Eilen kihloihin

tapasimme...

Rekisteröidyin Suomi24:n treffipalstalle muutama vuosi sitten ja päätin lähteä sieltä pois kun alkoi tuntumaan siltä ettei netistä todellakaan kannata itselleen seuraa hankkia, niistä ei ole muuta kuin harmia eikä keneenkään pysty luottamaan. Näin ajattelin silloin, mutta liityin palveluun kuitenkin uudelleen myöhemmin. Mulla oli vain sellanen tunne, että täytyy yrittää etsintää vielä - ja kannattihan se.

Eilen mies polvistui ja kysyi haluanko vaihtaa kihlat hänen kanssaan. Purskahdin itkuun kun sain avata silmäni ja näin sormukset, olin otettu. En voisi edes kuvitellakaan tapailevani toista miestä, jo alkuaikoina muutamien tapaamis kertojen jälkeen tuntui siltä, että tässä se mun Elämäni Mies nyt sitten on. Näin ajattelin sillon, ajattelen nyt ja toivon mukaan asiat ovat vielä hyvin vuosienkin päästä.

Ei kannata luovuttaa, kyllä Netistäkin voi löytyä Se Oikea.

62

4187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+11

      Eli kai hän kysyi muutakin kuin "haluatko vaihtaa kihlat"? Kihlaushan on yhtä kuin lupaus avioliitosta.

      • loppu jo

        oli minunkin jo nyt ex:llä, ajan kanssa paljastui paha alkoholiongelma.


    • rakkautta on ilmassa

      Ihania uutisia on ilo lukea...Kyllä niitä Oikeitakin on vielä olemassa...kirjoituksesi todistaa sen :)))
      Minä tapasin oman kultani suomi24:ssa viime vuonna, ja eka live-treffeistämme on nyt kulunut täsmälleen vuosi. Eli kannattaa deittailla ja katsastaa useammankin kerran jos ekalla kerralla ei tärppää...
      Onnea kihlaukselle ja rakkaudelle

    • ´.................

      Tapasin loppukesästä miehen suomi24:n treffeissä. Nyt olemme kihloissa.

      Outoa oli ettemme olleet tavanneet aikaisemmin, meillä on yhteisiä tuttuja ja olen ollut mm. hänen serkun, minun kaverin häissä pari vuotta sitten, tosin olemme tainneet silloin olla edellisissä suhteissa tahoillamme joten ei ole tullut katseltua sillä silmällä. Mutta omituisinta on etten tiennyt että häntä on olemassakaan. Alun perin menin tapaamaan häntä koska hän väitti olevansa tuttavani veli. Pidin häntä huijarina.

    • atiaammaniinne

      Vuodesta 2002 enemmän tai vähemmän aktiivisesti Suomi24:n treffejä käyttäneenä tulos: 0 treffejä, viestit spämmiä, yhteydenottoihin ei vastauksia... tosin sama tulos on muualtakin, ehkä minussa on jotain vikaa tai sitten sellaista juuri oikeanlaista ei vain kaikille voi löytyä

    • kysymys vain??

      kenties ymmärsin väärin, mutta eihän meillä ole tapana pyytää ketään KIHLOIHIN pelkästään, vaan AVIOLIITTOON !! jOTEN PYYSIKÖ MIES SINUA AINOASTAAN kihlautumaan, mutta ei naimisiin? Ilmeisesti pyysi avioitumaan kanssaan, vai?
      Jos joku mies kehtaisi mulle tehdä niin härskisti että sanoisi haluatko olla kanssani kihloissa- mahdollisesti loppuelämän, niin sanoisin en. Aion mennä jonkun kanssa naimisiin, enkä halua pilata juttua olemalla 10 miehen kanssa kihloissa.
      Kosinta= avioliittopyyntö. Sopimus että menemme naimisiin ja avioidumme.
      Mitään epämääräistä "kihlausolotilaa" ilman avioliittoa ei ole olemassakaan, joten onkohan mies nyt totaalisesti huijannut sinua? Ilmeisesti kuitenkn hän siis pyysi sinua naimisiin kanssaan?

      • miksi aina näin?

        Miksi kaikki pitää aina vääntää rautalangasta. Ei tarvitse alkaa tekemään kärpäsestä härkästä. Pointti tässä kirjoituksessa oli se, että kirjoittaja oli löytänyt itselleen hyvän miehen ja on vielä kihlauksen huumassa. Häät tulevat varmasti aikanaan jos molemmat niin haluavat. Ärsyttävää kun ihmiset eivät vain voi olla onnellisia toisten puolesta vaan yksinkertaisesta asiasta tarvitsee ruveta vääntämään.


      • Lässylässy

        Miksi pilata toisen onnellinen juttu tällaisella lässytyksellä? Toinen kertoo onnestaan ja täällä huudellaan, että "onkohan mies nyt totaalisesti huijannut sinua".

        Ja mitä väliä. Ihmiset voi olla vaikka sata vuotta kihloissa, jos se heille sopii. Ei ole sinulta pois.


    • krassi357

      Onnea rakkaudelle! Ihana kuulla että näin voi elämässä käydä

    • ikmyghbwasztgbk,l

      Epätoivoista. Vaikka eihän sitä voi voittaa, jos ei veikkaa. Itse en uskaltaisi lähteä netistä naista hakemaan, kun todennäköisyys ongelmatapaukseen törmäämiseen on suuri. Ja ulkonäköhän sen alkusysäyksen antaa, ellei ole poikkeuksellisen syvällinen ihminen.

      • tuota-

        Ehkä treffeissä on syvällisiäkin naisia. Jos "kaikki" suomalaiset ajattelevat ettei ole kuin ongelmatapauksia, siksi siellä onkin niin vähän ilmoituksia kiinnostavilla miehillä isoissakin kaupungeissa. Ja entistä enemmän naisia jää sinkuiksi, yksineläjiksi. "Ongelmatapaus" sanaa käyttäessään kannattaa määrittää se, että pelkkä työttömyys ei tee ketään huonoksi, mutta taas jos on joku isompi luonnehäiriö niin ehkä siinä on pahempi ongelma. Toivon siis rohkeutta viestinvaihtoon ja vaikka kuvanvaihtoon treffeille, siellä kun ei ole sopivia miehiä tarpeeksi.


      • Sinä vain...

        Ongelmatapaus ongelmatapaus = kaksi onnellisempaa ongelmatapausta :)
        Oletko koskaan kuullut sanontaa että vakka kantensa valitsee.
        Viisaus ja hulluus kulkevat käsi kädessä.
        Täydellistä ihmistä ei ole.

        Niin kauan kuin ihmiset luokittelevat toisiaan, painavat heikompiaan alaspäin nostaen niin omanarvon tunnettaan, eivät välttämättä toisensa onnelliseksi tekevät parit kohtaa. Ihmistä voi rakastaa vähemmänkin täydellisenä, suuresti.


      • Tod näk

        Oletko kuullut, että live-elämässäkin todennäköisyys ongelmatapaukseen törmäämiseen on suuri?


    • Hieno homma ! Onnea !
      Kannatta luottaa itseensä, eikä uskoa muiden puheita.

    • Rakkautta♥

      Hei ,kyllä niitä on löytynnyt ja pettymyksiä tullut ,nyt olen tänäpäivänä tässä ja laitoin tuonne kirjevaihto kaveri ilmoituksen ,olen aikasemminkin laittanu ,mutta ei ole sille osunnut ,nyt on ilmoitus ollut varman alle puoli vuotta ,ja yksi mies vastas ,ja ollaan sähköpostia laitettu ja meseessä ja juteltu puhelimessa ,mutta numeroa en ottannut häneltä heti, kun antoi sähköpostin kautta ,vaan annoin mennä eteen päin nyt sit täs maaliskuuss annoin ,ja en tiä missä on se lopullinen pysähdys paikka jossa se oikea löytyis ja pysyis rinnalla ,ja ja todella sovittas yhteen .Onnea teile muillee kyllä miekin treffit ilmoitusta pitännyt ,mutta en ole oikein luottannut niihin koskaan ja suomichatti jutut!

    • MiesHelsinki78654321

      Hieno juttu ja Onnea molemmille.

      • höh 4w5

        Mitä sinä onnittelet kun kukaan ei ole naimisiinkaan mennyt?


    • vielä toivoa täynnä

      Jos työpaikan kautta ei löydy puolisoa, ei viihdy baarissa, naapurin miehiäkin on yritetty katsoa sillä silmällä eikä harrastustenkaan kautta löydy ketään sellaista vapaata ihmistä, jota voisi edes ajatellakaan puolisokseen, niin kertokaapa mulle, että mistä muualta sitä seurustelukumppania voi yrittää etsiä kuin netistä?

      Omalla kohdallani on se tilanne, että en halua etsiä baarista (olen kyllä sielläkin käynyt 20-30 kertaa pelkästään siksi, että olen etsinyt vapaita miehiä. Turhaan. Kaikki kiinnostavat miehet olivat varattuja, halusivat vain pelkkää yhden yön juttua tai olivat tolkuttomassa humalassa. Koska en viihdy baarissa enkä oikeastaan edes juurikaan juo alkoholia, niin halusin jättää baarikuvion pois kokonaan.

      Lisäksi minulla on lapsia, joten tuntui tyhmältä lähteä vapaa-aikanaan baariin vain miehen etsimisen takia, koska elämässä tietenkin on muitakin asioita, joita haluaa vapaa-ajallaan tehdä. Siksi olen turvautunut nettideitteihin.

      Ihmettelen, että netti-ilmoituksiin ei panosteta: ei ainuttakaan kuvaa, ei osata tuoda esille omia hyviä puoliaan, mutta sen sijaan asetetaan hirmuiset kriteerit naiselle. Olen lukenut useita kymmeniä ilmoituksia ja ne hyvät kyllä nousevat selkeästi esille. Vielä kun saisi kerättyä rohkeutta, että kehtaisi itse vastata niihin... Torjutuksi tuleminen satuttaa.

      • Guru25

        niii,tottahan se on että jos kaikki torjuu niin kyllähän se satuttaa.Mutta,ehkä sitä ei pidä ottaa niin tosissaan.Mä ainakin ajattelen että jos torjuu niin sitten torjuu,mut pääasia että yrittää.
        Ja parempi mun mielestä ettei vastaan mitään kuin että vastailis kaikille joilta saa yhtään viestiä.Se vaan todistaa että ihminen on tosissaan ettimässä sitä toista puolikasta eikä hyväksy jokasta joka tulee vastaan.
        Joten nyt vaan rohkeasti laittamaan viestiä niille miehille:)


    • sinisilmäinen q

      Moi.
      Toivon sinulle onne. Minulla oli sama kokemus - tapasin unelmini miestä Treffipalstalla. Kuukaden kuluttua hän kosi minua. Olen ihän taivalla onnesta, koska tuntui, että sovimme tosi hyvin yhteen. Hän on viisas ja komea mies, vain vuosi minua vanhemppi, johtajan asemalla. Onneksi, emme mennnyt naimisin, eikä muutumme yhteen, koska muutaman kuukauden kuluttua tulii selväksi, että miehellä maanis-depressivinen psykoosi. Hänen mieliala vaihtoi merkittävästi. Hän on kosinut maanis-vaihen aikana. Sitten alkoi depis-vaihe ja mies vaihtoi viisi työpaikaa vuoden sisällä, mitään ei ollut hyvää hänen mielestä. Minä kun olen psykologina hänelle. Yrittin kannata hänen jatkamaan elämä. Miesten ylpeys ei antanut hänelle myöntämään oman ongelmansa ja menna ammmatilaisen hoitoon. Seurauksena - meidän ero. Hän itse lopetti soitamaan minulle, lähetti vain s-postiviesti, että hän ei jaksaa seurestelemaan kenenkään kanssa. Itkin hirveästi, mutta onneksi ymmärsin, että en voi pilanta elämäni psykisesti sairan miehen kanssa, jos hän ei itse tekee mitään ongelman eteen.
      Sinulle, kuitenkin, toivon onnea, mutta ole varovainen. Nopea kosinta on aihetta epäilään epäkunnossa oleva asia.

    • Virtuaalimaailmassa kaikki on mahdollista. Mäkin menin naimisiin 20 vuotiaan Brigitte Bardotin kanssa.....

    • juupajaapajoo

      hyvä mainoshan tämäkin on:)) enne niin jumittavalle sivustolle.

    • Purri66

      Minulla on ollut yli vuoden treffisivulla profiili,treffeillä olen käynyt muutaman kanssa.Pääsääntöisesti miehet etsivät seksisuhdetta,tai haluavat ns.vapaan suhteen tulla ja mennä. Joukkoon on mahtunut mielnterveysongelmaisia ja suurin ongelmista miehillä on valitettavasti ollut alkoholi!
      Oma profiilini on selkeä ja kertoo aika karustikkin sen mitä itselläni on haussa,mitä elämältä tahdon ja mitä ehdottomasti en! Vuoden aikana olen aloittanut suhteen kahteen eri mieheen ja molemmissa tapauksissa on taustalta paljastunut juomisongelmat,toinen miehistä osasi peittää asian erittäin hyvin ja se paljastui vasta kuukausien kuluttua(4kk) toinen taas ratkesi jo 3 viikolla sellaiseen seiliin että jalat alta..Kunnioitus toista ihmistä kohtaan puuttui molemmilta,seuraa etsittiin yksinäisyyteen ja seksin puutteeseen..eli periaatteessa oli aivan sama kuka oli vastapelurina kunhan se oli nainen!!!Itsetunto usealla miehellä treffisivustolla ihan alhaalla,tai sitten ollaan jumalasta seuraavia..Tiedän muutaman tuttavan jotka ovat löytäneet sivustolta hyvän ihmissuhteen joten varmasti sieltä voi sen oikeankin löytää! Onnea toivotan kihlauksen johdosta,mitään emme voi saavuttaa jos emme yritä..siksi minäkin edelleen jaksan toivoa että se kolahtaisi jostain kohdalle..hyvää kevättä kaikille =)

      • vanha totuus

        Viina on viisasten juoma, mutta yleensä tyhmät sen juo.


    • varovaiseksi teki

      kyllä pitää tutustua kunnolla, ennen kuin muuttaa yhteen tai menee kihloihin. Todellakin voi olla joku sairaus taustalla tai muu juttu esm.rahat loppu ja alkoholiongelma.
      Sen kyllä vaistoaa, et kaikki ei ole hyvin, mutta kun uskoo toisesta hyvää, menee lankaan.

      • PuhdasPulmunen

        Kyllä,totta,kannattaa katella vuosi-pari ennen kuin tekee ratkaisevia liikkeitä.
        Mun yks tuttu tapas kyllä ihan muuten ei netissä mut kuitenkin,ihanan miehen.Heti puolen vuoden jälkeen alettiin virittelee häitä ja tuttu jauhoi että aivan ihana mies.Kuinka ollakaan,paljastui että mies oli ulosottokierteessä kymmeniä tuhansia.


    • XXX-fani82

      On tämäkin uutinen. Yksi ihminen löytää Suomi24:n treffipalstalta unelmiensa ihmisen. Ai anteeksi, tarkoitan tietenkin kaksi...

      Suomi24:lle hyvää mainosta, että yksi pari löytää toisensa joka vuosi tätä kautta.

      • yäk.

        Voi hitsin hitsi. Minä en ainakaan ilkeä keroa kenellekkään, että käyn joskun aniharvoin S 24 sivustoilla.
        Hyi helevetti sentään, tästä on tullut paskakaivo!!!


