Hei, Onko seinäjoella liikettä missä myytäisiin käytettyjä polkupyöriä. Tarvitsisin edullisen miesten peruspyörän.
Käytetty polkupyörä
6
3432
Vastaukset
- Fillaristille
kirpputoreilta kannattaa etsiä.
- shgfddfd
Supersportin poistopisteessä oli ainakin joskus kesällä myynnissä käytettyjä pyöriä samoin polkupyörätukussa törnäväntiellä.
- Nenä & Pyörätukku.
Jos käytettyä pyörää tarvitset niin kannattaa ottaa yhteyttä Nenä Kalevin pyörä & kierrätykseen. En oo varma onko hänellä vielä omia nettisivuja mutta kai kotiinkuljetus onnistuu. Valikoimissa on tosin vaan ja ainoastaan mummiskoita.
- varmaatietoa
Joo, en minäkään, osaa antaa edes puh.nroa. Mutta kotiinkuljetus on järjestetty,
kuljetusliikkeen nimeä en muista, mutta autot on sinivalkoisia.. - 15+8
Kalevihan ei pyöristänsä luovu,vanhat vietiin pois niin kerää uutta kokoelmaa :) Mutta joo kirpputoreilla on usein hyviä peruspyöriä myynnissä sekä tosiaan siinä poistopisteellä ainakin kesäaikaan..
- LÖYTYY----
Torista
Käytettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255