Väkälangat

Shar Pei

kasvojen kohotus väkälangoilla kiinnostaa, onko kenelläkään omia kokemuksia jaettavaksi toimenpiteestä ja lopputuloksesta. Monta lankaa, operaation laajuus ja mitä maksoi

14

10730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xilla

hei, mulla vedettiin suupieliäylöspäin väkälangoilla kolme vuotta sitten. en suosittele: mustelmat isot, naama kivulias, lopputulos lähes huomaamaton, operaatio kallis.

• Shar Pei

Kiitos xilla, missä sulle tehtiin kohotus? Mä oon kyllä ollut huomaavinani kaikissa ns. kevyemmissä operaatioissa ennen ja jälkeen kuvista, että lopputulos taitaa olla vaan itselleen uskottelua, noin pääsääntöisesti.

• up ja up

Laita rahasis mieluummin kasvojen kohtusleikkaukseen tai muuhun..täyte-aineet tai laser yms..Toki rahoille saat vastinetta kohotuksella.

• Anonyymi

Hymyile Näytät 30 vuotta nuoremmalta. Liiku ja lopeta viina ja tupakointi.

• Shar Pei

up ja up...onko sulla omaa kokemusta esim. noista täyteaineista ja niiden TODELLISESTA vaikutuksesta. Kiinnostais saada kuulla omakoht. kokemuksia. Jotain mun on pakko naamalleni tehdä, mutta ei viitsis heittää rahoja ihan kaivoon.

• up ja up

Moi..mulla on laittettu Perlanea nenänpilelusviivoihin ja ylä ja alakasvoihin sculptraa..ja kasvoni ovat luonnollisen täyteläiset..ajattelin mennä ennen 50v päiviäni ajoissa (49v) teettättämään kasvojen ja kaulankohotuksen..Täyteaineista voi olla mustelmaa noin viikon mutta jos heti käyttää kylmäpussia niin vähemmän saa mustelmaa

• Kokeile tätä:

Laita sormenpäät poskiin, ja vedä kohti korvia. Jos on paljon löysää, tarvitset ainakin osittaisen kasvojenkohotuksen. Siitä yleensä toipuu nopeasti - ainakin minä toivuin. Sitten täytettä sinne minne tarvitaan: nasaalijuonteisiin Perlanea, huuliin Restylanea. Ja ne väkälangat kannattaa unohtaa - eräs tuttu kirurgi sanoi että ne ovat humpuukia.

• Shar Pei

Tein testin ja vedin sormenpäillä kohti poskia kevyesti, suu vääntyy hassusti ylöspäin...siis oudon pinkeäksi. Ei mulla paha tilanne sinänsä ole, mutta pakkomielle saada suupielistä nuo vähätkin "löysät" pois.

Olis kiva tietää paljonko menee täyteainetta ja kauanko vaikutus kestää.

• testistä vielä

Nimimerkille Shar Pei: Jos kiristetään liikaa, syntyy "tuulitunneli"-vaikutelma. Hyvä kirurgi osaa välttää "tuulitunneli"-lookin. Faceliftissä ei pelkästään kiristetä ihoa, vaan kohotetaan ja kiinnitetään lihaksia.

Itselläni täyteaineet (Perlane ja Restylane) ovat kestäneet vuosia. Täyteainetta menee aika paljon, mikäli juonteet ovat syviä. Tarkan arvion saat, kun käyt konsultaatiossa.

• Shar Pei

Alan kyllä taipua kokeilemaan täyteaineita, taitaa olla kaikista kätevin kokeilumuoto juonteettoman naaman saamiseksi.

• väkä----

Otsaan laitettiin toispuoleisesti kulmakalvaa kohottamaan kaksi väkälankaa. Tulos puhdas nolla. Sain lähinnä patin otsaani, nyt kolmen vuoden jälkeen se on onneksi kadonnut... en siis suosittele. Toimenpide itsessään oli helppo, ei yhtään kivulias jälkikäteen, eikä juuri mustelmaakaan. Mitään ei näköjään helpolla saa.

• htytyg

Noissa väkäslanka kohotuksissa on ainakin se ongelma,että löystynyttä ylimääräistä ihoa ei saada pois,niinkuin kasvojen kohotus leikkauksissa.Se takia se ei varmaankaan sovi paljonkaan yli 4-kymppiselle.Kyllä sitä vanhemmille tarvitaan oikea kasvojen kohotusleikkaus,jossa ylimääräiset nahkat leikataan pois.

• Anonyymi

Olen yli 60-vuotias ja käynyt ottamassa 10 vuotta erilaisia hoitoja. Ensin combohoitoja (täyteaina + botox) ja myöhemmin hifua ja erilaisia lankoja.

Väkäslanat ovat parhaat, mutta itsellä sattui laitto kovasti ja toisen posken langat valahtivat alas suupieleen möykyksi. Myös poskessa oli outoja muotoja tämän vuoksi. Toinen poski on hyvä.

• Anonyymi

Mulla on ja auttoi paljon 🐹 poskiin. Laitto ei sattunut ja lääkäri oli edullinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe