sängyssä. Lähes poikkeuksetta.
Mistä tämä johtuu??
Pienirintaiset naiset
4
3485
Vastaukset
- enemmän vähemmällä
Oliskohan kyse hormonitoiminnasta? Minun nykyinen naisystäväni on ns. pienirintaista sorttia, mutta samalla vartalo on viimeisen päälle upea. Ei löydy hyllyvää eikä selluliittia, vaan kiinteä joka puolelta ja persekin sopisi vaikka millaiseen farkkumainokseen ; ) Sängyssä kiihkeä, saa kullista orgasmeja ja kostuu helposti. Pienistä ja terhakoista rinnoistakin on iloa ; ) Nautitaan siis pienirintaisista naisista!!
- kova käyrä peli
Olen seurustellut viisi vuotta (94-99) 7 vuotta nuoremman pienirintaisen naisen kanssa. Ihanat kiinteät rinnat, nännit turposivat kivoiksi tapeiksi. Niitä oli kiva imeä ja hieman purrakin. Pystyi saamaan orkun rinnoistaan. Tissimiehen unelma. Tavaksi tuli, että ekan orkun tein suin, sormin hävystä, joka sykki orgasmin kourissa. Kun sitten kävin päälle tiesin, että nyt pieni kullini menee tiukkaan, kuumaan ja liukkaaseen vakoon ja että naiseni saa lisää orkkuja. Kun olen hidas laukeamaan hän ehti parhaimmillaan saada kuusi-seitsemän orkkua lisää!!!
Iso rintainen pelaa isoilla rinnoillaan kun taas pieni rintainen joutuu tekemään muuta...
- TylTilastotieteilijä
Kuinka suuri on otoksesi? Sata pikkutissiä ja sata isotissistä olisi jo tilastollisesti merkittävä tulos. Pitää ottaa myös muut seikat huomioon.
Itse olen lähinnä huomannut, että pienet tissit ovat herkempiä. Naisissa muuten ei ole eroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a616371Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1994639Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,484426Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K933710Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712909Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1072546Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut652537Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan591873Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2511764Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä381575