Enkelin lämmin kosketus Keskipohjanmaalla.

JesusPeople

Kun selailin tätä keskustelupalstaa muistin myös omakohtaisen kokemukseni enkeleihin liittyen.
Olin noin 12 vuotias ja olin ollut vuoteen oma jo pari päivää kovan flunssan ja kuumeen takia. Se, mistä nyt kerron ei ollut unta: Makasin sängyssäni ja pidin silmiäni kiinni. ( OLIN SILTI TÄYSIN HEREILLÄ) Äkkiä tunsin lämpimän kosketuksen pääni päällä. Aluksi säikähdin kauheasti, sillä en ollut kuullut kenenkään tulevan sisään huoneeseeni. Tietoisena siitä, että joku silitti päätäni tuntui mukavalta, mutta pidin silti silmiäni tiukasti kiinni.
Tietenkin ajattelin että äitini tuli katsomaan miten voin ja silittäisi minua juuri sillä hetkellä. Hetken päästä käsi nousi päältäni ja avasin silmäni. Olin juuri toivottamassa äidilleni huomenta, kun ihmetyksekseni huomasin, ettei ketään ollut vieressäni. Nousin äkkiä ylös ja kävelin olohuoneeseen. Koko perheeni istui siellä katsomassa tv:tä. Olin ällistynyt! Sitten keräsin kaikkien huomion ja sanoin: " Kuka kävi huoneessani äsken ?" Kaikki katsoivat minua kuin tyhmää ja sanoivat: " Me ollaan istuttu tässä ainakin tunti. Miten niin? " Sitten käännyin katsomaan huoneeseeni päin ja käännyin taas perheeseeni päin ja sanoin: " Se oli enkeli. " JA mikä parasta: sairauteni oli kokonaan poissa.

6

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivineLight

Kiitos kun jaoit. Oli ilo lukea.

Ihana kokemus sinulla. Enkelit auttaa meitä niin monella tapaa.

Pyytämällä apua enkelit voivat tulla avuksemme milloin vain ja missä vain. Enkelit myös kommunikoivat kanssamma mielellään kun olemme itse siihen valmiita.

• JesusPeople

Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.

• Anonyymi
        JesusPeople kirjoitti:

Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.

Enkelit koskettavat ja puhaltavatkin.

• Anonyymi

olisin lapsena hukkunut ellei naapuri olisi pelastanut.
      muitakin todella läheltä-piti tapauksia on ollut.
      jonkinlainen suojelusenkeli on matkassa kulkenut.

• Anonyymi

Minua suojelusenkeli on varoittanut ja lohduttanut. Myös kosketuksen olen tuntenut.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      132
      5666
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5246
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4315
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3690
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3348
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2940
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2079
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1965
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1743
    Aihe