sängyssä. Lähes poikkeuksetta.
Mistä tämä johtuu??
Pienirintaiset naiset
4
3455
Vastaukset
- enemmän vähemmällä
Oliskohan kyse hormonitoiminnasta? Minun nykyinen naisystäväni on ns. pienirintaista sorttia, mutta samalla vartalo on viimeisen päälle upea. Ei löydy hyllyvää eikä selluliittia, vaan kiinteä joka puolelta ja persekin sopisi vaikka millaiseen farkkumainokseen ; ) Sängyssä kiihkeä, saa kullista orgasmeja ja kostuu helposti. Pienistä ja terhakoista rinnoistakin on iloa ; ) Nautitaan siis pienirintaisista naisista!!
- kova käyrä peli
Olen seurustellut viisi vuotta (94-99) 7 vuotta nuoremman pienirintaisen naisen kanssa. Ihanat kiinteät rinnat, nännit turposivat kivoiksi tapeiksi. Niitä oli kiva imeä ja hieman purrakin. Pystyi saamaan orkun rinnoistaan. Tissimiehen unelma. Tavaksi tuli, että ekan orkun tein suin, sormin hävystä, joka sykki orgasmin kourissa. Kun sitten kävin päälle tiesin, että nyt pieni kullini menee tiukkaan, kuumaan ja liukkaaseen vakoon ja että naiseni saa lisää orkkuja. Kun olen hidas laukeamaan hän ehti parhaimmillaan saada kuusi-seitsemän orkkua lisää!!!
Iso rintainen pelaa isoilla rinnoillaan kun taas pieni rintainen joutuu tekemään muuta...
- TylTilastotieteilijä
Kuinka suuri on otoksesi? Sata pikkutissiä ja sata isotissistä olisi jo tilastollisesti merkittävä tulos. Pitää ottaa myös muut seikat huomioon.
Itse olen lähinnä huomannut, että pienet tissit ovat herkempiä. Naisissa muuten ei ole eroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734