keskinkertainen valmennus ei riitä mestaruuteen asti sanon minä.
Uraman täytyy parantaa.
Peli on sekaisin aika-ajoin.
Lukolla voi tulla kylmää kyytiä playoffseissa.
Korkeanluokan pelaajat MUTTa
6
169
Vastaukset 6
- lätkätietämys
Minun tietääkseni lukko neuvotellut KK-81 valmentajan kanssa ensi kaudesta. Ensikaudellahan lukon tavoite on vain ja ainoastaa mestaruus. Jos seura ei siirry jo ensi kaudeksi KHLlään. Lukkohan ilmoittanut bluesin ohella olevan kiinnostunut paikasta venäjällä.
- juha82222
hyvin ne on nyt pelannut pudotuspeleissä
ykkös ja kakkoserää kylläki HIFK hallitsi hyvin.
Kolmas erä meni Lukolle.
Jatkoajalla olisi voinut käydä miten vain.
Mielestäni Lukon veska Noronnen piti joukkuetta pitkälti pystyssä-
ilman hänen upeaa panostaan lukemat olisivat olleet rumemmat siis HIFK olisi voittanut.
olihan niillä kuitenkin enemmän maalipaikkoja.
Lukolla on nimekkäitä pelaajia SM-liigatasolla(Petru, Lindgren, Tukonen, Tuomainen, Kanukit, Aalto, Tikkanen jne, Pettinenkin loukkaantuneena).
Yleensä Lukko on ongelmissa mut joukkue on osoittanut hienoa taistelutahtoa, ja venymistä.
Siitä suuri kiitos tälle joukkueelle.
Mut veikkaan että tää sarja kääntyy HIFKILLe lopulta.
Se joka on aktiivisempi voittaa yleensä, se on vain karu fakta. - LukkoSami
Säki kuulemma tykkäät pojista...
Oon 20 v. notkea ja söpö nuori mies, joten laita sähköpostia tulemaan: lukkosami90(ät)luukku.com - juha82222
joo tuo tieto on täyttä sontaa
aina naisista pitänyt vahvasti.
PISTE.
joku Nikke idiootti on ehkä mennyt kertomaan että pidän miehistä.
tai henkilö joka käyttää mun nimimerkkiä täällä.
että se siitä, hyi miten alhaisia ihmisiä ovat nuo jotkut, kaukana mun tasosta.- Nikke...
Naisia pitää pitää hellästi, eikä vahvasti, hölömö!
Sisäpaisti, eikös ne Pohojanmaan laakeudet ole täynnä homppeleita (kuten sinäkin)? - juha82222
Nikke... kirjoitti:
Naisia pitää pitää hellästi, eikä vahvasti, hölömö!
Sisäpaisti, eikös ne Pohojanmaan laakeudet ole täynnä homppeleita (kuten sinäkin)?ymmärsit väärin kommenttini...aina naisista pitänyt vahvasti = lujasti, paljon tykännyt heistä
sun kommentissasi ei ollut mitään järkeä.
Tottakai hellästi niitä käsitellään enkä ole mitään väittänytkään että käsittelisin kovaa
sana vahvasti jota käytin ei liittynyt mitenkään siihen kovakouraiseen käsittelemiseen
käytä järkeä!!!!! järjenkäyttö on sallittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.134744Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 90407
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36391Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.84375- 13375
- 29374
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362- 20357