Syvällinen keskustelu

Jospa minä laittaisin ajatukseksi jonkun kirjan, enemmän tai vähemmän kuuluisan,
Jopa tisseillä komeilevan kirjailijankin kirjan.
Ja laittaisin mukaan kysymyksen: Eiks teistäkin, jooko?
Tai linkittäisin jotain muuta.

Tai kirjoittaisin itse pikku tarinan.
Tai joku muu kirjoittaisi ihan itse.
Synkästä ja myrskyisestä yöstä.
"Reisiluunpää oli jo osittain kulunut, kivi oli sitä kovempi...pienet merieläimet söivät irtoavat muruset"
"Aamupahoinvointi oli pahempaa kuin viimekerralla, tänään en avaa konetta ollenkaan, tai ainakin silitän hameeni ensin"
tms.

Kumpi ompi parempi, kumpi lampi syvällisempi?
H.

23

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nannannannannaa

hehhee!! :))

Kumpi ja kampi, no toinen - tietennii.
      Pääkallon lohjenneesta osasta näkyi kateenkorva, sorry, eihän se aivoissa olekaan.
      Kateenkorva on muuten tosi hyvää, syötynä.

• "Nainen laittoi levyn soimaan, hänen lempilevynsä...
      Hellan levyllä alkoi voi tiristä.
      Sydämen oli hän jo syönyt, mutta ammottavan rintakehän yläosasta roikkui se mitä hän oli aina tavoitellut. Miehen sisin, Kateenkorva.
      Hän kaatoi loput viinistä lasiin ja avasi uuden Torresin.
      Mies oli hyvän viinin arvoinen....."
      :)
      H.

• "Huokaisten hän avasi kaksi matkalaukkua, Eestinlaivanliput lojuivat pöydällä, hän tiesi että tämäkin mies halusi kotimaansa multiin".
        Onneksi hän oli jättänyt lapion sinne.

H.

• bessie*

No jospa nyt laittaisit sen ajatuksen ja kysymyksen, tai kirjoittaisit itse sen pikku tarinasi, niin päästään arvioimaan.
      Nyt voi vain arvata, että tuo missä on merieläimiä on syvällisempi lampi, "eiks teistäkin jooko" kun voisi ihan hyvin viitata vaikka matalaan kusilammikkoon.

• Olenhan minä jo aloittanut tarinan.
        Ja aloituksen idea on: Miksi viitata kirjoihin tai linkata lehtijuttuihin kun voi kirjoittaa itse.
        H.

• hunksz kirjoitti:

Olenhan minä jo aloittanut tarinan.
        Ja aloituksen idea on: Miksi viitata kirjoihin tai linkata lehtijuttuihin kun voi kirjoittaa itse.
        H.

"Kumartuessaan pesemään verisen naamansa hän huomasi Scarabeen joka roikkui kaulastaan. Hymyillen hän muisti Beduiinin joka oli opettanut hänelle tien miehen sydämeen. Muistoista nyyhkäisten hän puristi sitä kädessään ja muisti miten oli sen saanut, avatessaan keitetyn Virtsarakon, Scarabee loisti sen pohjalla kuin Faaraon pissahelmi".
        H.

• jäiltä.
        hunksz kirjoitti:

H.

Montakos mäyristä on taas lipitetty vai kevätkö tekee hallaa ??

Tuskin sentään auringonpistos.

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

H.

Niinpä olitkin, sorry, en huomannut.
        Aloituksen ideankin ymmärsin kyllä.
        Keskustelun aiheena viittaus johonkin kirjaan, lehtijuttuun, tv-ohjelmaan jne., on mielestäni hyvä, mutta pelkkä viittaus tai linkki ei riitä.

• jäiltä. kirjoitti:

Montakos mäyristä on taas lipitetty vai kevätkö tekee hallaa ??

Tuskin sentään auringonpistos.

Eipä ole paljonkaan.
        Arkipäivä kun on.
        Yritän parantaa perjantaina.
        Minulla on vamma joka aiheuttaa satunnaisesti (?) ahaa-elämyksiä.
        Kaikki niistä eivät aina kuulosta terveiltä.
        Mutta kaikissa on yletön viisaus mukana. Se pitää vain löytää.
        Pääohjeena etsimiseen sanoisin että aina kannattaa nauraa enste.
        Tosikotkin voivat yrittää, perinteisen keinotekoisesti.
        H.

• Täytyy taas tunnustaa tyhmyyteni etten näe tämän aloituksen juonta, tai sitten en ehkä vastaa siihen, koska jotain ajattelen.
      Mutta Ressu raukka ei ole vrmaan koskaan päässyt "Synkkää ja myrskyistä yötä" pitemmälle.
      Itse tein löydön pari viikkoa sitten kun joskus muinoin haaveilin kirjoittavani romaanin. Pitkältihän sitä tekstiä siinä oli mutta surutta roskiin meni :)

• " Huoneen nurkassa kökötti paperikori tyytyväisenä, se oli jo miettinyt, mihin nurkkaan kaatopaikkaa sisältönsä kaataa.
        Ei sinne missä Rotat järsivät paperia vaan sinne missä limaiset kädet otavat ne talteen. Samaan hyllystöön missä Katolisten Pedofiilien kätketyt kirjoituksetkin ovat.
        Se oli varma että Helvetin demonit pitävät kirjoittajan nimimerkistä, ja auttavat amatöörikirjailijoita lisäämään saastettaan, sitä vartenhan hänet oli luotu"
        H.

• keuhkiss

Viimeksi käydessään tervehtimässä iäkästä isäänsä, nainen oli haistellut ulko-oven avattuaan epämiellyttävää tuoksua.
      Isi olikin paistamassa juuri lehmän mahalaukkua päivällisekseen. Lievästi hymyillen hän kiittäen kieltäytyi syömästä, vedoten siihen, että oli kotona syönyt vatsansa täyteen munuaishöystöä.

Kotiinviemisinä naisella oli keuhkoa, kissalle, joka saisi sillä taas koppeilla pitkin seiviä ennen syömistään.

• Älä ole liian monisanainen, menee fiilis.

"Isä haisi taas samalle, sairaala oli antanut sille sen mahalaukunpalan, makkaranuotionhajuinen keuhkonpuolikas olisi kyllä riittänyt.
        Onneksi hän osaa antaa arpisten haavojen olla.
        Mutta ei malta olla syömättä,noh, olkoon, köyhä eläkeläinen.
        Kerrankin lapsi lähti kotiin tyhjin käsin.
        2-tyypin diabetes ei ollut vielä pakottanut amputaatioon."
        H.

• :)
        hunksz kirjoitti:

Älä ole liian monisanainen, menee fiilis.

"Isä haisi taas samalle, sairaala oli antanut sille sen mahalaukunpalan, makkaranuotionhajuinen keuhkonpuolikas olisi kyllä riittänyt.
        Onneksi hän osaa antaa arpisten haavojen olla.
        Mutta ei malta olla syömättä,noh, olkoon, köyhä eläkeläinen.
        Kerrankin lapsi lähti kotiin tyhjin käsin.
        2-tyypin diabetes ei ollut vielä pakottanut amputaatioon."
        H.

:)))
        Jymyltä haiseva kauhkonpalanen oli kloroformissa.

Isi soitti makuullaan soittokelloa, jotta pääsisi taas vetämään hermosauhut, pyörätuolilla, koska lonkka oli murtunut aikaisemmin, yöllä, tupakalla käydessä, unilääkkeissä, keuhkoahtaumalla.

Lyhyestä virsi kaunis. :))

• :) kirjoitti:

:)))
        Jymyltä haiseva kauhkonpalanen oli kloroformissa.

Isi soitti makuullaan soittokelloa, jotta pääsisi taas vetämään hermosauhut, pyörätuolilla, koska lonkka oli murtunut aikaisemmin, yöllä, tupakalla käydessä, unilääkkeissä, keuhkoahtaumalla.

Lyhyestä virsi kaunis. :))

Sinä osoittelet liikaa.
        Ja pyörätuolilla ei olla makuullaan.

"Elämänilot muistuttivat vanhaa miestä.
        Jos Lonkka antaisi periksi, hän olisi halunut pitkäkseen.
        Hän sytytti savukkeen ja piilotti unilääkkeet paremmin ja soitti kauniin hoitajan paikalle, hän huohotti jo valmiiksi."
        H.

• meeriamanda

Niin, jokainen saa tehdä aloituksensa siitä mikä hänen mielessään on tärkeä, sinäkin.
      Minen ala mollaamaan kenenkään aloituksia, vastaan jos on vastattavaa tai ohitan!

Sinun mieleesi ei monenkaan aloitus ole, miksi sinä et kykene niitä ohittamaan?
      Olet kuin kateellinen jos jonkun hömppä vetää, eihän se sinulta ole pois?

Aloita aloituksesi niin että niihen kykenisi vastaamaan, kuten tämä...morkkaat muita ja laitat esille sellaista joka ei tavoita ketään.
      Minulla ei ole aamupahoinvointeja koneen avaamisessa.

• Nyt meni Ystäväni Ameeban naama ruttuun, tai taisi mennä ruttuun koko Ameeba.
        Mutta en minä ketään mollannut. Annoin vain mahdollisuuden valintaan.
        Palstalla on miljoona aloitusta joista jokainen saa minut voimaan pahoin, ne kun eivät kaikki ole minun.
        Kateellisuuteni on pohjaton.
        Mutta ystäväni vastaa nyt aloitukseen:
        Olisiko kivempi että kaikki aloittajat aloittaisivat omilla kirjoituksillaan eivätkä vain linkeillä tai viittauksilla toisten aloituksiin, kirjoihin, kirjoituksiin, näytelmiin, oopperoihin jne.?

"Suloisesti meressä värähtelevä Hevonen ihasteli Ameeban Tutun helmojen heilahtelua.
        Siitä ei valunut siimoja.
        Muistaen äitinsä opetukset, se haukkasi rohkeasti.
        Ravitseva löllö valui sen vatsaan. Mäti alkoi kehittyä nopeammin.
        Se muisti kaverinsa Arskan joka edesmeni haukatessaan siimaa.
        Arska kuoli Portugalin Sotalaivan siimanpalan polttaessa sen sisukset."
        H.

• ;;
        hunksz kirjoitti:

Nyt meni Ystäväni Ameeban naama ruttuun, tai taisi mennä ruttuun koko Ameeba.
        Palstalla on miljoona aloitusta joista jokainen saa minut voimaan pahoin, ne kun eivät kaikki ole minun.
        Olisiko kivempi että kaikki aloittajat aloittaisivat omilla kirjoituksillaan eivätkä vain linkeillä tai viittauksilla toisten aloituksiin, kirjoihin, kirjoituksiin, näytelmiin, oopperoihin jne.?

"Suloisesti meressä värähtelevä Hevonen ihasteli Ameeban Tutun helmojen heilahtelua.
        H.

Ei tämä, muuten, ole mikään satupalstakaan, sekin löytynee, jos etsii.

Satuilu on kuin ystäväsi Ednan, yhtä kiinnostavaa. :/

• ;; kirjoitti:

Ei tämä, muuten, ole mikään satupalstakaan, sekin löytynee, jos etsii.

Satuilu on kuin ystäväsi Ednan, yhtä kiinnostavaa. :/

Ole huoleti, kun tarpeeksi kestokyky ylittyy, tämäkin poistuu nätisti.
        Ednah, handek ei ole ystäväni sillee, tunnen kirjoittajan vain jostain 50 palstalta, ja sielläkin vain nimimerkkinä.
        Hän opetteli tyylini hyvin, mutta muistaakseni romahti jossain välissä.

Kannattaa myös huomata että satu on vain peni osa aloituksen keskusteluista.
        Kaikki vastaajat tuntuvat ymmärtävän ajatuksen, osa on jopa huumorintajuista.

"Satu vanha näin Kreikasta kertoo, siellä on paikka kuolemalle.
        mutta aitoa Labyrinttiä ei ole löydetty.
        Vanhentuneen Indyn tuleva vaimo etsii sitä. Tulee aika jolloin kaunisindyleski joutuu teroittamaan ruoskansa, ja kohtaamaan härän, Minotauruksen. Sen jonka voi kesyttää vain sasus."

H.

• meeriamanda
        hunksz kirjoitti:

Nyt meni Ystäväni Ameeban naama ruttuun, tai taisi mennä ruttuun koko Ameeba.

H.

No höh! Kun en hölkästäkään tajunnut sun hauskuudestasi taas jälleen. En minä pahalla päällä ole, mutta sinun kirjoitustasi voi tulkita monin tavoin, minä tavallani ja puutteillani.

Minusta on hyvä jos alustaa juttunsa ja miksei voisi tuoda linkillä siihen syvyyttä, mitä tarkoittaa aloituksellaan.
        Linkillä vastaus on sitten tyhmää.

Usko kuitenkin me olemme niin erilaisia, joten ei ´sinun tai minun mukaan voi palsta toimia...valitettavasti :))

Just´ameeba ei kaveriaan hylkää! ;)

• .
        hunksz kirjoitti:

Ole huoleti, kun tarpeeksi kestokyky ylittyy, tämäkin poistuu nätisti.
        Ednah, handek ei ole ystäväni sillee, tunnen kirjoittajan vain jostain 50 palstalta, ja sielläkin vain nimimerkkinä.
        Hän opetteli tyylini hyvin, mutta muistaakseni romahti jossain välissä.

Kannattaa myös huomata että satu on vain peni osa aloituksen keskusteluista.
        Kaikki vastaajat tuntuvat ymmärtävän ajatuksen, osa on jopa huumorintajuista.

"Satu vanha näin Kreikasta kertoo, siellä on paikka kuolemalle.
        mutta aitoa Labyrinttiä ei ole löydetty.
        Vanhentuneen Indyn tuleva vaimo etsii sitä. Tulee aika jolloin kaunisindyleski joutuu teroittamaan ruoskansa, ja kohtaamaan härän, Minotauruksen. Sen jonka voi kesyttää vain sasus."

H.

"Taru vanha näin Kreikassa kertoo, aarre on kultainen. Jossain kätkössä maininkien, missä simpukat peittävät sen."

Siehän plagioit.

• . kirjoitti:

"Taru vanha näin Kreikassa kertoo, aarre on kultainen. Jossain kätkössä maininkien, missä simpukat peittävät sen."

Siehän plagioit.

Ja ihan tahallani.
        Laulankin sitä joskus, julkisesti.
        H.

• secdf

hyi HYI HYI mitäs vanhat ihmiset kehuvat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe