HOUSUUN PISSAUS TARINOITA!

Enna

Kertokaa tarinoita, kuinka olette yrittäneet viimeiseen asti pidätellä. Onko lopulta tullut housuun?;)

42

21781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne

      Olen mies, ikää kertynyt 25 vuotta.
      Olin tässä muutama päivä sitten ajamassa kotiin töistä, työmatkaa vajaa 200km moottoritietä.
      Ajattuani jonkun aikaa, alkoi tuntua että pissattaa. Samalla janotti, ja join pullollisen limua, ja siitäkös se hätä yltyi!! Ajattelin pysähtyväni seuraavalle taukopaikalle, sinne kestäisin hyvin. Kuitenkin ajo alkoi olla jo hankalaa, munassa tuntui kova paine ja oli pakko ottaa siitä kiinni, jotta kusi vaan ei yllättäisi. Yritin liikehtiä hieman, ja puristin pippelistäni lujaa. Pissahätä oli valtava. Pelastus olikin lähellä, taukopaikka! Huoltoasema!
      Ajoin auton parkkiin, ja nousin vaivoin autosta. Sietämätön hätä oli paisuttanut munaani, ja tuntui että se pullotti housuista.. Nopeasti suunnistin wessalla, TIETYSTI. Varattuja oli. Laitoin käden taskuun, ja yritin puristaa munaani. Heilutin jalkoja ees taas.. Tuskaa!!
      Lopulta! Pääsin koppiin, irroitin otteen munasta tarttuessani oven kahvaan ja paine oli kamala. Pissa valahti lämpimänä housuuni! Menin äkkiä wessa koppiin, valuttelin loput tipat pönttöön ja HUOKAISIN. sitten alkoi miettiminen, miten pääsen pois ilman että vahinkoni paljastuu!?!?
      :) Noloa.

      • PISSAA

        Höpö höpö höpö!Et usko itsekkään tarinaasi!Kas kun tuo oli tapahtunut sinulle juuri kun sitä täällä kysytään!Tarinasi on pelkkkää fantasiaasi ja sen paljastaa se,ettei kukaan toimisi noin,vaan pysäyttäisi auton tien viereen jos kamala hätä olisi eikä vetkuttelisi ja toisaalta:sitten todella kusisissa housuissasiko istuit takaisin autosi penkille ja jatkoit vain matkaa .... tokkopa!

        Kun ensi kerralla kirjoitat "kokemuksiasi",muista kertoa että seuraava tarina on fantasiaani vaikka kuvittelen sen olevan ihan totta::DD


      • Ninni
        PISSAA kirjoitti:

        Höpö höpö höpö!Et usko itsekkään tarinaasi!Kas kun tuo oli tapahtunut sinulle juuri kun sitä täällä kysytään!Tarinasi on pelkkkää fantasiaasi ja sen paljastaa se,ettei kukaan toimisi noin,vaan pysäyttäisi auton tien viereen jos kamala hätä olisi eikä vetkuttelisi ja toisaalta:sitten todella kusisissa housuissasiko istuit takaisin autosi penkille ja jatkoit vain matkaa .... tokkopa!

        Kun ensi kerralla kirjoitat "kokemuksiasi",muista kertoa että seuraava tarina on fantasiaani vaikka kuvittelen sen olevan ihan totta::DD

        Minusta on se ja sama, onko jannen tuotos fantasiaa, vai ei. Sitäpaitsi, minä ainakin ymmärsin, että hän LUULI pystyvänsä pidätellä huoltoasemalle asti! En minäkään mielellään moottoritielle pysähtyisi, vaikka hätä olisi millainen!:)
        Mutta kuten sanoin, sama se, kivaa luettavaa oli!;)


      • Jooa
        PISSAA kirjoitti:

        Höpö höpö höpö!Et usko itsekkään tarinaasi!Kas kun tuo oli tapahtunut sinulle juuri kun sitä täällä kysytään!Tarinasi on pelkkkää fantasiaasi ja sen paljastaa se,ettei kukaan toimisi noin,vaan pysäyttäisi auton tien viereen jos kamala hätä olisi eikä vetkuttelisi ja toisaalta:sitten todella kusisissa housuissasiko istuit takaisin autosi penkille ja jatkoit vain matkaa .... tokkopa!

