla.

Tervetuloa maailmaan :) Kyllä meilläkin käydään pesulla, mutta valitettava tosiasia on ettei se ole ns. maan tapa. Sitten ihmetellään mistä niitä tulehduksia tulee koko ajan. Moni ei tiedä edes sitä ettei b-rapusta saa mennä a-rappuun. Ym, ym...

• myös niin
        vbgcv kirjoitti:

Tervetuloa maailmaan :) Kyllä meilläkin käydään pesulla, mutta valitettava tosiasia on ettei se ole ns. maan tapa. Sitten ihmetellään mistä niitä tulehduksia tulee koko ajan. Moni ei tiedä edes sitä ettei b-rapusta saa mennä a-rappuun. Ym, ym...

että tulehdukset johtuvat jostain aivan muusta kuin hygieniasta, jos oikein hiuksia halkomaan ryhdytään:) Tämän sanon kai ulkopuolisena siksi, että itsensä tai kumppanin puhtautta ei voi aina sanoa syyksi tulehduksille vaan syyt saattavat olla jossain täysin muualla. Omalla kohdallani esim. exä ei koskaan tainnyt peseytyä ennen seksin harrastamista, käytännön syistä . Nykyisen kanssa aina viimeisen päälle jynssätty paikkoja ennen ja jälkeen...mutta tulehdukset ovat tulleet osaksi arkipäivää juuri tässä suhteessa. Epäilen syyksi vahvasti hormoniehkäisyn käyttöönottoa.

• vbgcv
        myös niin kirjoitti:

että tulehdukset johtuvat jostain aivan muusta kuin hygieniasta, jos oikein hiuksia halkomaan ryhdytään:) Tämän sanon kai ulkopuolisena siksi, että itsensä tai kumppanin puhtautta ei voi aina sanoa syyksi tulehduksille vaan syyt saattavat olla jossain täysin muualla. Omalla kohdallani esim. exä ei koskaan tainnyt peseytyä ennen seksin harrastamista, käytännön syistä . Nykyisen kanssa aina viimeisen päälle jynssätty paikkoja ennen ja jälkeen...mutta tulehdukset ovat tulleet osaksi arkipäivää juuri tässä suhteessa. Epäilen syyksi vahvasti hormoniehkäisyn käyttöönottoa.

Siis jos hiuksia halotaan :) niin tulehdukset johtuvat aina hygieniasta (se kun sisältää muutakin kuin saippuapesun. esimerkiksi liika jynssäys on sekin huono hygieniaa). Mutta en tarkoittanutkaan viestiäni otettavaksi liian kirjaimellisesti, se nyt oli vain yksi pointti muiden ihmsiten pointtien joukossa :)

ja ymmärsin kyllä mitä tarkoitit tuolla kommentillasi ja teit sen kaiketi vain siksi, ettei kukaan kuvittelisi että pelkkä peseminen oli vastaus kaikkeen. Tai sitten luulit, että minä luulen niin, kun en muuta maininnut.

En tarkoittanutkaan että kaikki tulehduksista kärsivät olisivat jotain sissijuustoihmisiä, mutta tulehdukseen tarvitaan aina kontaminaatio ja sille altis alusta. Tulehdusta ei tule, jos kaikki hygieniaan liittyvät asiat ovat kunnossa. Suurin syy hygienian puutteeseen on ihminen itse ja huonot pesutottumukset. Huonoihin pesutottumuksiin kuuluu ääripäänä sen laiminlöynti ja toisena sen ylitekeminen tai peseminen väärillä ttuotteilla. muita syitä tulehduksiinkiin on, eli nuo tulehduksille altiitt alustat ja niihin vaikuttavat tekijät. Näihin toki kuuluu myös mainitsemasi hormonaalinen ehkäisy ja monia muitakin seikkoja. jotenkin kuvittelee, että ihmiset osaisivat lukea ymmärryksellä eikä ottaa mitään liian kirjaimellisesti.

• Marit-ta-79
        vbgcv kirjoitti:

Siis jos hiuksia halotaan :) niin tulehdukset johtuvat aina hygieniasta (se kun sisältää muutakin kuin saippuapesun. esimerkiksi liika jynssäys on sekin huono hygieniaa). Mutta en tarkoittanutkaan viestiäni otettavaksi liian kirjaimellisesti, se nyt oli vain yksi pointti muiden ihmsiten pointtien joukossa :)

ja ymmärsin kyllä mitä tarkoitit tuolla kommentillasi ja teit sen kaiketi vain siksi, ettei kukaan kuvittelisi että pelkkä peseminen oli vastaus kaikkeen. Tai sitten luulit, että minä luulen niin, kun en muuta maininnut.

En tarkoittanutkaan että kaikki tulehduksista kärsivät olisivat jotain sissijuustoihmisiä, mutta tulehdukseen tarvitaan aina kontaminaatio ja sille altis alusta. Tulehdusta ei tule, jos kaikki hygieniaan liittyvät asiat ovat kunnossa. Suurin syy hygienian puutteeseen on ihminen itse ja huonot pesutottumukset. Huonoihin pesutottumuksiin kuuluu ääripäänä sen laiminlöynti ja toisena sen ylitekeminen tai peseminen väärillä ttuotteilla. muita syitä tulehduksiinkiin on, eli nuo tulehduksille altiitt alustat ja niihin vaikuttavat tekijät. Näihin toki kuuluu myös mainitsemasi hormonaalinen ehkäisy ja monia muitakin seikkoja. jotenkin kuvittelee, että ihmiset osaisivat lukea ymmärryksellä eikä ottaa mitään liian kirjaimellisesti.

Vielä ap:n kysymykseen: Minulla vasta puoli vuotta ollut kuparikierukka, mutta erilaisia kuulia ja geishapalloja olen käyttänyt useita vuosia. Myös kuukuppi on tuttu, mutta se ei tietenkään ole kuulien kanssa samanaikaisesti. Ei ongelmia ja ehkäisykin on toiminut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      344
      2742
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1519
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      56
      967
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      924
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      914
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      878
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      79
      868
    9. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    10. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      58
      826
    Aihe