Olipahan ovela peliliike Martta Hakalalta jättää kilpailu kesken tässä vaiheessa. Teki itsestään tunnetun ja nyt on ovet avoinna toisiin levy-yhtiöihin. Ei tule Idols-leimaa ja silti suosio on melkeinpä taattu. Lisäksi saa toisessa levy-yhtiössä tehdä juuri omansa näiköisen levyn ja päättää itse kappaleista yms. levytysjutuista. Tuleva Idols-voittaja ei juurikaan saa päättää levynsä sisällöstä, vaan levy-yhtiö tekee mahdollisimman kaupallisen tuotoksen. Lisäksi voittaja tullaan aina muistamaan Idolsista nousseena artistina, mikä pidemmän päälle ei ainakaan tuo lisää uskottavuutta tai arvostusta.
Olisin odottanut tämäntyylistä järkevää liikettä joltain muultakin kuin Martalta, esim. Lassi Valtosesta olisi hyvinkin uskonut, että jättää kisan kesken. On niin ujo, mutta hieno ääni ja omaperäinen persoonallisuus. Ja suosio on jo suuri. Äijä on myös sellaisen oloinen (esittämistään biiseistä päätellen ainakin), ettei todellakaan halua vetää mitään tusina-poppia. Ikävä nyt jos voittaa, niin joutuu ainakin pari tusinapoppi-levyä tekemään natsi-Sonyn kanssa. Martta teki oikein.
Martta pelasi korttinsa hyvin
4
213
Vastaukset
- Ei sovi kaikille
Kyllä minusta, joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Tämä Marttahan myönsi, ettei sitä kestänyt ja idols on liian kova tie hänelle. Kannattaisi miettiä ennenkuin ilmottautuu kisaan, että onko tarpeeksi puhtia osallistua.
- martan puolella
ei nämä nuoret voi ymmärtää sitä ennenkuin kokevat
- Quantanamo
"Tämä Marttahan myönsi, ettei sitä kestänyt ja idols on liian kova tie hänelle"
No tottakai se sanoi niin kuin sanoi. Eikai nyt kukaan voi sanoa, että "Joo ajattelin, että jätän tän nyt kesken kun nyt mut tunnetaan ja nyt saan levytyssopimuksen mihin tahansa yhtiöön, eikä tule Idols-leimaa." Eikai nyt kukaan sano tollai kameralle, mieti ny vähän. Tottakai piti keksiä jotain sanottavaa, että miksi lopetti, niin sanoi sitten, että "Joo tuli koti-ikävä ja oon liian nuori".
Eikai nyt kukaan sano tossa tilanteessa että jätän tän Idolsin kun en halua tulla tunnetuksi artistina joka nousi pinnalle Idolsista :D - +++
Quantanamo kirjoitti:
"Tämä Marttahan myönsi, ettei sitä kestänyt ja idols on liian kova tie hänelle"
No tottakai se sanoi niin kuin sanoi. Eikai nyt kukaan voi sanoa, että "Joo ajattelin, että jätän tän nyt kesken kun nyt mut tunnetaan ja nyt saan levytyssopimuksen mihin tahansa yhtiöön, eikä tule Idols-leimaa." Eikai nyt kukaan sano tollai kameralle, mieti ny vähän. Tottakai piti keksiä jotain sanottavaa, että miksi lopetti, niin sanoi sitten, että "Joo tuli koti-ikävä ja oon liian nuori".
Eikai nyt kukaan sano tossa tilanteessa että jätän tän Idolsin kun en halua tulla tunnetuksi artistina joka nousi pinnalle Idolsista :Dtähän. Oli niin viattoman oloinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501763Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761385- 391349
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911183Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591077- 891016
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee1981004Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21916Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71904- 82861