takatalvi tulla pätkähti. Ei muuta kuin sukset takaisin esiin ja menoksi. Paitsi ne, joilla ei ole suksia, kuten mulla.
Se sitten..
25
121
Vastaukset
Vesisukset kohta tääl tarvitaan. Räntää tuiskutti koko aamun ja kai yönkin, nyt ei tee muuta ku tuulee jonkin verran. Ilma kirkastuu pikkuhiljaa...toivottavasti.
Takatalvi??? Höh höh...mikäs takatalvi se keskellä talvea on?
Nyt eletään maaliskuun 11. päivää vasta....täysi talvi on täällä ainakin vielä huhtikuun lopulle saakka.:)
On kait sitä etelässäkin vielä lunta metritolkulla?Köh.. Mä olin jo ihan kevättunnelmissa, vaikka maaliskuuta elelläänkin. :D Mutta kyllä huhtikuu on jo ihan selvä kevät eikä täystalvi! :P
Täällä oli paikoitellen tiet ja jopa jalkakäytävätkin paljaita lumesta ennen tuota yöllistä lumentuloa.pz.n kirjoitti:
Köh.. Mä olin jo ihan kevättunnelmissa, vaikka maaliskuuta elelläänkin. :D Mutta kyllä huhtikuu on jo ihan selvä kevät eikä täystalvi! :P
Täällä oli paikoitellen tiet ja jopa jalkakäytävätkin paljaita lumesta ennen tuota yöllistä lumentuloa.No kiva se on unelmoida ja toivoa, että kevät tulisi nopeammin kuin tulee.;)
Unelmia pitää ollakin.:)
Sinä olet siellä niin etelässä, siellä on eri Jumala kuin meillä.;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
No kiva se on unelmoida ja toivoa, että kevät tulisi nopeammin kuin tulee.;)
Unelmia pitää ollakin.:)
Sinä olet siellä niin etelässä, siellä on eri Jumala kuin meillä.;)Yksi ja sama Jumala se kaikkialla. ;)
pz.n kirjoitti:
Yksi ja sama Jumala se kaikkialla. ;)
Kyllä meillä on oma.;) Sillä on turkki päällä talvella.:)
Meitiin korkeuksilla tää Maaliskuu on useinmiten lumisin kuukausi ja nyt parina päivänä satanut lumi 20cm ei tunnu niin mahdottomalta. Kohta puoliinhan se aurinko alkaa jo sulattamaan lumia toisesta päästä, sillä sanotaanhan keväällä sataneen uuden lumen olevan vanhan lumen surman :)
Onpa ollut niin sitkeä flunssa muutaman päivän, ettei 800mg Buranakaan pidä kuumetta kurissa kuin muutaman tunnin :(No jopas on paha, jos ei noinkaan voimakas lääke auta pitkän aikaa. Eihän sulla oo mitään tulehdusta tai vastaavaa? Ootko käyny lääkärissä, jos tarvit vaikka antibioottia?
- minä,
Lahdessa muuttui vesisateeksi. Pitääkö hommata vesisukset :)
Taitaa olla paras heittää ne tavalliset sukset takaisin sinne liiteriin ja hankkia tosiaan vesisukset, jos niillä kulkis vähän paremmin. :)
- Syssyn mää.
Mutta.....millainen on etutalvi?
- ---säämies---
sellainen joka tulee syksyllä ennen aikojaan...........
- Puhurix
Veneellä pääsee kohta pitkin Turun katuja.
Tampere kuittaa.
Täällä sataa räntää. Se tuntuu ikävältä, mutta pehmittää vanhaa lunta eli se vanha lumi sulaa sit nopsemmin kun lämpenee:)
Eli kyllä se ikävä sadekin tuo kevättä lähemmäksi:)- Minä,
Tilaa pizza niin parempi mieli ja kiva surffailla samalla kun mutustelee :)
http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/tassa-on-tampereen-suurin-pitsa-katso-video/209358 Minä, kirjoitti:
http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/tassa-on-tampereen-suurin-pitsa-katso-video/209358Näin kyllä tuon pitsan. Täytyypi sanoa, että siinä on sellainen lätty, ettei uppoa edes minun massuuni, niin iso kuin se onkin:o/
Minä, kirjoitti:
http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/tassa-on-tampereen-suurin-pitsa-katso-video/209358ARGH !! Pitikin osua silmiin viestisi. Nyt alkoi tehdä mieli ihan oikeata pizzerian pizzaa :// Mistä sen nyt tähän hätään saa, ei mistään :) Pureskelisko kynsiään vai tekisikö voileivän.....
Sukset olis, mutta monot on hukassa :))
Mikään takatalvi vielä ole, maaliskuussahan on vielä täys lumipeite jokapaikassa :)hörinää..
se on kultanen vieressä
kilahdus!
SE ON KALJAPUTELI
tsirpitys
se on joku lintu tuolla
ihanasti kevät äänehtii :-)- up
up
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958