Mamut siellä iloisesti vaihtelevat asuntoja kaupunginosasta toiseen kun olisi kivempia vaihtoehtoja tarjolla. Itse olen valkoinen mies ja 10 vuotta ollut jonossa. Ei ole ikinä tarjottu mitään. En haluaisi rasistiksi alkaa mutta pisti vihaksi kun kävin paikan päällä viemässä papereita.
Asuntotoimisto
3
201
Vastaukset
- metsästysaika jo
Juu, somalit saa asunnon HETI vaikka heillä olisi asunto entuudestaan. Jos on mies ja sinkku stadista ei asuntoa irtoa. Somalit vois asua vanhoissa teollisuus HALLEISSA tai teltoissa. Jos ne on aitoja afrikan mamuja ovat asuneet korkeintaan savimajassa, joten parempaa eivät tarvite. Eihän suomeen ole pakko tulla palelemaan!
Toivottavastu tuleva HALLITUS on aivoilla varustettua ja ei sisällä nykyisiä munattomia vätyksiä!!!
PS.
Entiset tyhjät vankilat sopis myös hyvin mamujen käyttöön, sillä ovat kestäviä ja metelit pysyy siellä muurin sisällä. - Ville V
Femakoiden mielestä valkoisilla sinkkumiehillä on paljon naisia joiden luokse he voivat muuttaa asumaan ihan milloin vain. Moniavioisilla somaleillakin on mutta silti he saavat kaupungin asunnon, niinkuin kaikki heidän vaimonsakin ovat saaneet omansa, että somalimies voi singahdella kukasta kukkaan.
- Toinen Ville
Ville kirjoitit asiaa,näin on sen saman olen huomannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3923199Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.382861Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1722156Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601561Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2151444- 951153
- 681109
- 891086
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha691020Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,16995