Enkelin lämmin kosketus Keskipohjanmaalla.

JesusPeople

Kun selailin tätä keskustelupalstaa muistin myös omakohtaisen kokemukseni enkeleihin liittyen.
Olin noin 12 vuotias ja olin ollut vuoteen oma jo pari päivää kovan flunssan ja kuumeen takia. Se, mistä nyt kerron ei ollut unta: Makasin sängyssäni ja pidin silmiäni kiinni. ( OLIN SILTI TÄYSIN HEREILLÄ) Äkkiä tunsin lämpimän kosketuksen pääni päällä. Aluksi säikähdin kauheasti, sillä en ollut kuullut kenenkään tulevan sisään huoneeseeni. Tietoisena siitä, että joku silitti päätäni tuntui mukavalta, mutta pidin silti silmiäni tiukasti kiinni.
Tietenkin ajattelin että äitini tuli katsomaan miten voin ja silittäisi minua juuri sillä hetkellä. Hetken päästä käsi nousi päältäni ja avasin silmäni. Olin juuri toivottamassa äidilleni huomenta, kun ihmetyksekseni huomasin, ettei ketään ollut vieressäni. Nousin äkkiä ylös ja kävelin olohuoneeseen. Koko perheeni istui siellä katsomassa tv:tä. Olin ällistynyt! Sitten keräsin kaikkien huomion ja sanoin: " Kuka kävi huoneessani äsken ?" Kaikki katsoivat minua kuin tyhmää ja sanoivat: " Me ollaan istuttu tässä ainakin tunti. Miten niin? " Sitten käännyin katsomaan huoneeseeni päin ja käännyin taas perheeseeni päin ja sanoin: " Se oli enkeli. " JA mikä parasta: sairauteni oli kokonaan poissa.

6

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivineLight

Kiitos kun jaoit. Oli ilo lukea.

Ihana kokemus sinulla. Enkelit auttaa meitä niin monella tapaa.

Pyytämällä apua enkelit voivat tulla avuksemme milloin vain ja missä vain. Enkelit myös kommunikoivat kanssamma mielellään kun olemme itse siihen valmiita.

• JesusPeople

Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.

• Anonyymi
        JesusPeople kirjoitti:

Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.

Enkelit koskettavat ja puhaltavatkin.

• Anonyymi

olisin lapsena hukkunut ellei naapuri olisi pelastanut.
      muitakin todella läheltä-piti tapauksia on ollut.
      jonkinlainen suojelusenkeli on matkassa kulkenut.

• Anonyymi

Minua suojelusenkeli on varoittanut ja lohduttanut. Myös kosketuksen olen tuntenut.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2798
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2322
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2199
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1812
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1672
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1607
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      303
      1509
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1429
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1428
    Aihe