Eva tipahti -> julkaisi oman singlen youtubessa

LiimattuIdolsiin

5

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Körmynä

Siis suomeksi laulaa tolla sinkulla? Mitähän tällä sit tavoitellaan.....? Ei mun makuun tää biisi.

• 19+9=?

Vaikka Eva olikin mielestäni melkein ainoana voittaja-ainesta ja olisi varmasti American Idolsissa (missä taso on täysin eri luokkaa) menestynyt, niin tuollaisella sinkkubiisillä ei saavuta kyllä mitään. En ymmärrä miksi aina pitää pilata kaunis ääni muokkaamalla siitä jotain ihme ufopuhetta tai ylipäätänsä tehdä tuollaista mitäänsanomatonta poppia. Toivottavasti tuo ei ole Evan lopullinen tyyli.

• Odottakaa hetki

Ei varmasti ole lopullinen tyyli, niin monipuolista ja monella kielellä laulettuja biisejä on juutuupissa jo nyt Katso myös( Eva Wong)

• Oma style

No joo, toi Chisun biisi kuulostaa kyl PAAALJON paremmalta....sopii Evan äänelle paremmin tollanen tyyli. Ei se äänestä jää kiinni vaan omasta tyylistä.

• Suloinen Eva

Edelleen kuuluu vieras korostus suomeksi lauletussa biisissä. Kuulee kun joutuu koko ajan ponnistelemaan ääntämyksen kanssa. Harjoittelua ja paljon suomen kielen käyttöä vaatii vielä. Muuten tosi suloinen pikkutyttömäinen nainen, vaikea uskoa, että 24-vuotias, voisi luulla että on 14.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1094
    2. 69
      1024
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      952
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      895
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      32
      674
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38