tulipa hommattua tuollainen vaikka ei välitöntä tarvetta pakulle mut vaihtelu virkistää ja onkin aika mukava auto ajella..ruoste on iskenyt jo aika pahasti ja olikin kyllä aika kuran peitossa ja harvoin pesu varmasti edistää ruostumista. Onhan näistä puhuttu,että ei ole mikään luotettavin vaihtoehto :D mut eikö nää kaikki aika pitkälle yksilöitä ole,joku kestää joku ei...
mittarissa kohta 220tkm minkä laisia kokemuksia muilla näistä,mitkä isommat viat tulevat yleensä ensin..? kansi,vaihteisto?
vito 112 cdi --01 kokemuksia..
2
1058
Vastaukset
- Epsanjan Mersu
Noi tehokkaammat Vitot parempia kuin 108 tai 110:t. Kolmella tutulla ollut tuo 112 ja kaikki kehuneet, ruostesuojaus pitää vaan olla tehty ja tietenkin huollot!
Velimies ajoi tuommoisella automaatilla 300000km ja se meni vielä sen jälkeen ammattikäyttöön (oli linja-auto). Osti sen jälkeen v uonna 2006 111, nyt siinäkin kilsoja jo 255000km.- vitosti
No olen kyllä kuullut päin vastoin että toi 108 olis se kestävin vaan niin onnettoman tehoton .
110 ollut paljon kansi ja kannen tiiviste ongelmia.
Itsellä on 108 ja 260tkm menty ja ei isompia ole vielä ollut mutta ruoste hieman meinaa iskeä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773