    • onnea vaan

      Rakkaus on sokea ja kuuro !

      • Sapeli-Sepponen

        Mutta kuitenkin monet ongelmattomat ovat todenneet sen varsin kehityskelpoiseksikin.


    • TimanttiHangella

      Hienoa, onnea kihlautuneille!
      Minäkin löysin miehen s24:n kautta. Kaikkien niitten kummallisten treffien jälkeen tapasin rehdin ja kunnollisen miehen. Monilla miehillä (ilmeisesti myös naisilla) muistivikoja, ovat unohtaneet asuvansa puolisonsa kotona...ja porskuttavat verkossa kuin siat vatukossa.
      Näitä helmiä onneksi on joukossa, ja tietenkin myös meitä kunnon naisia :O

    • ganttarelli

      mulla oli vähä aikaa myös ilmoitus siellä.parissa paikassa kävin,ja siellä
      odtti täysin sekopäisiä ihmisiä.en pidä itseänikään ihan viisaana,mutta sain
      sen käsityksen,että tuolla ei ilmoittele ku hullut.mulle riitti,oon ennemmin yksin.hyvä jos jollain nappasi,mutta minulle jäil kyllä tietty maku hommasta.

    • sansam

      ihan vain noille negatiivisille ihmisille tiedoksi. Serkkuni löysi miehen netin chatti palstalta ---> 10 vuotta tulee naimisissa oloa täyteen ja toinen lapsi syntyy parin viikon sisällä. Joten kyllä sitä kaikkialta voi onnensa löytää, ei se tarkoita sitä ettei muut löytäisi jos sinä et sitä löydä. Oma kulta löytyi koulun penkiltä kuten myös vanhempani löysivät toisensa, isovanhempani tapasivat liftaus reissulla tanssilavalle ja yhteisiä vuosia kerkesi kertyä yli 50. Joten miksi ei voisi löytyä nykyaikana netistä kunnon ihmisiä?????

    • not for me

      Löytyy kelle löytyy, kokeiltu on pari kertaa ja ensimmäisellä kerralla kyl tärppäsi mutta seurustelin kaksi vuotta kaukosuhteessa,äärimmäisen mustasukkaisen ja omistavan miehen kanssa joka tallasi itsetuntoni niin lyttyyn etten lopulta jaksanut moista sontaa. Sittemmin vielä kun kokeilin niin minusta kiinnostui joko varatut tai liian vanhat tai sitten sellaiset joista olisin halunnut vain kaverin, en muuta.

      Eli ei ole minua varten netti,ainakaan seuranhaku mielessä, olen urpomagneetti.

    • kokemukset.

      Mistä voi tietää minkälainen tausta on miehillä. Ns. kelpaavissa miehissä on suuri osa pelimiehiä netissä. Miten on kohdellut muita naisia, ennen kuin kohtasi sinut. Joskus takana voi olla muuta kuin miltä näyttää. -Toivottavasti tällä kertaa oli jotain hyvää.

      En sano tätä katkerana, vaan siksi, että joskus joku voi huijata jopa vuosia eli elää kaksoiselämää. Toivon toki että se on harvinaisempaa.

    • 1+1=Kaksi

      Naisen pitää suudella ensin monta sammakkoa, ennenkuin
      se Prinssi löytyy. ;) Löytyy se oikea Prinssikin, kun ei jää
      yököttelemään niitä sammakoita, vaan jatkaa sitkeästi,
      avoimin ja positiivisin mielin sen Prinssin etsimistä.
      Hiukan onnea ja sattumaakin tarvitaan matkaan mukaan. :)

      • 1+1=Kaksi

        Lisäyksenä vielä tämä.
        Muistakaa naiset, se Oikea Prinssi ei välttämättä ole se,
        joka karauttaa korskealla komealla valkoisella ratsulla
        treffeille, sliipattuna, trendikäs puku päällä, valkaistuin hampain.
        Se ihan Oikea Prinssi saattaakin olla se, joka tulee paikalle yli
        10 vuotta vanhalla Volvolla, suoraan töistä ihan arkivaatteissa,
        vähän hieltä tuoksahtaen..... ;)
        Onnea kaikille löytäneille ja muille etsintään! :)


      • Kokenut+onnistunut

        Ihanaa, noin juuri se on, näin prinsessan näkökulmasta koettuna.


    • eipä onnistunut

      Olen tavannut monia ihmisiä suomi24 treffien kautta, chatista ja ainoastaan yhden kanssa tuli seurustelu joka kesti muutaman kuukauden. En usko, että itse löydän sieltä kumppania. Ei vaan ole mun paikka. Olisi kivempi tavata oikeassa elämässä.

      Liian paljon sekopäisiä tyyppejä siellä. Pervoja, varattuja, muuten sekoja.

    • iloinen ja onnelline

      Miä kanssa löysin avokkini suomi24 treffeistä... Miltei 3 vuotta ollaan oltu yhdessa, kihloissa ja lapsikin tulossa. En vois kuvitelle onnellisempi olla! En ikinä ajatellut että löytäisin puolisoni netistä, mutta kuinkas kävikään? :)

      • hah,haa.

        Hah,hah haa!!!


    • huntzer

      Itse vastasin ainoastaan yhteen viestiin Suomi24:ssä (vaikka siis niitä viestejä tosiaan tuli!), ja se kannatti! Viestittelimme neljä kuukautta ennen tapaamista (olin vaihto-oppilaana aasiassa, joten tapaamista ei oikein ollut helppo hoitaa). Kihloihin menimme neljän kuukauden "varsinaisen" seurustelun jälkeen ja häitä vietimme viime kesänä (kaksi vuotta kihlauksen jälkeen). Olemme kyllä saaneet omat "koettelemuksemme" matkan varrella (mm. huonon asuntotilanteen vuoksi asuimme puoli vuotta kahdestaan yhdessä soluhuoneessa, se jos mikä kasvatti yhteen :D). Lapset ovat suunnitteilla, kunhan molemmat saamme opintomme suoritettua. Näin nuorena ja opiskelevana absolutistina oli tuo deittailupuoli ollut vähän hankalahkoa, kun baarit eivät kutsuneet, mutta onneksi löysin puuttuvan puolikkaani :)

    • 9+14

      Kihloissa ollaan silloin, kun toinen on pyytänyt naimisiin kanssaan ja toinen vastannut myöntävästi. Mitään sellaista kihlausta ei ole olemassa, missä pyydetään toista 'kihloihin' tai 'vaihdetaan kihlat' tai laitetaan sormukset sormiin. Onhan sekin tapa osoittaa ympäristölle sitoutumista toisiinsa, että kuljetaan sormukset sormissa, mutta kihlaus se ei ole.

      Jos mies pyysi sinua vaimokseen ja suostuit, niin onnittelut kihlauksen johdosta.

    • Hehee.

      Vai löytyy netistä kauniita naisia? Minä useammankin kävin silmästä silmään katsomassa ja ylipainoisia möhkäleitä oli kaikki. Mutta joka pitää ylipainoisista lyllertäjistä,niin netti on mitä oivallisin paikka niitä löytää;D Tv. Kaikenlaista nähty

      • Yöks

        Täällä ainakin yksi! Kaunis siis. Mutta en kelpuuttaisi seuraani tuollaista törkyturpaa.

        Ja toisekseen: onko nettitreffit laihoja ja superkauniita varten? Tuskin se omakaan kroppasi mallin mitoissa on. Ja kuka jaksaa kaunista katsella, jos on noin ilkeä mieli.


    • täältäpä täältä

      3/3 osaa joista 2/3 osaa tullut suomi24:jän kautta,
      tosin aina chatistä mutta väliäkö sillä kaikki netistä kuitenkin.

      Ja tää netti / suomi24:jä on kaltaiselleni absolutistille ainoa paikka
      hakea seuraa. Täällä myös näkee ihmisen jutun tasosta
      äkkiä haluaako tätä ihmistä kuunnella myös livenä.

      3 avovaimoa myöhemmin voin sanoa viimeisen 7 vuotisen suhteen päätyttyä oleeni viimeiset 10 vuotta hyvin onnelinen ihminen =)
      Jos kaikki suhteet huomioidaan.

      Ja vastaisuudessakin täältä sitä ainoaa oikeaa
      etsimään.. neljännen ja viidenne kerran.

      Onnea matkaan ... Rakkaus on rakastamisen arvoista. =)

    • Miten tämä vaikuttaakaan mainokselta?

    • nainen21]

      Monesti oli ilmoitus suomi24 treffeissä, mutta ei sieltä oikein löytyny mitään, sitten tapasin koulussa edellisen mieheni, eroni jälkeen lisäsin uudelleen treffeihin itseni, jonkun aikaa siellä oltuani laittoi eräs ihana mies viestiä, vain 330km päässä kotipaikastani, no hän ajoi sitten eräs päivä töiden jälkeen 240km tullakseen tapaamaan minua, ja sitten olinkin jo menossa viikonlopuksi hänen luokseen, ja sillä tiellä ollaan, nyt hiukan yli 8kuukautta ollaan asuttu saman katon alla,koska kumpikaan ei taholtaan halunnut kaukosuhdetta ja hänellä oli työ siellä, joten päätin muuttaa. ja en voisi onnellisempi olla kenenkään muun kanssa.

    • AIKU IHANAAA!!!

      kyllä haiskahtaa niin suomi24:n omalta mainokselta, että eipä tuohon jaksa mitään muuta lisätäkään.

      ai niin! muista tilata myös "tositarkoituksella"-lisäpaketti! vain 9,95€/viikko!!!

    • NasuPuhPikkuMYY

      OIKEIN PALJON ONNEA :o)

    • tapasimme...

      Aloitus oli Trolli.

      En oikeasti tavannut ketään!

      Minä (tapasimme...) halusin vain testata, ovatko Suomi24 - käyttäjät yhtä huonolaatuisia, kuin Suomi24:n käyttöliittymä tätä nykyä

      ONHANSE !

      NIMIMERKITTÖMÄLLE ALOITUSELLENI TEHTIIN JOPA OMA ETUSIVU!!!!!!!!!!!!!!

      HEHHEHHEH! MENITTE KAIKKI LANKAAN!

      Oikeasti Suomi24:n forumia kansoittavat vale-pfoliilit Venäjältä, jotka vievär rahaanne.

      Ikävä huomata, kuinka moni IDIOOTTI MENI LANKAAN!!!

      LUULETTEKO MÄMMMIAIVOT, ET OIKEESTI KIRJOITTAISI NÄIN SUURESTA ASIASTA ILMAN NIMIMERKKIÄ TYYLIIN "tapasimme..."

      USKOTTEKO NETTIDEITTEIHIN...MENKÄÄ SILLLOIN HOITOON

      TV : tapasimme...

      JOKU ÄÄLIÖN ON ANTANUT ALOITUSEN POISTOON :d:d:dddd

      ALKAAKO ÄLYKKYYDEN TUULAHDUS KOSKEA PIENIIN AIVOIHINNE d:ddd

      PELLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • minä ja hän

        Itse olen löytänyt Suomi 24 treffipalstalta itselleni unelmien miehen ja olemme seurustelleet yli kolme vuotta. Haluaisin kovasti hänen kanssaan naimisiin.


      • En mennyt lankaan

        Vai testasit. Testauksesi ei osoita yhtään mitään. On hyvä että jotkut ovat kommentoineet omaa tilannettaan mutta sekin on vain kuin pisara valtameressä.
        Ei tuollaisella testaamisella ole mitään merkitystä näillä foorumeilla.
        Idiootiksi haukut sellaisia jotka ovat ottaneet juttusi todesta? Onko sinulla kaikki itselläsi kohdillaan?
        LUULET vain olevasi viisaampi mutta et ole! Että idiootti...ehkä se oletkin sinä!


    • Hani-Ampuja

      sama täällä olen etsinyt vuosia kumppania itselleni, ja kas, siinähän se "Mammukka" on ja uutena vuotena -11 laitoimme kultaa sormeen,onnea teille .Terv. "Hani Ampuja.

      • tapasimme...

        ääliö :D

        Aloitus on trolli. tarkoituksella tehty.

        Laisesi idiotit menevät lankaan D:_


      • nuuh...
        tapasimme... kirjoitti:

        ääliö :D

        Aloitus on trolli. tarkoituksella tehty.

        Laisesi idiotit menevät lankaan D:_

        Etkä edes tiedä paljonko viestejä poistettiin, kun eivät sopineet "muottiin"


    • NeBa=aBeN

      Onnittelut!Ihmeelistä!
      Usein kaikki sanovat että netistä ei löydy seuraa mutta näköjään se ei pidä paikkaansa.
      Sinun kannattaa kuitenkin varautua yllättäviin paljastuksiin esim:miehen taustan suhtee.

    • Pörröx

      Kyllähän netistä voi sen oman kultansa löytää siinä missä muualtakin - ja jos joku huijata haluaa, ei siihen nettiä tarvita: yhtä hyvin ravintolassa tapaamasi ihminen voi salata todellisen tilanteensa.

      Ja siltä varalta, että joku epäilee tätä mainokseksi: itse en S24:ltä ole vakikumppania aikoinani löytänyt, mutta toiselta treffisivustolta kyllä.

    • Jotenkin ihmetyttää, että miten noin kivasta jutusta saadaankin väännettyä noin paljon negatiivista kirjoittelua. Itse uskon, että sillä joka uskaltaa laittaa treffi-ilmoituksen nettiin on paljon paremmat mahdollisuudet löytää se oikea.

      Mulla oli treffi-ilmoitus noin puolisen vuotta täällä. Pääsin lähes 20 ihmisen kanssa treffeille, vaikka kriteerini olivat suht tiukat. Treffailu toi hyvää mieltä ja luottamusta itseensä, vaikka kaikki treffikumppanit eivät sitten olisikaan olleetkaan mielikuviani vastaavia. Pääasia oli, että treffeillä oli kiva tutustua erilaisiin ihmisiin ja löytyihän sieltä sitten pitempi kestoisempikin juttu ja nyt katsotaan eteenpäin miltä tulevaisuus näyttää.

      Itse iloitsin, kun nykyinen treffikumppanini kuukauden jälkeen vei minut illallisille ja kysyi lopuks, että haluaisinko olla hänen kanssaan pari, että hän ei halua minua jakaa enää kenenkään muun kanssa. Eipä ennen oltu kysytty näin sitä vaan oli vaan alettu olee yhdessä. Pienistä asioista sitä on iloinen :) Onnea kihlauksen johdosta!

    • naimisiin menossa

      Itselläni on ollut ilmoitus täällä muutaman kuukauden ajan useampaankin otteeseen. Aiemmilla kerroila parit treffit, niistä ei mitään suhdetta syntynyt. Nyt viimeksi sain useita viestejä, muutamaan vastasin muttei treffejä syntynyt. Kunnes yhtenä iltana pitkän tauon jälkeen ajattelin vielä kurkata sivustollani käyneet. Ja sieltähän oman kultani löysin.
      Meilejä, puhelinsoittoja ja tapaamisia. Tiivistä yhdessäoloa eka tapaamisesta lähtien - nyt muutama päivä sitten menimme kihloihin. En ole koskaan ennen ollut näin onnellinen! Naimisiin menemme muutaman vuoden sisällä, kiirettä ei ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2183
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1983
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1576
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      10
      1104
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      314
      1024
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      873
    9. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      261
      873
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe