sen että myönnät ikuisen yksinäisyytesi vai
päätät hakea ja löytää kumppanin.??
minä valitsin totuuden..
kumman valitset
9
1932
Vastaukset 9
- realisti
"aina yksin, aina sydän syrjällään"..
- vesimies
Niinpä miten tuon nyt sanoisi en halua yksin taivaltaa et silleen 21.9.2202 muistatko vielä?:)
- kokemuksen ääni
Saat varmaan vielä molempia ihan tarpeekses.
Ensin olet yksin ja vituttaa.
Sitten löydät kumppanin ja kohta taas vituttaa.
Taas olet yksin ja pitemmän päälle vituttaa.- Mika
Eikös jo Platon sanonut: "jos menet naimisiin, kadut. Ja jos et mene naimisiin, kadut sitäkin."
Muistaakseni se oli jotenkin noin. - Mikaela
Mika kirjoitti:
Eikös jo Platon sanonut: "jos menet naimisiin, kadut. Ja jos et mene naimisiin, kadut sitäkin."
Muistaakseni se oli jotenkin noin.Niinpä. Hyvin näyttää olevan Platon hallussa :))
- Totuus
yksin oikeasta syystä kuin kaksin väärästä.
- tässäpä
minua otti suuresti päähän viettää aikaa samassa huushollissa avoparini kanssa. Ehkä olemme rakentuneet siihen, että mikään ei ole hyvä.
- Sinh
yksin olematta yksinäinen. näin on minulla. en lähe erikseen ketään hakemaan. jos herra oikea (tai joku kokeilemisen arvoinen;)) kävelee vastaan ni teretulemas, mutta ei mitään valittamista näinkään.
- albanjo
myönnän ikuisen yksinäisyyteeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???582540- 1171338
- 1361176
- 771064
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk891003Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku18867- 118783
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä25754- 33734
Eläinpuisto on edellä Ähtärissä muut tulevat perässä eli maksumiehiä kaivataan
Näin totesi alueuutisissa täydellinen epäonnistuja entinen veneseppä . Hän vaati kuntaa osallistumaan uuden yhtiön omist62630