Laura Ikonen, Stina Girs, Hennariikka Syvänne, Anna Paatero, Fatima Koroma, Lotta Sandholm
Lassi Valtonen, Ilpo Kaikkonen, Jerkka Virtanen, Jusu Wirekoski, Martti Saarinen, Ali Elkharam
Voittajaksi on valittu Lassi kuten kaikki tietää.
Itse en ymmärrä tota Fatiman valintaa, liekö ihonväri syynä?
Finaalistien niemet vuosivat nettiin
5
303
Vastaukset
- Lassi out
Kiitos ettei tartte ettiä noita,miks Lassi pääsi eihän se osaa edes laulaa seettä on joku fb julkku ei pitäs vaikuttaa,nolo juttu tuomareilta
- just in case
Laura Itkonen: Suddenly I See
Stina Girs: Need You Now
Anna Paatero: Sinä olet minä
Hennamaarika Syvänne: Lovefool
Fatima Koroma: On niin helppoo olla onnellinen
Lotta Sandholm: Chasing Cars
Jusu Wirekoski: Asfaltin pinta
Ilpo Kaikkonen: Who Knew
Lassi Valtonen: Solitude
Jerkka Virtanen: Valon pisaroita
Martti Saarinen: Sinä
Ali Elkharam: Illusion and Dream- ?
Siis mikä lista tämä muka on?
- stvoorenpooren
Aaargh! se vanha ukkeli sais tippuu pois äkkii!! oliko se martti nimeltään vai mikäseoli. Ja muutenki kaikki selkeet iskelmä,suomirok ja humppaveikot pois kokonaan!
- saakokysyä
miks sä haluaisit sieltä kaikki laulutaitoiset pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678