Mikähän mahtaa olla tuon Sergein näyttelijän oikea nimi?
Jostain tutun näköinen henkilö, mutta en nyt saa päähäni missä on aikasemmin ollut.?? Muistaako joku?
Sergein oikea nimi?
8
674
Vastaukset
- löytyikin jo...
Löytykin jo http://fi.wikipedia.org/wiki/Tero_Tiittanen ja V2:jäätynyt enekeli oli se elokuva jota hain ja siitä oli tuttu,
- Heinäsorsa
Siinä tuleekin Issulle taas juonimisen ja valehtelun tarvetta, jos/kun Segelle ilmenee, että hän mukamas odottaa lasta tämän veljelle.
- Antti..
sergei on tosi rikollisen näköinen mitäs rikollista seguli on tehny ? kyllä pelottaisi jos tulis pimeällä vastaan
- ada deer
Musta se on ihan huisin komea! Onkohan se oikeasti homo? Kaikki komeat miehet aina on!
- .........
Joo on muuten komea tapaus tämä Tero Tiittanen! Huhhuh, pitänyt salkkareiden katsomossa tuijotella sitä kun en saa sen naamasta tarpeekseni ;) En usko että on homo.
- ada deer
^Hahaa! minäkin olen katsomo koukussa! :D
- .........
Sama!
Nimim. Kuinkahan monesti olen taas katsonut viime viikon salkkarit läpi? Ja vain Segen takia!
Olenkohan tulossa hulluksi!? - Sege-fani
Et tai sit oon tulossa (tullu) mäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171