        Kun ensi kerralla kirjoitat "kokemuksiasi",muista kertoa että seuraava tarina on fantasiaani vaikka kuvittelen sen olevan ihan totta::DD

        tarinahan ei kerro jatkuiko matka pissaisissa housuissa, mistä sen keksit? :) älähän lue näitä kirjoituksia, jos sinusta irtoaa vain negaa!:)


      • Anonyymi

        Ja paskat


      • Anonyymi
        Ninni kirjoitti:

        Minusta on se ja sama, onko jannen tuotos fantasiaa, vai ei. Sitäpaitsi, minä ainakin ymmärsin, että hän LUULI pystyvänsä pidätellä huoltoasemalle asti! En minäkään mielellään moottoritielle pysähtyisi, vaikka hätä olisi millainen!:)
        Mutta kuten sanoin, sama se, kivaa luettavaa oli!;)

        Minä pasansn kahdesti vahinkossa eteiseen, luulin siis pask etiseenoeeni


    • Nolo nainen

      Olipa ihana lukea Jannen tarina, kieltämättä kiihotti ja uskallan kertoa oman tapaukseni!

      Viime kesänä, ollessani 19v, olin eräässä huvipuistotta kaverini kanssa. Minua alkoi pissattaa kun jonotimme laitteeseen, en kuitenkaan "kehdannut" sanoa kaverilleni, en tiedä miksi. Yritin vain vaihtaa painoa jalalta toiselle, ettei kukaan huomasi pidätteleväni.
      Päästiin laitteeseen, ja se oli kaikkea muuta kuin nautintoa. Jouduin istumaan jalat hieman haarallaan! Yritin painaa kättäni pimppaani vasten, mutta kaikki olisivat huomanneet sen!
      Onneksi kyyti loppui, sanoin ystävälle että menen vessaan. Tämä ehdotti ensin viereistä laitetta. Sovittiin hänen menevän siihen, itse lähdin wessaa kohden. Nostin farkkujani, ja huomasin, että sauma painoi pimppiä juuri niin että pissahätä ei tunnu. Nostelin kireitä farkkujani koko matkan, ihan kun ne muka olisi valumassa..
      Vessaan oli tietysti jonoa, 3 ennen minua. Hätä oli niin kova, että painoin käden pillulleni ja ristin jalkani, enää ei nolottanut!! Pelästyin vierstä kulkevan lapsi porukan ääntä, keskittyminen herppaantui ja pissaa lorahti housuun. Se tuntui helpotukselta!! Housuilleni levisi kostea läntti, ja helpotus muuttui häpeäksi! Lähdin vikkelään jonosta!

      • Anonyymi

        Onhan se nyt selvää, että nämä pari kertomusta on täysin keksittyjä, varmaan aloittajan, kun muutamia minuutteja aloituksen jälkeen tulee todella pitkiä - ja epärealistisia - tarinoita.


    • PIssahousu

      MITÄS JOS ALOITTAISIT ITSE ENSIN KERTOMALLA,ETTÄ KYYLÄÄ MITÄ MUUT TEKEE!NÄYTÄPÄ ENSIN ITSE ESIMERKKIÄ OMALLA TARINALLASI,MUTTA MUISTA:FEIKKITARINAT HUOMAA HETI :::dd

      • Enna

        olen pahoillani, minulle ei koskaan ole sattunut mitään vastaavaa! Tokihan sen kertoisin, jos näin olisi!:)
        Eikähän ole pakko kirjoittaa, jos et arvaa omaa kokemustasi julkaista ilman että minä teen niin myös!:)


    • Jenni

      Olin kerran tulossa linja-autolla kotoa opiskelupaikkakunnalleni. Minulla oli pieni hätä jo linja-autoon noustessa. Matka kesti pari tuntia ja sen aikana hätä yltyi todella kovaksi, koska olin juonut pari kuppia kahvia ennen lähtöä. Pidättelin sinnikkäästi koko matkan ajan ja lopulta pääsin pois linja-autosta. En halunnut mennä kyykkimään yleisille paikoille ja yritin kävellä nopeasti asunnolleni. Pääsin kyllä asunnolleni, mutta en ehtinyt riisua housujani kun pissat tulivat housuun vessan lattialle.

    • Hellu

      Tallinnassa viime kesänä käveltiin vanhahassa kaupungissa, ja siellä puistoissa: mulle tuli yhtäkkiä kova pissahätä siinä ja yritin etsiä jotain baaria, minkä vessaan vois mennä. siinä lähellä ei heti ollut mitään, enkä voinut mennä oikein mihkään kyykkimäänkään. Menin sit lähimmälle puiston penkille, ja nostin vaan hameen takaa alta pois ja pissasin alkkarien läpi siihen puiston penkille.

      • kanssa

        Minulla on tapana jutella aidan yli naapurin/naapureiden kanssa ja samalla antaa pissan tulla housuun...toki se samalla valuu farkkujen lahkeita pitkin myös saappaisiin ja kenkiin. Tosi olo, kun juttelu vaan jatkuu ja lämmin pissa valuu...


      • QqQq
        kanssa kirjoitti:

        Minulla on tapana jutella aidan yli naapurin/naapureiden kanssa ja samalla antaa pissan tulla housuun...toki se samalla valuu farkkujen lahkeita pitkin myös saappaisiin ja kenkiin. Tosi olo, kun juttelu vaan jatkuu ja lämmin pissa valuu...

        Mä olin joskus kavereiden kanssa venepiknikillä.
        Me oltiin ihan tyttöporukalla sellaisella yksinkertaisella pikkuveneellä missä oli perämoottori.
        Saaressa syötiin ja juotiin. Poistulomatkalla meiltä loppui bensa moottorista. Yritettiin soutaa takas mut en mä kestäny. Pissin housuun veneessä kahen kaverini nähen :)
        mulla oli farkut, naurettiin vaan kaikki. sit kaverit kertoi kans omia vahinkojaan. :)

        kiihotti kovasti.!.

        Sit mun kaveri pissas housuun laskettelurinteessä kerran, se tosin kaatui niin pahasti ettei päässy kävelee. Sen oli pakko pissii housuu :)
        mua sekin kiihotti kovasti!! nam nam.


    • marjannah

      Tätä palstaa lukee myös miehet jotka saavat tarinoistanne orgut.

      Ja joillekkin alkaa palsta tulla niin vastustamattomaksi että ovat täällä alvarinsa.

      Että soosoo!

    • Viimeiseenasti

      Oli nätti iltapäivä ja minua pissatti. Join 2 reilua kuppia kahvia ja menin koneelle. Pissahätäni yltyi mutta join vielä vettä kahvin päälle. Pissattaa jo kovasti.. pitää vaihtaa painoa jalalta toiselle. Halusin mennä suihkuun ja pidättää sen aikaa. Suihkussa lämmin vesi kiusasi minua heiluin ja hytkyin jo jonkunverran. Hätä oli niin kova että suihkussa minulla kesti tavallista kauemmin mikä tiesi pidempää pidättelyä. Tuntui että haluan päästä helpottamaan oloani NYT! Painoin itseäni seinää vasten luullen että se voisi auttaa..mutten silloin voinut enää pidättää kun se painoi rakkoani niin kovasti. Pissaa lirahteli. En halunnut pissata suihkuun joten yritin kaikin keinoin pidätellä täyttä rakkoani loppuun asti. Useamman kerran pääsi lorahtamaan suihkun aikana mutta pystyn jotenkin vielä ihmeellisesti pidättää. Pääsin suihkusta ja kuivauduin äkkiä. Kun laitoin pikkarit niin silloin tuntui että nyt oikeasti kohta tulee kunnolla 3: pissaa hulahteli housuun ja yritin keksiä jotain. Nappasin kiinni pimpistä ja hätäännyin.. tajusin etten kestä vessaan asti ,menin suihkun puolelle takaisin ja pissa tuli hetkenpäästä housuun siellä

      • Anonyymi

        oi, voin tulla kanssasi pissalle.


    • Ymmärtämättömille

      Tiedoksi ymmärtämättömille:

      Täällä on foorumi nimeltään seksinovellit ja sen alta löytyy otsakkeita melkein joka lähtöön.

