Tietääks jengi jotai hauskoi komedioit mis ois tumma ihoset kaverimme pää osassa?
Neekeri komedioita
21
632
Vastaukset
- lottery ticket
Lottery ticket on yks hyvä
- höpötihööö
Camoooooon joku tietää jonku kerro kerro!
- ???
???
- Pekka ja Pätkä:.!1%#
.
"NEEKEREINÄ" lienee alan klassikko ajalta ennen kuin rasismi keksittiin Suomessa
.- Whiteboy nro1
Ääh, jotain komedioita joissa mustat miehet ovat hauskoina, niillä ne parhaat jutut ovat!
- Vaasassa Neekerikylä
Whiteboy nro1 kirjoitti:
Ääh, jotain komedioita joissa mustat miehet ovat hauskoina, niillä ne parhaat jutut ovat!
.
Vaasassa on kaupunginosa nimeltään Neekerikylä - tosin rasismin keksimisen jälkeen sitä markkinoidaan Aaltopuistona mutta paikalliset tietää totuuden
. - erhgsd
Vaasassa Neekerikylä kirjoitti:
.
Vaasassa on kaupunginosa nimeltään Neekerikylä - tosin rasismin keksimisen jälkeen sitä markkinoidaan Aaltopuistona mutta paikalliset tietää totuuden
.Mitä vittua sä selität
- tuotatuota
How high "Pilvessä" ehdottomasti! Parempaa saa ettiä
- Whiteboy nro1
Kyllä! Tosi hauska leffa mutta niin monesti nähty. Kiitos ehdotuksesta!
- 5+3
white chiks
- FRIDAYT AINASKI
friday
next friday
friday after next
ollos hyvä : ) - djskfhjshj
Iron Sky!
- tomiska
mannerheim!
- ihanhauskatuo
Tämä on ainakin uudemmista hyvä: The Dictator eli 2012 tässä linkki,
http://www.imdb.com/title/tt1645170/
Kun muslimi ajaa oman partansa pois, niin näkee Morgan Freemanin parran lehdessä, pitää saada tuollainen itselle ja varastaa sitten hautajaisista ja liimata itselle tuollainen, muitakin todella hauskoja kohtauksia, esim.
Jotain turisteja olivat New Yourkin yllä lennolla, ja tuolla oli amerikkapuku oikein päällä, sitten oli toisia turisteja siinä mukana helikopterikyydissä, niin tämä siinä alkoi puhumaan, että muistatko miten minua ärsyttää kun Osama asuu siellä minun talossa eikä suostu muuttamaan pois, ja vielä tuhosi minun porscheni, piti ostaa uusi..
Sitten alkaa avaamaan liivejä ja katso tässä on Empire State Building, jotkut toppaukset takin alla siinä jolloin aiheuttaa paniikin helikopterissa että on varmaan joku itsevarma pommittaja.. - Hyvä leffa
Blood diamonds or something. Leonardo Di Caprio oli pääosassa.
- tumaihoine
sina satana rasisti
- WhiteboyNro1
Noni vuosien jälkee uudestaan hakusessa, mitä muuta löytyy?
Eddie Murphy on tehtaillut niitä lukuisia, esim Beverly Hills kyttä, Harlemin yöt, Prinssille morsian. Lisää löytyy kun hakee nimellä.
- landon_croutchers
Pootie Tang, Undercover Brother...
- OscarNero
Bill Cosby show
- Tony_Nigger
Ponterosa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165