Moi.Olisiko kellään tietoa vaikuttaako lamotrigiini esim testosteroni tasoon? Itselläni seksi halut kadonneet annoksen nostojen myötä... Olen mies 30v
Lamotrigin
11
3313
Vastaukset
- nainen 48v
ei ole tietoa...:(
- nainen 48v
siis pelottaa itseänikin koska olen menettänyt ns.halut jo edellisen lääkkeen myötä joka oli' ns. trisyklinen ja nyt tämä oli aloitettu ja nostettu ja taas sama juttu.siis jonkunlaiset kyvyt palautui välillä mutta nyt tuntuu ettei kesää tule :(
- Tällälailla tää toim
Hei,mutta voit ajatella,että johan sitä on tullut tuohon ikään mennessä harrastettuakin nyt on nuorempien vuoro ei muuta kuin kohti toisenlaisia
harrastuksia virkkaamista vaikka. - nainen 48v
Tällälailla tää toim kirjoitti:
Hei,mutta voit ajatella,että johan sitä on tullut tuohon ikään mennessä harrastettuakin nyt on nuorempien vuoro ei muuta kuin kohti toisenlaisia
harrastuksia virkkaamista vaikka.Kiitos vinkistä, mutta elämäni mies löytyi vasta n.10 v sitten, joten.. - .........Eikä ikäni ole vielä mikään korkea todellakaan.... On tässä innostuttukin kaikista käsitöistä ym mutta seksuaalisuus nyt vaan on osa ihmisyyttä, eikä mikään lääke saa sitä mielestäni riistää.Työelämähän sitä(seksielämää) kaiken muun ohella tässä on riistänytkin viim. 10v, kunnes tuli toinen masennusjakso,( on nitä aiemminkin ollu) paniikkia, ahdistusta ja riittämättömyyttä kahden tulen välissä(työ- ja kotielämä) , joka näköjään kuuluu tähän nykyelämään.Myös nuorilla valitettavasti :(
Kun voisi matkustaa aikakoneella menneisyyteen (kun maapallo oli vielä neitseellinen) tai sitten vaikka tulevaisuuteen jolloin yhteihmiskunta on viisaampi (toivottavasti/ ehkä) Todennäköisesti kumminkaan ei ole. Visioni on että maapallo on tuhottu ja pari tiedeihmistä (hyvillä geeneillä varustettua) ehkä muuttanut Marsiin.
Muuten, näkönikin on huonontunut, huono homma.
Sekä tasapaino isommalla annoksella.....jouduinkin annosta jo vähän laskemaan koska pelottaa.
Äidilläni on silmänpohjarappeuman takia mennyt näkö toisesta silmästä.
Onkohan periytyvää?
- Kannusaarinen
Sama juttu täällä. Lamictal vei sänkyhommahimot kokonaan:-(
- nainen 48v
Huono homma.Nyt yritin näyttää miehelleni tätä juttua täällä koneella ks. aloittaja, mutta hän oli sitä mieltä että lääkärit sen tietää paremmin!?. Miten ne voi tietää kun ei ole itse kyseistä lääkettä/tilannetta kokeillu/kokenu? (siis miltä tuntuu kun mikään ei tunnu miltään ei suutu eikä seksi tunnu miltään eikä edes HALUA sitä eikä mitään) Tasasta vaan ...hyvä robotti yhteiskunnalle.....siis itkisin jos pystyisin mutta kun ei pysty enään sitäkään.pitää odottaa ja odottaa et pääsis edes psykoterapiaan. Töihin ei pysty eikä kykene....
- nainen 48v
ihmettelen suuresti, miten noita tyytyväisiä käyttäjiä löytyy niin paljon...no, varmaan verrattuna kaikkiin noihin riippuvuutta aiheuttaviinkin lääkkeisiin verrattuna.on hyviä...itse olen aina yrittänyt välttää viimeiseen asti kaikenlaisia lääkkeitä. Lähdin kuitenkin täysin luottavaisesti ja ilman ennakkoluuloja kokeilemaan näitä lamotriginejä lievään oletettuun bi-poon. nyt olen kyllä todella pettynyt. ajattele tuta aloittajaa, kirjoittanut tänne siis viime vuoden keväällä, mitenköhän hän on selvinny?
sitten kun menen taas lääkärille, arvaan että hän on ensinnäkin pettynyt kun lamotriginit ei sopinutkaa minulle, tai ainakaan heidän mielestä tarvittava annostus ....sitte sanotaan että menee pitkään täytyy olla kärsivällinenym ym mut entäs jos kyvyt ja halut menee lopullisesti? vastuu on kuitenkin viime kädessä potilaalla itsellään! ks ihottumapotilas
- Valeria
Täytyy sanoa, että minulla kyllä Lamictal on auttanut melko lailla masennukseen, annos on 300 mg ja masennuslääke Sertralin on siinä sivussa. Orgasmia on vaikea saada, mutta muuten olen melkein samanlainen kuin ennen masennusta, eli paljon tyytyväisempi, ulospäinsuuntautuneempi ja rohkeampi kuin masennuksen aikana, joten aion jatkaa lääkkeen syömistä. Kannattaa vaan nostaa annos tarpeeksi suureksi, jotta saa siitä vastaavan hyödyn. Minuakin huimasi aluksi ja silmät särki, mutta nyt oireet ovat melkein tyystin hävinneet!
- Kisuli1982
Käytän Lamotriginiä 200mg. Aiemmin oli siinä sivussa myös Sertralin 100mg ja Risperdal 1mg. Kun käytin noita kaikkia kolmea, niin orgasmia ei tahtonut tulla sitten millään ja pää tuntui olevan pumpulia. Sen seurana oli myöskin todella pahaa huimausta. Lopetin Sertralinin, sekä Risperdalin ja viikossa pää selkiytyi ja olo oli hyvä.
En millään ymmärrä, että Lamotrigin veisi seksihalut tai vaikeuttaisi orgasmin saantia, sillä minulla on aivan päinvastoin. Halut on kovempia, kuin koskaan eläessäni ja tuntoaisti on voimistunut aivan käsittämättömästi. Orgasmin saaminen on ollut minulle vaikeaa aina. Mutta nyt voisin helposti harrastaa seksiä useampia kertoja päivässä. Ja yksi orgasmi per kerta ei tahdo riittää. Olen jopa saanut tutustua uuteen käsitteeseen nimeltä multiorgasmi(jos sellaista käsitettä onkaan).
Onkohan kellään muulla tällaisesta kokemuksia? - Jannuz
Aloitin itse nyt uudestaan lamotrigin 50mg ja nostan sen vähän ajan päästä 100mg. Seksihalut parantuneet heti. 2 x tumputtanu tänään.
- Anonyymi
Mulla teki sen ,että oli mahdoton saada orgasmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005