      Tänne nuo mielikuvitustarinanne eivät kuulu.

      • Anonyymi

        Jos ketjun otsikko on housuunpissaustarinoita, mitäköhän tänne sitten pitäisi kirjoittaa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ketjun otsikko on housuunpissaustarinoita, mitäköhän tänne sitten pitäisi kirjoittaa..?

        Multa pääsi kuset housuunja se lämmensi aluksi ja lopuksi kuset sitte kylmeni

        Mutta kylläpä sitte vitutti


    • wuhhuh

      Tätä on tullut harrastettua: Koiran iltalenkille lähtöä valmistelen niin, että juon paljon ja kun olisi pakko mennä pisulle, lähdetäänkin koiran kanssa ulos. Pari kertaa on käynyt niin, että on tullut housuun.

    • No kerran koulussa. Oli väli tunti ja etsin vapaata vessaa mutt en löytänyt ja oppitunti oli kerennyt alkaa jo ennen kun löytäsin vessaa ja menin tunnille ja piti mennä sohville istumaan ja piti tehdä esitelmää ja unohdin pissa hätäni kokonaan ja olin rentouttanut rakkoni. Tunsin märkää housuisni ja katsoin olin pissaamassa housuun katsoin kun pissa valui sohvalle ja housuun ja muut hymyilivät. Tunnin menin vessaan ja otin housut pois ja otin repusta vara housut ja laitoin ne päälle.

    • Anonyymi

      Olin pyörälenkillä kun rupesi satamaan. Sitten tuli pissahätä ja kun olin ihan märkä muutenkin, en viitsinyt pysähtyä vaan laskin housuuni.

    • Anonyymi

      Olimme eräässä työpaikan omistamassa mökkikylässä lomailemassa. Siihen kuului saari ja siellä oli sauna. Olimme vaimoni kanssa menossa saareen ja kyydissä oli kaverin vaimo, kaveri oli jo saaressa. Minä sousin ja kaverin vaimo istui perää pitämässä. Sitten hän pissasi siitä vain housuunsa (2 osainen uimapuku) eikä kommentoinut sitä mitenkään. Minulla kaveri jäykystyi näkemästään ja pullahti melkein uikkareista. Vaimo sitä aina muisteli että olipahan sekin. ..pissaaja oli vaimon työkaveri

    • Anonyymi

      Tämä ei tapahtunut minulle. Juttelin yhden tytön kanssa koulussaja se sano pitäisi päästä vessaan sanoi sit oääset kohta ja minutti kaks vierähti, hän laittoi kädet haarojen eteen ja noin puolwn minuutin kuluttua alkoi lorista pissat hpusuun hänellä. Ja hän sanoi sit pissat housuun ja ympäeillä olevat nauroi.

    • Anonyymi

      No minä pissasin housuun 8 luokalla. en kehdannut mennä vessaan välitunnilla ja säikähdin vieressä olevaa poika porukkan. ja sit tuli pikku lirahdus ja noin 10 min päästä tuli kaikki loput housuun

    • Anonyymi

      multa tuli just pierut housuun oikein matalalla bassopörinällä ja lemut oli mausteisesta ruoasta johtuen niin pahat että piti lähteä siitä myrkkypilvestä pois.

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­tsumme sinut kä­­­ym­­­ään u­­­ude­ss­­a cha­­tis­sa! Mei­­tä on yl­i miljo­ona! 👉 http://51678zfb.com/H/0Utb 👈

    • Anonyymi

      Olimme pienellä porukalla bussiretkellä ja saavuimme erääseen kaupunkiin. Minulla oli ihan hirrveä pissahätä, ja yleensä en pahemmin pysty pidättelemään, vaan on pikaisesti päästävä vessaan. Etsin ja etsin paikkaa, ja tulin yhden kauppakeskuksen ovelle. Silltä varmaan löytyy...löytyi, ja äkkiä sinne...jo käytävässä tuli ensimmäiset housuun ja vessassa ennen pöntölle pääsyä loput. Kiireet loppuivat ja kuivattelin vessapaperilla päällyshousuja ja sainkin ne aika hyvin kuivattua. Pikkuhousut otin pois ja pesin lavuaarissa ja puristelin kuivaksi ja laitoin taskuun.

    • Anonyymi

      Minulta ei tuulut housuun, vaikka läheltä piti. Tyhjensin lastia huoltoaseman vessassa. Sinne tuli joku kundi, joka kävi lirauttamassa ja meni sitten pesemään käsiään. Minulla lorotus jatkui jatkui. Kundi jäi oikein katsomaan. Kun sain homman loppuun kundi totesi, että taisi tyhjetä pääkin. Sanoin, että oli niin hyvä murjaisu, että tarjoan kahvit.

    • Anonyymi

      Eräässä eteläisessä turistikohteessa, aikamoisessa väenpaljoudessa, tuli pissahätä. Mistään ei löytynyt sellaista paikkaa jossa olisi voinut käydä vessassa, ja kiire oli. Etsin jotain syrjäisempää paikkaa, ja löysinkin. Onneksi oli hame, ja pikkuhousut. Otin pikkuhousut alas ja kyykistyin, kun tuli joku mies siihen ja käski painua muualle. Nousin äkkiä, housut jäi puolitiehen ja ravistelin ne sitten kokonaan nilkoihin ja pois. Ei auttanut muuta kuin mennä yhden ison puun alle nojailemaan, ja katsella muka jotain karttaa. Samalla lorottelin lastini siihen, eikä kukaan tullut sanomaan mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­tsum­­me sinu­t kä­ym­­ään u­­ude­­ssa cha­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://2733444.com/H/mH9W 👈

    • Anonyymi

      Oooh, kaivettu vuoden 2004 juttu esiin. Tarkoittaa sitä, että joillekin seksi on vain historiaa.

    • Anonyymi

      voi, hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Mä olin sillon 19: Mun kämppää rempattiin, ja vessatkin oli rempassa. Kämppis oli kaupsssa. Sit yhtäkkiä: KARMEE KUSIHÄTÄ. Ja vessanpönttöä ei ollu koko talossa. Yritin pidätellä ja venkoilla jotenkin jännästi. Kävin sanoo raksamiehille, että jos vois laittaa vähän vauhtii siihen pöntön asennukseen ja ne sano et joo ja soittavat sit kun pytty on paikollaan. Mä menin helpottuneena yläkertaan (alakertaa siis rempattiin) ja tajusin, et mä en ollu käyny aikoihin SUIHKUSSA. Onneks suihku oli ylhäällä, et mä pääsin sinne vaivattomasti. Vedessa ei kylläkään ollu kovin kiva pidätellä, ja pissa meinas tulla vielä kovemmin. Noniin, mä tungin sinne pimpsaan jonkun hiton kumiankan mut koska se ei auttanu, mä jouduin nyhtää sen pois. Kun mä yritin ottaa sitä kumiankkaa pois, nii tuntu siltä, et pissa tulee ja nyt. Nii tuliki, mut vaa pikku liraus. Mä painoin haarovälistä täysillä ja lopunkin pissan tulemine ei ollu kaukana. Sit mä painoin sitä pesusienellä. Ei sekää auttanu. Yhtäkkiä mun puhelin soi! Mä menin pois suihkusta, nii raksamiehethä ne siellä soitteli et pönttö olis valmis. Mä melkein pakahduin riemusta ja olin jo valmis juoksee alas, kun kännykkä soi uudestaan. Se oli mun POIKKIS!!!!!!! Vaikka mä tiesin, et se jaarittelee ikuisuuden, mä en silti TOD voinu missata sutä puheluu, koska... Niin. Vastasin tietty, ja jaariteltiin jotain.

      ⌚- Puoli tuntia myöhemmin-

      Mä vihdoin lopetin puhelun ja olin KUOLLA vessahätään. Mä kiskoin päälle jotain vaatetta ja juoksin alas. Pettymys oli suuri: Raksaäijät sano, et pyttyyn oli tullu asennusvirhe joten se piti asentaa uudestaan ja siinä kestäis vähintää puol tuntii. Mä häivyin ylös taas ja tällä kertaa etiskelin kippoja ja kuppeja joihin vois pissiä. Mä olin kaikki isot kulhot antanu äitille, koska se tarvitsi niitä johonki sukulaisten juhliin tarvittavien ruokien tekemiseen, joten jäljellä oli enää pikkuisia kuppeja, joihin EI voinu pissata. Tilanne alko käydä ERITTÄIN tukalaksi, joten päätin ottaa riskin ja mennä puskapissalle. Tajusin kuitenkin, että ei ollut niin mitään veskipaperia, joten en viitsinyt. Ajattelin hammasta purren, että ei se niin pitkä aika se 30 minaa kuitenkaan ole. Raksaukot soitti taas, että kestää odotettua pidempään, noin 45 minuuttia. En enää kestänyt vaan otin jonkun vanhan keittiörätin ja juoksin pihalle. Menin talon taakse, ja pikkarit olivat jo puolessavälissä jalkoja, kun paikalle pölähti naapuri ulkoiluttamassa koiraansa. -Katos Meeri, mitäs sää siinä teet? Kiskaisin housut jalkaan ja sanon: -Tutkin kasvilajeja! samalla kun pissaa lirahtaa housuun. -Selvä! Me lähdetäänkin mammaa kattomahan, vai mitä, Tessu? naapuri sanoi ja lähti hiiteen. Olin laskemas housuja alas, kun pissa alkokin jo valuu. Mä puristin pimppii kaksin käsin ja yritin ettii sopivaa pissalle, mut kaikkialla oli liian avointa. Lopulta mä hyppäsin jotenkin oudosti puskaan ja annoin vaan lorottaa. Raksamiehet soitti jo tuhannennen kerran ja sano, että nyt pönttö on vihdoin ja viimein paikoillaan sekä käytettävissä. Sanoin et kiva juttu ja lähin sisälle vaihtaan housuja.

      • Anonyymi

        Ihan kivaa realismia, että joku pidättelisi hirveetä pissahätäänsä suihkussa - ja niin kuin asunnossa toimisi vedet sillä hetkellä, kun vessanpönttöä asennetaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kusihätä kestää about 8 sekkaa per laaki


    • Anonyymi

      Mä siis ymmärsin että minun kaverilla ei saanut käydä vessassa niin oli vähän wc hätä ja en sanonu mitään siitä. Sitten lähin vetään himaan ja oli kovempi hätä sit kotiovel ihan kauhee hätä en saanut avainta repusta ees niin siinä kotiovelle pissasin

    • Anonyymi

      Aika kauan sitten, kun olin 9-luokalla, tulimme takaisin koululle urhilukentältä ja oli jonkin verran vesisadetta. Sitä en muista olinko käyttänyt liikunnassa verkkareita ollenkaan vai vaihdoinko ne kentällä takaisin farkkuihin. Matkalla farkut kuitenkin kastuivat sateesta melko tasaisesti varsinkin etupuolelta. En mielelläni koulussa vessassa käynyt, vaan yritin pidätellä. Silloin kuitenkin alkoi pissahätä vaivaamaan seuraavan tunnin alussa ja sain ajatuksen päästää pissaa housuun, koska eihän sitä huomaisi kosteista farkuista. Siinä sitten loppujen lopuksi tuli aika paljon useammalla lirahduksella farkkuihin, koska vaikka tarkkailin etumusta en nähnyt mitään märkyyden lisääntymistä.
      Tyytyväisenä odottelin farkkujen kuivumista, kunnes huomasin sateen osuuden haihtuvan nopeasti ja tajusin käytännössä istuvani pissalätäkössä. Koulupäivää oli jäljellä useampia tunteja ja olin selvästi haaroista ja takaa kastuneissa farkuissa. Jälkeenpäin tajusin, että sitä ei taitanut kukaan tajuta siksi koska koko takapuoli oli aivan märkä niin se ei näyttänyt pissaläikältä. Vaikka etupuolellakin oli märkä läikkä niin kukaan ei ainakaan sanonut mitään.
      -siloin 16v poika-

    • Anonyymi

      kun olin runkulla yritin pidättää squirttiäni viimeiseen asti mutta kun kelmi ilmestyi en voinut muuta kuin squirtata kelmin naamaan ja fingerata kelmiä oikein olantakaa

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe