Tension neck / jännitysniska

Kaikki samassa

Moi.
Minua on huimannut kaiken kaikkiaan kohta vuoden ajan ja nyt pari viikkoa sitten tuli korvakin kipeäksi, joten menin lääkäriin. Lääkäri sanoi kaiken johtuvan niskasta. Tension neck. Oireeni on ollut jo kauan ja tässä olisi siit hieman listaa.
Sydämen rytmihäiriöt. Lääkärissä kävin ja ei mitään ongelmia pumpussa.
Silmät kipeät ja paineiset. Silmäääkärissä kävin ja ei mitään ongelmaa.
Ajoittain pääkipua ohimoissa. Lääkkeet eivät auta.
Huimausta. Kuten juovuksissa olisi. Epätodellinen tunne.
Oikea korva menee lukkoon ja alkaa tinnitus. Pieni paineen tunne.
Korvakipu jälleen oikeassa korvassa. Pistävä ajoittainen ei jatkuva.
Pahoinvointi joskin ei ole tarvinnut oksentaa, mutta todella tympeä ja voimakas tunne.

Onko kenelläkään samanlaisia oireita ja jos on niin miten koko hommasta pääsee eroon. Onko minkäänlaisia hoitoja. Onko uusiutunut vai jäikö sille tielleen???
Kertokaa omat tarinat. Ne voisivat todellakin auttaa.
Kiitoksia jo etukäteen.

4

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermohieroja

Hierojalle.Kunnollinen hieronta,niskan käsittely.Miel.useamman kerran.Venyttelyä.

• tässäpä112

ootko käynyt hammaslääkärillä? puretko hampaitasi yöllä tai päivällä lujaa yhteen tai narkutatko? mulla juuri samanlaisia oireita ja siitä johtuu..

• tyttönen231

mulla oireena on vasemman puolen kasvo-oireet. pelottaa iha saakelisti.. jos muilla on kokemusta tällaisesta ois kiva kuulla...
      purentakisko mulla on mut se on vanha, yritän saada hammaslääkäri aikaa, mut ei meinaa irrota, on niin buukattua toukokuulle asti... äsh.

• Asdqwe

Mulla oli / on ajoittaista korvan lehden säkenöintiä, hammaskipua, kurkkukipua, posken säkenöintiä ja pitkään epäiltiin puremista ja hampaita. Hammaspolilla erikoislääkärin käsittelyssä ja leukanivelet kuvattuna syy ei ollut hampaissa. Älkää pelkästään laittako uskoanne sen varaan että syy on purukalustossa. Mulla meni aikaa hukkaan parantumisprosessissa kun luulin hampaita ja pureskelua syypääksi.

Koittakaa nukkua kyljellänne, mulla tuntuu auttavan eniten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1568
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      980
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      914
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe