Lamotrigin

veijon.esso

Moi.Olisiko kellään tietoa vaikuttaako lamotrigiini esim testosteroni tasoon? Itselläni seksi halut kadonneet annoksen nostojen myötä... Olen mies 30v

11

2317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 48v

      ei ole tietoa...:(

    • nainen 48v

      siis pelottaa itseänikin koska olen menettänyt ns.halut jo edellisen lääkkeen myötä joka oli' ns. trisyklinen ja nyt tämä oli aloitettu ja nostettu ja taas sama juttu.siis jonkunlaiset kyvyt palautui välillä mutta nyt tuntuu ettei kesää tule :(

      • Tällälailla tää toim

        Hei,mutta voit ajatella,että johan sitä on tullut tuohon ikään mennessä harrastettuakin nyt on nuorempien vuoro ei muuta kuin kohti toisenlaisia
        harrastuksia virkkaamista vaikka.


      • nainen 48v
        Tällälailla tää toim kirjoitti:

        Hei,mutta voit ajatella,että johan sitä on tullut tuohon ikään mennessä harrastettuakin nyt on nuorempien vuoro ei muuta kuin kohti toisenlaisia
        harrastuksia virkkaamista vaikka.

        Kiitos vinkistä, mutta elämäni mies löytyi vasta n.10 v sitten, joten.. - .........Eikä ikäni ole vielä mikään korkea todellakaan.... On tässä innostuttukin kaikista käsitöistä ym mutta seksuaalisuus nyt vaan on osa ihmisyyttä, eikä mikään lääke saa sitä mielestäni riistää.Työelämähän sitä(seksielämää) kaiken muun ohella tässä on riistänytkin viim. 10v, kunnes tuli toinen masennusjakso,( on nitä aiemminkin ollu) paniikkia, ahdistusta ja riittämättömyyttä kahden tulen välissä(työ- ja kotielämä) , joka näköjään kuuluu tähän nykyelämään.Myös nuorilla valitettavasti :(
        Kun voisi matkustaa aikakoneella menneisyyteen (kun maapallo oli vielä neitseellinen) tai sitten vaikka tulevaisuuteen jolloin yhteihmiskunta on viisaampi (toivottavasti/ ehkä) Todennäköisesti kumminkaan ei ole. Visioni on että maapallo on tuhottu ja pari tiedeihmistä (hyvillä geeneillä varustettua) ehkä muuttanut Marsiin.
        Muuten, näkönikin on huonontunut, huono homma.
        Sekä tasapaino isommalla annoksella.....jouduinkin annosta jo vähän laskemaan koska pelottaa.
        Äidilläni on silmänpohjarappeuman takia mennyt näkö toisesta silmästä.
        Onkohan periytyvää?


    • Kannusaarinen

      Sama juttu täällä. Lamictal vei sänkyhommahimot kokonaan:-(

      • nainen 48v

        Huono homma.Nyt yritin näyttää miehelleni tätä juttua täällä koneella ks. aloittaja, mutta hän oli sitä mieltä että lääkärit sen tietää paremmin!?. Miten ne voi tietää kun ei ole itse kyseistä lääkettä/tilannetta kokeillu/kokenu? (siis miltä tuntuu kun mikään ei tunnu miltään ei suutu eikä seksi tunnu miltään eikä edes HALUA sitä eikä mitään) Tasasta vaan ...hyvä robotti yhteiskunnalle.....siis itkisin jos pystyisin mutta kun ei pysty enään sitäkään.pitää odottaa ja odottaa et pääsis edes psykoterapiaan. Töihin ei pysty eikä kykene....


      • nainen 48v

        ihmettelen suuresti, miten noita tyytyväisiä käyttäjiä löytyy niin paljon...no, varmaan verrattuna kaikkiin noihin riippuvuutta aiheuttaviinkin lääkkeisiin verrattuna.on hyviä...itse olen aina yrittänyt välttää viimeiseen asti kaikenlaisia lääkkeitä. Lähdin kuitenkin täysin luottavaisesti ja ilman ennakkoluuloja kokeilemaan näitä lamotriginejä lievään oletettuun bi-poon. nyt olen kyllä todella pettynyt. ajattele tuta aloittajaa, kirjoittanut tänne siis viime vuoden keväällä, mitenköhän hän on selvinny?
        sitten kun menen taas lääkärille, arvaan että hän on ensinnäkin pettynyt kun lamotriginit ei sopinutkaa minulle, tai ainakaan heidän mielestä tarvittava annostus ....sitte sanotaan että menee pitkään täytyy olla kärsivällinenym ym mut entäs jos kyvyt ja halut menee lopullisesti? vastuu on kuitenkin viime kädessä potilaalla itsellään! ks ihottumapotilas


    • Valeria

      Täytyy sanoa, että minulla kyllä Lamictal on auttanut melko lailla masennukseen, annos on 300 mg ja masennuslääke Sertralin on siinä sivussa. Orgasmia on vaikea saada, mutta muuten olen melkein samanlainen kuin ennen masennusta, eli paljon tyytyväisempi, ulospäinsuuntautuneempi ja rohkeampi kuin masennuksen aikana, joten aion jatkaa lääkkeen syömistä. Kannattaa vaan nostaa annos tarpeeksi suureksi, jotta saa siitä vastaavan hyödyn. Minuakin huimasi aluksi ja silmät särki, mutta nyt oireet ovat melkein tyystin hävinneet!

    • Kisuli1982

      Käytän Lamotriginiä 200mg. Aiemmin oli siinä sivussa myös Sertralin 100mg ja Risperdal 1mg. Kun käytin noita kaikkia kolmea, niin orgasmia ei tahtonut tulla sitten millään ja pää tuntui olevan pumpulia. Sen seurana oli myöskin todella pahaa huimausta. Lopetin Sertralinin, sekä Risperdalin ja viikossa pää selkiytyi ja olo oli hyvä.
      En millään ymmärrä, että Lamotrigin veisi seksihalut tai vaikeuttaisi orgasmin saantia, sillä minulla on aivan päinvastoin. Halut on kovempia, kuin koskaan eläessäni ja tuntoaisti on voimistunut aivan käsittämättömästi. Orgasmin saaminen on ollut minulle vaikeaa aina. Mutta nyt voisin helposti harrastaa seksiä useampia kertoja päivässä. Ja yksi orgasmi per kerta ei tahdo riittää. Olen jopa saanut tutustua uuteen käsitteeseen nimeltä multiorgasmi(jos sellaista käsitettä onkaan).
      Onkohan kellään muulla tällaisesta kokemuksia?

    • Jannuz

      Aloitin itse nyt uudestaan lamotrigin 50mg ja nostan sen vähän ajan päästä 100mg. Seksihalut parantuneet heti. 2 x tumputtanu tänään.

    • Anonyymi

      Mulla teki sen ,että oli mahdoton saada orgasmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe