Enkelin lämmin kosketus Keskipohjanmaalla.

JesusPeople

Kun selailin tätä keskustelupalstaa muistin myös omakohtaisen kokemukseni enkeleihin liittyen.
Olin noin 12 vuotias ja olin ollut vuoteen oma jo pari päivää kovan flunssan ja kuumeen takia. Se, mistä nyt kerron ei ollut unta: Makasin sängyssäni ja pidin silmiäni kiinni. ( OLIN SILTI TÄYSIN HEREILLÄ) Äkkiä tunsin lämpimän kosketuksen pääni päällä. Aluksi säikähdin kauheasti, sillä en ollut kuullut kenenkään tulevan sisään huoneeseeni. Tietoisena siitä, että joku silitti päätäni tuntui mukavalta, mutta pidin silti silmiäni tiukasti kiinni.
Tietenkin ajattelin että äitini tuli katsomaan miten voin ja silittäisi minua juuri sillä hetkellä. Hetken päästä käsi nousi päältäni ja avasin silmäni. Olin juuri toivottamassa äidilleni huomenta, kun ihmetyksekseni huomasin, ettei ketään ollut vieressäni. Nousin äkkiä ylös ja kävelin olohuoneeseen. Koko perheeni istui siellä katsomassa tv:tä. Olin ällistynyt! Sitten keräsin kaikkien huomion ja sanoin: " Kuka kävi huoneessani äsken ?" Kaikki katsoivat minua kuin tyhmää ja sanoivat: " Me ollaan istuttu tässä ainakin tunti. Miten niin? " Sitten käännyin katsomaan huoneeseeni päin ja käännyin taas perheeseeni päin ja sanoin: " Se oli enkeli. " JA mikä parasta: sairauteni oli kokonaan poissa.

6

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivineLight

      Kiitos kun jaoit. Oli ilo lukea.

      Ihana kokemus sinulla. Enkelit auttaa meitä niin monella tapaa.

      Pyytämällä apua enkelit voivat tulla avuksemme milloin vain ja missä vain. Enkelit myös kommunikoivat kanssamma mielellään kun olemme itse siihen valmiita.

      • JesusPeople

        Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

        Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.


      • Anonyymi
        JesusPeople kirjoitti:

        Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

        Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.

        Enkelit koskettavat ja puhaltavatkin.


    • Anonyymi

      olisin lapsena hukkunut ellei naapuri olisi pelastanut.
      muitakin todella läheltä-piti tapauksia on ollut.
      jonkinlainen suojelusenkeli on matkassa kulkenut.

      • Anonyymi

        Minua suojelusenkeli on varoittanut ja lohduttanut. Myös kosketuksen olen tuntenut.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe