sen että myönnät ikuisen yksinäisyytesi vai
päätät hakea ja löytää kumppanin.??
minä valitsin totuuden..
kumman valitset
9
1902
Vastaukset
- realisti
"aina yksin, aina sydän syrjällään"..
- vesimies
Niinpä miten tuon nyt sanoisi en halua yksin taivaltaa et silleen 21.9.2202 muistatko vielä?:)
- kokemuksen ääni
Saat varmaan vielä molempia ihan tarpeekses.
Ensin olet yksin ja vituttaa.
Sitten löydät kumppanin ja kohta taas vituttaa.
Taas olet yksin ja pitemmän päälle vituttaa.- Mika
Eikös jo Platon sanonut: "jos menet naimisiin, kadut. Ja jos et mene naimisiin, kadut sitäkin."
Muistaakseni se oli jotenkin noin. - Mikaela
Mika kirjoitti:
Eikös jo Platon sanonut: "jos menet naimisiin, kadut. Ja jos et mene naimisiin, kadut sitäkin."
Muistaakseni se oli jotenkin noin.Niinpä. Hyvin näyttää olevan Platon hallussa :))
- Totuus
yksin oikeasta syystä kuin kaksin väärästä.
- tässäpä
minua otti suuresti päähän viettää aikaa samassa huushollissa avoparini kanssa. Ehkä olemme rakentuneet siihen, että mikään ei ole hyvä.
- Sinh
yksin olematta yksinäinen. näin on minulla. en lähe erikseen ketään hakemaan. jos herra oikea (tai joku kokeilemisen arvoinen;)) kävelee vastaan ni teretulemas, mutta ei mitään valittamista näinkään.
- albanjo
myönnän ikuisen yksinäisyyteeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143282Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1002443On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat582366Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12339Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll272065Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921554Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121362Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031174Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441132- 931061